OFICIAL: Noul Megane, cel mai sigur model din istorie!
Crash-testele EuroNCAP confirma faptul ca noul Renault Megane a obtinut maximum de stele si de puncte la siguranta.
EuroNCAP a publicat rezultatele ultimelor teste de siguranta organizate de grupul independent de sondare a sigurantei auto europene. Asa cum afirmau deja unele voci interne din cadrul Renault,a treia generatie a modelului Megane a reusit sa obtina nu doar maximul de cinci stele acordate de EuroNCAP, ci si maximul de puncte - 37 din 37 - la testele frontale si laterale in privinta sigurantei ocupantilor adulti.
Singurul model care a reusit sa atinga acest rezultat inainte este Nissan Qashqai, care imparte de altfel platforma de productie cu noul Renault Megane. Qashqai a primit insa mai putine puncte de siguranta la capitolul "protectia copiilor", rezultatele care se lasa inca asteptate in ceea ce priveste protectia pietonilor urmand sa fie, spun surse interne EuroNCAP, de asemenea superioare celor ale modelului Nissan. In ceea ce priveste siguranta pasagerilor-copii, Megane a reusit sa atinga cotatia de patru stele.
MODEL | STELE EuroNCAP | PUNCTE PROTECÅ¢IE PASAGERI | |||
Frontal | Lateral | Stalp | Atenţ. centură | ||
RENAULT Megane 3 | 5 | 37 | |||
16 | 16 | 3 | 2 | ||
FIAT Bravo | 5 | 33 | |||
13 | 16 | 2 | 2 | ||
BMW Seria 1 | 5 | 33 | |||
14 | 15 | 2 | 2 | ||
CITROEN C4 | 5 | 35 | |||
15 | 16 | 2 | 2 | ||
FORD Focus | 5 | 35 | |||
15 | 16 | 2 | 2 | ||
HONDA Civic | 4 | 32 | |||
12 | 15 | 3 | 2 | ||
HYUNDAI i30 | 5 | 34 | |||
13 | 16 | 3 | 2 | ||
KIA C'eed | 5 | 34 | |||
13 | 16 | 3 | 2 | ||
PEUGEOT 308 | 5 | 35 | |||
14 | 16 | 3 | 2 | ||
TOYOTA Auris | 5 | 35 | |||
15 | 16 | 2 | 2 | ||
VOLVO C30 | 5 | 34 | |||
15 | 15 | 2 | 2 | ||
VW Golf (2004) | 5 | 33 | |||
13 | 16 | 2 | 2 |
Automarket va prezinta un material interesant realizat de jurnalistii francezi ai revistei L'Automobile, care au gandit un reportaj in care este prezentat primul crash-test cu noul Megane.Testul are loc intr-unul dintre centrele tehnologice Renault din Franta.
-
mda, marţi, 25.11.2008 22:56mda
Tot megane eee...shi dupa ce trece nebunia de mashina noua,tot 11ooo de euro ajunge...pacat ca e frantzuzeasca.....lasa de dorit pretzul pieselor care-s scumpe ptr. valoarea lor,calitatea lor slaba in timp si durabilitatea lor nedurabila...care au mai avut megane stiuu de ce.....zic.....
-
CFRRR, miercuri, 26.11.2008 04:24Vrajeli comerciale
Vrajeala !!! Mai puneti botul la vrajeli ieftine !?? Vreti o masina sigura in caz de accident,luati una americana (nu mic litraj) sau germana ! Ce face Renault-ul ala daca se loveste de un Hummer
-
eu, miercuri, 26.11.2008 05:05pt cfrrr
esti mai prost decat prevede legea
-
Alex, miercuri, 26.11.2008 05:13dadada
Felicitari ! Aleez Renault !
-
ursus, miercuri, 26.11.2008 06:36hahaha!!
Kkt-eai in ea de rapciuga comunista!!!!E praf!!Locul 1 la prostie.Mestere,oficial te-am bagat la spam cu stirea asta de 2 lei.Cum sa incerci sa ingenunchezi BMW,VOLVO,FORD cu aberatia de masina marca renault?Si Mercedes unde e?Sau iese din calcul?Vai mama lor sicrie pe roti!Totul plastic si se imprastie pe drum la cea mai mica lovitura.
