OFICIAL: Noul BMW Seria 5 costa 42.661 de euro in Romania

Publicat marţi, 16.03.2010 12:25 de Bogdan Mirică

BMW a publicat astazi preturile noii generatii Seria 5 in Romania. Sedanul pleaca de la 42.661 de euro, pret valabil pentru versiunea 523i de 204 cai putere.

Publicul din Romania nu a fost nevoit sa astepte prea mult lansarea noului BMW Seria 5 in Romania. Sedanul bavarez vine pe piata autohtona cu sase versiuni de motorizare, dintre care patru pe benzina si doar doua dieseluri.

Noua generatie BMW Seria 5 pleaca de la 42.661 de euro cu TVA, pret valabil pentru versiunea entry-level 523i, echipata cu un motor de 3.0 litri si 204 cai putere. Pentru cei care isi doresc ceva mai multa putere, BMW pune la dispozitie derivatiile 528i de 258 de cai putere, 535i de 306 cai putere si varful de gama 550i de 407 cai putere. Acesta din urma va scoate din buzunarul romanilor incepand cu 60.000 de euro fara TVA, adica 71.400 de euro cu toate taxele incluse.

Fanii motoarelor diesel nu vor fi uitati, Seria 5 urmand sa ascunda sub capota o unitate de 3.0 litri si 204 cai putere, corespondentul indicativului 525d, si deja celebrul propulsor de 245 de cai putere, regasit pe versiunea 530d. Unitatile vin cu sase cilindri in linie, cu un bloc motor din aluminiu, cu injectie common-rail si cu o turbina cu geometrie variabila.

Cei care isi doreau o abordare ceva mai econmica si mai ieftina a sedanului bavarez vor fi nevoiti sa astepte pana in vara acestui an lansarea versiunii 520d, care promite 184 de cai putere la 4000 de rotatii si un cuplu motor de 380 Nm.

Cel mai ieftin diesel disponibil momentan pe piata din Romania va fi 523d, care pleaca de la 45.375 de euro cu TVA inclus. Fratele sau mai puternic, regasit pe versiunea 530d, va scoate din buzunar incepand cu 50.099 euro cu TVA.

Noua generatie BMW Seria 5 este disponibila in tara noastra cu un program de 5 ani garantie sau 100.000 de kilometri, botezat Service Inclusive. De asemenea, finantarea modelului se poate face prin sistemul BMW Financial Services.

via | BMW

  • Stelian_Opincariu, marţi, 16.03.2010 12:36

    Un pret rezonabil pt o masina exceptionala! oare unde mai gasiti o masina de clasa mare cu niste motoare performante si un design de nota 10 numai cu 42.661? Un articol foarte interesant!

  • Hugo_Ungaro, marţi, 16.03.2010 12:37

    Scump domnule scump,dincolo era mai ieftin !!!

  • slv83, marţi, 16.03.2010 12:41
    BMW

    La pretul asta il vor cumpara cei de pe forum! O masina superba, dar nu pt noi astia cu foamea-n gat

  • ALEX, marţi, 16.03.2010 12:42
    ?????

    Audi de 170 CP incepe de la 36.000 euro , daia isi cumpara toti romani . Chiar daca Seria 5 este peste AUdi , e cam scumpa .

  • Ion, marţi, 16.03.2010 12:48
    Scumpa iti ei lejer C5 care este peste!!

    motorul diesel de provenienta PSA isi face toti banii.Motorul este derivat din cel de 4 cilindrii numai ca i-au mai pus 2

  • Cosmin, marţi, 16.03.2010 12:58
    Parerea mea...

