Mahindra XUV500 va fi lansat în Europa la Salonul Auto de la Bologna

Publicat luni, 14.11.2011 14:55 de Mircea Meșter

Constructorul indian Mahindra lansează SUV-ul XUV500 la Salonul Auto de la Bologna. Acesta promite elemente de top în versiunea de bază şi un preţ foarte accesibil.

Producătorii auto din China şi India se pregătesc să atace piaţa europeană. Dacă în unele cazuri atacul durează deja de ceva ani, produsele nefiind însă foarte bine asimilate de publicul european care ţine la mărcile care s-au evidenţiat pe piaţă până acum, alte mărci promit multe. Acesta este şi cazul indienilor de la Mahindra, care la Salonul Auto de la Bologna vor dezveli un SUV mediu care vrea să se bată de la egal la egal cu ofertele mărcilor europene. Iar indienii au făcut progrese mari la capitolele design, ofertă tehnică şi design, deci lupta e deschisă.

SUV-ul Mahindra se numeşte XUV500. Are sub capotă un motor diesel de 2.2 litri care dezvoltă 140 de cai putere şi 130 Nm. Acesta este cuplat la o cutie manuală cu şase trepte. Consumul mediu mixt anunţat în India este de 6.6 litri/100 km. Concurenţii direcţi? Segmentul C al SUV-urilor: Mitsubishi Outlander, Chevrolet Captiva, Hyundai Santa Fe, Kia Sorento, Nissan Qashqai+2, Renault Koleos sau Great Wall Hover CUV.

Cel mai interesant aspect al SUV-ului de segment C desenat de Mahindra este însă lista de elemente opţionale disponibile. Aflaţi, deci, că modelul indian va avea în dotarea standard elemente care pe alte modele se regăsesc de abia în echipările superioare. Printre aceste se numără un pachet de şase airbag-uri, ESP, climatizare automată, poziţii LED şi un sistem infotainment care este comandat prin touchscreen. Dacă veţi dori şi mai mult decât atât, Mahindra vă oferă pe XUV500 un sistem de tracţiune integrală, tapiţerie din piele, jante din aliaj, senzori de parcare şi un al treilea rând de scaune care duce numărul total de locuri disponibile la şapte.

Preţurile noului XUV500 nu sunt încă publice în Europa. În India, modelul Mahindra pleacă de la echivalentul al 15.500 de euro, versiunea de top de echipare ajungând la circa 19.000 de euro.

via | Mahindra

  • daniel, luni, 14.11.2011 18:45
    Nm

    Deci are 330 Nm, ca 130 ar fi prea putin

  • tentativa, miercuri, 16.11.2011 10:54
    cine-l cumpara

    o gluma de masina precum rexton,great wall sau alte de genul.Nu se specifica de ce origine e motorul, desi la 2.2 si 140 cp cred ca ei l-au facut...

  • lorinczi.thomas, vineri, 18.11.2011 21:29

    Urat cu spume. Capota zici ca e deschisa. Rezumat: rahatel pe bat = 0.01% Vanzari in Europa