-
ptr ha ha ha, miercuri, 26.11.2008 07:08o groaza de dobitoci
ha ha ha ,uita-te dobitocule si prin bild care este publicatie germana si i-si protejeaza fabricantii nationali si ai sa vezi ca renault megane este spre regretul tau in aceiasi pozitie de lider ,dupa mintea ta de cretin EuroNCAP este vreo institutie din fata unui talcioc de masini din romania si claseaza siguranta masinilor in functie de spaga primita ,spre frustrarea ta stirea este preluata de la EuroNCAP iar la mintea da de gaina crezi ca marii fabricanti germani ar lasa renault sa scrie asa verzi si uscate peste tot ,la neuronul care-l ai tu nu-i de mirare ca te supara stirea dar daca ai sa cauti putin ai sa vezi ca la ora actuala renault este singura marca care comercializeaza 10 modele cu 5 stele la testul EuroNCAP,mare regret ptr favoritii tai ford ,bmw,volvo,subiectul nu-i ptr tine
-
claudiu, miercuri, 26.11.2008 07:19asta este realitatea
am facut un drive-test cu noul megane 3 la fel si cu vw golf 6 sunt posesorul unui golf 5 ,nu vreau sa fac comentarii,incercati megane 3 can o sa apara in romania si o sa vedeti cum stau lucrurile ,unele marci ne cam adorm cu numele lor dar realitatea este ca din spate au venit alti costructori care sunt cel putin la fel de performanti ,in ce ma priveste nu voi fi posesorul unui golf 6
-
valeriu, miercuri, 26.11.2008 07:27asta este realitatea cu megane 3
Alex esti cam depasit de situatie cand intrebi ce -o zice ADAC,nu-i rau ca-ti dai si tu cu parerea ,ADAC -ul ce sa zica el este pe plan local si la nivel mondial nu are nimic de spus cum si in germania nu-i decat un datator de pareri care in functie de interese vrea sa influenteze piata ,EuroNCAP este altceva ,documenteaza-te si ai sa vezi ca mercedes ,bmw ,vw ...depind de EuroNCAP,restul sunt povesti,cat despre ADAC-ul asta cinstit ca tot este german daca stii povestea cu loganul pe care a incercat sa-l tavaleasca cand a inceput sa fie comercializat in germania este de mare panarama ,parca-i sareau anvelopele de pe janta ....dar totusi germania este al doilea importator de dacia logan din europa
-
andreea, miercuri, 26.11.2008 07:43si constructorii germani inghit greu pastila
si constructorii germani inghit greu rezultatele obtinute de megane 3 cu toate ca stiau ca renault la ora actuala sta cel mai bine la capitolul siguranta,vorbesc in cunostinta de cauza
-
Obi_oan _Neghiobu, miercuri, 26.11.2008 08:15Pentru ursus
Prietene....esti praf... si inainte sa scrii....e bine sa si gandesti...nu e cazul tau , pt ca nu ai cu ce, dar...oricum iti cer prea mult ....retard... si felicitari Renault, nu se se compara ei in multe privinte cu "supermarcile nemtesti" dar la capitolul siguranta nu stau doar bine, stau super bine si apropo , o amica tocmai a scapat cu viata dintr-un megane hachback2 (a ricsat dintr-un pom si s-a rostogolit pe camp de vreo 3 ori la 110km/ora) dupa ce niste dobitoci cu un BMW ce efectuau o depasire proasta au acrosat-o... femeia s-a nascut a doua oara....asa ca prietene taci...
-
puiu', miercuri, 26.11.2008 08:27ADAC, foarte cinstit...
Ca sa vezi cat de disperati sunt nemti, fac teste de Q7 vs. Fiat 500. De ce nu fac un test Q7 vs. un tir sau o locomotiva. Ca sa vezi cat de sigura este. Le este frica de Renault ca de dracu... Altfel de ce ar fi testat noua Laguna cu viteza PESTE standardele EURONCAP? De ce nu un X5 sau un mertan clasa S? (Nu cumva de frica rezultatului?)
-
Aurelian, miercuri, 26.11.2008 08:29Pentru Ursus
Te oftici rau, nu-i asa? Te fierbe la glanda de ciuda? Nu-i nimic, nu plange, nu plange... Taci si-nghite!
-
andrei, miercuri, 26.11.2008 08:30hmmm...
ceea ce mi se pare ciudat in commentul lui Ursus este usurinta cu care vb despre Mercedes, Volvo, Ford..nu iti vine sa crezi k Renault comercializeaza 10 modelele cu 5 stele la testul EUROncap???sa fim seriosi pana o sa ajungi tu la un volvo o sa mai treaca multa apa pe Mures..raport calitate/pret pe piata din RO nu gasesti nik mai bun decat Dacia/Renault..no hard feeling's ok?
