Mitsubishi Lancer facelift, confirmat pentru finalul acestui an

Publicat joi, 23.04.2015 11:53 de Bogdan Mirică

Mitsubishi promite că va restiliza actualul Lancer până la finalul acestui an. Modelul japonezilor este aşteptat să sosească până la finalul acestui an.

În condiţiile în care segmentul sedanurilor compacte devine tot mai aglomerat, iar actuala generaţie Lancer are deja o carieră foarte lungă în spate, Mitsubishi se vede nevoit să pregătească un facelift. Versiunea revizuită este deja în lucru şi ar putea fi dezvăluită spre sfârşitul acestui an, cu un debut public programat în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt.

Informaţia a fost confirmată şi de Tony Principe, şeful Mitsubishi Australia: ”Vom avea încă un facelift pentru Lancer, programat anul acesta. Nu putem oferi mai multe detalii, dar vă asigur că vorbim despre modificări importante.”

Lista revizuirilor estetice ar putea să se ghideze după retuşurile primite de Outlander chiar luna aceasta, cu ocazia Salonului Auto de la New York. Asta înseamnă inclusiv un spoiler frontal nou, creat după filosofia Dynamic Shield şi blocuri optice redesenate, echipate cu lumini LED pentru rularea pe timp de zi.

Şi interiorul va fi îmbunătăţit cu materiale noi, iar nivelul tehnologic va creşte cu ajutorul unor sisteme de siguranţă noi şi unui sistem multimedia.

  • mishazaitev, joi, 23.04.2015 13:06

    Desi masina asta e pe piata de atat de multa vreme incat s-ar putea spune ca era nevoie nu de un face lift ci chiar de un model nou, este atat de placuta la condus si atat de stabila incat, daca face liftul ar presupune si o antifonare un pic mai buna si o crestere a calitatii materialelor de la interior, s-ar mai putea vinde foarte bine o perioada.

  • LauCalin, joi, 23.04.2015 13:55

    Aceasta masina este in primul rand depasita moral. Daca tinem cont de raportul calitate/pret, da, inca mai poate fi o alternativa. Insa in acest ritm vanzarile vor scadea inevitabil. Problema este ca un inlocuitor pentru Lancer este greu de pus la punct in acest moment.

  • jean, joi, 23.04.2015 16:35

    Practic ei vor sa aplice un facelift consistent si eventual sa promoveze masina ca fiind una noua gen Golf 6. Cred ca nu au resurse sa dezvolte un model nou pt ca trebuie investit enorm pt a concura Golf, Focus etc. E o solutie de compromis, dar faceliftul trebuia pregatit mai devreme.

  • Bombardierul, joi, 23.04.2015 22:20

    Iar altii scriu fara sa proceseze informatia , citez :'' trebuie investit enorm pt a concura Golf, Focus'' . Pai baaii, EVO X are 300 CP din motor de 2 litrii, masina poate dezvolta performante oriunde chiar si pe macadam in competitii de raliu, etc. Unde este Golf in motorsport? Sau in raliu ? Nicaieri. La pretul de 12.mii euro, nu mai exista pe piata un asemenea sedan compact, care iti ofera ambitii sportive, si arata in continuare tineresc, cu propria lui personalitate .

  • alexdorin, joi, 23.04.2015 22:50

    @Bombardierul Foarte corect spus :) Eu cred ca exista masini care nu imbatranesc si arata bine si dupa foarte mult timp. Lancer este din punctul meu de vedere o astfel de masina. Aici e totul subiectiv, depinde fiecare ce vrea de la o masina, dar sa stiti ca nu trebuie sa va luati mereu dupa ce aiureli baga pe gat presa si comerciantii.....daca e sa o iau asa, decat sa iau un TSI de la VW si sa dau 20 k euro , prefer mereu o aspirata clasica.

