Lancia Ypsilon a primit versiune micro-hibridă: sistem similar pe modelele 500 și Panda de la Fiat

Publicat duminică, 08.03.2020 11:20 de Paul Cosma

Lancia a lansat o versiune micro-hibridă pentru singurul său model din gamă. Ypsilon Hybrid utilizează un motor pe benzină de un litru și 3 cilindri, care generează 70 de cai putere, alături de un sistem micro-hibrid de 12 volți conectat la un acumulator Li-Ion. Același sistem hibrid a fost lansat și pentru modelele 500 și Panda de la Fiat.

La începutul anului, Fiat a introdus versiuni micro-hibride pentru modelele 500 și Panda, care vor ajuta la reducerea emisiilor cu 30%.

Primele vehicule electrificate de la Fiat utilizează un motor pe benzină de un litru și 70 CP împreună cu un sistem micro-hibrid de 12 volți conectat la un acumulator Li-Ion.

Același sistem a fost lansat acum și pentru Lancia Ypsilon, singurul model rămas în gama brandului italian. Versiunea micro-hibridă promite o reducere cu 20% a consumului și a emisiilor.

Ypsilon Hybrid este disponibil doar pe piața din Italia, acolo unde prețul de pornire este de 14.450 de euro.

Via Motor1

  • dan_grc, duminică, 08.03.2020 11:51

    Din fabuloasa istorie a Lanciei, s-a ajuns aici, singurul model, Ypsilon, comercializat doar in Italia, nu se anunta nimic nou, niciun plan de redresare.

  • tzenu_bmw, duminică, 08.03.2020 12:05

    Probabil ca Italieni asteapta ca vanzarile sa cada ca sa poata gasi motive de falimentare a marci Lancia.....pacat.. In 2-3 ani Lancia va avea soarta Saab.....sper sa ma insel...

  • LEE, luni, 09.03.2020 07:14

    nenea de la PSA a spus ca toate marcile raman in viata !!!

  • Green_Alex, luni, 09.03.2020 10:21

    Strict din punct de vedere al design-ului, daca nu ar avea emblema pe nas, masina asta pare ca este desenata de cineva de la grupul Lada, sau ceva chinezarie. Mi se pare rusinos pentru FCA ca marca premium italiana a grupului sa produca masini desenate in halul asta.

  • @Green_Alex, luni, 09.03.2020 10:26

    Habar n-ai ce vorbesti! Masinuta arata foarte bine.