    O avere 45.000 euro!!O fi Bmw masina, dar totusi... Când vad d-astia ca baiatul asta de mai sus care merge cu tramvaiul(nu ca ar fi asta o problema doamne fereste) spunând "numai cu 42.661euro?" e clar ca romanii traiesc într-o lumea a lor, în care rationalul nu are nimic de a face cu realitatea!! Va balacariti toata ziua unul pe celalalt ca a mea e mai mare si a lui e mai buna, de parca v-ar plati constructorii si nu alta!!Atât de mult ati ajuns sa fiti îndoctrinati încât nici nu va dati seama când treceti "de partea cealalta"!!!! 45.000 euro=184041 RON!! La un salariu mediu pe economie de 1312 net adica 320 euro/luna în mâna, voi visati la BMW-uri si OZN-uri cu n-spe mii de caii putere ,40 de roti motrice si consum 0.00001/suta de km în conditiile unui timp de 3sec pâna la 100 km pe ora!!! E ok sa visezi...e si mai ok sa îti doresti...dar sa haideti sa nu fim penibili... România se apropie cu pasi repezi de faliment iar unii înca viseaza stele verzi pe pereti!!! S-a terminat...noroc cu criza asta...se mai egalizeaza valorile...dispar toti îmbogatitii peste noapte...un BMW seria 5 nou, o sa îl vezi odata la 10000 de masini si nu 1 la 100, asa cum ar trebui sa fie! Este o capodopera de inginerie, la fel ca multe alte modele ale altor constructori, fiecare cu "+" si "-" sale, dar va rog, terminati sa mai faceti astfel de afirmatii si mai ales sa va da-ti în cap unul la altul pt ceva din care nu aveti nimic de câstigat(macar de ati fi platiti) Stima...si succes la spurcat...e clar ce urmeaza...din pacate!!

  • mowgli, marţi, 16.03.2010 13:08
    @ion

    vezi ca nu esti prea bine informat.

  • zeuss, marţi, 16.03.2010 13:11

    masina ca si design arata foarte foarte bine, din pacate din ce vad eu ca si variante de motorizare toate sunt de 3 litri. ceea ce mi se pare foarte mult, pe langa faptul ca puterile cu care incepe sunt modeste, intervine problema intretinerii masinii, impozit mare, taxe mari , asigurari scumpe. se pare ca bmw nu este tocmai adeptul politicii de downsizing. este adevarat ca motorul diesel de 2 litri este foarte bun , dar este singurul de dimensiunea asta. constructorul putea sa puna niste motoare pe benzina de litraj mai mic, cu puteri comparative cu concurenta

  • Ion, marţi, 16.03.2010 13:14
    @zeuss si restu

    motorul foarte bun de care zici dumneata este de la PSA si din acest motiv este foarte bun.Cauta pe forumuri de spicialitate si o sa vezi acolo

  • pentru opincariu, marţi, 16.03.2010 13:25
    dute ma

    Ia scoate tu din buzunar 42 de mii de euro,din salariul minim de 6oo lei! mai mult de jumatate dintre romani mor de foame !!!

  • mowgli, marţi, 16.03.2010 13:31
    @ion

    nu mai vorbi de parca bmw inainte de psa nu stia sa scrie diesel pe hartie.Colaborarea cu PSA e pentru motoarele de 1.6 dezvoltate pentru Mini si eventual viitoarele serii 1.Poate nu stiu bine.Bmw dezvolta motorul de 2.0 cu mult inainte sa colaboreze cu psa , pe vremea aia tot in top ca si astazi pentru motorizarea respectiva.Asa pui problema ca si cum diesel la bmw fara psa nu exista.

  • andr3i, marţi, 16.03.2010 14:08

    523i -motor de 3.0 si 204 cp - e cam slabut motoru si cam multi bani.

  • LauCalin, marţi, 16.03.2010 14:50

    Vorbim de o marca premium, deci nu vad de ce va mira pretul. Niciodata un BMW nu a fost ieftin, fie el si sh. Deci nimic nou sub soare. Ar fi fost mai interesant daca se facea o analiza de preturi fata de Clasa E si A6, inclusiv a dotarilor standard si optionale. Da' ca zice Automarket ca e peste 40 000 de mii si toata lumea spune ca e foarte mult... In cazul asta as prefera un S80 care nu e asa scump, dat atunci veti spune ca e caruta pe langa noua Serie 5.

  • iolandabalaci, marţi, 16.03.2010 14:58
    greseala de tipar

    523d sau 525d?

