Monovolumul electric Mercedes-Benz EQV, prezentat în versiune de serie: peste 200 cai putere și autonomie de peste 400 de kilometri
Mercedes-Benz a prezentat versiunea de serie a monovolumului EQV, care are un motor de 204 cai putere pe puntea față și o baterie de 90 kWh cu autonomie de până la 405 kilometri.
La începutul lunii martie, cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, Mercedes-Benz a prezentat o versiune electrică de pre-serie pentru monovolumul Clasa V.
La aproape jumătate de an distanță, inginerii constructorului german au finalizat dezvoltarea, astfel că producătorul a prezentat versiunea de serie a monovolumului, cu numai câteva zile înainte de Salonul Auto de la Frankfurt.
Așa cum era de așteptat, versiunea de serie păstrează designul variantei de pre-serie, dar și cel al Clasei V facelift, iar același lucru este valabil și în cazul interiorului. Astfel, EQV este disponibil cu sistemul de infotainment MBUX, însă acesta are un ecran cu diagonala de 10 inch, comparativ cu ecranele de 12.3 inch disponibile pe modelele recente ale producătorului.
Prin urmare, "primul monovolum premium din lume", așa cum îl cataloghează Mercedes-Benz, iese în evidență în special prin intermediul platformei tehnice.
Astfel, locul unității diesel de 2.0 litri a fost luat de un motor electric montat pe puntea față care generează 150 kW, echivalentul a 204 cai putere, în timp ce cuplul este de 362 Nm. Viteza maximă menționată de producător este de 160 km/h.
De asemenea, Mercedes-Benz EQV este echipat cu un acumulator de 100 kWh care oferă o capacitate netă de 90 kWh. Autonomia oficială este indicată la 405 kilometri, însă Mercedes-Benz menționează că această valoare este provizorie și poate suferi modificări până la lansarea efectivă pe piață.
Bateria suportă viteze de încărcare de până la 11 kW în cazul încărcării cu curent alternativ și de până la 110 kW în cazul utilizării unor stații de încărcare rapidă cu curent continuu. Pentru moment, Mercedes-Benz nu a oferit detalii despre disponibilitatea lui EQV sau prețurile de comercializare.
Via Mercedes-Benz
Adio afumatoare! procesul pare ireversibil