Nimeni nu mai vrea sa ii faca asigurare lui Cristiano Ronaldo!
Dupa ce jucatorul lui Manchester United si-a distrus Ferrari-ul, asiguratorii din Anglia se feresc de portughez.
Vesti bune si vesti proaste pentru Cristiano Ronaldo, dupa ce saptamana trecuta acesta si-a distrus Ferarri-ul 599 GTB Fiorano in drum spre antrenamentul echipei sale, Manchester United. Dupa ce numeroase voci sustineau ca portughezul nu va avea niciun fel de problema in a-si achizitiona alta masina de acest calibru, castigand 150.000 de euro pe saptamana, se pare ca totul va cadea pe capul companiei de asigurari la care proaspatul Balon de Aur cotiza.
Conform unui punct din respectivul contract, masina este platita integral si inlocuita in conditiile in care posesorul ei face un accident cu dauna totala in prima luna de la achizitie. Cum accidentul lui Ronaldo a avut loc la o saptamana si jumatate de la cumpararea masinii, acesta va primi, in scurt timp, un alt exemplar.
Portughezul nu a stat insa cu mainile in san dupa ce si-a distrus supercar-ul, el cumparandu-si la doua zile diferenta un Bentley Continental GT Speed. Evident, aceasta nu este singura masina de top de care dispune jucatorul lui Manchester United, garajul sau fiind onorat de prezenta unui Bugatti Veyron, a unui Rolls-Royce Phantom Drophead Coupe, a unui BMW M6 si a doua exemplare Porsche Cayenne. Presa engleza scrie ca portughezul a cheltuit circa 2.5 milioane de euro pe masini de la venirea la Manchester United.
Cu toate acestea, zilele lui Cristiano Ronaldo ca sofer in Marea Britanie s-ar putea apropia de sfarsit, dupa ce unul dintre cei mai mari brokeri de asigurari din Albion, AA, a anuntat ca nicio companie nu mai doreste incheierea unui contract cu portughezul. Motivul este simplu: o asigurare nu acopera toate sumele pe care asiguratorul trebuie sa le plateasca sponsorilor unui fotbalist cu nume in cazul desfacerii unui contract din vina vedetei, de exemplu. Totusi, in cazul in care Ronaldo si-ar dori o noua asigurare exclusiva, aceasta l-ar costa, conform unui purtator de cuvant al companiei de brokeraj, "cel putin 40.000 de euro pe luna".
..un tampit cu bani...