  • mowgli, marţi, 16.03.2010 15:21
    3.0 204

    Sincer nu prea inteleg motorul asta, trebuie sa fie ceva la mijloc dar eu nu vad avantajul, in conditiile in care un motor de 2500 fara vanos din 92 dadea 192 acum unul de 3000 da 204? undeva automarket sau sursa sa incurcat pentru ca 523i vine cu un motor de 2.5 litrii de 204 cai benzina, deci nu un 3.0.Daca o luam asa tot nu e un progres simtitor in ceea ce priveste caii putere, dar motorul foloseste o tehnologie mai nou, HPI de injectie directa si astfel sistemul vanos nu avea loc in chiuloasa.Motorul desi nu ofera o putere fenomenala se zice ca e mult mai usor decat altele asemanatoare si ofera un consum de invidiat.Confuzia cred ca sa facut datorita fabtului ca motorul de 3.0 204cp este diesel si nu benzina, ce va fi pus pe 525d cum scrie si aici. Deci, long story short, automarket a gresit la motorul pe benzina, 204 cai, pe 523i dar motor de 2.5 litrii si nu 3.0 litrii care vine cu 258 de cai.Ulterior cred ca aceste motoare vor primi un upgrade de putere pentru ca ele original dezvolta 218 si respectiv 272 de cai.Is curioz de ce sa redus puterea pentru F10? poate cineva reuseste sa ma clarifice.

  • Esan, marţi, 16.03.2010 16:10
    rectificare

    @andr3i Vrei sa punem la indoiala capacitatile inginerilor BMW in materie de motorizare? Crede-ma nu exista motoare mai bune in raport consum/putere decat cele de la BMW, daca unul din voi detinea BMW nu cred ca asta mai era o discutie gen, "vai, e cam slabut motoru-204 cai" Dar acum raspunde-mi si la asta, motorul 335i care este un motor tot asa 3.0, ei bine, are 306 cp. Ai de gand sa-l cataloghezi si pe asta ca slabut? Mai informeaza-te, te rog! @ mowgli Cea mai plauzibila explicatie ar fi ca motorul acesta de 2.3 care defapt este de 3 l, a trecut printr-un proces de reducere a greutatii. Este posibil sa fie facut in totalitate din materiale ca aluminiu si magneziu, de aceea poarta sigla 2.3(motor mai mic), cand defapt este un motor mai mare, care are destula putere sa traga si bestia aia de seria 5 F10, care crede-ma nu e slabuta deloc (n.r. andr3i). Nu este pt prima oara cand BMW face asta!

  • ptr mowgli, marţi, 16.03.2010 17:19

    "Bmw dezvolta motorul de 2.0 cu mult inainte sa colaboreze cu psa" BMW a scos primul motor diesel 2.0 dupa ce a luat tehnologia de la Peugeot Primul turbo-diesel mai de Doamne-Ajuta facut de BMW a fost 2.0 de 136 cp pus pe e46 in 98....motor ce avea la baza 2.0 HDI de la Peugeot (in loc de 8v avea 16v in loc de turbo cu geometrie fixa, avea turbo cu geometrie variabila, si alt sistem de injectie). Numai vorbii aiurea, voi cred ca nu sunteti in facultatile mintale, s-a vorbit atata timp de asta, chiar nu vreti sa intelegeti?

  • andr3i, marţi, 16.03.2010 18:13
    @esan

    dau un ex simplu: daca punea mercedes sau audi un motor de 3.0 benzina si 204 indiferent de cata tehnologie baga in ele... toata lumea... mamaaaa ce panarama de motorrrr.

  • hmm, marţi, 16.03.2010 18:17
    3L 204cp f slab

    intradevar costa destul de mult modelul de baza,tinand cont ca motorul nu este reusit 3l benzina si 204cp mi se pare foarte slab.Mercedes ofera la 1,8l benzina 204cp pe noul e-klasse e aproape la jumatate motorul ca si cilindree asta traducandu-se in asigurare si impozit mult mai mici precum si consum mai redus,emisii mai mici la cam aceiasi bani..

