Noi versiuni PHEV pentru Volkswagen Golf: până la 272 de cai putere

Publicat vineri, 17.05.2024 12:58 de Alexandru Monenciu

Noul Volkswagen Golf este disponibil acum în două noi versiuni plug-in hybrid. Denumite eHybrid și GTE, acestea oferă până la 272 de cai putere și 143 de kilometri autonomie electrică.

Cei care se gândesc să își cumpere un Volkswagen Golf, de ultimă generație, au acum două noi versiuni plug-in hybrid din care să aleagă. Este vorba despre Golf eHybrid și despre Golf GTE.

SISTEM PHEV CU MOTOR DE 1.5 LITRI TSI

Ambele oferă un sistem de propulsie plug-in hybrid, ajuns la a doua generație, care are la bază un motor de 1.5 litri TSI, deci pe benzină, alăturat unei transmisii DSG cu 6 rapoarte. Unitatea are o turbină cu geometrie variabilă, dezvoltă 204 CP în cazul versiunii eHybrid și 272 de cai putere în cazul noului GTE.

Din ansamblu mai face parte și o baterie de 19.7 kWh (anterior 10.6 kWh). Acumulatorul poate fi încărcat la stații AC cu până la 11 kW, dar și la stații rapide cu până la 50 kW.

Cu bateria plină, Volkswagen Golf eHybrid are o autonomie pur electrică de până la 143 de kilometri, sau 131 de kilometri în cazul lui Golf GTE. Dacă umpli și rezervorul cu benzină vei obține o autonomie totală de până la 1.000 de kilometri.

În habitaclul noului Golf GTE, pasagerii vor regăsi scaune sport, volan sport îmbrăcat în piele și ornamente de înaltă calitate, susțin reprezentanții companiei. De cealaltă parte, Golf eHybrid vine echipat cu scaune Comfort, îmbrăcate în ArtVelours.

Indiferent de versiunea aleasă, instrumentarul de bord digital este standard. La fel este și display-ul central, de 12.9 inch, al sistemului multimedia Discover.

Germanii de la Volkswagen au pregătit câteva noutăți și pentru exteriorul celor două versiuni plug-in hybrid. Spre exemplu, faruri LED noi, stopuri LED și un spoiler frontal nou. Clienții vor avea la dispoziție și alte faruri LED, în afara celor oferite în standard, caz în care emblema frontală va fi iluminată.

Mai departe, avem o bandă LED integrată în grila frontală, iar Golf GTE va avea, în plus, o bandă LED cu lumină albastră în partea frontală, imediat sub capotă.

Pe lângă cele 11 nuanțe exterioare deja existente, Volkswagen oferă 4 culori noi: Albastru Crystal Ice Metallic, Albastru Anemone Metallic, Argintiu Oyster Metallic și Negru Grenadilla Metallic. Totodată, Golf GTE poate fi comandat cu un plafon vopsit în negru.

Ambele versiuni pot fi deja comandate în Germania. Noul Golf eHybrid pornește de la 44.240 de euro, iar Golf GTE costă de la 46.745 de euro în sus.

via Volkswagen

  • alex_cu_a_mic, vineri, 17.05.2024 15:20

    Fosta legenda, model, trendsetter, in tinerete, a ajuns o baba aroganta, nesimtita si nefrecventabila la batranete. 44k pentru un golf plug-in banal??

  • Dutz, vineri, 17.05.2024 18:30

    Ce bine le era la VW dacă nu aruncau miliarde pe BEV-uri… și nu doar lor. Făceau niște hibride care să nu sară de 30.000 (în cazul golfului) și erau bine merci.

  • PMC, vineri, 17.05.2024 19:28

    Un golf la priza costa mai mult decat un GTI. Retards gonna retard...

  • @pmc, duminică, 19.05.2024 20:34

    tu nu intelegi multe. electricul bate caii!