-
daniel, miercuri, 26.11.2008 08:40EuroNCAP
EuroNCAP este o institutie europeana care reuneste diverse asociatii de cosumatori,cluburi automaobile,inclusiv FIA.Pentru efectuarea testelor de siguranta EuroNCAP face apel si la alti experti in materie in special la ADAC germania,l UTAC....asa ca cei care intreaba ce ar spune ADAC-ul au raspunsul ,ADAC participa.Nu-i de mirare ca RENAULT MEGANE 3 a luat 5 stele mai mult max de puncte 37 ptr ca Nissan Qashqai care este facut pe platforma lui megane 3 a luat 5 stele si max de puncte37.Renault sta bine in materie de siguranta chiar mai bine decat renumitii constructori germani si japonezi pe care-i ironizeaza cu publicitatea unde shusi-ul japonez si carnatul japonez se zdrobesc iar bagheta frantuzeasca ramane intacta http://www.dailymotion.com/video/x5h7h3_pub-renault-crash-test-saucisse_auto
-
alex., miercuri, 26.11.2008 09:02greu de crezut dar adevarat
fabricantii germani sunt cei mai mari cumparatori de brevete din elementele caroseriei ,ce se intampla,toti fabricantii cand iese un model nou al unei marci concurente cumpara masina pe care o desface bucata cu bucata si studiaza exact cum si ce fel a fost conceputa si realizata dupa care daca gaseste o tehnologie interesanta face o propunere de cumparare,unele marci vand ,altele nu iar altele fac schimb avand in vedere ca si ei gasesc la cel care vrea sa cumpere o tehnologie brevatata interesanta ,renault este foarte solicitat in materie de elemente caroserie de marii fabricanti cum ar fi audi vw ,bmw ...,greu de crezut dar adevarat ,garantez pe ce spun ,pacat ca nu pot spune mai multe
-
rpo07, miercuri, 26.11.2008 09:09pr ursus
prietene, esti varza. daca atata te pricepi mai bine ca nu mai citesti...ar fi degeaba.
-
bogdan, miercuri, 26.11.2008 09:49nu-i de mirare
daca ne gandim ca megane 2 a fost cea mai vanduta masina din segment in europa 2005,2006 nu vad da ce megan 3 nu ar fi un succes,multi vad ca vorbesc aici de bmw,mercedes ....sa ne uitam putin si la preturi pe la domnii germani si sa comparam ce-i comparabil calitate pret,vw golf 6 are de ce sa fie stresat in materie vis-a-vis de megane 3,sigur va fi un concurent incomod avand in vedere ca golf 6 este un deja vu ,mai degraba un face lift decat un nou model
-
julian, miercuri, 26.11.2008 09:51@alex & renault
nu stiu ce vorbesti tu acolo, dar mi-a fost greu sa citesc ce ai scris... nu stiu cine te-ar angaja la cit de agramat esti. referitor la renault, eu sunt constient ca ei au multe inventii, patente si brevete in domeniul sigurantei auto, problema cu acest kkt de masina este ca in RO se comercializeaza varianta made in TURKEY. Acesta varianta mai are prea putin in comun cu cea facuta de francezi pentru testele euroNCAP. Chiar as vrea sa vad 5 din cele 10 marci de 5 stele iesite de pe linia de productie din turcia trecindu-si macar 3 stele din 5 in dreptul numelui, apoi sa discutam siguranta...
-
Krama, miercuri, 26.11.2008 10:04EURONCAP
Pacat ca dupa 3 ani scartaie interiorul ca in Dacie...in rest masina misto
-
DAVID, miercuri, 26.11.2008 10:08JULIAN CUNOSCATORUL
Julian vad ca te pricepi bine la gramatica dar mai mult nu poti ,vorbesti si tu ca sa nu taci si asta se vede de la distanta ,in materie esti nul,omul are perfecta dreptate dar tu esti depasit ,hai sa te lamuresc eu cu toate ca nu merita ,pierdere de timp.Ce a scris omul acolo este 100% real.EuroNCAP verica doua tipuri de masini cand iese un model nou ,adica 1 vehic. de constructor adica masina care nu este produsa in serie si 2 vehic. comercial .Pentru vehic.comercial testul se face pe un esantion de 20-40 buc luate de pe linia de productie in serie .Asa ca nu-ti mai da atata importanta ca esti un papagal cu aere de cunoscator ,apropos ,megane3 nu se face in turcia ci in spania cunoscatorule de gramatica
-
anul, miercuri, 26.11.2008 10:11megane
Cert e ca megane are foarte multi fani in Romania, de unde si vehementa acestora in a-si apara marca preferata. Am avut megane si desi nu a avut probleme deosebite nu voi ma lua niciodata unul, pur si simplu in afara de siguranta la busituri masina asta e una de pluton, dinamica, directia,cutia de viteze, suspensia, pozitia la volan sunt foarte putin studiate la renault. Siguranta foarte buna, dar ce faci cu restul...Nu mi-a venit sa cred cat de bine merge un Focus pe langa megane
-
alexandru, miercuri, 26.11.2008 10:15
voi toti sunteti prosti...romani tipic tampiti..CFRR ai dreptate..astia sunt prea prosti ca sa stie ei ce inseamna o masina americana la capitolul siguranta..mergeti voi cu rablele alea frantuzesti si or sa va sara rotile la impact de 30 la ora..romanii inghit orice..toata smecheria este sa apara de cateva ori la televizor ca plm a luat 1000 de stele la ncap si romanul nostru pune botu si o cumpara si pe deasupra mai are si senzatia ca e o masina sigura :)))) cei mai prosti sunteti!
