Înmatriculările de mașini au scăzut în Spania cu 69% în luna martie: Dacia a scăzut cu aproape 72%
Spaniolii au înmatriculat doar 37.600 de mașini noi în luna martie, în scădere cu 69% comparativ cu perioada similară a anului trecut, în timp ce Dacia a înregistrat o scădere de 72%.
Spania este a treia piață majoră a Europei are oferă primele informații despre înmatriculările de mașini noi din luna martie, afectate puternic de restricțiile de circulație impuse pentru limitarea răspândirii coronavirusului SARS-CoV-2.
Datele oficiale arată că spaniolii au înmatriculat doar 37.644 de unități în luna martie, în scădere puternică cu 69% comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Cea mai bună performanță a fost stabilită de Tesla, care a scăzut cu "numai" 37% comparativ cu martie 2019, în timp ce Seat, marca cu cele mai multe înmatriculări, a înregistrat un declin de 46%.
Hyundai și Toyota au avut scăderi mai mici de 50%, Kia a ajuns la -60%, în timp ce Skoda și Volkswagen s-au oprit la 68%. Toate celelalte mărci au scăzut mai mult decât media națională, cu un "record" de 86% trecut în dreptul celor de la Opel.
Dacia intră în aceeași categorie, cu o scădere de 72%, după comercializarea a numai 1.220 de unități.
La nivelul primelor trei luni ale anului, spaniolii au înmatriculat 218.705 unități, în scădere cu 31%. Printre puținii constructori care au raportat creșteri în acest interval se număra DS (10%), Land Rover (4.4%), Lexus (8.5%) și Porsche (9.1%).
Dacia s-a oprit la 7.907 unități înmatriculate, corespunzător unei scăderi de 41%.
Via Automotive News
Pana vine fanskoda sa arunce cu kkt in Dacia si sa laude Skoda, as vrea sa zic ca vanzarile aste scazute ale marcii autohtone sunt in primul rand din cauza epidemiei de coronavirus, pentru ca intr-o lume care sta acasa de o luna nu vad pe nimeni dispus sa isi cumpere o noua masina daramite Dacia. In al doilea rand, Dacia pregateste noua generatie de Logan/Sandero/MCV de cateva luni si oricine cauta Dacia pe net nu are cum sa nu dea peste spyshot-urile celor de la Motor1 alte reviste auto. As propune sa nu dam asa mult hate unei masini oneste si sa vedem realitatea cu ochii deschisi