  • andr3i, marţi, 16.03.2010 18:21
    @ esau

    motorul de 3.0 - 306 cp e jos palaria. eu m-am referit strict la motoru asta e slabut la cat au scos din capacitatea de 3 litri - 204cp, puteau sa bage un motor mai mic cu puterea asta, sau pentru tine ar fi ideal sa bage un motor de 4.4l si 100 cp kiar daca din el au scos 555cp.

  • x, marţi, 16.03.2010 18:34
    bimmer is going down baby

    Ce s-a intamplat cu maretele motoare bmw?cu care aveau vise umede toti fanii infocati?la 2l benzina audi are 211cp,mercedes chiar si mai bine la 1.8l are 204cp cat scoate bmw din 3l:)))(sa tinem cont ca mercedes nici nu are pretentii sportive extreme precum bmw). la diesel mercedes are la 2,1l 204cp,iar maretul 3l benzina de la bmw cu 306cp este umilit de 3l benzina si 333cp de la audi.La bmw dupa ce ca designul este din ce in ce mai anost,plictisitor si nereusit,nici macar nu mai sunt in stare sa ofere motoare mai bune decat concurenta...nu-i vad bine deloc

  • merc, marţi, 16.03.2010 18:39

    Ce e cu motoarele astea asa slabe? 3.0 benzina 204cp si 3.0 diesel 204cp? Mercedes are 1.8 benzina-204cp si 2.1 diesel-204cp si parca bmw era ala cu motoare "smechere":)) a ramas doar renumele de ei din pacate si nimic mai mult....

  • mowgli, marţi, 16.03.2010 18:59
    @ANONIM

    Ma baiatule, inainte sa vorbesti de facultati mintale hai si cu dovezi.Tu crezi ca eu sunt cocalarul tipic din bmw pe care l-ai vazut la semafor? te inseli amice.Amarnic.Motorul de 2 litrii de pe e46 si e39 a fost dezvoltat in 1998 si a fost folosit inclusiv pe rover.Parteneriatul psa bmw a inceput pe foaie in 2002 dupa care motoarele au fost gata in 2006.Adica cu mult dupa aparitia 2.0d.Mai mult decat atat, motoarele dezvoltate de psa si bmw au echipat doar modelele citroen, peugeot si mini.Astea le iau din comunicate de presa oficiale nu din auto-bild sau NFS.Oficialii responsabili cu proiectul au declarat ca vor dezvolta unitati pe benzina de 1.4 si 1.6.Atat.Daca tu crezi ca bmw a luat tehnologia de psa si a facut motoare de 2, 2.5 3 litrii inseamna ca esti dezinformat.Mai mult, inainte sa faci afirmatii de genul "primul motor de bmw mai de doamne ajuta" ar trebui sa stii ca motorul cu pompa rotativa din '80 turbo diesel a fost un etalon in fiabilitate si consum, apoi in '90 la fel a fost un etalon odata cu introducerea pompei de injectie hibrid bosch si a intercoolerului.Acele motoare diesel sunt recunoscute drept unele dintre cele mai bune motorizari diesel ai anilor respectivi.M51 a fost folosit pana in '99 aproape un deceniu (asta pentru ca era de rahat) si a fost folosit si pe Rover si opel omega.Mai jos ai comunicatele de presa, iti dau si sursele daca vrei. Voi inainte sa dati rating negativ mi-ati citit comentariul? 523I DE 204 CAI PUTERE ARE 2.5 LITRII AS IN 2500 CC.NU 3.0. INTRATI PE SITE LA BMW SAU ORIUNDE. Până acum, BMW şi PSA au realizat împreună peste 1,3 milioane de motoare, cu care au fost echipate autoturisme din gamele Mini (foto), Peugeot şi Citroen In 2002, PSA Peugeot Citroën and BMW Group officially announced their intention to join forces in developing and producing a new family of small gasoline engines for use in vehicles in both groups. PETROL=BENZINA To make that partnership program successful, both Groups had to share common objectives in terms of timing. As of 2006, these new engines will be used in small and medium-size cars produced by Peugeot and Citroën. The engines will also be used for future models of the Mini. (TINE MINTE 2006, PEUGEOT, CITROEN SI MINI) Până acum, BMW şi PSA au realizat împreună peste 1,3 milioane de motoare, cu care au fost echipate autoturisme din gamele Mini (foto), Peugeot şi Citroen. Motorul de patru cilindri dezvoltat de BMW şi PSA are capacitatea de 1.6 litri, cu versiuni cu aspiraţie normală şi turbo, fiind regăsit pe lista modelelor MINI One şi Cooper, Peugeot 207 şi 308, Citroen C4. In a cooperation the BMW Group and PSA Peugeot Citroën have joined forces in developing a new family of gasoline engines. These power units featuring the most advanced engine technology will be seen in future in models from Peugeot, Citroën, and future versions of MINI. Scuze de postul lung, dar trebuie sa argumentez afirmatiile.

