Lexus vrea să-și mărească vânzările în Europa: țintă de 100.000 de unități pe an până în 2020
Lexus a anunțat că vrea să-și mărească vânzările din Europa. De la valoarea actuală de 75.000 de mașini pe an, Lexus vrea să crească la cel puțin 100.000 de unități vândute anual până în 2020.
Piața europeană reprezintă una dintre prioritățile de dezvoltare pentru Lexus în perioada următoare. Constructorul japonez speră că actualele modele din gamă îi vor atrage pe clienții de pe Bătrânul Continent și vor contribui la creșterea vânzărilor în anii ce urmează.
Obiectivul Lexus este ca vânzările din Europa să crească de la 75.000 de unități pe an (valoarea din prezent) la peste 100.000 de mașini vândute pe an până în 2020. Anunțul a fost făcut de Pascal Ruch, șeful Lexus Europe.
”De când am început noua eră Lexus și o nouă direcție de design – în 2012 – fiecare model nou a reprezentat o bornă importantă pentru Lexus. Acum avem o gamă consistentă și tot ce ne trebuie,” a explicat Ruch.
În viziunea oficialului Lexus, creșterea vânzărilor este posibilă doar cu ajutorul ”serviciilor de calitate, a calității și fiabilității”.
Via Autocar
-
Stefi, sâmbătă, 04.08.2018 07:44
Ar trebui sa concedieze niste designeri si sa gaseasca altii care sa inteleaga gusturile europenilor. De la design sters si fara personalitate au sarit deodata la design de OZN, care devine repede obositor si se demodeaza.
-
@Stefi, sâmbătă, 04.08.2018 15:05
Lasa mai ca fac nemtii niste opere de arta cand este vorba de design. Opere de arta din anii '90 am vrut sa spun...Nu conteaza ca este Bmw sau Audi, la ei generatia noua inseamna sa-i schimbe un pic farurile si stopurile si sa-i puna un nou ecran pe bord. Acum le fac pe toate la fel, nu mai recunosti un seria 3 de 5 sau 7 sau un C de E Classe. Acum mi-am amintit....au schimbat ceva: fiabilitatea. Este la pamant in ultimii ani.
-
Corocsenie Adrian, sâmbătă, 04.08.2018 16:57
@@Stefi Asa e oarecum dar mai au si nemtii unele foarte ok nu toate sunt la pamant. 911 de ex. O masina sport perfecta. Macan...un crossover perfect. Cayenne 2018 un suv superb, elegant si performant probabil si fiabil doar e un Porsche. Seria 5 G30 zic eu cea mai buna din clasa. Arteon un sedan excceptional de bine facut. Nu sunt chiar asa la pamant....
-
Edikkk, duminică, 05.08.2018 10:44
Foarte fiabil dar.... urât!! Porsche sunt fiabile dar şi extrem de scumpe.
-
inexorabil, luni, 06.08.2018 00:05
Mafia, lasă-te de bancuri! Urât…chiar crezi asta?!? Mă rog, iată o altă tactică ratată din categoria “Uite cum mă opintesc să demonstrez (deși nu-mi cere nimeni explicații) că nu sunt Mafia”. Mai bine mă apuc eu să promovez cauza lui Lexus. Fără subterfugii, fără teatru, fără meschinărie. Și ce crezi? A pune ȋn lumină favorabilă o marcă sau o companie nu necesită macularea celei socotite rivala ei de prim rang! Eh, dar, de fapt, știm cu toții că “asiaticele” nu sunt pe sufletul meu (chiar dacă le admir pe unele dintre ele sau le recunosc calitățile ȋn mod obiectiv și chiar dacă voi vizita sediul Lexus România, așa cum am anunțat deja), deci n-are rost să le fac eu reclamă. Dacă tu, Mafia, te consideri mai ȋndreptățit, atunci asumă-ți tu operațiunea de marketing, dar măcar nu te acoperi de ridicol, așa cum rezultă dintr-o expresie precum “Fiabil, dar urât”. Iar ȋnainte de a mă revolta, m-a mâhnit gestul tău... PS. Atunci când unii nu ȋnțeleg un anumit stil arhitectural, se spune că aceia nu sunt…cunoscători (a se vedea, de pildă, cazul Saab). Așadar, Lexus se adresează doar…cunoscătorilor :D “Dar ție, personal, cum ți se pare?”. Să zicem…extravagant (cu sens de excentric, nu de bizar). Oricum, mai interesant decât Lexus-ul de altădată, pe care ȋl calificam drept…insipid (fiind un necunoscător, de!).
-
Un baiat, luni, 06.08.2018 01:20
@Edikkk Bine ai revenit Mascarescu !
-
AndreiRN, luni, 06.08.2018 03:33
Lexus este dupa mine cea mai fiabila marca premium la ora actuala si la un pret acceptabil.
-
Edikkk, marţi, 07.08.2018 04:15
Duşi cu pluta, unii. Ştii cât de mult îmi pasă, că dvs şi vianu, credeţi că eu sunt Mafia?? ZERO. Nu sunt Mafia sau altcineva. Clar. Am spus că maşina este urâtă. Nu extrem de urâtă, are ceva şi frumos, dar în genere urâtă, pentru gustul meu. Dar, da, este cea mai fiabilă din segmentul ei. Clar.
-
VAG, marţi, 07.08.2018 13:34
@Edikkk Parerea ta. Pt. mine e extrem de urata si nefiabila !
Citeste si
-
INDUSTRIE | vineri, 20 septembrieVolkswagen ar putea primi sprijin din partea guvernului GermanieiVolkswagen ar putea primi sprijin din partea guvernului Germaniei, potrivit lui Robert Habeck, vicecancelarul Germaniei și ministrul economiei din această țară. Conform unor informații din presă, Volkswagen ar putea concedia 30.000 de angajați la uzinele sale din Germania. Citeste tot
-
INDUSTRIE | vineri, 20 septembrieDacia Sandero, vedetă în Europa. Cel mai vândut model în primele 8 luni ale anuluiPotrivit celor mai recente date, Dacia Sandero a fost cel mai vândut model, de pe Bătrânul Continent, în primele 8 luni ale anului 2024. Podiumul este completat de Volkswagen Golf și T-Roc. Citeste tot
-
INDUSTRIE | vineri, 20 septembrieVolkswagen oprește producția lui ID.4 în SUA din cauza problemelor cu ușileVolkswagen a fost nevoit să oprească producția modelului electric ID.4 în Statele Unite din cauza problemelor cu ușile care se pot deschide în mers. Producția crossover-ului german va fi oprită până când va fi găsită o soluție la această problemă. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 19 septembrieMercedes-Benz pune capăt parteneriatului cu BYD și renunță la o marcă de mașini electrice premiumMercedes-Benz a anunțat că se retrage din parteneriatul său cu BYD și renunță totodată la marca Denza. Aceasta este o marcă chineză de mașini electrice premium fondată de Mercedes-Benz și BYD, iar acum aceasta va fi deținută în totalitate de BYD. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 19 septembrieȘeful Stellantis: „industria auto se află acum în modul de supraviețuire”Carlos Tavares, șeful Stellantis, și-a exprimat părerea despre situația în care se află în prezent industria auto. El a declarat că trebuie să se ajungă la o paritate de costuri între mașinile electrice și cele termice pentru ca Stellantis să supraviețuiască. Citeste tot
Mult succes le doresc. O marca premium tanara dar serioasa care a evoluat mult in ultimul timp. UX-ul cred ca o sa fie cel mai cautat si va reprezenta grosul vanzarilor.