-
lucian, miercuri, 26.11.2008 10:20incearca megan3 doar de curiozitate
Daca ai timp incearca un megane 3 cand o sa apara in romania si ai sa vezi ca nu mai are nici o legatura cu megane 2,nu sunt fan dar am facut un drive-test si sincer am ramas surprin ca posesor de audi A3.Totul este nou ,de la pozitia la volan ,motorizare ,finisaje iar de dinamica pot sa te asigur ca ai sa ramai surprins,cred ca esti cam dur avand in vedere ca nu-i nici o masina din segmentul asta perfecta ,am avut un golf 5 ,o panarama de masina care nu avea nimic din ce spui tu ,dinamica ,pozitie la volan ,sonorizare 0 ,tractor curat ,cat despre calitatea finijajelor nu mai vorbesc,chinezarie curata,
-
Vlase, miercuri, 26.11.2008 10:26Prea exagerat
Mie mi se pare prea ridicat in slavi Renault cu testele astea EuroNCAP... Eu cred ca este putina reclama mascata din partea EuroNCAP fata de Renault. EuroNCAP are sediul in Bruxelles, Belgia...asa ca francofonia isi spune cuvantul. Si spun acest lucru deoarece Mercedes si Volvo, au si ele rezultate foarte bune. De ex. Mercedes B-Class a avut si el 5 stele pentru protectia adultilor la impact frontal si lateral si 4 stele la protectia copiilor...iar acest lucru era in 2006...si totusi, nu am auzit absolut nimic iesit din comun, nu s-a facut asa mare tam-tam cum se face la Renault. Prea e cusuta cu ata alba toata chestia asta. Raman la parerea ca Mercedes si Volvo sunt cele mai sigure masini din lume...iar Renault incearca cu disperare sa isi faca reclama exagerata prin EuroNCAP. Si inca ceva...testele EuroNCAP sunt relevante intr-o oarecare masura, deoarece pe sosele lucrurile nu stau asa ok precum sunt in laborator...sunt curios daca se va face vreun test cu o masina la vreo 100 km/h...astea parca ar fi mai relevante.
-
ALEXANDRU AMERICANUL, miercuri, 26.11.2008 10:33mai cumpara-ti o americana repede
nu mai sta pe ganduri americanule ca nu daca nu te grabesti sa-ti faci un stoc de masini americane o sa ramai doar cu nostalgia avand in vedere ca marii tai constructori americani plang pe la senatul american dupa bani sa nu dea faliment ,GM in ianuarie este falimentara daca nu-si fac astia mila ,ford si restul plang la aceiasi usa dupa bani
-
maus, miercuri, 26.11.2008 10:37masini americane?
Sunt asa de sigure, economice si fiabile ca producatorii lor intra in faliment...
-
rom, miercuri, 26.11.2008 10:40testele EuroNCAP 64 km/h ptr toate masinile
nu poate sa-si faca nimeni reclama prin EuroNCAP ,avand in vedere ca ADAC-ul aste unul din participanti ,in ce priveste testul este adevarat ca mai iau si altii 5 stele dar foarte rar cu maximul de puncte ,toate masinile se testeaza la viteza de 64km/h,cat despre mercedes si volvo nu mai fi asa sigur ,documenteaza-te ca este marcat de puterea brandurilor
-
sorin, miercuri, 26.11.2008 10:46
americanii au de mult complexul mas europene uitati-va la filmele lor si veti vedea ca toti bogatasii se poarta la mercedes,bmw sau porche.
-
Mrska, miercuri, 26.11.2008 10:47kia ceed
Degaeba va certati voi. Tot kia ceed ramane cea mai tare :D.
-
gigi, miercuri, 26.11.2008 10:49olo renault
si daca ar avea 50 de stele nu mi-as lua.De curand un coleg de serviciu vroia sa isi ia o traoca de megane 2 si cu bunavointa mea a reusit sa isi ia ford focus2 de care e foarte mandru (inca un mic pas spre faliment :)
-
ford focus, miercuri, 26.11.2008 10:53tare masina ford focus
super masina ford focus ,poti fi mandru de ea si tu si colegul tau ,cumparati-va piese de schimb ca este in pragul falimentului super constructorul vostru ford ,poate-i salveaza Obama sa aveti unde sa vaceti reviziile
-
tot bmw..., miercuri, 26.11.2008 10:55pe aici...
david-frate, nu mai vorbi din carti si statistici, eu am adus Megane din Franta de la licitatii, si nu se compara cu astea din Turcia.Pe mine m a impresionat masina, e super la capitolul manevrabilitate, cutia e super, consum super, cu motorul de 1.5dci faci masini mai puternice la semafor, dar, din pacate..."baietii" se scot in service si la piese unde te rup la buzunare.Trebuie sa spun ca am un bmw si sunt fan bmw dar asta nu ma impiedica sa fiu obiectiv.Daca vreti sa facem totusi o comparatie intre cele doua, cu parere de rau, dar, Megane e mult mai jos...si seria 3(masina din aceiasi clasa) are tot 5 stele la siguranta.