  • mowgli, marţi, 16.03.2010 19:23
    @x & merc

    Motoarele concurente pe benzina sunt aspirate? sau turbo? nu de alta dar la bmw sunt aspirate si atunci nu se pot compara.Iar 3.0 diesel vine si in varianta de 306 cai si 245. Cate ceva despre dieselul de 2 litrii ce va fi lansat in toamna. 380 Nm and 135 kW (184 hp) are power and performance levels most engines never achieve. The engine in the BMW 520d not only achieves these, it does this on just 5.0 litres over 100 kilometres and with just 132 g/km CO₂ thanks to the same high-quality technologies used in the straight six-cylinder diesel engines.Din 1995 cmc.

  • Flavyuz, marţi, 16.03.2010 20:13
    f10

    extraordianara masina, iar pretul mi se pare corect avand in vedere ca 316i pleaca de la 27k, iar 325i de la 38k totusi este premium

  • unckle, marţi, 16.03.2010 20:38

    Frumusel pret la drum de criza .. noroc pt BMW ca doar la unii este criza ... iar la aia care-si cumpara BMW se mai gaseste maruntis de o masina noua. mowgli ... tu chiar crezi ca audistii astia vor intelege vre-o data ca daca ar fi fost nevoie motorul turbo de 3l ar fi avut 400 de cai ... sau ca ala aspirat de 3l ar fi avut 300 ? ... copii astia nu au cum sa-si imagineze ca exista si alte rationamente in baza carora un producator pune un anume motor intr-o masina -- singurul lucru pe care il inteleg ei este " brusli il bate pe vandam " ... sau tradus in termeni auto -- 330CP > 305CP PUNCT , ei nu au cum sa vada diferentele mai departe de numarul de cai .. si poate de cuplu ( dar acolo confuzia este si mai mare si in veci n-or sa inteleaga la ce foloseste ala )

  • CARINO, marţi, 16.03.2010 21:04
    SKODA SUPERB

    Confort in noua Skoda Superb mai mult decat in orice BMW. Motoare in BMW mai mult decat in orice Skoda Superb. Pret min BMW = pret maxim Skoda Superb Imagine BMW - la Skoda Superb doar la utilizatori. Eu folosesc Skoda Superb si cu 42.000 euro cred ca nu as sti ce sa cumpar. Ca atare, dupa ce o sa am din nou zeci de angajati cred ca o sa cumpar cate una din ele second hand. P.S. - Google - iesirea din matrix-enter-primul rezultat- capitol OZN - Hitler - tehnologie vrill cu motoare BMW.

  • Esan, marţi, 16.03.2010 21:44
    Adevar graiti!

