Noul Porsche 911 Carrera T facelift: exclusiv cu o cutie manuală

Publicat joi, 31.10.2024 11:52 de Tiberiu Safta

Porsche a dezvăluit oficial noul facelift pentru 911 Carrera T. Această versiune este dedicată puriștilor și primește doar o cutie manuală.

Constructorul german continuă să-și actualizeze modelul 911. De această dată, cea mai nouă versiune care primește facelift este 911 Carrera T, o versiune creată special pentru puriști. Odată cu noul facelift, cutia manuală rămâne acum singura opțiune, însă modelul primește acum și o variantă decapotabilă.

Noul model va putea fi recunoscut după un spoiler frontal preluat de la noul Porsche 911 GTS, prima versiune hibridă a modelului. Exteriorul noului 911 Carrera T facelift mai aduce accente gri metalizate Vanadium, abțibilduri exclusive și o evacuare sport cu terminații din oțel inoxidabil vopsite în negru. În față sunt montate jante de 20 de inch, iar în spate avem jante de 21 de inch, acestea fiind vopsite în culori two-tone.

Opțional, Porsche oferă și un pachet exterior care adaugă accente albastre Gentian la roți, sigle, prize de aer, uși și capotă. Același pachet mai include și capace negre pentru oglinzi, care le înlocuiesc pe cele gri.

Aceleași accente albastre se regăsesc și în habitaclu, la scaune, panourile portierelor, bord și la consola centrală. Maneta schimbătorului de viteze este acum finisată în lemn, iar aceasta dezvăluie faptul că noul model primește acum o cutie cu 6 trepte. Vechiul 911 Carrera T primea o cutie manuală cu 7 trepte. Scaunele sunt îmbrăcate în materialul Race-Tex, iar acestea pot fi reglate electric în 18 direcții. Opțional, sunt disponibile și scaune de tip scoică din fibră de carbon, montate în poziție fixă.

Față de un Porsche 911 obișnuit, noul Carrera T cântărește 1504 kilograme, ceea ce înseamnă că este mai ușor cu 12 kilograme. În schimb, noul model cântărește mai mult cu 28 de kilograme față de vechiul Carrera T. Kilogramele în plus se datorează roților viratoare din spate. Noul Porsche 911 Carrera T mai vine dotat în standard și cu un sistem de vectorizare a cuplului, suspensie activă și pachetul Sport Chrono. În plus, noul model mai primește o direcție cu un răspuns mai rapid și bare anti-ruliu revizuite în față și în spate.

Sub capota noului Porsche 911 Carrera T se regăsește același motor boxer de 3.0 litri bi-turbo prezent și la versiunea de bază a lui 911. Acesta livrează 393 de cai putere și 449 Nm. Noua versiune accelerează de la 0 la 100 km/h în 4.5 secunde (4.7 secunde în cazul variantei Cabriolet) și atinge o viteză maximă de 295 km/h (293 km/h pentru Cabriolet).

Apropo de varianta decapotabilă, aceasta primește acum și scaune în spate.

Noul Porsche 911 Carrera T este disponibil pentru comandă. În Germania, noul model are un preț de pornire de 141.700 euro pentru varianta Coupe, respectiv de 155.800 euro pentru varianta Cabriolet.

via Porsche

  • O dilemă moderată, joi, 31.10.2024 21:20

    Timoneria cutiei este deasupra Mazdei ? Mazda este reperul la cutie manuala pentru mine.