-
fordul sperie bursa, miercuri, 26.11.2008 10:56cine vorbeste de faliment
Asta-i tare de tot ,presedintele ford a facut bataturi in genunchi pe la usa senatului american cu cersitul ca este in prag de faliment si tu-ti permiti cretinule sa vorbesti de falimet
-
bmw, miercuri, 26.11.2008 10:59adevarat pana la pret
compara ce-i comparabil ca bmw-ul are alte preturi ,renaul este pozitionat pe piata ca constructor generalist iar bmw-ul se da constructor de lux daca intelegi asa ca ce spui tu nu prea are sens cu pretul uni seria 3 cumperi 2 megane
-
andrei, miercuri, 26.11.2008 11:01siguranta
da .. e adevarat la siguranta pasiva stau foarte bine cei de la renault, din cate am observat singurii care se pot compara cu ei sunt cei de la TOYOTA cu Auris'ul lor, si fie vorba intre noi eu prefer auris dar, cu toate ca stau bine la siguranta pasiva , oare stau ei la fel de bine si la siguranta activa? aici sunt marci care au investit mult mai mult in capitolu asta, e mult mai important sa eviti un accident , dar e bine venita si siguranta activa
-
ptr andrei, miercuri, 26.11.2008 11:04incearca o laguna coupe ,directie 4 roti
cred ca renaultul a investit mai mult decat crezi tu in siguranta pasiva
-
DVictor, miercuri, 26.11.2008 11:08Este bine rau.
Nici o masina nemteasca nu a reusit sa faca asta. Adac doar o sa compare ceva stupid intre doua masini, un test prin care o masina nemteasca nu ar putea trece. PS: pentru Automarket. Ford Focus are 16 la frontal nu 15 ;)
-
ptr victor, miercuri, 26.11.2008 11:12viziteaza EuroNCAP
arunca un ochi unde trebuie si ai sa vezi ca nu are 16 ford focus
-
gigi, miercuri, 26.11.2008 11:22
amice vorbesc de ford europa.Si in caz de ceva sigur se gaseste o companie germana sa ii cumpere sau sa incerce sa ii cumpere (vezi OPEL)cred ca ar trebui sa iti pui tu intrebarea, unde se mai fabrica renault ca in franta din cate stiu nu prea, spania la fel, ar mai ramane inca o tara dar nu imi vine in minte acum incepe cu T si se termina cu A
-
gigi, miercuri, 26.11.2008 11:31pari frustrat
nu stiu cu cine te certi dar spui prostii,nimeni nu cumpara pe nimeni in perioada asta cel putin ,toti constructorii auto au probleme ,ce sa vad la opel ca nemtii nu vor sa le dea bani ,ptr cultura ta generala poate intelegi putina franceza sa vezi pe unde se fabrica renault in general. La répartition géographique du CA est la suivante : France (32,2%), Europe (42,6%), Amériques (7,8%), Asie et Afrique (6,8%) et autres (10,6%).
-
ursus, miercuri, 26.11.2008 11:31hahaha
Ce le mai sare tandara amaratilor care urmaresc ACASA TV nonstop!O vorba:"decat o masina noua comunista,mai bine un jaf capitalis!"Vai mama lor de tinichele din plastic.
-
SERGIU67, miercuri, 26.11.2008 11:37RENAULT MAGAR
DA, MASINA E CEA MAI SIGURA...DACA STA IN GARAJ POATE!!!DE AIA NR MARE DE MORTI IN UTILAJELE ASTEA CU FORMA DE MASINA!!!
-
ptr ursus, miercuri, 26.11.2008 11:38atata poti un jaf
Minte de roman cu buzunarele goale ,el vrea un jaf ,vad ca esti animator mare prin zona URSUS ,nu uita ca te-au lasat francezii in 65 cu renault 12 si te-au gasit in 90 tot cu javra aia de dacie ,adica cu jaful de care vorbesti ca-ti place
-
george, miercuri, 26.11.2008 11:42la masini se pricepe tot romanul
Asa este tot romanul este destept si priceput la critica mai rau ca altii nu prea au ce critica la noi ,adevarat ca daca nu venea revolutia mergeam cu ce ne-au dat francezii in 65 si astazi dar de destepti nu ducem lipsa
-
george.becali, miercuri, 26.11.2008 11:54@gigi
prostii spui tu in general si eu nu ma cert cu nimeni,doar iti spun si eu din ce vad pe internet; daca tu esti pornit ca Dacia asta e o masina buna iti doresc numai dacie si renault sa iti cumperi.Nu am inteles de ce te-ai atacat cand am spus ca amicul si colegul meu a facut o alegere mai buna cand si-a luat Ford esti actionar la dacia sau renault cumva?Nu intelg franceza decat foarte putin si nu intentionez sa o invat in primul rand ca nu imi place. Ce mi-ai dat tu mai sus sunt niste cifre nu vad ce legatura ar avea cultura mea generala (sunt satul de dacia via renault ca de mere acre).Daca te simti frustrat o poti spune nu e greu. Eu mi-am exprimat sau am incercat sa imi exprim opinia vis a vis ce aceasta caruta care ii doresc un faliment iar unul din reprezentatii lor in romania stiu de ce.Mai trebuie sa retii ca si altii au avut dacii si renault deci nu toti sunt cu ciunga in par si cu pene pe spate adica stiu ei de ce fug.
