OFICIAL: Ediția din 2025 a Salonului Auto de la Geneva, anulată
Salonul Auto de la Geneva nu va avea loc în 2025. Anunțul a fost făcut chiar de organizatorii unuia dintre cele mai importante evenimente de profil din Europa și, de ce nu, din lume.
Prima ediție a Salonului Auto de la Geneva a avut loc în 1905. De atunci, a crescut exponențial și a ajuns să fie unul dintre cele mai importante și prestigioase evenimente de profil din Europa și, de ce nu, din lume.
Pandemia de coronavirus a afectat, din câte se pare, iremediabil acest eveniment. Ediția din 2020 a fost anulată, din cauza restricțiilor impuse de pandemie. Și edițiile din 2021, 2022 și 2023 au fost, de asemenea, anulate.
Anul acesta, Salonul Auto de la Geneva a revenit, dar cu un număr foarte redus de expozanți și, implicit, vizitatori.
Organizatorii au analizat viitorul Salonului și, din păcate, nu au venit cu vești bune, în contextul în care tocmai au anunțat că ediția din 2025 va fi anulată.
Motivele sunt multiple, dar cele mai notabile sunt lipsa de interes manifestată de producători, concurența din partea saloanelor de la Paris și Munchen, dar și investițiile necesare pentru organizarea unui eveniment de o asemenea anvergură.
via Economica
-
Dutz, vineri, 31.05.2024 20:57
Posibil Flaviu, pe de altă parte este sărăcie. Este bătaie mare pe piață și în continuare se cheltuie enorm în dezvoltare. Posibil unii să considere că participarea la mai multe evenimente nu aduce beneficii notabile și asta este… nu mai sunt bani pentru așa ceva. Probabil este timpul să schimbe formatul și conținutul acestor evenimente pentru a le face din nou relevante.
-
George Simion, sâmbătă, 01.06.2024 05:08
cred ca le e frica de invazia chinezilor. daca nici elvetienii nu mai au bani de masini..
-
oricine, sâmbătă, 01.06.2024 20:57
Mie mi se pare un semnal al declinului industriei auto europene. Dar poate fac un festival LGBT cu mult mai mult succes.
-
Banditos, sâmbătă, 01.06.2024 23:05
Saloanele au devenit irelevante, noutatile curg pe internet si lansari proprii, aducand "crema" influencarilor pe banii si mancarea firmei de la care se asteapta parerile "profesioniste" relevante si pe masura efortului companiei. Apoi, intr-un salon, multitudinea de masini pe metru patrat, dilueaza impactul unui model nou asupra clientilor interesati. Ce ar mai fi? Ca automobilul a devenit un bun de larg consum si ca multimea numai cade in posterior ca un constructor a pus un beculet in plus pe bord.
-
Auto China 2024, duminică, 02.06.2024 14:53
Facem o știre din anularea salonului de la Geneva, dar nu suflăm o vorbă de salonul din China care e fabulos (și la care au participat și europenii). Companiile auto din Europa cumpără componente din China, au fabrici și fac afaceri bănoase cu chinezii, dar noi avem principii, ne dăm elevați și, din motive închipuite de o înaltă moralitate ne prefacem că AutoChina 2024 nu există. Companiile auto europene nu prea mai participă la saloane auto organizate în Europa dintr-un singur motiv: de proști și de abjecți ce sunt. În timp ce Europa arogantă, trufașă și puturoasă pare interesată doar de drepturile migranților și minorităților sexuale, alții muncesc și creează lucruri minunate. https://www.youtube.com/watch?v=EiaXHpYEGN4&t=618s https://www.youtube.com/watch?v=pyWBEXFDd8g https://www.youtube.com/watch?v=vgD0RzVHhpc etc.
-
Banditos, duminică, 02.06.2024 17:10
90% dintre modele de la salonul din China raman in China si 99% dintre ele nu depasesc stadiul de prototip. Pe toti ne intereseaza ca exista salonul din ciaina. In schimb anularea salonului de la Geneva are drept consecinta incapacitatea chinezului sa-si afiseze "lucrurile minunate".
