Noul Audi A6 costă 42.300 de euro în România

Publicat vineri, 25.02.2011 11:05 de Bogdan Mirică

Audi aduce noua generaţie a modelului A6 în România, abia în luna mai. Până atunci însă, constructorul german a publicat lista de preţuri, care pleacă de la 42.300 de euro cu TVA inclus.

Audi are din nou un concurent în segmentul românesc al berlinelor de clasă E. Constructorul din Ingolstadt a anunţat deja preţurile noii generaţii A6 pentru piaţa autohtonă, rivalul lui Seria 5 şi E-Klasse urmând să ajungă pe piaţă abia în luna mai.

Motorizări diesel

Noua generaţie A6 vine cu un preţ de pornire de 42.300 de euro cu TVA, preţ valabil pentru versiunea diesel de 2.0 litri şi 177 de cai putere, asistată de o transmisie manuală cu şase rapoarte. Versiunea este de departe şi cea mai economică opţiune din segment, consumul mixt fiind estimat la doar 4.9 litri/100 de kilometri.

Gama de motorizări diesel mai include şi motorul 3.0 TDI, asistat de o cutie Multitronic, al cărui preţ de pornire este de 50.200 de euro cu TVA. Cel mai puternic diesel va fi cel de 245 de cai, putere stoarsă din aceeaşi unitate de 3.0 litri şi asistată de o transmisie automată, S-Tronic în 7 trepte, şi de o tracţiune integrală quattro. Cu un consum mediu de 6.8 litri şi emisii de 158 de g/km, versiunea are un preţ de pornire de 55.700 de euro.

Motorizări pe benzină

Pentru cei care preferă benzina, Audi oferă o versiune entry-level 2.8 FSI de 204 cai putere, cu transmisie Multitronic şi un preţ de pornire de 47.400 de euro. Următoarea opţiune o reprezintă aceeaşi motorizare, asistată însă de o tracţiune integrală quattro şi o cutie automată S-Tronic cu şapte rapoarte. Preţul acestei versiuni urcă la 50.500 de euro.

Cea mai puternică opţiune pe benzină şi totodată vârful de gamă al sedanului german este unitatea 3.0 TFSI de 300 de cai putere, echipată de asemenea cu S-Tronic şi quattro. Preţul celui mai puternic A6 va pleca de la 57.400 de euro.

Echiparea standard

Lista echipării standard pentru noul A6 este una destul de bogată şi include: jante de 16 respectiv 17 inch din aliaj, sistem pentru monitorizarea presiunii în pneuri, comenzi pe volan, volan şi schimbător îmbrăcate în piele, geamuri şi lunetă cu tentă, ţevi de evacuare cromate, oglinzi electrice şi încălzite, scaune faţă cu reglaj lombar, senzori de lumină şi ploaie şi climatizare automată.

Cireaşa de pe tort va fi însă sistemul MMI Radio Plus, care vine cu un ecran color de 6.5 inch, două cititoare de card SDHC (până la 32 GB), Audi Sound System cu amplificator, 10 incinte acustice, subwoofer, interfaţă Bluetooth, CD Player compatibil MP3, WMA şi AAC.

  • JOKER, vineri, 25.02.2011 11:44
    F FAINA

    O MASINA F BUNA DIN CATE PARE PANA ACUMA CU MULTEDOTARI STANDARD UN INTERIOR EXCEPTIONAL SI UN EXTRIOR TOT EXCEPTIONAL PT FANI AUDI, ABIA ASTEPT SA FAC UN TEST

  • Sergiu, vineri, 25.02.2011 11:59
    Consum

    Pe ce va bazati cand afirmati "Versiunea este de departe şi cea mai economică opţiune din segment, consumul mixt fiind estimat la doar 4.9 litri/100 de kilometri"? Pe site-ul bmw.co.uk 520D cu 184cp (7 cp in plus) consumul combinat este de 4.9l si em de co2 sunt 129g...

  • Marinel marinatu, vineri, 25.02.2011 12:32

    scumpa scumpa! Pana in 42.000 euro imi cumpar Opel Insignia OPC!

  • Vasilica, vineri, 25.02.2011 12:54
    @Marinel marinatu

    Dar si Opel o sa ai ma intelegi!

  • adi, vineri, 25.02.2011 14:48
    comparatie

    trebuie sa se gaseasca unul sa compare audi cu bmw :))) Marinele...ai vorbit serios cu OPC-ul ala? compari Trufele cu poamele? hai sa fim seriosi...Insignia OPC este o masina buna, dar in clasa ei...nu are ce cauta aici nici daca ar avea 500CP ...nu au legatura una cu cealalta. Noul A6 este pur si simplu impresionant, interiorul este de exceptie, din pct meu de vedere, Audi din 1980 incoace au facut ceva mai bune interioare. Si nu o compar cu Mercedes sau BMW, nu are rost sa compar o masina de clasa mare cu niciuna indeferent care este mai buna. Eu posed un Audi, si ma declar indragostit de Audi, probabil din aceasta cauza o vad peste toate :) Asa cum impatimitii BMW nu vad decat BMW...eu in schimb nu ma arunc in curtea lor sa zic, dar uite Audi ce face etc etc! sa fim subiectivi ! bravo Audi

  • jan, vineri, 25.02.2011 16:49

    Este o masina buna, dar mai bine mergi si testezi un BMW seria 5 sau Mercedes E. Are un design mult prea intalnit.

  • adi2, vineri, 25.02.2011 18:02
    de vorbit, vorbiti toti!

    Audi este o masina decenta, nu buna, daca vrei buna condu si tu una premium, ca de detinut mai greu! Verifica un Mercedes, BMW, Lexus, sa vezi acolo cum e o masina premium ce nu imita vreun passat, Romanie!