-
DVictor, miercuri, 26.11.2008 11:54Pt automarket
hai sa vizitam impreuna Euroncap aici: http://www.euroncap.com/tests/ford_focus_2004/204.aspx si sa vedem tot impreuna ca este 16. ;)
-
~!~TEXAN~!~, miercuri, 26.11.2008 11:57Ar mai fi o chestie
Daca s-ar face testele de siguranta la viteze ceva mai mari ... 80km/h in sus sa zicem , pentru ca este o viteza mai relevanta decat 64 la ora ... probabil rezultatele ar fi dezastroase pentru TOTI constructorii ... ar mai lua Renault , Mercedes si altii ca ei 5 stele probabil ieri la aceasta ora ... Eu personal am si conduc un Mercedes C200 din 2004 de care sunt foarte multumit , mai ales dupa ce am vazut cum un compatriot a intrat cu acelashi model intr-o Toyota pe la 120 + km/h si s-a dat jos fara nici o problema din masina :) pana la urma , aici se vad banii dati in plus la o masina Va salut ... Adrian
-
obi_oan_negiobu, miercuri, 26.11.2008 11:57Retardati
Ma uit si ma minunez cand vad cati retardati fara pic de cultura si fara pic de vointa (pt a cauta informatii) fac diferite comentarii care mai de care mai proaste, si fac pariu ca merg cu tramvaiul... si a mai aparut un dobitoc sergiu67...poate va faceti un fun club "CLUBUL CUNASCATORILOR AUTO CARE MERG CU TRAMVAIUL"
-
flo, miercuri, 26.11.2008 11:58focus
la focus ceva e gresit pe euroncap.com . 16+16+2+2 dau 36 nu 35
-
romanu'......, miercuri, 26.11.2008 12:01
Si uite asa romanu' is cumpara cu 11.000 de euro acelasi passat din 2003 cu tehnologie din 96' decat sa mai puna 2000 si sa isi cumpare o masina noua.....ca na domle' e VW si "moari fetili dupa mini". Vorbiti de Mercedes....dar cati dintre voi isi pot permite un Mercedes nou????....care costa cat 3 Megane. Si uite asa cu conceptia asta....cautati "inlocuitoare" si cumparati toate ciurucurile aduse de samsari din "tarile calde".
-
ptr gigi, miercuri, 26.11.2008 12:04ai o problema
gigi tata ,nu-i nimeni nici frustrat nici actionar mai mult sunt posesor de audi dar spre deosebire de tine care esti fan de ford care-si taraie zilele pana la faliment lucrez ptr un constructor auto german in germania ,asta nu inseamna ca nu pot reactiona la tampeniile pe care le debitezi tu ,eu chiar ma pricep si vorbesc despre renault just ,chiar daca lucrez la un concurent a lui renault ,crede-ma ca nu le-a cazut bine la cei ptr care lucrez cand au testat megane 3,cat despre ford ,vezi ca le doresti tu falimentul celor de la renault dar vezi ca iubitii tai de la ford sunt in pragul falimentului ,daca nu le dau astia bani nu-i apuca luna martie ,nu te impiedica nimeni sa fii fan ford insa nu-ti mai da cu parerea ptr ca esti departe de subiect
-
gigi, miercuri, 26.11.2008 12:08chiar ca e suspect
asa cum a spus si @Vlase si eu ii banuiesc pe francofonii astia de ceva putred la mijloc pt ca la ei 16+16+2+2=35 si nu 36 deci e clar magarie pe fata si aranjament mare.ma indoiesc un site ca euro ncap sa fie lasat asa in voia sortii si sa nu fie analizat cand are multe vizite pe site.hai ca m-am lamurit si de astia. Vezi linkul http://www.euroncap.com/tests/ford_focus_2004/204.aspx
-
george.becalii, miercuri, 26.11.2008 12:15
In primu rand daca spui ca lucrezi la Audi nu ai cum sa te declari un expert pt ca Audi din cate stiu e o clasa premium si nu vad comparatia cu renault adica orice om din lumea asta stie cine e Audi si cine e fabrica de carucioare de supermarket (vezi renault).In al doile rand eu am in acest moment octavia 1 1.9TDI si un megane 2 care dupa 4 luni reusesc sa scap de el bininteles reducand mult pretul.Daca ar fi prioritar acum o masina pt mine desi imi fac griji pt altele acum sigur voi alege ford nu sunt pornit pe o marca anume dar a fost ok la pretul care il are in RO Ford.