-
Auto China 2024, duminică, 02.06.2024 20:45
Numai un om exagerat de naiv își poate închipui că anularea salonului de la Geneva îi va incapacita pe chinezi să facă ceva, orice.
-
Banditos, luni, 03.06.2024 11:09
Trebuie sa intelegi minimal mesajul inainte de a te apuca sa comentezi. Un salon, de principiu, (cum bine ai pretentia ca ai sti) are cel mai mare impact asupra masei de clienti. Insist, pe intelesul tau: multimea vine ca la urs. Sau cel putin asta era acum tz-shpe ani. Anularea unui salon diminueaza impactul sperat si potentat de caracteristicile inerente al unei astfel de eveniment . Cu alte cuvinte ii INCAPACITEAZA pe chinezi sa-si afiseze "en-gros" minunatiile in fata carora unii au ajuns sa se prosterneze. Ramane cum am stabilit, salonul ala nu il intereseaza pe europeanul de rand.
-
Auto China 2024, luni, 03.06.2024 12:27
Pe europeanul de rând ca tine nu îl interesează salonul din China. Pe noi ceilalți ne interesează și ce se mai întâmplă în afara lagărului european și să ne lărgim orizontul cunoașterii în general (să nu rămânem niște încuiați încrezuți și limitați ca tine).
-
ds, luni, 03.06.2024 13:01
: )))))) "Pe europeanul de rând ca tine nu îl interesează salonul din China. Pe noi ceilalți ne interesează și ce se mai întâmplă în afara lagărului european..." Adică voi, ceilalți, care? Ăștia de deasupra tuturor? Elita, putiniștii, capatele încoronate? Voi asiaticii, neo zeelandezi
-
Banditos, luni, 03.06.2024 14:01
@Auto China 2024 Ceva imi spune ca esti din republica :)) Gresesc?
-
Dutz, luni, 03.06.2024 18:43
Europa lagăr!!!… nu este lagăr, dar avem multe imbecilități si inepții care ne afectează, dar avem (teoretic) posibilitatea da face ceva sau chiar de a pleca (cel puțin unii). În schimb în China cam totul este dictat și orchestrat de partid, iar în unele aspecte merge bine sau chiar foarte bine… dar ce se întâmplă in industria auto din China nu are legătură cu realitatea, cu nevoile și nici nu este un “ecosistem”… subvenții și investii masive care arată disperare și nu este nici singurul domeniu și nici primul în care China face așa ceva. Pe cealaltă parte, Europa este fără replică și incapabilă să genereze un plan interconectat. Fără colaborare și sincronizare este imposibil să se reducă costurile… imposibil!!! Nu poți să dai doar legi și să-i lași pe producători să se “descurce” singuri, să concureze între ei și cu China. Producția auto este în primul rând strategică cu implicații foarte importante. Imaginați-vă că toate miliardele erau investite în platforme comune. Ca să câștigi “un război” îți trebuie minim armele pe care le are cel cu care te lupți. Europa are prea multe evenimente și tot mai puțină muncă… Home office, săptămâna de 4 zile, birocrație, directive inepte… etc. Suntem pe drumul cel bun.
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieStellantis: platformă nouă, compatibilă cu motoare termice, electrice și cu hidrogenStellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieJaguar va avea o nouă identitate de marcăJaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | marţi, 19 noiembrieȘeful Bugatti: „următoarea țintă este să atingem 500 km/h”Mate Rimac, șeful Bugatti, a declarat într-un interviu că următorul obiectiv pentru Bugatti este acela de a atinge o viteză de 500 km/h. CEO-ul mărcii franceze pune un accent foarte mare pe dezvoltarea unor anvelope noi, care să facă față acestor viteze. Citeste tot
Principalul motiv e teapa pe care au traso expozantilor in pandemie. Au confirmat ca expozitia va avea loc desi au tot fost intrebati pana cand s-a declarat pandemia si dupa declararea pandemiei au refuzat returnarea taxelor de participare platite invocand clauza de forta majora. Pentru marlania asta nu au fost iertati si din cauza asta au refuzat participarea la expozitie anul trecut o multime de firme. Acuma simt pe pielea lor ce inseamna "odata o vede nasu' pe-a finii"