Noua optiune Logan: airbag-uri laterale

Publicat miercuri, 07.02.2007 12:39 de Robert Gherghe

Dacia a introdus pe Logan optiunea airbag-urilor laterale pentru un pret de 200 de euro.

Dacia a introdus ca optiune airbaguri laterale in echiparea modelului Logan. Pretul airbag-urilor laterale va fi de 200 de euro.

Noile sisteme de siguranta vor fi disponibile atat pentru varianta de caroserie berlina cat si pentru MCV si Van. In cazul modelului berlina, airbagurile laterale vor putea fi comandate pentru versiunle de echipare Laureate plus, Ambition si Prestige. La MCV, singura versiune este MCV Laureate cu cinci si sapte locuri, cu motoare pe benzina de 1,6 litri cu opt supape si 1,6 litri cu 16 supape. In cazul autoutilitarei Van, airbagurile laterale sunt oferite optional doar pentru varianta Pack Confort, in toate variantele de motorizare, informeaza Mediafax.


Vanzarile Logan sub marca Dacia au totalizat 345.000 de unitati din momentul lansarii pana in prezent. Vanzarile totale pentru acest model, distribuit in unele tari sub marca Renault, au ajuns la 415.000 unitati.
  • YMihai, miercuri, 07.02.2007 15:01
    un mic pas ...

    ...ce ne arata ca firma Renault a inceput sa se preocupe si de viitorul nostru !!! Apreciem (cu atat mai mult cu cat pretul este ok !!!)

  • dumi, miercuri, 07.02.2007 16:04
    logan

    dar autoturism, cand se hotarasc sa construiasca in romania?

  • sailor, miercuri, 07.02.2007 16:09
    dacia logan

    romani ati luat galusca! renault nu doreste competitie pe piata romaneasca...unde mai gasesc ei chiftele ca aici? cu un parc auto imbatranit si cu un prim-ministru direct interesat in a distruge importurile de mana a doua romania e condamnata la moarte prin axfisiere cu monoxid de carbon. in loc sa scoata din circulatie jafurile poluante, taricelul si vladescul vor sa umple buzunarele dealerilor auto fara a tine cont de nivelul de salarizare din economia romana. cu sau fara air-bag-urile laterale dacia a fost si va ramane un cosciug pe patru roti,cosciug pe care se gandesc cum sa-l faca mai scump decat cei mult trambitatii 5000 euro la cat se preconiza-se a fi pretul ei. sa va dea domnul zile cat mai multe si lipsite de evenimente pe ale patriei sosele!!!

  • luk@uk, miercuri, 07.02.2007 16:27
    BOICOTATI VINZARILE DE MASINI!!

    DACA ROMINU VREA SA FIE UNIT SA NU MAI CUMPERE NIMENI NICI O MASINA NOUA SI GATA SA VEDETI CUM DAU FALIMENT !!VRETI MASINA NOUA MERGETI IN BULGARIA UNGARIA SI LE FACEM PIBU MARE LOR (FUCK OFF ROMANIA)MERITA TIMPU SI GATA NE PISEM PE EI ,BA MAI MULT DACA LUATI MASINI IN LISING DIN EU OBTINETI LA BANCA DOBINDA MULT MAI MICA CA IN ROMANIA ASA CA SA MERAGA MASA LUI TARICEANU SI VLADESCU CU DACIA!!ASTIA AR VREA SA MEARGA TOT POPORU CU DACIA??AVEM UN GUVERN DE HOTI !!MACAR MAI E BASESCU DE SE MAI DA LA EI DAR UITE CA ACU VREA SA -L DEA JOS JEFUITORII ASTAIA!MERCI ! BYE!

  • colin, miercuri, 07.02.2007 16:42
    Teapa

    Pai normal, ce mai conteaza ca nu este o masina fiabila, ce conteaza daca nu ajungi la destinatie ca este infecta, ce conteaza toate aspectele tehnice. Cand romanul nostru aude ca e masina sigura. Cu ce ma ajuta daca stau cu ea in parcare sa ma laud la vecinu uite daca ma lovesc de pom cu ea probabil nu o sa mor :) Vai doamne in cel hal am ajuns. Domnul de mai sus a expus perfect problema.

