OFICIAL: Acesta este noul VW Jetta

Publicat miercuri, 27.10.2010 09:39 de Sebastian Toma

Volkswagen Jetta a fost prezentat şi în versiunea destinată pieţei din Europa. Modelul este acum mai lung cu 9 milimetri şi primeşte un design similar cu cel prezentat de echivalentul său american.

Versiunea europeană a lui Volkswagen Jetta a fost prezentată de oficialii mărcii din Wolfsburg. Modelul este mai lung decât predecesorul său cu nouă milimetri şi beneficiază de o gamă bogată de motorizări. Există două versiuni BlueMotion ale lui Jetta, una echipată cu motorul 1.2 TSI şi alta cu 1.6 TDI. Începând cu motorizarea 1.4 TSI de 122 CP, cei de la Volkswagen oferă şi o transmisie DSG cu şapte trepte.

La fel ca Volkswagen Golf, versiunea europeană a lui Jetta are o suspensie spate multilink cu patru braţe. Versiunea americană a lui Jetta este echipată cu o suspensie spate cu bară de torsiune. Ambele versiuni ale lui Jetta sunt echipate în standard cu un sistem de direcţie electric. Nivelurile de echipare ale lui Jetta se vor numi tot Trendline, Comfortline şi Highline pentru partea continentală a Europei. O altă diferenţă între cele două versiuni ale lui Jetta este marcată de faptul că modelul destinat europenilor are mai multe dotări în standard.

Versiunea de bază a lui Jetta este echipată cu motorul 1.2 TSI de 105 CP. Vârful gamei de motorizare este reprezentat de o unitate TSI de 2.0 litri cu 200 CP, iar cea mai puternică versiune diesel este reprezentată de un motor 2.0 TDI de 140 CP. Motorul entry-level în gama diesel este o unitate TDI de 1.6 litri care oferă 105 CP.

Via | Volkswagen

  • vxf, miercuri, 27.10.2010 10:28
    Jena nu Jetta

    Mai da-o-n .... e fix Passatul , prea le fac la fel , JENANT

  • Bughy, miercuri, 27.10.2010 10:31
    Passat sau Jetta?

    inainte jetta era o masina cu fata de golf si spate de passat dar acuma parca e un passat mai mic, exteriorul si interiorul e aproape identic. Daca ai vedea masina de la distanta nu cred ca ai putea sa-ti dai seama ce e passat sau jetta.

  • bernd, miercuri, 27.10.2010 10:44
    jetta

    Design absolut banal...

  • razvanis, miercuri, 27.10.2010 10:53
    Fricosi

    Le e teama sa nu isi piarda clientela fidela , dar exista riscul cand modelele se confunda atat de bine sa se plictiseasca si cei mai fideli fani ai marcii . De la Polo pana la Phaeton si Multivan ,aceeasi fata , valabil si pentru Audi , de la A1 pana la A8 aceeasi fata . Devine ernevanta strategia asta

  • rolf, miercuri, 27.10.2010 11:38
    Si mai spuneau unii...

    ...ca Logan-ul este masina Frankestein, ca platforma tehnica este de la Renault Megane, ca motorizarile sunt tot de acolo, ca suspensia este de la nu stiu care Nissan, bla, bla, bla... Dar aici despre ce vorbim?? Cata nesimtire iti trebuie sa spui ca asta ca si "noul Passat" sunt modele noi? Cei de la VW au devenit niste samsari de masini care ti-ar vinde acelasi produs intr-un alt ambalaj de cat mai multe ori la un pret cat mai mare!!

  • Ale Radoi, miercuri, 27.10.2010 11:54
    Si totusi...

    Recunosc ca toate arata similar, dar luate fiecare in parte sunt superbe. Cel putin Jetta asta, chiar daca are fata de Passat, Golf etc. si stopuri de A4 (zic eu) e tare frumoasa. Mi se pare mai bine proportionata decat Passatul. Imi place. Punct. Si nu sunt fan VW. Sunt scumpe si destul de proaste in ultima vreme. Dar arata BINE!

  • davidjupanu, miercuri, 27.10.2010 12:05
    poftim??

    mie mi se pare ca e aceasi masina prezentata acum cateva zile si care ziceau astia ca se numeste passat.....

  • ss, miercuri, 27.10.2010 12:25
    HA HA HA

    MUlte modele de fapt mai multe marimi.........culmea...cel mai mare constructor european face un singur model de masina in ai multe marimi ...interesanta abordarea.....financiar este un succes....mentalitatea o asigura......dar cred ca e un pas sigur spre comunism.....oricum salutari celor care au curajul sa nu intre in aceasta turma si merga cu ea mai departe...... pace

  • C-G-C, miercuri, 27.10.2010 12:46
    :))

    Fata de Passat + Spate de A4 = VW Jetta :d. Partea buna este ca de data asta chiar a iesit ceva frumos. Mie chiar imi place cum arata Jetta asta. P.S.: Strategia Gr. VW este jenanta, dar este asa de foarte mult timp si se pare ca inca mai merge. Va veni la un moment dat timpul ca nu va mai merge... poate atunci vor deveni mai originali.