    @unckle & mowgli perfecdt de acord cu voi, e bine ca mai exista si persoane cu care as putea sa port o discutie adevarata! Incantator

  • LauCalin, marţi, 16.03.2010 21:48
    @mowgli

    Iti admir rabdarea de a cauta sursele alea si te a cobori la un asemenea nivel incat sa dai niste explicatii detaliate unuia care scrie pe aici ce crede el ca e mai bine si doar asa e, restul spun prostii! Eu sincer sa fiu nu o faceam, il lasam sa traiasca in lumea lui. Asa, referitor la fiabilitatea BMW din anii '80, da, au fost cateva motoare foarte bune (si mai ales rafinate-putine motoare puteau fi performante si placute la condus precum cele de la BMW) cu un cuplu si putere superioare multor Mercedes-uri (Audi nu facea mare lucru atunci-asta e, acum o sa ma injure aia cu Audi, asta e). Dar vezi tu, eu nu am auzit de vreun BMW care sa reziste nu 1 000 000 de km, hai 700 000. Acum poate imi vei spune ca oricum sunt f multi si nu conteaza. E adevarat, insa eu cred ca asta demonstraza cel mai mult robustetea unui motor. Singurii care (stiu) ca faceau asa motoare erau Mercedes si Volvo. Daca sti vreun BMW care sa fi ajuns la 1 000 000 de km, zi-mi si mie sau lasa-mi un link. :)

  • merc, marţi, 16.03.2010 22:03
    @mowgli

    @mowgli Sunt turbo intradevar nu contest asta,dar asta e un plus nu un minus tinand cont ca au pret asemanator,fiind turbo dupa ce ca au cilindree mult mai mica au si cuplu mai ridicat.Daca pentru faptul ca sunt turbo ar fi costat mai mult eram de acord dar asa..este clar un avantaj pt Mercedes.Cat despre motorul de 2L diesel 184cp si 380NM mi se pare ca este surclasat fara nici un drept de apel de 2,1L 204cp si 500NM de la mercedes! il surclaseaza clar si pe cel de 3L 204cp de la bmw,daramite pe cel de 2L. @burningflame: "dobitoc sinistru" poti fi considerat cu usurinta tu! nu inteleg care este problema ta,eu mi-am sustinut opinia cu argumente,u vad ca oferi injurii gratuite cand nu-ti convine ceva,fara sa aduci argumente in sustinerea parerilor proprii.Asa ca se pare ca tu esti"dobitocul sinistru"

  • mowgli, marţi, 16.03.2010 22:30
    @laucalin

    te rog sa-mi lasi o adresa de e-mail, s-ar putea sa am un raspuns interesant.Nu stiu daca iti va depasi asteptarile dar totusi am unul.Dar asta pe privat nu aici unde sa sara cate un bizon sa arunce cu pietre.

  • unckle, marţi, 16.03.2010 22:37

    mai bine bagi un link aici .. ca tot or sa comenteze "comentatorii" :P

  • LauCalin, marţi, 16.03.2010 22:38

    Ti-as lasa o adresa de e-mail, insa nu vad cum... decat public. Si public nu o dau (ai zis de ce). Daca nu stiu eu cum, lsa-mi tu adresa ta si iau apoi legatura cu tine. O seara buna!

  • unckle, marţi, 16.03.2010 22:51

    http://www.bmw.ro/ro/ro/newvehicles/5series/sedan/2010/showroom/_shared/pdf/5series_saloon_catalogue.pdf acu, ori astia gresesc ori tu :) .. . . mowgli, nu credeam ca o sa ajung sa te contrazic pe teme BMW :)

