Lancia prezintă un nou limbaj de design și o siglă nouă
Lancia a prezentat oficial noul său limbaj de design care va fi prezent la viitoarele modele de serie începând din 2024. Totodată, constructorul italian a dezvăluit o sculptură cu formele generale ale viitoarelor modele, precum și o siglă nouă, care marchează noua eră a mărcii.
Celebrul constructor italian își pregătește revenirea grandioasă pe scena auto internațională, după aproape un deceniu de izolare și anonimitate. Mai devreme în acest an, Lancia și-a anunțat revenirea cu 3 modele noi, electrificate, începând din 2024.
Acum, producătorul cu sediul la Torino ne dezvăluie oficial noul limbaj de design al mărcii, botezat Pu+Ra Design. Numele este compus din termenii Pure și Radical, care vor descrie viitoarele modele ale mărcii. În cadrul unui eveniment special, Lancia a dezvăluit o sculptură specială, care ne face cunoștință cu designul general al viitoarelor modele.
Potrivit mărcii, noul limbaj de design va consacra viitoarele modele Lancia pentru următorii 100 de ani. Da, ai citit bine. Limbajul Pu+Ra Design va defini modelele Lancia pentru următorul secol de-acum înainte. Designul viitoarelor mașini Lancia va fi inspirat de mai multe modele vechi și celebre ale mărcii, precum Aurelia, Flaminia, Stratos și Delta.
Astfel, constructorul italian își propune să creeze mașini care vor avea un aspect atipic față de rivalii săi. Ele vor avea integrate elemente geometrice de bază, ca cercul, triunghiul și dreptunghiul, iar acestea vor fi combinate cu ceea ce Lancia numește „detalii eclectice.”
Designul sculpturii speciale Pu+Ra Zero, dezvăluită în cadrul evenimentului Lancia Design Day, se va regăsi la viitoarele generații Ypsilon și Delta. În același timp, Lancia prezintă și o siglă complet nouă, a opta din cei 116 ani de istorie. Noul logo marchează debutul oficial al mărcii în epoca electrică și va fi prezentă la toate modelele Lancia începând din 2024.
Sigla nouă este puternic inspirată de cea introdusă în 1957, având forma unei bijuterii autentice și care îmbină elementele simpliste și pure cu cele prețioase, atât în ceea ce privește culorile, cât și materialele și tratamentele. Noul logo, denumit Progressive Classic, este confecționat din aluminiu lustruit, iar noua inscripție Lancia primește un font nou, care îmbină elementele din trecut cu cele ale viitorului.
Sculptura conține și câteva dintre detaliile care vor fi regăsite la viitoarele Ypsilon și Delta. De exemplu, avem în partea din față o interpretare modernă a grilei clasice, presărată acum cu trei benzi subțiri pentru faruri care formează o elice. Inscripția mărcii va fi încorporată în grilă și va fi iluminată, iar în partea din spate se observă stopurile rotunde, inspirate de cele văzute la Stratos. Și aici va fi prezentă noua inscripție, alături de noua siglă pe părțile laterale.
Bineînțeles, toate modelele vor fi construite din materiale sustenabile, mai ales la interior. Lancia spune despre habitaclul viitoarelor modele că va avea un design minimalist, cu detalii care vor fi scoase în evidență și care vor deveni simbolurile mărcii.
Cu această ocazie, îți reamintim că Lancia va lansa 3 modele noi în următorii 6 ani. Primul va fi noul Ypsilon, în 2024, urmat de primul SUV din istoria mărcii în 2026 și de noua generație Delta în 2028. Noul Ypsilon va primi motoare electrificate, în timp ce Delta și noul SUV vor fi complet electrice. De altfel, Lancia va deveni un brand pur electric din 2028.
via Lancia
E bine. Au început cu sigla.