Mini facelift a debutat în România în compania unui proiect de artă, semnat de un pictor român
Evenimentul digital "New Mini. Big Love" marchează lansarea noilor Mini Hatch și Mini Cabriolet facelift pe piața din România. În cadrul acestuia, pe lângă o serie de invitați speciali, a fost prezentat și un proiect de artă semnat de un pictor român.
Mini facelift (disponibil în variantă hatchback sau cabrio) a fost prezentat lumii întregi la finalul lunii ianuarie. Celebrul model britanic a primit mai multe îmbunătățiri estetice, câteva dotări în premieră (volan cu încălzire și frână de parcare electrică), dar și o suspensie revizuită.
Lansarea noului Mini facelift pe piața din România a fost marcată de evenimentul digital intitulat "New Mini. Big Love", la care au luat parte o serie de invitați speciali. Printre ei s-au numărat Dr. Josef Reiter, director general BMW Group România, E.S Andrew Noble, Ambasadorul Marii Britanii la București, Oliver Heilmer, șeful de design Mini, și Rauno Aaltonen, fost pilot de raliuri poreclit "Profesorul Raliului".
"Mini nu este doar o simplă mașină. Majoritatea clienților noștri dau un nume mașinii lor. El sau ea fac parte din familia lor. În al doilea rând, Mini nu este o simplă mașină [...] este un mod de viață care vorbește despre un design emblematic puternic," a declarat Dr. Josef Reiter, Director General BMW Group România.
În cadrul aceluiași eveniment, echipa Mini Electric Racing a anunțat că primul Mini Electric de curse din istorie va participa la trei evenimente în mai. Este vorba despre prima etapă a Campionatului Național de Super Slalom, a două etapă din Campionatul Național de Viteză în Coastă și la prima etapă de SuperRally.
"New Mini. Big Love" marchează, de asemenea, și prezentarea unui proiect de artă semnat de pictorul român Adrian Mitu. Cele două lucrări, intitulate Evoluție, sunt de fapt două picturi de mari dimensiuni realizate pe două capote de motor ale unui Mini Cooper SE.
Compozițiile au fost realizate în vopsea acrilică și sunt dedicate istoriei mărcii Mini.
Prima îl are în prim-plan pe Sir Alexander Arnold Constantine Issigonis, creatorul originalului Mini, iar cea de-a doua îl are ca personaj principal pe John Cooper, cel care a transformat Mini într-un succes în motorsport.
Cele două lucrări ascund multe detalii, de la Criza Canalului Suez din 1956, care a declanșat cererea pentru automobile foarte economice, până la momente care au definit carierele celor două personaje sinonime cu marca Mini.
În plus, compozițiile au în partea centrală un Mini electric și elemente care sugerează electricitatea, ca o tranziție către viitor.
Ambele capote vor fi expuse, începând cu 7 mai, în cele două centre Mini din București. Odată cu această inițiativă, cele două showroom-uri își propun să devină un spațiu de exprimare liberă pentru artiștii români care colaborează cu BMW Group.
via BMW Group România
Cand am citit stirea asta publicitara m-am gandit din start la colegul Nicolae Grigorescu,carul il aveti inclusiv in șourum,mai aveti nevoie de aia carea dau zeci de mii de euro p'un mini care sa se inhame la el si sa -i dea"apoi si-un nume".