  • mowgli, marţi, 16.03.2010 22:55
    @merc

    Apreciez faptul ca vorbesti civilizat si putem purta o conversatie.Ai dreptate cand spui ca bmw nu are drept de apel (desi este depasit de mercedes la capacitate cilindrica cu 150 cmc) dar sa zicem ca nu are relevanta.Insa trebuie luat in calcul faptul ca motorul de 2 litrii de bmw este in stadiu incipient, in sensul ca nici macar nu este lansat inca, pe cand motorul de pe mercedes este dezvoltat de ceva vreme si vine deja cu 3 variante de putere:134, 170 si 201 din acelasi motor, deci odata dezvoltat au continuat imbunatatirea acestuia pe cand cel de bmw inca nu a ajuns la stadiul de maturitate inca nefiind lansat.Nu spun lucrurile astea sa imi apar punctul de vedere, ci cred ca e logic ceea ce spun (pt unii). Legat de a doua comparatie facuta de tine intre motoarele de 3.0 litrii bmw si mercedes ambele au aparut cam in aceeasi perioada, ambele au avut parte de 2 evolutii pt merc si 3 pt bmw si anume: Mercedes:208 si 228 pentru acelasi motor de 3 litrii v6 Bmw:204 ; 245 si 306! cai putere pentru acelasi motor de 3 litrii L6 (codul motorului e la fel pentru ambele evolutii deci e acelasi motor) Deci daca as fi genul ala de persoana as spune ca merc are 228 si bmw 306.Dar nu sunt :).In seria 5 va fi montata varianta de 245 de cai putere ulterior va fi (sper) disponibila si varianta de top de 306 cai putere. In incheiere vreau sa adaug ca motorul de 2.0 litrii diesel bmw a fost dezvoltat pentru o maxima eficienta un minim consum si o greutate a propulsorului cat mai mica, avand un consum mixt de 5 litrii la suta de kilometrii.Felicitari pentru mercedes la categoria 2 litrii, respect asta, dar daca bmw-ul consuma mai putin si e mai usor asta nu doar compenseaza si face bmw-ul mai rapid ci si mai sigur si stabil datorita centrului de greutate.Cu alte cuvinte puterea nu inseamna totul.Bineinteles tot ce vorbim sunt speculatii pentru ca motorul bmw inca nu este disponibil.Dar sunt sigur ca are avantajele lui si nu cred ca realitatea sta departe de previziunile mele.

  • mowgli, marţi, 16.03.2010 23:07
    @unckle

    poti sa ma contrazici oricand , vai de mine :).Foarte posibil sa si ai dreptate deoarece si tu cand spui ceva ai ceva cu care sa "back it up" dar din pacate link-ul dat de tine ma duce direct la pagina de prezentare, nu intra la catalog sau la alte informatii.Deci te rog daca se poate sa-mi spui cu ce anume gresesc ca sincer nu intra direct de pe link.Incearca si tu. @laucalin: [email protected] (MOWGLI_LP MAI EXACT)

  • tzenu_bmw, marţi, 16.03.2010 23:32
    pt mowgli si LauCalin

    nam nici cea mai mica treaba cu voi. chiar va apreciez pt rabdarea de care dati dovada........ dar totusi un comentariu la un anumit subiect trebe sa fie scurt si la subiect. sa nu ma intelegeti gresit,imi plac comenturile voastre doar ca le transformati in referate........sau ore de cultura civica.... daca se poate sa mai taiati din comentari ar fi super........ salut si numa bine.......

  • andr3i, marţi, 16.03.2010 23:48
    anti carutasi

    @mowgli ia-ti prieteni gen tzenu_bmw, esan, burningflame, etc si plecati nabi pe forum si prostitiva intre voi pana vi se oprseste netu. stiu k ati invatat "mecanica" pe internet sau la coltu blocului cu punga de seminte in mana. da parerile vostre nu intereseaza pe nimeni. cand aveti timp mai dati o fuga la bavaria si va mai suiti in cate un nou model de bmw si visati k o sa aveti si voi unu, da cand iesit din reprezentanta va aminititi ca sunteti niste scursuri ale societati.

  • andr3i, miercuri, 17.03.2010 00:15
    anti carutasi

    stiu k o aveti 3 clase si o sa scrieti numai injuraturi aici dar asta va caracterizeaza si in viata de zi cu zi, mai ales la volan cand mergeti cu carutele prin lumea civilizata. stiu k suneti mai prosti decat pareti aici, asta zicea lumea...

  • Andrei, miercuri, 17.03.2010 00:28
    @andr3i

    Invata sa scrii! Esti oligofren, dar cel mai probabil nu e vina ta! http://dexonline.ro/definitie/oligofrenie

  • ztele, miercuri, 17.03.2010 04:46
    :|

    Voua chiar va place cum arata masina asta? Sincer?