  • BKM, miercuri, 27.10.2010 13:34

    Mie unu mi se mare mult mai echilibrat design-ul decat la Passat.Eu unu am un Golf si daca as dori sa-mi cumpar o a doua masina sa zicem,nu prea am ce sa iau de la VW pt k toate sun aproximativ la fel.Difera marimea.Unpic de diversitate nu ar strica ,zic...Bine asta e o chestie general valabila.Cam tot constructorii adopta acelasi sistem...design copy\paste.

  • M, miercuri, 27.10.2010 13:34

    Prin noile Jetta si Passat VW a reusit sa faca doar niste masini. Noul design VW nu mai are pic de personalitate - chiar si Loganul are mai multa personalitate. Trist, foarte trist.

  • 745, miercuri, 27.10.2010 13:39

    niste preturi exista? sau nu s-au afisat inca?

  • bola, miercuri, 27.10.2010 13:42

    design nereusit

  • BADManager, miercuri, 27.10.2010 13:43
    Platform Golf 6/Golt7

    Acest "nou" model este un Golf 6 berlina... care m-ar face mai mult sa il cumpar decat noul Passat (care ma lasa rece).

  • Marius, miercuri, 27.10.2010 13:50
    VW

    In primul rand, peste tot in lume nu se mai fabrica masini simple si solide, sa te tina o viata intreaga. Alte timpuri - alte distractii. Orice joc isi are regulile lui. In al doilea rand, designerii de la orice brand stabilesc niste criterii, clarifica o filosofie de design, si apoi trag la xerox intreaga gama de modele. De fapt, e ceva normal. Inainte existau 5-7 modele la VW. Acum ai o ditamai familie. De fapt, un ditamai batalionul de familii si modele auto. Cine credeti voi ca sta sa mai cizeleze fiecare model in parte, sa doarma langa el zi si noapte si sa se intrebe cum oare sa-l faca mai original si mai atractiv?.....sa fim seriosi.....acum totul e un business......iar timpul costa bani. In al treilea rand, vreau sa mai adaug ceva. Nemtii sunt destepti si au o filosofie misto. Audi este sora de lux a brandului VW, deci are calitate premium. VW copiaza de fapt fiecare generatie apusa din cadrul Audi, si mentine o calitate buna. In felul asta, clientii noi sunt multumiti ca au o masina solida, simpla si functionala. Iar clientii de masini second VW, sunt multumiti ca nu mai sunt nevoiti sa "bage prea multi bani in ele", iar piesele sunt relativ ieftine, se gasesc usor si se schimba usor.

  • bondoc_al85, miercuri, 27.10.2010 14:22
    urat rau de tot

    Seamana cu fiat albea...... si ala e urat rau de tot!!

  • lexion, miercuri, 27.10.2010 15:37
    Matroska

    Pana la urma VW ajunge la performanta de a avea acelasi design, aceleasi motoare, doar ca pe caroserii diferite ca marime. Un fel de Matrioska.

  • tzenu_bmw, miercuri, 27.10.2010 17:47
    tiganie nemteasca.....

    eu cred ca design-erii de la vw isi primesc salariul(de milioane de euro pe an)asa numa ca isi permit nu ca ,chiar lar merita.........

  • yoyo, miercuri, 27.10.2010 22:52

    puteti spune ca e copy/paste samd ...insa nu aveti cum sa spuneti ca masina asta e urata! ARATA CHIAR F BINE!!!! (am lant de haur, scuip seminte , fluier in biserica duminica...asta ca sa nu mai fie nici un dubiu pt post-comentatori)

  • scuderia, miercuri, 27.10.2010 23:05
    nice

    destul de frumoasa. bordul este chiar reusit

  • tom, joi, 28.10.2010 15:21
    jetta

    arata f bine iar pt comentatori sa nu se uite daca nu le place auzi si la ala seamana cu albea si eu seman cu obama

  • BaditzaEx, vineri, 29.10.2010 17:12
    =)) x1000

    mai da-o incolo , cata lipsa de IMAGINATIE VW, rusinica, aceeasi marie Marie sub alta palarie, 1000 de modele , acelasi design ... in schimb, avand in vedere ca va avea un pret mai rezonabil fata de Passat, pare o alegere mai reusita.

  • BaditzaEx, vineri, 29.10.2010 17:15
    pt segementul chiar n-arata rau deloc

    Dar dk va avea un pret de pornire mai mare de 14k...

  • BaditzaEx, vineri, 29.10.2010 17:17
    nu stiu cum

    dar parca arata mai bine decat passatul, probabil o fi mai bine proportionata, o linie mai aerodinamica...