Noul Volkswagen Passat costă 20.393 de euro în România

Publicat marţi, 09.11.2010 10:30 de Sebastian Toma

Noua generaţie a lui Volkswagen Passat este mai ieftină decât precedenta, iar versiunea entry-level este mai puternică. Mai mult, toate motoarele sunt turbo şi toate versiunile sunt mai ieftine decât precedentele.

Volkswagen a anunţat preţurile noii generaţii Passat în România. Modelul pleacă de la 20.393 de euro cu toate taxele incluse în versiunea 1.4 TSI Bluemotion Trendline. Cea mai ieftină versiune diesel este 1.6 TDI, care oferă 105 CP şi o transmisie manuală cu şase rapoarte, iar preţul de pornire este de 21.815 euro cu toate taxele incluse. Pentru a trece graniţa de 150 CP, Volkswagen ne cere 22.517 euro cu toate taxele incluse, reprezentând versiunea 1.8 TSI de 160 CP în nivelul de echipare Comfortline al lui Passat.

Cea mai ieftină versiune cu tracţiune integrală a lui Passat este echipată cu motorul TDI CR de 2.0 litri şi 140 CP, care oferă 140 CP şi 320 Nm şi are un preţ de pornire de 23.870 de euro. Cel mai puternic diesel din gamă este un 2.0 TDI de 170 CP şi 350 Nm, care vine alături de o transmisie DSG cu şase trepte şi are un preţ de pornire de 27.425 de euro cu toate taxele incluse pentru nivelul de echipare Comfortline al lui Passat. Cea mai potentă motorizare pe benzină a lui Passat este un 2.0 TSI de 211 CP care are un preţ de pornire de 28.599 de euro cu toate taxele incluse şi vine în versiunea de echipare Highline şi cu o transmisie manuală cu şase rapoarte.

Un element interesant la noul Passat B7 este faptul că Volkswagen a renunţat cu totul la propulsoarele aspirate pe benzină şi a redus preţul de pornire al modelului său de clasă medie. În timp ce generaţia B6 a acestui model pornea de la 21.467 de euro cu toate taxele incluse şi venea cu un motor 1.6 de 102 CP şi o transmisie manuală cu cinci trepte, noua generaţie a lui Passat este oferită alături de un motor 1.4 TSI de 122 CP în versiunea de bază, care beneficiază şi de o transmisie manuală cu şase rapoarte. O altă schimbare importantă la capitolul motorizări a fost eliminarea unităţii V6 FSI, care reprezenta vârful gamei Passat.

CLICK AICI PENTRU A VEDEA LISTA DE PREŢURI ŞI DOTĂRI A NOULUI VW PASSAT

PENTRU A CITI DRIVETESTUL AUTOMARKET CU VOLKSWAGEN PASSAT B7, CLICK AICI

Via | Volkswagen

  • bogdan, marţi, 09.11.2010 11:33
    Passat b7

    Vad ca nu vine cu 2.0 TDI M6 170 cp in viitor cred.Oricum preturile vor mai scadea se vor mai baga noi dotari pe varianta full nici tempomat nu are,

  • bogdanel, marţi, 09.11.2010 11:38
    B7

    Cand vor ajunge primele masini in romania?

  • Faurelianu, marţi, 09.11.2010 11:39

    Ieftin fratilor! sa mai zica careva ca VW sunt scumpe! Acum inteleg de ce jafuri ca Renault sau Lancia nu se cumpara, pentru ca VW face masini bune si dinamice.Pana la urma asta vrem de la o masina sa ne duca din punctul A in punctul B! Dar nu ca Renault sau Alfa Romeo scoate masini extravagante si uita ca masina perfecta trebuie sa fie si utila si aici apare problema fiabilitatii! Dau gres alta marci! Bravo VW sunteti cei mai buni dintre cei mai buni! VW peste BMW sau Peugeot! Sincer sa fiu as vrea ca toate masinile sa poarte sigla VW! hop-hop si asa mai mai!!!!!! Lupiii!