  • LauCalin, joi, 23.04.2015 23:54

    VW in acest moment e undeva sus in WRC. In al doilea rand productia de serie nu are aproape nici o legatura cu motorsportul, deci faza cu macadamul pica. Imi pare rau de Lancer pentru ca este o masina foarte buna, a se intelege fiabila. Stiu pe cineva care in 100000 de km nu a schimbat nimic. ASTA inseamna fiabilitate. Doar ca in ziua de azi nu mai conteaza asa mult ca acum 10-15 ani. Eu imi doresc o alianta cu PSA. Cred ca ar iesi niste masini f ok.

  • Bombardierul, vineri, 24.04.2015 00:15

    @alexdorin, Sunt in comun de acord cu tine. In minte mi se invart si alte masini care inca arata bine in 2015, chiar si dupa mult timp, par decente si inca moderne, spre exemplu : Ford Mondeo mk3 , un model lansat acum de mai bine de 10 ani, Renault Megane 2 lansat mai bine de zece ani, Toyota Avensis 2 lansat putin peste 10 ani, Fiat stilo la fel, Chrysler PT Cruiser, Daewoo Nubira 2, Hyundai Accent mk3, Hyundai Tucson , si alte cateva se tin in continuare bine ca design, fata de alte ''table drepte'' din 2015 . Doar ca Lancer ofera acel ''ceva'' pe care putine sedanuri compacte accesibile le au. @LauCalin, lasa WRC, nu vezi de prea multe ori Golf in campionate de raliuri alergand de zori pe drumuri forestiere destul de stricate, fara ca acestea sa fi intervenit la motor. Zici ca in ziua de azi nu mai conteaza fiabilitatea ? Conteaza! Nimeni nu isi permite ''luxul'' sa dea 20 de mii pe o masina noua si sa stie ca peste un timp va schimba injectoarele de 3-4 ori, sau turbina, tacheti, culbutori , jiglere ( dau exemplu )etc , cel putin nu in RO unde romanul simplu de rand aproape ca intra in soc cand vede pana si acul la benzina aproape de ''rosu'' si cand se gandeste ca trebuie sa alimenteze iar de 200 ron ca sa ii ajunga cel putin 2 saptamani pana la munca. Deci 200 RON dar 20 mii euro ? I-a gandeste si tu limpede ?

  • Kap, vineri, 24.04.2015 10:44

    @nenea cu bombele: 12 mii ? Preţul de plecare pentru Lancer-ul nou s-a învârtit în Românica mereu în jurul a 15 mii de euro. Dacă era 12.000 probabil vedeam de două ori mai multe pe şosele. Iar politica lor mi se pare de evitare a Europei, mai ales că nu vin şi ei cu turbo benzină mici şi au renunţat şi la fabrica din Olanda. În condiţiile astea, cât de bună şi de frumoasă o fi maşina, dacă nu vii cu motoare şi cu alte noutăţi, uşor uşor devii depăşit. Inclusiv de Hyundai, care dacă nu mă-nşel la începuturi luau motoare de generaţie veche de la Mitsubishi.