  • LauCalin, miercuri, 17.03.2010 07:12
    @zlete

    ma uit pe profilul tau si cand vad ca ai un SAAB imi dau seama de ce ti se pare masina asta urata. Nu sunt fan BMW, insa masina asta mi se pare superba (mai ales daca e sa o compar cu designul fostei generatii care mie personal mi s-a parut groaznic).

  • ztele, miercuri, 17.03.2010 07:39
    :)

    @LauCalin: m-ai inteles gresit, nu spun ca e urata. Din contra, e frumoasa, dar e prea feminina, prea stearsa pentru prestanta si renumele BMW.

  • lacatzel, miercuri, 17.03.2010 09:44
    @ andr3i

    mey andr3i, nu vezi ca nu te injura nimeni ? tu ce credeai , ca ai iesit cu prietenii tai in spatele blocului sa te mascaresti, cand ai postat aici ? Observ ca esti depasit de tot ce se discuta .... esti depasit si de DEX asa cum sublinia cineva mai sus....

  • RTI, miercuri, 17.03.2010 16:37
    SUPER masina

    fericiti cei care isi permit acum una

  • Esan, joi, 18.03.2010 02:49
    esti amuzant

    @ Lau Calin Avem in Romania o Skoda Octavia Tour care a facut 1 000 000 de km! Ce incerci sa dovedesti ca si Skoda e mai fiabila ca BMW? Mercedes-urile sunt fiabile? Nu m-ai convins! PS: Tu iti cumperi o masina s-o conduci 1000 000 km? Nu stiu despre tine, dar cand iti cumperi un BMW o cumperi sa experimentezi si tu placerea de a conduce, inteleg ca pare un cliseu ca spun asta, dar este cat se poate de adevarat faza cu BMW JOY! Asta vine de la o persoana care a condus Audi + toate derivatele ei(Seat); VW(Skoda); Mercedes; Porsche( minunata masinarie); Ford; Opel; Kia si altele....

  • Crysty, joi, 18.03.2010 11:13
    Km

    Stiu o Leganza care avea 700 000 km pe bord facuti in Romania! Va puteti imagina asa ceva? Consider ca BMW sau Mercedes Benz pot ajunge lejer la 1 000 000! @ automarket: puteti gasi un subiect legat de un autoturism care are peste 1 000 000 km? Sa putem sa ne certam si noi pe aici ca BMW sau VW sau Audi sau MB pot face si si mai multi km!

  • Mickey, vineri, 19.03.2010 08:43

    Superba masina. Chiar daca nu sunt fan BMW, nu am cum sa nu ii recunosc meritele. Eu sunt genul care merge pe masini practice. BMW nu este o masina chiar practica, este o experienta, the joy of driving. Cine isi permite sa si-o ia. Sunt sigur ca face toti banii @Andr3i: nu ma pot abtine sa nu fac un comentariu la adresa tipului asta. Complet paralel cu ce se discuta aici, un simplu bagator de seama.No offense @mowgli, LauCalin: v-am citit cu mare placere post-urile, chiar si asa mari cum sunt. E frumos sa vezi ca mai sunt si romani care stiu sa poarte o discutie civilizata si sa isi sustina opiniile cu dovezi. Keep up the good work. Sunteti sarea si piperul acestui topic

  • amd, vineri, 19.03.2010 19:42

    scumpa, cu 30.000euro iti iei un Q7 la mana a2a, tot timpul am considerat ca e o prostie sa cumperi masina noua, bine doar daca nu ai ce face cu banii, o masina noua costa f mult iar dupa 2-3 ani daca mai iei jumate pe ea

  • cpr, miercuri, 29.12.2010 15:58

    spunea cineva mai sus ca nu a vazut bmw-uri cu 1 000 000 km.poi nici nu ai cum sa vazi mai ales in romania pentru ca la noi incepand de la amaratul 316 pana la M6 toate is omorate la cerculete drifturi liniute sprinturi etc. cu 1.000.000 de km n-am vazut dar peste 400000 "forjate"la burnout si gogosi am vazut destule.