  • adi2, vineri, 25.02.2011 18:57

    da... deci dupa tine o masina buna inseamna interior de rahat si alte alea la un pret exagerat de mare (ca sa vorbesc in limba ta ).

  • vip0007ro, vineri, 25.02.2011 19:04
    In germania e mai ieftin!!

    In Germania pretul este 38500 eur pt Audi A6 2.0 tdi. cum reusesc mereu magarii din RO sa vina cu preturi mai mari??? Eu mi-am luat q5 din Germania - tot comanda ca in RO de noua de la un dealer Audi dar cu vreo 14% discount si am platit si fara TVA deci... cu vreo 15.000 eur mai putin.... si ma mai intreaba dealerul local unde imi fac garantia de ce nu am luat de la ei... ei na ca doar mai luam un Glof de diferenta :)

  • vip0007ro, vineri, 25.02.2011 19:08
    Si ref la seria 5

    Am facut test drive cu seria 5 si.... e intr-adevar superba! Daca pana acum suspensiile BMW seria 5, x3 etc erau mult prea dure si inconfortabile, pot sa va spuns ca am mers cu seria 5 doar pe sport si pe normal (nu comfort) si absorbea denivelarile SUPERB! Si au facut un pas in plus si la calitatea interiorului (de la plasticul de logan acum arata decent. putin mai slab ca la Audi, dar decent)

  • audi, vineri, 25.02.2011 21:51
    audi

    @adi2 frate esti maxim de"nestiutor" sa zic asa :)) cred ca acum ai iest la lumina zilei dupa afirmatiile facute :)).frate numai bmw vezi si tu,app dupa cum poate stii bmw este etalonul pt sportivitate in segment,mercedes pt comfort si AUDI in materie de interioare dar de unde sa stii tu de mercedes si audi ca tu vezi numai 2cm drept fata atat :))

  • Victor, vineri, 25.02.2011 22:27

    Cam scump pt un A4...la noi este nasol cu TVA-ul asta de 24%,ca de dupa mintea astora iti vine sa vomiti,din pacate cei mai afectati sunt vanzatorii de masini premium,acestora producatorul nu le accepta diminuarea pretului in functie de TVA-ul din o tara sau alta,iar la noi devine mai rentabil sa iti cumperi un Audi,Merc samd.Din Bulgaria acolo unde TVA-ul este de 19% iar masina este mai ieftina cu mai bine de 4% decat in Romania sau din Germania,atat noua cat si foarte putin rulata,unde mai pui ca te si mai plimbi. Dar cui sa ii explici???poate reginei,ca bugetul nu o sa vada nici o chioara din banii pe care i-ar da cei ce ar vrea sa isi ia o masina scumpa,si care acum prefera sa o cumpere direct din afara.

  • LauCalin, sâmbătă, 26.02.2011 01:29

    Pentru ca este vorba de segmentul premium, unde nu pretul redus conteaza, mi se pare un pret... pe masura segmentului sau. In schimb mi se pare penibil ca Audi spune ca in dotarea de serie intra si tevile de evacure cromate. Au uitat sa spuna ca in serie sunt si airbag-urile frontale si ABS-ul. Daca era un VW mai ziceam.

  • LauCalin, sâmbătă, 26.02.2011 01:31
    PS:

    De 50000 de euro iti iei un Volvo S80 mai bine dotat. Iar calitatea nu as zice ca ar fi o problema. Insa nu mai ai Audi, deci in cercul tau de prieteni e posibil sa fi considerat posesor de Daihatsu. :))

  • Blue, sâmbătă, 26.02.2011 13:29
    @Victor

    Domnul cu bulgaroacele, ia spune tu un la ce seamana masina asta cu A4. La sigla? La oglinda retrovizoare? La forma evacuarilor? La volan, care btw e identic pe toate masinile la toate marcile? Ca sincer nici grila de la radiotor nu mai e la fel. Si stai tu linisitit ca in segmentul asta peste 75% din masini sunt luate pe SRL, sau PFA, deci TVA-ul se deduce, unde mai pui ca mai scoti din niste bani care trebuia impozitati cu 16% pe profit. Una peste alta avantajele de a cumpara de la noi compenseaza diferenta aia de 4% de care vorbesti, chiar si pt o persoana fizica, cu salariu. Problema e doar pt taranimea care isi mananca de sub unghie, ca sa-si ia bmweu, mertan, sau audi. Pe aia o sa-i auzi dupa plangandu-se de pretul carburantilor si costurile de intretinere.

  • adi2, luni, 28.02.2011 10:16
    pt romanii satisfacuti din tara asta!

    Deci, imi dau seama ca e greu sa-i explici unui roman ca un audi nu e in clasa cu mercedes, bmw sau lexus! Sa comenteze aici un jurnalist auto si sa-mi spuna mie ca audi e diferit fata de un passat, ca nu iti da acelasi sentiment. Atata timp cat motoarele provin de la o marca din segm mediu, restul se intelege de la sine si mai scutiti-ma cu remarci de genu "frate, esti maxim"; "nestiutor", asta vine de la un roman care nu are altceva mai bun de facut decat sa se dea expert google-search-wikipedia. Caviarul e de kkt atata timp cat exista icre de hering 4 la pret de 3, de aia e audi bun. Pentru voi!

  • VictorM, luni, 08.10.2012 01:14

    Adi 2 sau 3 am intrat in posesia acestei masini si crede-ma ca vroiam sa-mi iau lexus fiind posesor de toyota initial dar tin sa-ti spun ca tot ce spui tu este eronat ...lasa categoria de audi la mana 14pea urca in A6 C7 si mai vorbim