Mercedes-Benz G-Klasse ar putea primi un facelift în 2011
Mercedes-Benz G-Klasse va primi motorizări noi şi modificări la interior în toamna acestui an, urmate de un potenţial facelift important în 2011.
Potrivit unor surse din cadrul fabricii G-Klasse din Graz, Austria, modelul Mercedes ar putea primi un facelift semnificativ în 2011. Modelul este produs de 31 de ani şi a reuşit, în mod surprinzător, să-şi păstreze cu stoicism forma fără ca vânzările să scadă. Înainte de schimbarea radicală a formei lui G-Klasse, modelul va primi încă un facelift în septembrie 2010 – care ar putea debuta chiar la Salonul Auto de la Paris. Presupusul facelift din septembrie ar fi cel de-al treilea în doar patru ani.
Noutăţile ce vor apărea în toamnă în gama G-Klasse sunt reprezentate de gama de motorizări Euro5 şi modificari la interior pentru a putea primi toată tehnologia prezentă pe fratele său mai tânăr, E-Klasse W212. O vreme, cele două modele au împărţit tehnologie, dar acest lucru se întâmpla când E-Klasse era la a doua generaţie – W123 şi G-Klasse era la prima generaţie. Apoi, G-Klasse a rămas retro şi E-Klasse a evoluat în ceea ce este azi – W212. Tehnologia de pe actualul E-Klasse va fi implementată şi pe G-Klasse pentru a oferi maximum de confort şi stil şi de a adapta standardul Mercedes şi pe celebrul "G-Wagen".
Mercedes nu vrea să piardă clientela specifica de G-Klasse, aşa că va păstra, în mare, aceleaşi linii de design. Versiunea AMG va fi ultimul model Mercedes-Benz care va mai folosi motorul V8 supraalimentat de 5.4 litri, iar aceasta va fi înlocuită de o versiune G 63 AMG în 2012 – care va utiliza însă noul motor V8 bi-turbo de 5.5 litri. Strategia de downsizing vine şi în cazul lui G-Klasse, respectiv venerabilul G 500 renunţă la V8-ul aspirat în favoarea unui motor V8 supraalimentat cu două turbocompresoare şi care beneficiază de tehnologia injecţiei directe. Consumul de carburant la nivel de gamă şi emisiile CO2 vor fi scăzute drastic graţie acestor modificări, în timp ce performanţele vor egala unităţile actuale, cu posibilitatea depăşirii acestora în viitorul apropiat.
Via | Autoblog.it
da o masina adevarata intr-adevar ,chiar si cel mai infocat fan bmw (adica si eu) tre sa recunoasca....a fost si e o legenda in domeniu