Noutăți în gama Ford Focus din 2020: compacta va avea versiune hibridă cu baterie de 48 de volți
Ford a confirmat că va introduce o versiune micro-hibrid pe Focus începând din 2020, care va fi atractivă pentru clienți datorită emisiilor mici și, implicit, a taxelor mai reduse.
Noua generație Ford Focus este disponibilă cu cinci motoare pe benzină și trei motoare diesel, însă gama de propulsii va fi îmbogățită peste doi ani.
Constructorul american a dezvăluit că modelul compact va primi în aprilie 2020 o versiune micro-hibrid cu acumulator de 48 de volți, care va fi conectat împreună cu motorul EcoBoost cu 3 cilindri de 1.0 litri.
"Sistemul de 48 de volți este o noutate mare pentru noi. Este o strategie de volum, nu doar pentru acest model, ci pentru toată gama", a declarat Jim Farley, vice-președinte executiv al Ford.
Informațiile vin după ce presa internațională a anunțat cu două luni în urmă că noul Ford Focus RS va primi un sistem micro-hibrid și va produce 400 de cai putere, urmând să apară în 2020.
Americanii anticipează un interes ridicat pentru noua versiune ca urmare a faptului că aceasta va avea emisii mai mici de 100 de grame de dioxid de carbon pe kilometru, ceea ce va permite încadrarea într-o clasă de taxe și impozite inferioară. În actuala gamă de motorizări pentru Focus, doar motorul diesel de 1.5 litri ar putea scădea de asemenea sub pragul de 100 de grame de dioxid de carbon pe kilometri, în timp ce celelalte sisteme de propulsie depășesc această valoare.
Via Automotive News
Au ales sa mearga pe cea mai cheap varianta posibila. In loc sa dezvolte si ei un hibrid adevarat sau un plug-in, merg pe ti..neala pe care o utilizeaza si constructorii premium germani: pun un mic motoras care functioneaza pe 2-3 km si prin asta reduc noxele cat sa minta in testele de emisii. Ford, treziti-va ca altfel nu va vad bine. Dupa ce ca noul Focus arata rau, mai vin si cu "minciuni" din astea care arata problemele tehnologice pe care le au.