Mărcile chinezești de mașini electrice, cele mai scăzute vânzări în Europa din ultimele 18 luni
Potrivit celor mai recente date, vânzările mărcilor chinezești de mașini electrice, în Europa, sunt la cel mai scăzut nivel din ultimele 18 luni. Înmatriculările au scăzut cu aproape 50% în luna august.
Știm deja că apetitul clienților pentru mașinile cu zero emisii a scăzut foarte mult în ultima perioadă. Cu aceeași problemă se confruntă și constructorii chinezești de mașini electrice, care operează pe piața europeană.
Vânzările sunt la cel mai redus nivel din ultimele 18 luni. Totodată, declinul de 48% a dus la a doua lună consecutivă în care scade cota de piață a producătorilor din China, scriu cei de la
Datele mai arată că SAIC Motor Corp a pierdut primul loc în Europa, în favoarea rivalilor de la BYD. Acest lucru a fost influențat, desigur, și de vânzările mărcii MG (deținută de SAIC) care au scăzut cu 65% în luna august.
O explicație pentru aceste scăderi ar putea fi tarifele vamale suplimentare pe care Uniunea Europeană vrea să le impună producătorilor de mașini electrice din China.
Potrivit celor mai recente informații, UE va definitiva aceste taxe chiar săptămâna aceasta.
via Profit
Europenii nu fac discriminări. Când spuneam ca piața scade la general, dar în mod particular și deosebit la electrice, logic ca și mărcile chinezești se vor regăsi în aceeași situație, vânzările lor bubuie în China, nu în ultimul rând foarte puține sunt mult mai ieftine, mare parte tot cam pe acolo, adică scumpe. Sa nu disperam totuși, sunt destui clienti de chinezoaice aici, pe AM, în câteva luni își revine treaba .