-
tot bmw..., miercuri, 26.11.2008 12:35replica ptr bmw
Eu m am referit la altceva, poti sa privesti din alt unghi, prefer sa mi i au un seria 3 din 2006 decat un megane nou....si tot sant peste, ma intelegi ? si inca ceva, cu banii cu care repar bmw ul meu ( seria 3 din 2003), repar lejer 2 megane uri sau 2 logan uri. Nu exagerez cu nimic, si aici vorbesc de piese originale din magazin.Deci se poate compara, stai linistit...
-
renault, miercuri, 26.11.2008 12:37siguranta
Nu uitati ca Renault a facut in trecut,teste cu cadavre in loc de manechine. Asa ca au ceva experienta mai aproape de realitate ( intre noi fie vorba au fost blamati pentru asta)
-
ptr gigi, miercuri, 26.11.2008 12:40am spus eu ca lucrez la audi?
am spus ca posed un audi nu ca lucrez, cat despre pozitionarea marcilor stai linistit ca stiu foarte bine ca renault este pozitionat pe segmentul constructor generalist,tocmai de asta ca nu are pretentii de constructor pe segmentul de lux, a creat putina nemultumire in randul constructorilor pozitionati spre lux prin inovatiile facute in ultimul timp cum ar fi 4 roti directoare... ,brevet pe care l-a cumparat si bmw si l-a pus pe noua seria 7 nu pe laguna , renault de cand a venit carlos ghosn fece masini chiar daca marca inca sufera de pe urma esecurilor din trecut ,nu-mi face placere sa o spun dar nissan este tot renault si mai mult infiniti departamentul de lux a lui nissan este tot renault ,nu se folosesc de nume si nu comunica pe marca renault ptr ca au vrut piata americana unde au patruns cu nissan si infiniti iar renault nu avea nume sa penetreze piata americane .Ca sa intelegi, nu sunt fan renault, nici vorba dar sa-ti spun sincer am testat laguna coupe saptamana trecuta si sincer renault a facut o super masina care se poate bate cu orice masina germala din categorie,in randul concurentei si meganul3 este un ghimpe bine studiat de concurenta
-
Lorand, miercuri, 26.11.2008 12:42Renault vs. Volvo pt. ursus
Ursus>> pentru comparatia facuta mai sus, daca te documentezi putin pe www.wikipedia.org, o sa afli ca Renault detine pachetul majoritar de actiuni la Volvo, pe langa aceasta ambele branduri folosesc multe technologii in comun pentru reducerea costurilor de productie si cercetare.. Fiecare marca auto are punte negative dar si pozitive, in rest, slava Domnului ca avem de unde alege :D variatie in modele si dimensiuni e destula, iar gusturile nu se discuta ;)
-
DIV, miercuri, 26.11.2008 12:46
Fara sa neg performantele in materie de siguranta ale Renault, cum poate fi Megane 3 cel mai sigur model din istorie, si sa obtina "in premiera absoluta, maximul de puncte - 37 din 37" in conditiile in care si Nissan Qashqai a obtinut deja acelasi punctaj cu un an in urma? Mai mult, scorurile obtinute de Megane 3 sunt 37/39/11 pt protectia adultilor/copiilor/pietonilor, in timp ce Qashqai a obtinut 37/40/18. Deci, cum ramane cu cea mai sigura masina din istorie?
-
div, miercuri, 26.11.2008 12:56nissan este renault
logic ptr ca Nissan Qashqai este facut pe platforma lui megane 3 ,chiar daca Nissan Qashqai a iesit acum un an , platforma este facuta la Technocentre Renault Guyancourt pentru megane3
-
Coyote, miercuri, 26.11.2008 12:57despre Ford
Dak tot vrei sa-ti iei Ford, ai grija pentru k le scade pretul pe piata extrem de repede, sunt masini bune si fiabile cu intretinere ieftina dar dak o sa dai 21.000 E pe un mondeo nou poate o sa reusesti sa-l dai cu 10 mii peste 2 ani...Fa si calculul asta si vezi dak renteaza
-
george.becali, miercuri, 26.11.2008 13:00
mmmm. referitor la nissan stiu ca , colaboreaza dar nu cred ca renault este Nissan adica nu cred ca au ajuns asa de jos "japonejii".Ma rog pierdem timpul ce vreau sa zic este ca poate sa aibe 50 de stele nu voi mai alege in veci renault nici daca e facut pe luna.Iar daca laguna cupe sau cum ii zice se poate compara cu A5(am mers si eu in dreapta :D) cred ca ar trebui sa se mai gandesca numa' bine
-
ptr div, miercuri, 26.11.2008 13:03grupul renault-nissan
Nissan a fost falimentar ceva ani in urma si a fost cumparat de renault care l-a scos la lumina.Si la nissan ca si la renault boss-ul este Carlos Ghosn
-
ptr div, miercuri, 26.11.2008 13:06nu colaboreaza
renault nu colaboreaza cu nissan detine pachetul majoritar si presidentia la renault indiferent de ce crezi tu,daca vrei poti sa-ti pun la dispozitie actionariatul si consiliul de administratie
-
eu, miercuri, 26.11.2008 15:15toteu
Renault este o firma cu istorie indelungata pe segmentul mijlociu, acum nu inteleg de ce tta lumea sare ca-i rahat de masina, e pur si simplu o masina, si toti care au urcat in modelele recente ar trebui totusi sa nu mai bata campii despre passat sh cu km dati inapoi si carte de service cumparata cu 5 euro (da, 5 euro costa o carte de service (cu reviziile si inlocuirile de piese la zi) in strainatate stampilata, semnata pentru orice model de masina, cu stampila oricarui service)
-
cat, miercuri, 26.11.2008 15:19intrebare
Facand abstractie de disputa idioata, permanenta si plictisitoare "masini germane versus restul lumii", stie cineva sa-mi spuna cat il costa pe un producator sa faca testul EuroNCAP pentru un model? Multumesc.