  • Stf, miercuri, 07.02.2007 17:04
    Vrajeala

    Decat logan cu aibaguri laterale mai bine merg cu autobuzu ca e mai sigur.....Romania inca nu are o masina care sa faca fatza cerintelor noastre.Degeaba scot ei nush cate variante si pun preturi de nu potzi sa te atingi de ele....Mai avem mult pana o sa ne aliniem la standarde europene...Dar oare se va intampla vreodata....?

  • radu, miercuri, 07.02.2007 17:05
    ...

    comentarii total deplasate.credeam ca e un site serios. de ce atata critica asupra masinii. nu e nimeni obligat sa o cumpere. daca nu sunteti de acord cu ea nu inseamna ca trebuie sa va exprimati vulgar.

  • hahaha, miercuri, 07.02.2007 17:38
    airbag lateral?!:))

    Astia de la dacia(mai bn zis renault) nu jtiu cum sa ia banii. In loc sa puna pe ea o vopsea de doamne ajuta, ca deja au inceput sa rugineasca zeci de loganuri...ei se lauda cu airbag lateral =)) parca ai vad : Noul Logan are acum si Airbag Lateral =)) Daca erati tari, puneati din prima...nu cum faceti, cu tzaraita. Mai apare un motor, un airbag, un plastic colorat...=))) Daca ia GM craiova...s-a zis cu dacia by renault=)) La banii de pe un logan full imi iau un lacetti...full sau aproape full...care este peste logan...loganul nu poate fi considerata masina.

  • XEON feat. MOSH KARACIUNYI, miercuri, 07.02.2007 17:47
    EGZAKT!!!

    Am luat pana acum apararea produsului autohton, nu din teribilism sau nationalism desavarsit. Am vrut sa evidentiez faptul ca Loganul este altceva decat defuncta Dacie1300 furata din Reno. Nu o luati in nume de rau. Dacia hraneste cateva mii de oameni si este o optiunde de masina NOUA ieftina. Asta nu inseamna, domnilor si doamnelor ca , gata, dam pe spate si ne udam de extaz, suntem obligati sa o cumparam. Sa fim realisti: romanul nu pute de bani si, in al doilea rand, fiecare e liber sa-si aleaga. Ce aveti voi impotriva daca muschiu meu vrea Logan, Burundi, Toronto, Golf audi Passat Mertan la mana a doua... pe banii mei sunt liber sa aleg ce vreau si ce imi permit. Dau dreptate celor care sunt impotriva taxei de import.. imaginati-va un pic ce ar fi daca ar exista o cincurenta loiala: masini la preturi europene (adica ieftine, fara taxe) si automat oi concurenta acerba care ar aduce cele mai ieftine preturi si cele mai bune masini, versus ieftinirea produsului romanesc. Am reusi astfel sa impacam si capra si varza, poate s-o ieftini Loganul si o sa si-l permita mai multi, iar cei ce isi doresc o masina buna si accesibila ar avea de unde alege, fara obligativitatea de a face o excursie obositoare in Germania/ austria/Elvetia sau alte tari vestice. Pentru ca diferentele exista si, mai ales, ne dor.. nu noi am ales sa fim aici, nu noi am ales sa fie asa conditia noastra de romani. Dar putem sa alegem cu vointa noastra si banii nostri. Sa auzim numai de bine! P.S... mi-ar placea un volvo $80, ala mai vechi, cu farui escamotabile. Au grija astia si de salariul meu si de taxe, ca sa-mi pot lua. Va multumesc din inima de caine si sper sa nu aveti coada la sapa de lemn la care va doresc sa ajungeti, fiindca va bateti joc de un popor intreg. Huo, imbuibatilor!

  • george, miercuri, 07.02.2007 18:52
    marfa!!dar e 200euro!!

    oare???? e 200euro!!!cam mult!!dincolo era mai ieftin!!!!

  • adiber, miercuri, 07.02.2007 19:40
    complexatilor

    Bai coline,vrajeala si tot neamul vostru,cred ca nici nu v-ati urcat in vreun Logan si va dati cu parerea,ati auzit sa ramana cineva sa nu ajunga la destinatie,stiti ce inseamna fiabila,nu aveti ce face si va dati cu parerea ca e o masina proasta.Sunteti niste huligani de net,cei de pe stadioane au placerea sa se bata,voi juisati cand porcaiti ce-i romanesc,in general.Am un Logan cu 32ooo km si nu am ce sa reprosez.Iesiti baieti la coltul blocului si dati-va cu parerea,aici daca spuneti ceva ganditi intai,daca aveti cu ce!