  • @Faurelianu, marţi, 09.11.2010 11:54
    Bravo

    Bravo colegu, mentalitatea ta de manelist este reprezentativa pentru posesorii de Bicicleta care viseaza sa faca imprumut pe 10 ani pt a cumpara un Passat insa apoi constata ca nu mai au bani de combustibil sau revizii, LOGAN este o masina care te duce din punctul A in punctul B , Passat este extravaganta (cauta in DEX inainte sa folosesti termeni necunoscuti TIE ) cat despre FIABILITATEA VW hmmmm stai linistit ca reprezentantele sunt la fel de pline si la VW cat si la Renault , de ex intra pe forum VW si vei vedea sute de nemultumiti fata de forumul Alfa , iti doresc succes in viata si nu uita : EXPIRA.......INSPIRA ............EXPIRA ........INSPIRA repeta asa in fiecare zi , nu uita sa respiri

  • dmd, marţi, 09.11.2010 12:09

    E mai ieftin decat mondeo si laguna. O oferta de luat in seama. Sper sa nu fi ramas doar numele din VW.

  • Alex, marţi, 09.11.2010 12:26

    Naspa , mai puii 4 mii si cumperi Passat CC.

  • Dinu, marţi, 09.11.2010 12:28

    MAI BINE MAZDA 6 SAU CITROEN C5. AU MULTE DE ZIS IN COMPARATIE CU FATA DE GOLF.

  • facelift la facelift, marţi, 09.11.2010 12:29
    aha

    nu e chiar generatia 7, dupa cum spun cei de la CARSCOOP este gen 6,75 :) facelift la facelift la facelift............ asta este vw acum!

  • asdas, marţi, 09.11.2010 12:31
    b7

    Sa fi tampit sa iti iei c5.Aia nu poate fi numita masina.Ala cu c5u vedem noi cand se face primul test comparativ

  • @ Dinu, marţi, 09.11.2010 12:40

    VW Group impreuna cu Suzuki vor cumpara foarte probabil anul viitor Mazda, asa ca daca vei prefera o Mazda 6 in defavoarea unui VW Passat, nu va fi nici o problema . Banii tot in conturile VW Group vor ajunge .

  • je, marţi, 09.11.2010 12:43
    pt @Faurelianu

    intr-adevar, vw are nemultumitii sai. intr-adevar, este posibil sa fie cateva sute, dar din cate mii sau zeci de mii? corect, pe forumul alfa nu sunt asa de multi nemultumiti. dar din cati posesori? aceasta e intrebarea. ce e mai bun, 10-15 nemultumiti dintr-o suta de posesori sau 100-200 din 20000?

  • unckle, marţi, 09.11.2010 12:47

    semne bune anul are .... in materie de motoare :) faptul ca au renuntat l amotoarele pe benzina aspirate spune multe -- succes tuturor doritorilor de tedeiuri ;)

  • John, marţi, 09.11.2010 12:49
    Nemultumiti

    La Alfa sau la Mazda: daca sunt 2 cumparatori si unul e nemultumit inseamna ca 50% din cumparatorii de Alfa sau Mazda sunt nemultumiti de produsul cumparat. La VW daca sunt 100 de cumparatori si 100 sunt nemultumiti atunci inseamna ca 10% din cumparatorii de VW sunt nemultumiti de masina lor. Din cei 100, 90 vor intra pe forum si se vor plange. Nemultumitul de la Alfa sau de la Mazda va fi ascultat numai daca se duce la stirile ProTV sau Antena1. In concluzie, cumparatori de Alfa si Mazda, aveti solutia.

  • John, marţi, 09.11.2010 12:51
    Rectificare pentru comentariul de mai sus - 1000 cumparatori de VW

    Cred ca nu ma insel, am vazut 1000 de passat-uri prin Romania.

  • @ @Dinu, marţi, 09.11.2010 12:51

    Nu ma intereseaza unde merg banii, ma intereseaza sa nu dau aceeasi bani pe o fata de golf.

