Nissan Navara se transformă într-un supercar de 800 de cai putere dacă ai 200.000 de euro

Publicat miercuri, 30.03.2016 11:59 de Bogdan Mirică

Nissan Navara poate atinge chiar și 320 de km/h. Asta dacă îi aplici un motor V6 de 3.8 litri, împrumutat de la Nissan GT-R.

Nissan a reușit să se afirme nu doar ca unul dintre producătorii de vehicule 4x4 cu pedigree, ci și ca un furnizor de senzații tari, grație supercarului GT-R. Ce se întâmplă atunci când combini aceste două trăsături definitorii ale brandului? Obții un Nissan Navara cu motorul V6 al lui Nissan GT-R.

O nebunie de pick-up, cu motorul V6 de 3.8 litri, modificat pentru a livra o putere incredibilă de 800 de cai. Tunerul care s-a gândit la această transformare, Severn Valley Motorsport, și care are la activ și un Nissan Qashqai echipat cu motorul lui GT-R, susține că Navara poate oferi chiar mai mult de 800 de cai. Mecanicii tunerului promit o limită de 1500 de cai putere dacă potențialii clienți dispun de suficienți bani.

”Putem produce orice tip de vehicul, doar dacă primim o comandă hotărâtă din partea unui client. O comandă susținută financiar, bineînțeles”, declară Luke Anthony, șeful Severn Valley Motorsport.

În ceea ce privește ultima creație, Luke Anthony susține că versiunea modificată a lui Nissan Navara poate atinge o viteză maximă de 321 de km/h. Pentru a păstra rularea în limite sigure, tunerul a montat caroseria lui Navara pe șasiul unui GT-R, ceea ce înseamnă că suspensia și frânele sunt pregătite pentru un efort ridicat.

Bineînțeles, o asemenea creație nebună nu este ieftină: tunerul susține că valoarea pick-up-ului este de 223.000 de euro.

  • woqas, miercuri, 30.03.2016 12:12

    amaroku' ala dopat cat costa?asta sa nu sara repede ...altii inaintea mea cu remarci pretioase.nu ca pretul la navara s-ar justifica...

  • Tibi, miercuri, 30.03.2016 12:55

    Cum adica au pus caroseria de Navara pe sasiu de GT-R, cand ambele au caroserii unibody ?

  • ~, miercuri, 30.03.2016 13:53

    Intrebarea este De ce? cu 200k nu mai bine iti iei un Navara normal si un GTR separat si ai rezolvat problema?

  • BobbyR0, miercuri, 30.03.2016 13:56

    Probabil au vrut sa spuna ca a imprumutat platforma tehnica, sau ceva asemanator, insa cel mai probabil au transplantat cam tot ce se putea dintr-un GT-R si au adaptat ce nu se putea. Oricum, o nebunie frumoasa, ma bucur cand vad ca oamenii isi "permit"sa gandeasca si mai als sa puna in practica idei de genul ata, oricat de stupide sau inutile ar parea din afara. @Automarket, stati cu ochii pe ei, vrem stirea cu milionarul care a comandat pachetul de 1500CP, cand se va intampla!

  • Alecu, miercuri, 30.03.2016 16:11

    Mai sa fie. Nu cu foarte mult timp aparea o stire prin care ''ghermancii'' aveau nesimtirea sa ceara 200k euro ( acelasi pret ) pe un TE DE IU depasit si care polueaza . Acum Nissan se pare ca le da o palma peste ceafa demostrand ce inseamna sa-ti justifici pretul . Navara face 0-100 in 2,7 sec conform publicatiilor straine. Timp asemanator cu Bugatti Chiron si asta cu doar 800CP, motorul de 1.500 CP accelereaza in 2,1 sec conform datelor tehnice si poate atinge o viteza limitata constructiv la 394 km/h ....... Chiron cat avea 420 ? Mai sa fie, acum ma intreb cei 10 cilindrii pe care ii are in plus stau de pomana doar pt a creste pretul masinii ?

  • @Alecu Madalescu, miercuri, 30.03.2016 19:19

    Lasa-ne frustratule!!!

  • @@Alecu Madalescu, miercuri, 30.03.2016 19:33

    Te roade rau Dieselgate te roade nu ? :)))))

  • @Alecu Madalescu, miercuri, 30.03.2016 20:06

    NU ma roade nimic, Ma doare in cot de toti, Ti-am mai zis. Cand a fost de criticat VAG, am fost printre primii care au facut-o :DDDD Ma mira doar cum iti place sa te fraieresti singur.

  • @Alecu Madalescu, miercuri, 30.03.2016 20:10

    Ba in plus, ma distreaza incercarea ta de a gasi tot felul de nume, sperand ca nu te identificam. Te da de gol stilul tau. :DDDD Tu nu intelegi ca cei care cer preturi nesimtite pe masini, o fac fiindca isi permit. Si Nissan ar cere daca si-ar permite. Daca tot vor sa ofere masini ieftine, de ce au scumpit GTR anual???? Si navara asta e facur de un tuner englez, nu e facut din fabrica de nissan. turbinele alea si celelalte piese de transmisie nu-s facute de japonezi.

