Lexus vrea să-și mărească vânzările în Europa: țintă de 100.000 de unități pe an până în 2020
Lexus a anunțat că vrea să-și mărească vânzările din Europa. De la valoarea actuală de 75.000 de mașini pe an, Lexus vrea să crească la cel puțin 100.000 de unități vândute anual până în 2020.
Piața europeană reprezintă una dintre prioritățile de dezvoltare pentru Lexus în perioada următoare. Constructorul japonez speră că actualele modele din gamă îi vor atrage pe clienții de pe Bătrânul Continent și vor contribui la creșterea vânzărilor în anii ce urmează.
Obiectivul Lexus este ca vânzările din Europa să crească de la 75.000 de unități pe an (valoarea din prezent) la peste 100.000 de mașini vândute pe an până în 2020. Anunțul a fost făcut de Pascal Ruch, șeful Lexus Europe.
”De când am început noua eră Lexus și o nouă direcție de design – în 2012 – fiecare model nou a reprezentat o bornă importantă pentru Lexus. Acum avem o gamă consistentă și tot ce ne trebuie,” a explicat Ruch.
În viziunea oficialului Lexus, creșterea vânzărilor este posibilă doar cu ajutorul ”serviciilor de calitate, a calității și fiabilității”.
Via Autocar
Mult succes le doresc. O marca premium tanara dar serioasa care a evoluat mult in ultimul timp. UX-ul cred ca o sa fie cel mai cautat si va reprezenta grosul vanzarilor.