  • @ unckle, marţi, 09.11.2010 12:58
    Motoarele VW Group TDI-CR se vand excelent in SUA

    Motoarele VW Group TDI-CR sunt responsabile de cresterea exploziva a vanzarilor VW Group pe piata din SUA in ultimele 18 luni, reprezentand peste 50 % din vanzarile totale VW Group in SUA . Motoarelele TDI-CR se vand in toate statele americane inclusiv California ce are standarde de poluare echivalente normelor EURO 6 ce vor intra in vigoare in 2014 . Succesul foarte mare al motoarelor diesel pe piata din SUA inregistrat de VW Group, i-a facut pe cei de la GM sa se gandeasca serios la comercializarea in masa a motoarelor diesel in SUA, in acest sens GM a dat dispozitie filialei sale italiene VM Motori sa dezvolte motoare diesel pentru piata americana . In urma divortului de FIAT, GM detine 50 % din drepturile intelectuale ale tehnologiei diesel JTD .

  • @ VW, marţi, 09.11.2010 13:18
    Cine

    Iar incepem cu "ce motoare bune fac astia de la VW" ei care au renuntat la Pompa Duza pentru Common Rail care a fost propus prima oara de ......................... FIAT "niste italieni prosti " http://www.volkswagen.ro/despre_volkswagen/inovatii/motoare/sisteme_de_injec_ie/common_rail/

  • LauCalin, marţi, 09.11.2010 14:20
    Passat

    Lasand la o parte comparatiile cu alte marci, pretul mi se pare unul bun pentru o masina de clasa medie si motor de peste 120 CP. Citeam acum cateva zile un reportaj in care cei de la VW spuneau ca vor folosi tot mai mult motoarele de cilindree mica supraalimentate din cauza costurilor de productie mai mici (=> si pretul masinii mai scazut). As fi totusi curios sa stiu ce dotari are cel mai ieftin Passat.

  • rolf, marţi, 09.11.2010 14:21
    Preturi normale

    Sunt niste preturi absolut normale pentru un model face-lift aflat la jumatatea duratei de viata. Nu poti afirma ca acest VW Passat este un model nou, este un face-lift mai amplu si ca atare si preturile sunt mai reduse decat la un model nou ca si conceptie. Noul VW Passat va aparea in 2-3 ani, aveti putina rabdare.

  • unckle, marţi, 09.11.2010 14:36

    ce-mi place de astia care nu inteleg ce citesc da apasa repede pe manutza aia rosie :) @ala fara nume care imi povestea ca TDI-CR se vinde bine ... bun si? , stiam si eu... ti se pare ca spui ceva nou? ... sunt niste motoare bune, la fel si tedeiurile pe baza carora lumea face misto de VW ( tre sa recunoastem ca mananca ulei, oricati ar veni si ar zice ca nu... stim cu totii ca mananca ulei, la greu :P ). Acum, de la aprecierea de care dai dovada pentru motoarele TDI-CR ale VW pana la a adresa acel comentariu mie ... ceva nu se leaga, asta din cauza ca eu nu am spus nimic despre ele, nici nu le-am adus in discutie ( in afara de mica referire la ACELE tedeiuri, care deja este mai mult o gluma decat un afront la adresa posesorilor ... ) @gibonii posesori de tedei care s-au simtit lezati de comentariul de mai sus: Ceea ce spuneam in comentariul de mai sus era "de bine" la adresa VW ( si nu fac asta des, deci a-ti putea sa apreciati gestul ... daca v-ar duce mintea sa intelegeti..etc..)

  • pentru manelistii, marţi, 09.11.2010 15:50

    Model 2011 Accord Sedan Horsepower 271 @ 6000-6200 Torque (rpm) 254 @ 5000 EX V-6$27,080 Colors Exterior: Crystal Black Pearl Interior: BlackAccessories[3] Prices shown are manufacturer suggested retail prices only. Installation cost for accessories is not included. Dealer costs may vary. Prices exclude applicable taxes. ExteriorDeck Lid Spoiler$356Wheel Locks, Unexposed$56Door Visors$82Rear Bumper Applique$71 total $28,394 arata mult mai bine decat passat

  • @ pentru manelistii, marţi, 09.11.2010 15:58
    Honda Accord ( despre care vorbesti ) destinata pietei din SUA este NET INFERIOARA modelului Accord eurpean ce se vinde in SUA sub marca Acura

    Noul VW NMS ( va aparea in 2011 ) construit in SUA pentru piata din SUA va fi net superior modelului Honda Accord ( versiunea americana ) care este net inferioara versiunii disponibile in Europa . Revenind la piata noastra, inca nu au aparut stiri care sa anunte ca cei de la Honda au in final un motor diesel EURO 5 (http://es.autoblog.com/2010/09/23/la-euro-v-se-cobra-otra-victima-honda-civic-i-ctdi/ ) .

