Nicio surpriză: primele imagini-spion ne arată că interiorul noului Volvo XC60 se inspiră masiv din cel al fratelui mai mare, XC90

Publicat vineri, 17.02.2017 12:05 de Mircea Meşter

Volvo XC60 e pregătit să se prezinte în această primăvară în fața publicului și a presei. Deocamdată, avem o serie de imagini-spion care ne oferă o privire în interiorul mașinii.

Știm deja că marile noutăți pregătite de Volvo în 2017 sunt XC60 și XC40, două SUV-uri pe care marca suedeză la va prezenta oficial în cursul acestui an pentru a-și completa gama deschisă acum doi ani de XC90, "nava-amiral" a mărcii.

Primul dintre acestea urmează să fie noul XC60, performerul absolut al gamei Volvo, model care reușește în ultimii doi ani să fie cel mai vândut SUV premium din segmentul său la nivel european, depășind concurenții germani X3, GLC și Q5.

Prezentarea modelului va avea loc la Salonul de la Geneva, la începutul lunii martie, însă până la apariția primelor fotografii oficiale internetul ne face cunoștință cu o serie de fotografii care ne facilitează o primă privire în interiorul noului XC60.

Așa cum era de așteptat, lipsesc surprizele majore. Volvo XC60 va prelua în mare așezarea și logica mult-apreciatelor interioare ale fraților mai mari din gama 90. Piesa centrală a habitaclului este display-ul vertical împrumutat in corpore de la XC90, așa cum se întâmplă și în cazul volanului tipic Volvo.

Dacă despre nivelul calității materialelor nu avem încă o idee clară, observăm că diferențele dintre XC60 și frații mai mari deja lansați se referă mai ales la designul bordului în zona pasagerului din dreapta, acolo unde liniile orizontale primesc o interpretare 3D ceva mai "jucăușă" în comparație cu XC90, de exemplu.

via autohome.com.cn

  • TheArrogantOne, vineri, 17.02.2017 14:02

    bleah, adio functionalitate absoluta a butoanelor, bine ati venit in era idiotiei crunte bagata pe gat maselor cu ajutorul ecranelor care sa tina loc de P... " ia zi bai, baietica, tu de cat ai ecranu?....."

  • MRC, vineri, 17.02.2017 16:21

    De acord cu TheArrogantOne. Plus ca, in continuare, mi nu mi se pare atat de practic. Macar pentru climatizare lasa butoanele la locul lor. Ca-s sub forma de rotita, ca-s sub forma de butoane, dar lasa-le acolo. A, si inca o rotita pentru volumul radioului (in cazul in care nu ai comenzi pe volan). Restul de functii/smecherii indeasa-le in tableta aia si sanatate! Hai sa ne gandim: ce au in comun masinile de azi cu cele de acum 20-30 de ani (si chiar mai mult)? -- ma refer la organizarea consolei centrale-- Raspuns: sistemul de climatizare si sistemul audio. Restul sunt gaselnite aparute in diverse "ere de dezvoltare auto". Un pic de caldura/racoare si o melodie buna sunt esentiale la drum. Fara de restul cred ca se poate realiza o calatorie.

  • TheArrogantOne, vineri, 17.02.2017 19:34

    @MRC, exact asta ma deranjeaza si pe mine cel mai mult, controlul climei, mai ales ca pe actuala familie 60 si pe V40 chiar arata bine solutia cu rotite si butoane integrate in rotite, in schimb pe familia 90 au pus o singura rotita care tine de volum, iar butoane pt volum ai deja pe volan, deci un kkt inutil, puteau sa foloseasca rotita aia pt clima.

  • automobilistul, vineri, 17.02.2017 20:12

    @all Baieti sunt total de acord cu voi. on topic : Evident ''sindromul'' matrioska e tare la moda azi :)))

  • vianu, vineri, 17.02.2017 21:15

    recunoasteti cinstit....de cate ori umblati la clima? Ii intreb pe cei care au masina, nu deuu din 90 toamna. Sa vedem, din mai-aprilie pana'n toamna il am fixat pe 21*-22*C, restul (toamna-iarna) la 20*C. Deci, butonul ala e cam neatins. Ah...pasager(a) are alte preferinte de temp...deci nu ma priveste Dar sunt deacord..tb lasat butonul fizic.

  • TheArrogantOne, vineri, 17.02.2017 22:30

    eu schimb zilnic clima, poate ca sunt eu mai ciudat dar chiar asa fac

  • Fopel, vineri, 17.02.2017 23:19

    Daca era interiorul asta pe Audi, toti salivau pe aici.

  • MRC, sâmbătă, 18.02.2017 11:14

    Nu am clima- adica acel sistem la care setezi temperatura (in grade Celsius). Este un aer conditionat manual. Si chiar daca nu umblu la rotita pentru fixarea temperaturii, umblu uneori la cea pentru viteza ventilatorului. Dimineata, la plecare si in primii kilometri ventilatorul functioneaza la o viteza mai mare, apoi reduc viteza (pe masura ce se incalzeste in interior si aerul devine mai uscat). In fine, suntem oameni diferiti si avem comportamente diferite. Personal, din masinile cu combinatie touchscreen-climatizare cu comanda manuala imi place solutia de pe Peugeot 208. Chiar si in varianta cu aer conditionat automat, tot exista niste butoane pe care le poti actiona fara sa te uiti la ele. Per ansamblu, bordul (consola centrala) arata bine la Volvo. Dar totusi...

  • parerea mea, luni, 20.02.2017 11:56

    Fara discutie ca-cel putin la Volvo- este bine sa ai butoane, atat pentru clima/ventilatie, cat si pentru radio. Asta deoarece -la mine cel putin- Volvo are butoanele de volum in dreapta. Avand cutie manuala, imi este mult mai la indemana (adica este mai aproape) sa dau volumul mai incet/tare de la "rozeta" decat de pe volan. La VWul avut anteriuor si chiar la BMW daca ma mai "tine " memoria, pe volan volumul era in stanga si daca tot tineam stanga pe volan, accesam volumul si searchul cu degetul mare. Insa marele dezavantaj al tuturor functiilor/setarilor pe un singur device este altul: ce faceti daca va crapa procesoru' sau dispaly'ul? eventual la fo' 2-300 km de un service?