  • Bombardierul, vineri, 24.04.2015 12:50

    @Kap, Ca fan Mitsubishi, ar fi trebuit sa iti dai seama ca 2.0 295 cp de pe EVO este un motor mic turbo ( cel mai performant si rezistent motor turbo de 2.0 litri , chiar daca mai nou avem si 2.0 TFSI 300 HP ) . In sfarsit! In ciuda preturilor, Lancer 1.6 MIVEC M/T care a mai ramas pe stoc costa 12.500 in programul rabla , el e vreo 14.000 in oferta de pe website. La banii astia ai urmatoarele dotari : Aer conditionat automat / Torpedou cu refrigerare • Airbag-uri frontale pentru sofer si pasager / Airbag genunchi pentru sofer • Airbag-uri laterale pentru sofer si pasager si airbag-uri de tip cortina • Bancheta cu spatar complet rabatabil 60:40 si ancore ISO-FIX (x2) / cotiera centrala cu suport pentru pahare • Bare de protectie fata/spate in culoarea caroseriei • Centuri de siguranta cu 3 puncte de ancorare fata (pretensionate) / spate • Computer de bord cu display central multifunctional • Cotiera centrala fata cu spatiu depozitare si capac • Faruri halogen reglabile pe inaltime cu functie de tip “coming home” – stingere automata dupa parasirea vehiculului • Finisaj argintiu pentru panou bord si usi • Geamuri cu tenta verzuie • Geamuri fata/spate actionate electric cu comanda de la sofer • Grila radiator cromata / centura cromata laterala la nivelul geamurilor • Imobilizator electronic • Inchidere centralizata cu telecomanda prevazuta cu buton pentru deschiderea portbagajului si lumina de intampinare • Indicator de schimbare a vitezelor pentru optimizarea consumului de carburant • Jante aliaj usor 16” x 6,5” cu pneuri 205/60R16 / roata de rezerva de dimensiuni reduse (125/70D16) • Lampa ceata spate cu functie de stingere automata / Lampa stop centrala pe luneta • Levier schimbator de viteze si maneta frana de mana cu buton de eliberare cromat, imbracate in piele • Manere exterioare usi vopsite in culoarea caroseriei • Manere interioare usi cromate • Oglinzi exterioare incalzite si reglabile electric, in culoarea caroseriei • Placute de frana de tip sport (semi-metalice) • Proiectoare de ceata integrate in bara fata • Radio-CD player cu redare MP3 si conector audio / 6 difuzoare • Scaun sofer si volan reglabile pe inaltime • Semnalizare vizuala pentru franarea de urgenta (Emergency Stop Signal) • Sistem de autoaprindere a farurilor si senzor de ploaie • Sistem de control al stabilitatii si tractiunii M-ASTC (Mitsubishi Active Stability and Traction Control) • Sistem de franare cu ABS (Anti-lock Braking System); EBD (Electronic Brake-force Distribution) si BA (Brake Assist) • Tapiterie din material textil • Tetiere fata si spate reglabile pe inaltime (2 x fata; 3 x spate) • Volan imbracat in piele – model cu trei spite / comenzi audio pe volan • Deci dotari inexistente la concurenta, la acest pret.

  • Bombardierul, vineri, 24.04.2015 12:53

    ERATA http://www.autovit.ro/mitsubishi-lancer-C34395761.html

  • LauCalin, vineri, 24.04.2015 13:37

    Vorbind din postura unuia care are un Mitsubishi pot spune ca masina este inainte de toate (foarte) fiabila. Si revenind la ce ai spus tu, cu tot respectul, dar cred ca incurci destul de mult lucrurile. Golf nu este in WRC pentru ca este Polo. Si in acest moment VW este undeva sus in raliuri, printre cei mai buni. In plus VW este unul dintre cei mai buni si cand vine vorba de Dakar. Cei de la VAG au incercat sa intre in raliuri cu Octavia (masina cam la fel de mare ca Lancer), insa s-a dovedit a fi o problema tocmai din cauza dimensiunilor. Este motivul pentru care acum exista Polo in raliuri, Fabia sau Citroen C3. Si sa nu uitam ca la LeMans Audi este rege. Pacat, ma asteptam la mai mult de la peugeot dar sa vedem ce va face Toyota. Si nu, fiabilitatea nu este primordiala in alegerea unei masini. Din pacate. Daca s-ar merge pe acest principiu probabil ca peste jumatate din marcile existente trebuiau sa dispara de mult. Iar daca acum 10 ani Mitsubishi, Subaru si Toyota nu prea aveau rival in privinta fiabilitatii, conform JD Power sau ADAC, asta ar fi inseamnat ca Peugeot, Citroen, Renault, Fiat sau Chevrolet... sa-si inchida uzinele pentru ca nu fac masini la fel de fiabile? Nici vorba! Marci precum VW, Opel sau Ford compenseaza prin altceva atunci cand sunt alese. Comparativ cu Lancer, Golf este mai confortabil, are tinuta de drum mai buna, insonorizare mai buna, materiale mai placute la atingere, sisteme audio mai bune si nu in ultimul rand finantare mai buna si valoare la revanzare mai buna. Chestiile astea + aletele atrag mai multi clienti. Nu ma intelege gresit, nu arunc cu noroi in Lancer. Este o masina foarte buna si fiabila cu un design deosebit pentru banii pe care ii dai (mai ales ca sh unde pretul e vizibil mai mic datorita imaginii). Anul trecut am dat 3800 de euro pe un Colt de 1.1 din 2008, 20400 de km, luat de la primul proprietar, masina care practic arata si mergea ca noua. Un Polo sau o Fiesta asemanatoare erau vreo 7000 de euro. Am deja 7000 de km cu ea si nici o problema. Dar sa-mi fie cu iertare, comparativ cu Fiesta sau Polo are si destule slabiciuni vizibile (insonorizare slaba, cutie care agata uneori, vibratii la relanti, ideea extrem de proasta de a pune comanda computerului de bord pe sistemul audio - ce faci daca se strica sistemul audio?, ramai fara computer de bord). Crede-ma ca stiu sa fac o comparatie obiectiva pentru ca mai am si un VW. Cu toate astea ar si avantaje si pentru mine acele avantaje sunt suficiente cat sa ma faca sa-mi placa masina. :)