  • lulu, marţi, 09.11.2010 21:40
    ....

    nu fiti patetici si comparati honda cu vw.......le-am avut pe amandoua....pasat 2006 si honta acord 2007......honda net superioara vw-lui....

  • al, miercuri, 10.11.2010 10:59

    Noul VW Passat?? Poate facelift nereusit la varianta B6. Acelasi interior si in mare acelasi exterior. Doar ceva modificari la bot si la spate.Modelul pe care-l inlocuieste - nu am prea vazut model vechi mai fain ca acela nou, aici nemtii realizeaza o premiera - era mai elegant, avea linii mai cursive si interioarele chiar expresive prin comparatie cu modelul B5. Era un salt imens, ala fiind urat cu spume. Asta e un Golf mai lung si cu fund. Oricum cine apreciaza designul la o masina nu prea are ce lua de la nemti, afara daca are de cheltuit peste 40000 de euro .

  • Sorin, miercuri, 10.11.2010 11:18
    Masini noi ieftine la cumparare, dar scumpe la intretinere

    1.Daca ati observat, tocmai acele masini cu design si tehnica cuminte sunt de fapt cele mai fiabile. Nu prea ies in evidenta, si totusi au o tehnica buna. Uitati-va la Toyota, Honda, VW, Opel. 2.E doar o amagire aceasta politica de preturi mai mici pentru modelele noi, cum ar fi acest Passat de ex. Si va spun de ce. Primul proprietar in 3-4 ani si 100 000 - 150 000 km nu va avea bataie de cap. Cel de-al doilea proprietar insa, va trebui sa schimbe o pompita de motorina (apropo, se zice ca motoarele 1.6TDI au probleme cu pilitura), o turbina, un intercooler, etc. Din acest punct de vedere, consider ca filosofia auto japoneza este superioara, chiar daca ei nu prea inoveaza. Macar ai design cuminte, tehnica clasica robusta, calitate cel putin la nivel mediu si electronica bine incorporata. Nemtii inoveaza continuu, ceea ce este de apreciat. Dar au ajuns sa complice motoarele in asa hal, cu fel si fel de briz brizuri, incat ajungi sa regreti o masina veche, dar tzeapana si extrem de fiabila.

  • unckle, miercuri, 10.11.2010 14:18

    Este interesant cu Passat se suprapune peste C classe si seria 3 :) Pe o zona de la 27000E pana pe la 35000 poti sa alegi intre un VW, un Mercedes si un BMW ( nu m-am uitat la A4, dar cred ca si ei au versiuni entry-level la preturile astea ) din nou, mult succes iubitorilor de tedeiuri ;)

  • ionut, sâmbătă, 13.11.2010 23:03
    noul Volkswagen passat

    cei care comenteaza si spun ca Mazda sau Citroen sunt mai bune ca VOLKSWAGEN ar trebui sa iti citeasca singuri gandurile inainte de a adauga un comentariu....din punctul meu de vedere Volkswagen fonstruiesc masini fiabile , bune si cu motoare care nu cad dupa 10k ,20k KM...eu cred ca Volkswagen construiesc masini mai fumoase si mai aspectoase decat BMW

  • vlad_bv, marţi, 07.12.2010 15:19
    VolksWagen

    În primul rând, indiferent de situaţie, nu vei putea compara o maşină nemţească cu una franţuzească, (asta legat de citroen). Clar cele nemţeşti sunt mult mai bune, indiferent că vorbim de V W, Skoda, Opel, Mercedes, sau BMW. Iar în altă ordine de idei... " Volkswagen construiesc masini mai fumoase si mai aspectoase decat BMW ". Şi nu numai asta... ideea principală este că Volkswagen construieşte maşini accesibile ca preţ, spre deosebire de BMW şi Mercedes de ex. care nu de puţine ori s-au trezit că au rămas cu maşinile blocate pe stoc, din cauza preţului nu foarte accesibil, şi de unde atâţia cu bani, ca să le cumpere maşinile, când neamţu a ajuns să se dea cu Loganu prin Germania...