Noul șef Smart susține tranziția către un brand 100% electric: “Probabil că vom pierde clienți la început, dar vom ajunge rapid la succes”
Noul șef de la Smart, Annette Winkler, susține decizia grupului Daimler de a transforma brandul într-unul 100% electric. Ea admite că Smart va pierde clienți în această tranziție, dar este convinsă că vânzările vor avea succes într-un timp foarte scurt.
Grupul Daimler a anunțat recent că brandul Smart va deveni unul 100% electric în Europa, urmând ca această tranziție să se finalizeze până în 2020. Totodată, Smart va vinde doar mașini electrice și în America de Nord și, ulterior, în China.
Conducerea brandului s-a schimbat de curând, iar noul șef al companiei și-a manifestat susținerea față de reorganizarea Smart.
“Probabil că vom pierde clienți în prima fază a tranziției (n.a. către un brand 100% electric), dar sunt sigură că vom avea și mai mult succes după această perioadă, mai ales că orașele vor promova tot mai mult mașinile electrice,” a declarat Annette Winkler.
În 2016, Daimler a anunțat lansarea sub-brandului electric EQ. Primele modele care au primit logo-ul brandului EQ au fost Smart EQ Fortwo și Smart EQ Forfour, modele pe care până acum le știam sub denumirea de Electric Drive.
Infrastructura este una dintre principalele probleme cu care Smart se confruntă în această tranziție, din cauza numărului insuficient de stații de încărcare pentru mașinile electrice în Europa.
Pe primele 5 luni din 2018, vânzările Smart au înregistrat o scădere de 8.5% comparativ cu aceeași perioadă de anul trecut, conform datelor Daimler.
Via Automotive News
oare Renault va face aceeasi manevra cu al lor Twingo?