  • Kap, vineri, 24.04.2015 13:40

    Lancer 1.6 Invite: preţ de listă actual 14.868. Euro. După ce ani de zile a plecat de la 15.500 cu motorul vechi, de 1.5. Preţul ăla de 13.950 e valabil doar în programul inutil "Prima maşină". Deci nici măcar dacă scădem "Rabla" din el preţul ăla nu e 12.000. Iar când vorbeam de turbo am zis turbo MIC (2000 cmc e mic doar în SUA) şi mă refeream la Lancer, nu la Lancer EVOLUTION. Mie îmi place foarte mult maşina, dar trebuie să fiu obiectiv şi să recunosc: Lancer vine cu puţine opţiuni la preţuri măricele, în condiţiile în care e lansat de mulţi ani iar concurenţa vine cu noutăţi mereu.

  • Bombardierul, vineri, 24.04.2015 15:35

    @Laucalin, iti respect opinia , dar in prealabil postarea ta e demna si de niste minusuri. In primul rand Polo nu este competitor direct cu Lancer ( clase diferite ) . In al doilea rand Jetta este competitor cu Lancer sedan . Ar fi cazul sa explici si unde se situeaza Mitsubishi in raliuri, iti zic eu , cu 4 podiumuri mai sus decat VW , mai sus de Mitsubishi se afla Subaru. Profesional ar fi sa comparam Subaru Impreza cu Mitsu Lancer, de altfel cel mai competent concurent pt aceasta masina. In rest cu confortul Golf ( cu toate ca comparabil era cu Jetta varianta sedan ) , iti dau dreptate. La aceste capitole : tinuta de drum, insonorizare, materiale , este peste Lancer , si asta fiindca este si un model mai nou . Dar daca luam logic, pretul mare pt Jetta e logic sa justifice si aceste plusuri, deci pana acum nimic avantajos, doar un pret mai mare pe niste caracteristici mai bune. Insa Jetta sau Golf nu-ti ofera acel ''ceva'' pe care ti-l ofera un Lancer. Nu ma intereseaza materialele interioare, si nici dotarile Hi-Tech, ''atuul acestei masini'' este sportivitatea, pe care ti-o ofera fara nici o ezitare. Directia, nu simti ca invarti in mamaliga, este tare, da senzatia ca vireaza mai scurt , iar asta o face sa se tina ca pe trasa ajutat si de suspensia care este cea mai buna din clasa ca pret, unde mai pui si barile torsionale ( lucru inexistent la concurenti ). @Kap, ai calcult alandala, pretul e de 14.868 intr-adevar, daca mai adaugi si o reducere cu tichet rabla ( -1500) ajungem la 13.368, daca mai negociezi si la pret, ajungem frumos la 12.500 , daca te tin buzunarele si poti plati masina integral ( banii pe loc ) , si mai bine, pretul poate scadea dramatic. Poate chiar 11.000 . Iar asta nu e un pret mare pt o masina de clasa C. In rest in comun de acord cu tine, un ''upgrade'' ar fi cel mai necesar .

