Noul Brabus 930 S, un sedan de lux de performanță cu 930 de cai putere

Publicat duminică, 17.03.2024 10:51 de Tiberiu Safta

Compania de tuning Brabus a dezvăluit oficial noul 930 S. Noul model este bazat pe Mercedes-AMG S63 E-Performance și primește un propulsor hibrid care dezvoltă în total 930 de cai putere.

Mercedes-AMG S63 E-Performance, versiunea de performanță a modelului de lux, tocmai a primit o versiune și mai puternică, creată de cei de la Brabus. Noul model al companiei germane de tuning se numește 930 S, numărul său făcând referire la puterea motorului.

Sub capota noului model de lux de performanță se ascunde un motor V8 de 4.0 litri care funcționează alături de un motor electric. Rezultatul este 930 de cai putere și un cuplu masiv, de 1510 Nm. Motorul electric este montat în față, ceea ce înseamnă că noul model primește tracțiune integrală. Astfel, Brabus 930 S accelerează de la 0 la 100 de km/h în 3.2 secunde, iar viteza maximă este limitată electronic la 290 de km/h.

Pentru a crește puterea motorului, Brabus a adăugat turbocompresoare noi, o evacuare nouă și o remapare software.

În ceea ce privește design-ul, noul model prezintă trăsăturile tipice ale unui Brabus. Vorbim aici de o multitudine de elemente ale caroseriei confecționate din fibră de carbon, precum și jantele de 22 de inch în forma unor discuri. În habitaclu regăsim tapițerie din piele, care poate fi neagră sau albastră, după placul clientului. De asemenea, aici avem și microfibră, iar interiorul este completat de un sistem de iluminare ambientală.

La final, Brabus a efectuat modificări și la suspensie. Astfel, în anumite moduri de conducere, garda la sol este mai joasă față de modelul pe care se bazează.

Noul Brabus 930 S are un preț de pornire de 405.000 de euro.

via Brabus

  • Diana Șosoacă, duminică, 17.03.2024 15:18

    Pentru ce sunt stăvilite la 290 km/h? Le-ai oferit proprietarilor 1000 CP, dar le refuzi rularea cu viteze tangențiale celor transonice. Bizar. Brabus şi-a pierdut busola, chiar este în derivă!

  • Elektrik, duminică, 17.03.2024 20:04

    e cu Diesel Gate

  • Adrian, duminică, 17.03.2024 21:29

    @diana Pentru ca Brabus stie foarte bine ca nici aia 290 nu vor fi atinsi de majoritatea proprietarilor. Cine o cumpara, este pentru statut, pentru a se lauda si a fi vazut. La fel ca majoritatea bunurilor, la fel ca un F150 Raptor care nu iese de pe asfalt ci merge la mall. Asadar cine o cumpara e om simplu, si decat sa il omoare masina, mai bine il limitam la 290, care oricum e periculos.

  • Banditos, luni, 18.03.2024 10:18

    Urmeaza ca, pe viitor, Brabus sa le ofere "transonicilor" si tarlaua proprie. Pana atunci si castrati si cu banii luati. PS. nu e destul ca sunt pline soselele de "bombardieri"?

  • Diana Șosoacă, luni, 18.03.2024 12:12

    @adrian Nu ți-am parcurs argumentaţia, n-aveam pentru ce să-mi irosesc timpul, ce-aş fi putut identifica cu adevarat util intr-un drept la replică care debutează cu o eroare gramaticală severă.

  • Daca taceai,...., marţi, 19.03.2024 01:28

    Sosoaico, lumineaza'ne si pe noi, astia mai nepriceputi in ale gramaticii, care-i greseala aia "grava" pe care ai identificat-o in debutul comentariului lui @adrian? Pana atunci imi permit-argumentat-sa afirm ca esti un personaj care, din dorinta de a epata cu (in)cultura sa, foloseste cuvinte carora nu le cunoaste intelesul. Viteza tangentiala este un concept fundamental in fizica fara legatura cu atingerea tangentiala ( in treacat) a unei viteze; transsonic ( nu furculisionu' transonic) inseamna trecerea de la viteza sonica la supersonica; comentariul lui Adrian nu este un drept la replic, omul ti-a răspuns la niste intrebari care iti tulburauexistenta!