Model iranian pe piata romana

Publicat luni, 21.05.2007 17:45 de Robert Gherghe

Produs in Belarus, dar de origine iraniana, Khodro Semand este un sedan care isi va incerca norocul pe pietele est-europene.

Compania iraniana controlata de stat Iran Khodro, cel mai mare constructor auto din Orientul Mijlociu, va exporta in Romania un model sedan produs in Belarus, anunta Mediafax.

Dezvoltarea fazei a doua a unitatii de productie de la Minsk, in colaborare cu firma locala Unison Car, va permite constructorului iranian sa exporte masini in Europa de Est.

Dupa finalizarea proiectului, in cursul acestui an, vor fi exportate circa 2.700 de modele Samand in Polonia, Bulgaria, Croatia, Romania si Rusia.

Compania iraniana produce anual circa 500.000 de unitati.

  • axeman, luni, 21.05.2007 18:39
    uraaaaat

    Dar urata mai e.. Loganul e de-a dreptul futurist pe langa masina asta ce ne trimite cu gandul la anii 70

  • ovidiu, luni, 21.05.2007 19:40
    nu are ce cauta aici

    masina asta este un gunoi mai mare decat loganul nostru,nustiu cine ar fi interesat de un automobil cu o tehnica invechita si un standard de siguranta egal cu zero,sa-l testam si sai dam foc in fata celor care il vand

  • Dumitru, luni, 21.05.2007 20:14
    Pietele est-europene

    Masina iraniana produsa in Belarus. Trebuie sa ai un argument foarte serios ca sa cumperi un vehicul cu o asemenea carte de vizita. Fara nicio ironie, cred ca ar putea avea totusi succes in Ucraina, Kazahstan si in alte parti ale Uniunii Sovietice...

  • radulyistv, luni, 21.05.2007 21:38
    Cât va costa?

    Peste 4500 EU n-are nici o şansă.

  • flo, luni, 21.05.2007 22:38
    model pentru lumea 3-a

    fara suparare cred ca e o masina proasta ...DAR ati vazut ca are faruri cu tehnologie mult mai noua decat LOGANUL ...chiar ma face curios?!

  • dmc, luni, 21.05.2007 22:46
    hmmm

    Pare o copie nereusita a Skodei Octavia!!

  • Ionut_cluj, marţi, 22.05.2007 00:16
    hmm

    nu arata rau masinuta, e mai sobra asa, mai clasica. interiorul e mult peste caruta noastra nationala, si consumul nu pare mare. ma rog, pe hartie orice masina paote sa fie s-klasse. s-o vedem si in teste, si=apoi ne dam si cu parerea.

  • mihnea, marţi, 22.05.2007 08:13
    mai bun ca logan

    eu asa cred..am vazut ca se asambleaza pe aceleasi linii cu peugeot 206, 605 si 405..e fabrica unde renault voia sa asambleze logan in iran..asa ca nu cred ca la nivel de finisari si asamblare e sub logan! trebuie savedem motorizarile si echiparile..probabil ca in standard va fi si o bomba sub scaunul soferului in caz ca il supara vreun crestin

  • io, marţi, 22.05.2007 08:14
    samand

    partea tehnica este de fapt o dezvoltare a celei de la peugeot 405, deci suna promitator ptr o masina low cost

  • L90, marţi, 22.05.2007 10:12
    Euro 2

    aici gasiti detalii de la sursa: http://www.ikco.com/products/samand.aspx Euro 2 1800cmc, deci taxa e 2000E...

  • rene, marţi, 22.05.2007 10:58
    super tare

    arata de 10 ori mai bine ca loganul ala butucanos si puturos, masina asta are un design finutz si chiar arata a masina. Aduce un pic la forma cu Mitsubishi :P

  • Eugen, marţi, 22.05.2007 13:05
    Mai taceti mai : "axeman, ovidiu,dumitri,radulistv"

    Cand va aud cate pretenti ridicati la o masina "LOW COST" e asa e pe dincolo nu are sanse , dar ai testat o asemenea masina , ai citit despre performante ei? ai aflat un pret real? Suntem plini de idei preconcepute , ca e din iran ,ca e produsa in belarus. Fiti mai rezervati in afirmati de genu asta poate marca respectiva ofera o calitate buna la un pret rezonabil.Si........gusturile la design sunt impartite .

  • Fra, marţi, 22.05.2007 15:47
    ...

    Dupa ce vad acum prima poza cu masina asta incep sa-mi placa Logan, Clio Symbol si Albeea si sunt curios sa aud cate se vor vinde in Romania...

  • teva, joi, 24.05.2007 06:15
    tare...

    ce stitzi voi ma? mashina asta e cu skema...e daia capcana :))