  • Bombardierul, vineri, 24.04.2015 15:41

    ERATA Era sa uit Laucalin: Sa stapanesti sanatos masina, la cati mai multi km, fata de SpaceStar Colt e inca un Mitsubishi pur sange.........

  • Bombardierul, vineri, 24.04.2015 16:07

    Era sa uit inca ceva : Ma repet in cazul fiabilitatii :Nimeni nu isi permite ''luxul'' sa dea 20 de mii pe o masina noua si sa stie ca peste un timp va avea probleme.

  • LauCalin, vineri, 24.04.2015 17:01

    In nici un caz Colt nu este un adevarat Mitsu! Sa nu uitam ca a fost facut in colaborare cu Daimler. Motoarele diesel erau la de la Mercedes. La fel si cutia de viteze la diesel si suspensia si trenul de rulare. SpaceStar este o oferta buna la pretul ei. Are si avantaje si dezavantaje. Nu zic, fiabilitatea poate e de top. Dar nu e suficient ca sa te pui cu Fiesta, Polo, Fabia, Clio sau 208. Ps: Multumesc de apreciere :)

  • LauCalin, vineri, 24.04.2015 17:01

    In nici un caz Colt nu este un adevarat Mitsu! Sa nu uitam ca a fost facut in colaborare cu Daimler. Motoarele diesel erau la de la Mercedes. La fel si cutia de viteze la diesel si suspensia si trenul de rulare. SpaceStar este o oferta buna la pretul ei. Are si avantaje si dezavantaje. Nu zic, fiabilitatea poate e de top. Dar nu e suficient ca sa te pui cu Fiesta, Polo, Fabia, Clio sau 208. Ps: Multumesc de apreciere :)

  • Bombardierul, vineri, 24.04.2015 17:32

    @Laucalin. Pai, Daimler era unul dintre actionarii Mitsubishii, iar Boulay era responsabil de designul Mitsubishi. Dar acum sunt cam pe cont propriu, cu toate ca designul unor modele ma cam lasa rece. Dar Colt cu motorul pe benzina striga Mitsubishi oricum, nu doar sunetul, si anumite elemente. Space Star, e o masina simpla de clasa mica la locul ei, care nu vrea sa epateze si nici nu se etaleaza ca ''simbol'' al modernismului in clasa. Dar asa cum ai spus tu, mai e de lucrat pana sa se puna cu Clio, Fiesta, Fabia si mai nou Mazda 2 care dupa mine si restul pare cea mai interesanta din acest segment. As mai adauga si Swift 1.2 94 cu tractiune 4x4 , si singura din segment care poate ''trage'' cu toate 4 roti motrice. Eu in prezent detin un Golf 7 cumparat in sistem de finantare leasing. Singurul lucru care m-a facut sa-mi cumpar Golf a fost oferta pe care mi-a pus-o la dispozitie dealerul respectiv ( 14,600 euro ) si cateva chestii moderne. Cum eu nu sunt un fan de motoare de ''aspirator'' ( supraalimentate benzina dupa cum ai citit in postarile mele ), am ales diesel , fiindca alta motorizare nu aveam ce alege pt Golf ( aspirate nu au in oferta ). Masina e confortabila si cat de cat moderna, nu e o masina sportiva, trebuie sa astept pana intra turbina ca sa fac un demaraj decent , si nici una care sa consume putin. E diferenta mare intre cifrele de consum care le afiseaza VW in fisa tehnica si cele reale obtinute de mine. Insonorizarea este relativ decenta, nu cea mai buna din clasa, se aude destul de tare troncanitul de diesel cand stai la semafor, trepideaza putin si schimbatorul, iar cum eu pun de multe ori maruntisul care mi-l da la rest , fix in spatiile de depozitare din usi, incepe sa blingane :))) . Dar aici nu-i neaparat vina masinii . Tinuta de drum este decenta, directia mult prea asistata si artificiala, stabilitatea destul de eligibila la viteze de peste 60km/h pe viraje, spatiu interior decent ca pe o compacta, conectivitatea buna. Nu imi place acel plastic lucios gri de pe consola centrala, imi da senzatia de ieftin si mai trosneste din cand in cand cand i-au cate o groapa ( de fapt cratere, putin spus gropi ), in rest imi place masina. Dar trebuie sa recunosc, nu-i un etalon al clasei, nu vreau sa ma laud sa spun ca e ''cea mai tare'' , cea ''mai performanta'' etc. E o masina de oras care te transporta fara probleme de la A la B si cam atat , nu sa te duci in dorobanti ''la agatat gagici'' cu ea :) .Nu pt asta a fost facuta . Daca vrei diversitate si atractie cand mergi pe strada cumperi Mazda 3 sau Honda Civic facelift.