  • nulogan, miercuri, 07.02.2007 23:36
    si ce

    norocosu!!!

  • paulo, joi, 08.02.2007 00:08
    mai sigur

    Vreau sa va spun ca am un Logan DCI si sunt foarte multumit de el , merge super,bineninteles ca nu il putem compara cu un Passat care e peste 20000, dar pentru 9000 cat costa , ii super ok. La banii astia nu as fi luat nici o masina noua si cu Euro 4. Asa ca nu mai vorbiti de rau Loganul.

  • coco jambo, joi, 08.02.2007 01:12
    Mda...

    Macar intr-un taxiu logan v-ati urcat? Astia care aveti ceva cu masina! Intrebati taximetristul daca a avut vreo problema cu ea...si cu putin noroc poate dati si de unul cu vreo 150000 km la bord sa va mai vad cum faceti mistouri ca nu e fiabila...Intrebati-va inainte sa criticati masina, ce stiti despre ea de fapt! HA

  • Babu, joi, 08.02.2007 01:31
    Logan

    da fabrica aceia hranesti citeva mii de muncitori, dar asta in detrimentul altor uzine pe care tot ei se lupta sa le desfinteze! la Daewo nici acum nu s-a hotarit sa fie privatizat! oare acei muncitori e acolo nu trebuie sa traiasca si ei? Pitestiului i-a stat mereu in git fabrica de la Craiova, si acum la fel... concurenta? trebuie distrusa! Logan cu airbaguri laterale?... de ce nu au pus pina acum? de ce obtionale? Loganul nu are testul jaloanelor! este urita si slaba! si nici nu costa asa putin! uitativa prin servisuri cite probleme sunt cu ele! chiar ne crede orbi?...

  • Babu, joi, 08.02.2007 01:31
    Logan

    da fabrica aceia hranesti citeva mii de muncitori, dar asta in detrimentul altor uzine pe care tot ei se lupta sa le desfinteze! la Daewo nici acum nu s-a hotarit sa fie privatizat! oare acei muncitori e acolo nu trebuie sa traiasca si ei? Pitestiului i-a stat mereu in git fabrica de la Craiova, si acum la fel... concurenta? trebuie distrusa! Logan cu airbaguri laterale?... de ce nu au pus pina acum? de ce obtionale? Loganul nu are testul jaloanelor! este urita si slaba! si nici nu costa asa putin! uitativa prin servisuri cite probleme sunt cu ele! chiar ne crede orbi?...

  • si pro si contra, joi, 08.02.2007 01:52
    de unde

    Reactiile impotriva Logan-ului au fost foarte probabil generate si de pozitita Dacia fata de taxa de prima inmatriculare (care aduce putin a "santaj"). Daca Logan-ul este o masina buna (si nu contest acest lucru) inseamna ca ar trebui sa reziste cu succes chiar si concurentei din afara. Orice produs este bun pe o piata ce aduce a monopol. Am intrebat si taximetristi si parerile sunt impartite - unii sunt multumiti, altora a inceput sa le mucegaiasca materialul de pe plafon, so ...

  • Mr. Honda, joi, 08.02.2007 13:49
    monocultura

    Era o revista pe vremea comunistilor (aia de dinainte de 1989), se chema Autoturism parca. In fiecare numar aproape aparea cite o stire despre Dacia. Cum puneau o prostioara de ornament, gata, uraaaaa, a aparut Dacia 1310SLX-WH1, sau mai stiu eu cum se numea. Cam asa e si cu Loganul acuma... Apare ca optiune ceea ce masinile de nivel 2007 au deja in dotarea standard, si gata, STIRE NATIONALA. Mai bine i-ar interesa calitatea, ca uite, la Loganu' lui tata i se cojeste vopseaua pe tavan, la nici doi ani vechime. Si i-am zis sa nu-si ia...

  • rembrandt, joi, 08.02.2007 13:50
    Logan

    Nu au fost generate de pozitia Dacia fata de taxa ci de frustarile lor. Majoritatea celor care critica Logan, nici macar n-au permis de conduce, iar singurele masini in care se urca sunt taxiurile. Nu sunt fan Logan!!! Este pur si simplu o masina, care pentru mine nu este proasta ci este ieftina, si asta este o calitate!

