Noi detalii despre Kia EV5: disponibilă la nivel global cu până la 306 CP
Constructorul sud coreean de automobile a dezvăluit mai multe detalii despre viitorul model cu zero emisii EV5. Acesta va fi disponibil la nivel global și va primi, inclusiv, o versiune de performanță GT.
Cu ocazia primului său evenimentul global EV Day, Kia a dezvăluit mai multe detalii despre modelul cu zero emisii EV5. Printre altele, aflăm câteva informații despre sistemele de propulsie disponibile, dar și faptul că va fi disponibilă la nivel global.
Kia EV5 va fi poziționată în gamă sub EV6 și împrumută mai multe detalii estetice de la fratele mai mare EV9.
Inițial, EV5 va fi disponibilă în China și va produsă local. Ulterior va putea fi comandată și la nivel global, aceste unități urmând să fie produse în Coreea.
Clienții vor avea la dispoziție 3 versiuni: Standard, Long Range și Long Range AWD (tracțiune integrală).
Kia EV5 Standard pentru China va integra o baterie de 64 kWh și un motor electric de 218 CP. Va putea parcurge 530 de kilometri cu o singură încărcare, valoare măsurată în ciclul chinezesc CLTC. De partea cealaltă, modelul pentru piețele globale va avea tot 218 CP, dar bateria va avea o capacitate de 58 kWh.
Tot 218 CP vor avea și versiunile EV5 Long Range, dar va diferi capacitatea bateriei. Spre exemplu, versiunea chineză va avea 88 kWh și o autonomie de 720 kilometri, iar versiunea produsă în Coreea va avea o baterie de 81 kWh.
Versiunea de top Kia EV5 Long Range AWD va fi echipată cu două motoare electrice. Versiunea produsă în China va oferi 313 CP, iar cealaltă 306 CP. Mai mult, prima va putea fi încărcată rapid, de la 30 la 80%, în 27 de minute.
În habitaclu, pasagerii vor regăsi două ecrane de 12.3 inch, dar și un display separat, de 5 inch, pentru sistemul de climatizare.
Așa cum spuneam, Kia EV5 va fi disponibilă și într-o versiune de performanță GT. Din păcate, reprezentanții companiei nu au oferit mai multe detalii despre aceasta.
via Carscoops
Respect Kia. Constructorul cu cei mai multumiti clienti si care ofera 7 ani garantie. Mai rar asa. Iar cu o autonomie de 720 km, sa presupunem vreo 500 reali, nu suna rau deloc. Timpi de incarcare mici. Sa speram ca si guvernele vor ajuta cu dezvoltarea infrastructurii. Germanii se pare ca nu prea fac fata.