  • jean, vineri, 24.04.2015 18:15

    Dupa atatea comentarii mai mult sau mai putin la subiect am sa postez un mic review, pt cine are chef sa citeasca :) , posesor fiind de lancer 2008 diesel motor vw 2.0. Masina per total e ok, se simte robusta si bine facuta, dar parca ai lipseste reglajul fin. E f slab antifonata, se aude orice zgomot, mai ales zgomotul motorului se aude tare in habitaclu ( unii imi spuneau ca merg prea turat desi aveam doar 2500rpm! ). Apoi confortul are de suferit din cauza suspensiei cam tari, chiar si cu jante de 16 filtreaza destul de slab denivelarile, cele scurte mai ales, desi stabilitatea in curbe e la fel ca la Jetta de ex. Motorul diesel apasa destul de tare pe puntea fata, masina e destul de subviratoare. Apropo de motor, e ok, trage bine cu cei 140cp, plaja de turatii unde se simte bine e intre 2000-3000rpm, peste 3000rpm urca greu in ture, livrarea puterii se face un pic brutal ( fiind pompe-duse ). In rest masina e ok, interiorul e placut ca design, desi plasticul e cam tare ( asta nu ma deranjeaza ), iar loc pt pasageri este destul atat in fata ca ( mai mare ca in Jetta sau Octavia de ex ). Sistemul audio e foarte bun, cand dai mai tare nu mai auzi motorul :) . Legat de fiabilitate lucrurile stau destul de bine dar sufera la partea de franare unde franele sufera de faiding iar placutele si discurile se uzeaza repede ( pana in 90K am schimat discurile de 3 ori desi nu merg tare ) si a mai fost o mica problema la motor desi asta tine de VW. In concluzie masina buna, dar nerafinata, designul exterior face toti banii, dar arta mai sportiv decat este in realitate( un Golf cu acelasi motor e mai rapid ). Masina arta bine doar in varianta sedan, hatcback-ul este oribil, poate de aceea s-a vandut slab in vest, si nici imaginea de marca nu prea a ajutat masina.

  • Kap, vineri, 24.04.2015 18:33

    "pana in 90K am schimat discurile de 3 ori desi nu merg tare". Mie asta mi se pare foarte grav. Degeaba ai 5 ani garanţie dacă păţeşti de-astea. De motor ar fi fost interesantă o părere despre 1.8-ul diesel dezvoltat in-house de Mitsubishi, despre care am auzit numai lucruri bune. Sper că nu doar din cauză că sunt rare:)

  • LauCalin, sâmbătă, 25.04.2015 09:52

    @bombardierul, nu stiu daca e vorba de subiectivism sau de faptul ca Golf a fost o masina pe care nu ti-ai dorit-o defapt. Pentru ca si eu am condus Golf 7 si desi avea motor mai slab, se misca onorabil. Masina nu arata prea bine, insa este una dintre cele mai bune masini de clasa compacta. Doar Focus ii poate face fata. Si aici cu ceva semne de intrebare. Ma refer dpdv tehnic si dinamic. Daca si al fiabilitatii, ramane de vazut. @jean, motorul de 2.0 de la VW a fost atat de bun incat cei de la Mitsu s-au enervat si au facut exact ce au evitat, proiectarea unuia nou de la 0, dar asa cum si-au dorit ei. Si le-a iesit de minune. Nu stiu ce faci tu la franele alea, dar eu nu am mai auzit ca cineva care foloseste masina normal sa le uzeze atat de repede.