  • Scorpionul.negru, joi, 31.03.2016 00:06

    @Alecu by Madalescu by mafia by nu stiu mai cine... Iar ne intoxici ma ?

  • @@Alecu Madalescu, joi, 31.03.2016 00:07

    Dar Foltzfaghen isi permite ?

  • Scorpionul.negru, joi, 31.03.2016 00:08

    o masina cu care nu as avea curaj sa merg cu mai mult de 150. Deci caii aia sunt degeaba. Te ajuta doar la liniute...

  • @@Alecu Madalescu, joi, 31.03.2016 00:10

    Dc au scumpit GT-R ? Esti putin cam lovit in aripioara ti-a mai spus cineva asta ? Zi-mi un concurent care ofera un pret mai mic fata de GT-R raportat la aceleasi performante . Astept ? @Scorpionu. frustrant alias cineva. Iar ai intrat mah pisoiule ? :)))))

  • un oarecare, joi, 31.03.2016 11:58

    @@Alecu Madalescu. De asta nu poti dormi tu noaptea ca ''Navara e preparat de un tuner englez''. Dar Mercedes S 65AMG 900 Rocket de cine este preparat? Cumva de Mercedes ? Cei care cer preturi nesimtite pe masini nu isi fac fiindca isi permit. O fac fiindca sunt multi prosti pe lumea asta, pe care ii spala pe ochi cu mult marketing, asa cum au nesimtirea sa ceara pe Passat 60k euro cand de fapt nu este o masina premium . Amarok-ul ala nu valoreaza nici cat praful de pe toba unei Toyota Hilux , dar unui Navara cu motor de 800 chiar 1.500 cai .

  • @Alecu Madalescu, joi, 31.03.2016 12:36

    Ba eu dorm foarte linistit... Fiindca eu sunt obiectiv si astfel nu ma poate deranja nicio firma auto, deoarece nu tin cu nimeni ;-)))) Cred ca TU esti "nelinistit".

  • un oarecare, joi, 31.03.2016 13:51

    Eu nu sunt cel de sus. Sunt doar un oarecare , asa cum m-a semnat. Sa nu fi fanul nimanui inseamna doua lucruri. 1. Sa fi total pe langa fenomenul auto ( ceea nu contest ) 2. Sa nu comentezi la rubrica comentarii, atunci cand esti total pe langa . Iar 3 . Tu esti de fapt unul din frustratii pro-VAG aia care-si baga unghia in gat la auzul Dieselgate lantrand catre redactia AM cu clisee stupide : ''ca dc posteaza mereu asemenea stiri ''. Lasa oamenii sa posteze , asa poate se mai desteapta si prostimea care inca cred orbeste in produsele lor ca fiind cele mai ''quality'' si ''premium'' produse .

  • @Alecu Madalescu, joi, 31.03.2016 14:15

    1.Ba tu esti, ca ai un stil inconfundabil. 2."Pe langa" esti tu. Sa nu fii fan presupune sa fii obiectiv, nu sa iei de bune toate kkturile spuse de firma preferata. 3.Nu sunt pro-VAG, ba chiar eu i-am criticat inclusiv legat de divizia de camioane, cat si legat de scandalul cu mituirea ADAC. Dar tu ai ochelari de cal si o tii una si buna, sau de fapt rea :-P

  • un oarecare, joi, 31.03.2016 14:57

    Esti redactor cumva? Oricum nu conteaza. Se pare ca tu esti singurul de aici care are ochelari si o tine una si buna . Crezi ca fenomenul auto implica doar un singur fan, anume ''Madalescu'' ? Nu am de unde sa stiu daca tu ai postat legat de divizia de camioane. Un singur lucru e de stiut. Esti pro-VAG asta nu poate contesta nimeni. Felul inversunat si universal in care ai vorbit mai sus de Amarok introducandu-l in acelasi timp drept o masina a carui pret se justifica spune totul. Se pare ca ''excitarea'' pro-VAG te-a dat de gol . Sa fii obiectiv inseamna sa fii impartial, sa gandesti si sa privesti realitatea nealterata de ceea ce simti . Adica presupune corectitudine fara a tine cont de emotii, sentimente. Cand esti pasionat auto, sentimentele descriu pasiunea. Mai pe scurt, nesimtind aceste sentimente, emotii inseamna sa fii pe langa fenomenul auto , adica sa nu ai nici un fel de tangenta cu un site auto. Mai, dar ce coincidenta. Asa-i domnule posesor de TE DE IU ? ;)

  • @un oarecare Madalescu, joi, 31.03.2016 16:08

    Eu nici n-am pomenit mai sus de amarok nimic. unde scrie de amarok la nick-ul @alecu Madalescu. Si mai zici ca eu te confund cu madalescu, cand tu ma confunzi cu altcinevA