  • robertg, joi, 08.02.2007 13:56
    monoeconomia

    Foarte interesanta opinia dvs. Mr. Honda. Daca ati observat, avem o sectiune de stiri interne. Nu este vina noastra ca in Romania nu sunt atatea marci auto ca in Germania sau Japonia. De asemenea, nu este vina noastra ca poporul roman a votat din 1990 asa cum a votat; imi aduc aminte de sloganul:"Nu ne vindem tara"! De unde vreti concurenta?

  • Sorin, joi, 08.02.2007 15:57
    Evident...Logan..iar

    Ma,eu am Logan si am avut pana acum 2 probleme cu ea in 2 ani,una ca mi s-au crapat furtunasele de la spalatorul de parbriz,si le-am schimbat cu unele mai rezistente,iar a doua,mi s-a dereglat termostatul si am facut o vizita la service unde a fost schimbat pe garantie.Ptr cine stie ce-i ala termostat,am mers cu el asa mult timp ca masina se comporta normal,dar motorul nu se incalzea cum trebuie.Voi decideti daca la o masina de 9000 euro astea-s bube grave.

  • Stefan, joi, 08.02.2007 17:48
    Pareri.....

    Fiecare om are cate o parere...Unii spun ca Loganul nu e bun, altii ca nu e fiabila, altii ca nu e o masina demna de Romania....Parerea mea este ca Loganul este o masina pentru drumurile noastre romanesti si pt buzunarele fiecarui roman.Am vb cu cineva care avea o Skoda Octavia, si mia zis ca il costa rezivia la masina 12 milioane, p mine la Logan ma costat 2 jumate.Concluziile le tragetzi voi....V-am lasat...

  • dmc, joi, 08.02.2007 23:11
    egalite,fraternite.....

    Dar cand va trata Renault-ul Dacia ca pe o marca de sine statatoare si va fi comercializata peste tot in lume sub numele de Dacia?Cand va deveni Dacia o marca distincta precum e Skoda in sanul Volkswagen?

  • mika, vineri, 09.02.2007 10:01
    subiectiv

    Adevarat ca le puteau pune de la inceput (airbagurile laterale) dar crestea pretu' si oricum acum sunt optionale, adevarat ca-i sare vopseaua pe alocuri si mai si rugineste dar de ce nu reclama nimeni ..... este o masina romaneasca.... Nu sunt de acord cu cei care considera Dacia "un cosciug pe roti" nu-i adevarat .... am avut un Logan, am facut cam 120.000 km fara probleme majore decat cu mici consumabile care de sunt consumabile .... Daca nu va place luati-va altceva .... din UE pe care dati o gramada de bani si cand vine vremea unei revizii sau schimbarea unei piese pe care nu poti schimba pe garantie atunci sa va vad desteptilor ... Pana atunci Dacia a inregistrat un progres major ... Apropo a vazut vreunul dintre voi fabrica din Colibasi cum arata acum fata de anii trecuti, nu prea cred ca ati vazut-o .....

  • Mr. Honda, vineri, 09.02.2007 11:32
    pt robertg

    Robertg, ai dreptate, in RO se fabrica o singura marca de masina, avind in vedere ca la Craiova se asteapta o schimbare acum. Dar asta pune rubrica "stiri interne" intr-o situatie ciudata, aceea de a vorbi numai despre Dacia, nu vi se pare? De aici si suspiciunile de reclama la Dacia & Logan. Cred ca ar fi bine sa anuntati lucruri mai importante, nu orice "stire" cu insemnatate indoielnica. "Parerea mea".

  • robertg, vineri, 09.02.2007 11:47
    oficial

    Logan-airbag-uri laterale- este o stire, punct. Daca este o stire noi o dam! La categoria intern exista stiri si despre legislatie, prevederi, diverse chestiuni care se intampla in RO.

  • costy, vineri, 09.02.2007 13:25
    pt cei care tin in brate loganul

    nu stiu de ce tineti mortis unii dintre voi sa laudati loganul citeam mai sus ca am unlogan cu 32000 km si sunt f multumit asa vrea sa te vad la 100000 cat de multumit esti? eu iti spun ca un lucru nu mi-as lua logan nici daca la-si primi gratis am lucrat pe un logan un an de zile si am facut 80000 cu el si numai probleme am avut cu el din fericire firma unde lucrez au schimbat parcul cand au vazut cat de proaste sunt si nu una ci 20 de masini asa ca nu pot spune ca este o masina buna

  • Coyote ugly, vineri, 09.02.2007 19:49
    Perfect pentru pretul lui !!

