Noul Citroen DS4 costă 19.890 de euro în România

Publicat joi, 30.06.2011 15:40 de Bogdan Mirică

Citroen a lansat noul DS4 şi în România. Francezii propun un preţ de pornire de 19.890 de euro cu TVA, valabil pentru motorizarea pe benzină de 120 de cai putere şi un nivel de echipare generos.

Citroen a lansat aseară, în cadrul unui eveniment la care au luat parte numeroase vedete autohtone, noul DS4. Hatchback-ul cu accente premium propune un nou tip de caroserie, coupe înălţat în 4 uşi, care încearcă să depăşească limitele modelelor convenţionale.

Potrivit comunicatului oficial Citroen, noul DS4 încearcă să ofere publicului aspectul dinamic al unui coupe, spaţiul şi confortul unui compact spaţios cu trei locuri în spate şi, nu în ultimul rând, siguranţa şi robusteţea unui SUV.

Noul DS4 vine disponibil pe piaţa din România cu trei motoare pe benzină: entry-level-ul Vti de 120 de cai putere, THP-ul de 155 de cai putere şi vârful de gamă de 200 de cai putere. Pentru fanii dieselului DS4 oferă două HDi-uri, unul de 110 şi unul de 160 de cai putere. Versiunile pot fi comandate în trei niveluri de echipare, botezate Chic, So Chic şi Sport Chic.

Preţul de pornire pentru noul DS4 în România este de 19.890 de euro. Pentru această sumă clientul primeşte motorul pe benzină de 120 de cai putere şi echiparea Chic, care include: aer condiţionat manual, computer de bord, geamuri electrice, oglinzi încălzite şi rabatabile, parbriz panoramic, proiectoare de ceaţă, radio CD cu MP3 şi conexiune auxiliară, lumini LED faţă şi spate, ABS, AFU, REF, ESP, ASR, 6 airbaguri, asistenţă la pornirea în pantă şi jante de 16 inch.

Publicul va putea face cunoştinţă mai bine cu noul DS4 chiar începând cu weekendul acesta, când Citroen organizează evenimentul "Porţi Deschise", dedicat celor care vor să conducă noul coupe.

Via | Citroen

  • mda, joi, 30.06.2011 15:53
    citroen, innovative automaker my ass!

    in afara de oglinzile autoreglabile pentru asistenta la parcare nu ofera nicio dotare utila pe care sa n-o fi vazut la concurenta... n-are nimic special

  • baboon, joi, 30.06.2011 16:24
    speciala

    Hai ca are ceva special masina asta: geamurile din spate nu se coboara:))

  • tedei, joi, 30.06.2011 16:30
    iar au scapat oile din tarc...

    fuguta la completat ulei-ul la tdi ca au mai trecut 1000 de km Masina este superba!

  • Bogdan, joi, 30.06.2011 17:06
    Citroen

    Sa fii tampit sa dai 20 de mi pe o masina care are aer conditionat manual si mai ales ca e citroen =)) @tedei:Mai delirezi mult cu ulei am 50000 km cu celebrul motor la care "cica" ii cade injectoarele si nu am completat,

  • bogdan, joi, 30.06.2011 17:08
    Citroen

    Sa fii tampit sa dai 20 de mi pe o masina care are aer conditionat manual si mai ales ca e citroen =)) @tedei:Mai delirezi mult cu uleiul am 50000 km cu celebrul motor la care "cica" ii cad injectoarele si nu am completat, Vorbeste proprietarul de logan chel sau symbol la 5 mi de euro .

  • Abcd, joi, 30.06.2011 18:34

    Asa ar fi trebuit sa-l faca de la inceput pe C4 si atunci putea concura lejer cu Golf, Focus, Astra, etc.Mi se pare o prostie ce fac cei de la citroen cu asa zisurile DS-uri.practic e un C4 mai stilat. La banii astia cat e un DS4 1.6 THP sau Diesel echiparea SoChic iei Golf VI GTI sau GT si am terminat cu smecheria decat un C4. O seara buna!

  • you_hoooo, joi, 30.06.2011 20:19
    ignoranta

    Cata ignoranta in atatea comentarii! V-ati intrebat cumva daca sunt oameni care nu-i intereseaza decat faptul ca masina lor e diferita de restul masinilor de pe piata? Ca nu trebuie sa aiba aceleasi masini pe care le are TURMA?! Eh, mai sunt constructori care fac masini pentru individualisti (printre care si Citroen). Legat de pret, din rautate si din ipocrizie niciunul nu cred ca a studiat si a facut comparatie cu ce se ofera in clasa compacta; e aflati ca pretul mediu pentru masini gen Golf, Astra, Focus, Auris, etc este de 16000- 18000 euro la echipare comparata; diferenta nu este enorma! Oricum masina este superba! Felicitari CITROEN!