    La cit costa Loganul nu stiu ce alta varianta mai buna ar putea fi. Passat la mina saptea? Opel la 350000 Km cu kilometrajul intors de smecheri, sa fim serioasi, Loganul este perfect pentru pretul lui. CASCO 200 - 250 euro, piese ieftine,garantie retea de service, ce-ti trebuie mai mult?

  • Phantom, duminică, 11.02.2007 11:24
    Logan..........

    Nu sunt sigur dar am impresia ca Toti nu stiti o multime de chichite despre LOGAN. Pai pentru muritorii de rand(din romania) ii din pacate sau din fericire cea mai accesibila masina NOUA. Dar..... din nefericire se pare ca Loganul cel 1.5 DCi ii o mare deceptie. Din sursele pe care le am se pare ca in zona Ardeal sau bulit aproape 50 e motoare DCi in ultimile 6 luni (la max. 50000 km). E, asa suntem noi romanii mai "pacatosi"

  • Atex, duminică, 11.02.2007 21:47
    Logan....

    Au picat 50 de motoare din sa spunem 20.000 unitatii????

  • marius, marţi, 13.02.2007 13:37

    Am inteles sunteti patrioti dar prea multa reclama la logan.

  • D.r.a.g.o.s, joi, 15.02.2007 10:15
    Logan

    Airbag-uri laterale? o optiune buna dupa parerea mea datorita faptului ca cea mai mare problema pe care o are Logan-u este stabilitatea in curbe.Lucrez pe un Logan 1.5DcI, am facut cu el 157000km, motorul inca rezista eroic, vopseaua n-a "puscat",iar cu consumabilele n-au fost batai de cap, consumul e acceptabil insa la viteze mai mari de 90 deja pot sa spun ca devine foarte nesigura pe ea. Si daca va mai uitati prin service-uri veti vedea ca e plin de Logan-uri lovite frontal sau rasturnate asha ca probabil cu airbag-uri laterale mai reducem din leziunile ce pot aparea la cap.

  • Cristi, marţi, 13.03.2007 09:18
    Logan

    Eu am Logan prestige si sunt super multumit de el.Am dat pe el 10 350 E si cuprinde urm: - airbaguri laterale, frontale , ABS+EBD, geamuri electrice fata spate, oglinzi electrice si incalzite etc etc . Acum sa mi spuneti mie ce masina la 10 350 E imi poate oferi aceste lucruri ( sa nu ma luati cu SH ) eu unul sunt foarte multumit de logan prestige , chiar imi place cum arata si cum merge. Numai bine tuturor.

  • danny, duminică, 01.04.2007 18:15
    vreau logan dar nu stiiu dc merita

    va intreb dc merita sa imi iau logan am doar 10500 euro.sa ma bag la un sh de afara sau din tara decat logan?

  • andrei, duminică, 01.04.2007 20:29
    sinteti derutati si va derutati si mai tare

    am avut un logan laureat am fost pina in franta cu iel si m-am si intors !!! cred ca va dati prea mult cu parerea uni dintre voi care nu prea stiu ce inseamna o masina si cam ce ti-ai doroi de la ia cei tineri nu stiu decit fite de masini

  • sebastian toader, duminică, 17.06.2007 17:24
    logan prestige

    Am 150.000 km cu logan prestige si merge brici ! Daca il intretii cu atentie merge ireprosabil ! Nu merg cu mai mult de 130-140 km pe ora si nu se simte... Cei care il injura nu stiu ce vorbesc . Am condus si Accent si Astra Clasiic si Chevrolet asa ca stiu ce vorbesc ! LOGAN PRESTIGE E O MASINA CARE SE DESCURCA ONORABIL !

  • marius.tm, luni, 19.11.2007 10:17
    logan prestige

    fff.multumit

  • taxihd, joi, 05.03.2009 22:43
    logan1.4

    am lu logan benzinar1.4mpi din 2005 lucrez cu el in taxi nu am avut nici odata sofer pe el am condus doar eu,merge impecabil am 60 000km nu am schimbat nimic la el doar ulei si filtru