  • Marian, joi, 30.06.2011 21:25
    Citroen

    DS e un nume. Are o istorie in spate. Nu este pentru orice mehlem cu WW.

  • 745, vineri, 01.07.2011 00:22

    Ce pretentii sa ai de la cei care comenteaza pe seama acestei masini de rau cand ei nu au facut in viata lor 19.000 euro, mai ales sa vada toata suma in mana. Cand o sa vedeti 20 k in mana atunci o sa aveti alta perspectiva asupra vietii, o sa vedeti ca viata nu se rezuma la un bmw second sau un passat tdi, cand o sa aveti banii astia o sa aveti si un anturaj mai stilat, cand o sa aveti banii astia o sa stiti sa apreciati si frumosul, si o sa cautati ceva "diferit" in orice, dar cand cand majoritatea au salariu mediu pe economie si viseaza macar la o skoda tdi noua sau un passat tdi care e maximul pentru ei, nu ai ce sa le ceri. Cum spunea si o persoana mai stabila de mai sus, exista si o categorie diferita de oameni, oameni pe care nu o sa ii cunoasteti prea curand, nu din prima posibilitatilor financiare sau a anturajului ci in mare parte, din vina voastra, pentru ca nu vreti sa evoluati, tot cu semintele la scara vreti sa ramaneti in loc sa studiati atatea chestii interesante pe net, tot la un passat sau un renault ordinar cu greierasi si materiale de 1 leu, nici macar 2 visati, cand exista atatea alternative mult mai bune si tot asa...nu vreti sa evoluati, si de asta tara este unde este....seminte, experti care stiu orice pe net si multa prostie. Asta defineste Romania.

  • vlad, vineri, 01.07.2011 09:18
    citroen

    Am avut Citroen! Fiecare producator si model de masina are clientela lui. Se pare ca pentru 99,98% dintre romani nu exista decat VAG. Citroen a fost un producator exclusivist, ie: citroen cu perne de aer ( sistemul complex de sfere ) , volanul cu butuc fix etc. La VAG spre exemplu ce sa vezi, acelasi model de Golf de 10-15 ani incoace. Oricum toti cei care au dat comenturi negative nu sunteti decat niste exigenti, pentru ca oricum nu va permiti sa aveti un Citroen sau ceva exclusivist care oricum nu se pupa haina voastra de oameni. Asa ca nu mai aruncati cu comenturi aiurea! Va aduceti voi aminte melodia aia a lu BUG Mafia - 10 km/h..."M-a stresat in p$#a mea atata gri metalizat" asa si cu voi

  • baboon, vineri, 01.07.2011 15:49
    @745

    Dar matale ce masina ai mai bogatasule?

  • vartanu, vineri, 01.07.2011 16:53
    @745

    Romania in a nutshell. +

  • Serd, vineri, 01.07.2011 21:01
    Stil!

    Am avut ocazia sa vad intamplator ,intr-o parcare un C4 alaturi de G6. Pana aici nimic deosebit,doar 2 masini. Problema e ca in materie de stil,prezenta statica si sex-appeal C4 era altceva,de pe alta treapta. Si daca chestia asta se simte la fratele mai "sarac",imi inchipui ce efect produce DS4 in jurul sau.E o masina total diferita de ceea ce este pe piata acum,si lasand la o parte faptul ca toata lumea blameaza Citroen prin prisma fiabilitatii,la orice alt aspect a fost apreciat.Nici VW nu prea mai e ce a fost,fiabilitatea modelelor sale a scazut invers proportional cu ambitiile manifestate! E o masina cu care te poti afisa oriunde,fara sa te simti complexat,ba s-ar putea sa complexezi pe altii care au cheltuit poate de 2 sau 3 ori mai mult pe o masina,e un efect "MINI" DUPA PAREREA MEA!

  • ego, sâmbătă, 02.07.2011 10:04
    @Serd

    Corect! Daca exista acest "efect Mini" inseamna ca si-a atins scopul. Pana la urma a fost creata sa concureze tocmai Mini (si eventual Giulietta). Compartii cu golf, astra etc se fac pentru C4.