-
eu, miercuri, 26.11.2008 15:26cost
producatorii nu finanteaza cu nimic, masinile sunt cumparate de pe piata in varianta standard si testate. puteti observa ca nici un model testat nu are nici macar jenti de aliaj
-
Circotasul Auto, miercuri, 26.11.2008 16:50Ind auto
Ii felicit pe toti cei care isi dau seama ca REVISTELE AUTO nu fac decit loby si ca marcile de renume au si rateuri ( Golf 6 e un exemplu )
-
ursus, miercuri, 26.11.2008 17:52Cu tramvaiul?
Mai pretene,n-am mai vazut un mijloc de transport in comun pe dinauntru de pe vremea lui inpuscatu`!N-am tinut la poarta Dacia in viata mea dar am avut masini cat nu vizezi mai linge blide.Date jos din scaunelul din fata monitorului si dute sa faci experienta prin service auto;stai toata ziua pe net si citesti tampenii.Carcotasule ai dreptate;banu e la putere.
-
gigi, miercuri, 26.11.2008 18:06premiera neabsoluta
Cum a obtinut Megane in premiera ABSOLUTA 37 de puncte, daca Nissan Qashqai le avea deja? Si inca o observatie: VW Golf a pierdut un pct (36) pt ca bip-ul de centura dureaza mai putin :D
-
Sher, miercuri, 26.11.2008 20:55
Toate de la Renault au 5 stele la impactul la 60km/h, si la cel de 90 km/h (mult mai aproape de realitate)se lasa cu mortaciuni. Cautati pe net testele cu Laguna si o sa fiti surprinsi cat de praf s-a facut
-
burebista, joi, 27.11.2008 04:10toyota
nu recomand masini frantuzesti pentru ca sunt putin fiabile desi au raport bun calitate pret. masinile nemtesti sunt foarte performante si robuste dar costurile de achizitie si intretinere sunt prea mari.nu toata lumea isi permite mercedes si bmw desi daca ar avea posibilitatile nu ar sta pe ganduri intre un renault si bmw nimeni. nici nissan nu e grozav...au vrajit piata americana cu modele cu aspect frumos si performante consistente dar nu sunt cei mai buni. cele mai bune masini din lume din toate punctele de vedere sunt construite de toyota.de la cele mai mici si economice modele (care au si rezultate excelente la testele de siguranta) pana la modelele de varf ale gamei lexus....toyota e lider suprem si absolut in lume in productia de masini.am avut multe masini.m am simtit cel mai sigur in mercedes, cel mai rapid in bmw,popular in ford,in pericol in nissan si cu adevarat in pana in citroen.am doua toyote una noua alta de 10 ani.sunt super multumit de fiabilitatea lor si costurile minime de intretinere.inca o parere. testele de siguranta gen n cap sunt relative.poate esti cel mai sigur in megane la 64 km la ora dar daca intri in coliziune cu un suv la viteze de autostrada peste 100 km la ora esti in real pericol...cea mai sigura masina din lume e incontestabil mercedes clasa s.
-
Dumitru, joi, 27.11.2008 09:39Pentru Sher
Daca tu spui ca ai gasit deja testele cu Laguna pe net, de ce ne pui pe noi sa cautam? Indica-ne link-ul sa ne convingem, nu ne lasa in negura nestiintei. Intamplator stiu unele lucruri despre protocolul de testare de la EuroNCAP si, cum nu am auzit pana acum de "impactul la 60 km/h si cel de 90km/h", abia astept sa ma coplesesti cu intelepciunea ta...
-
cata, joi, 27.11.2008 12:45tot pt sher
si tot pentru cunostintele tale foarte variate in domeniul auto, daca renault laguna s-a imprastiat dupa impactul la 90km/h a facut-o pentru a salva vieti. e exact ca la formula 1, se sparge masina ca sa nu te spargi tu in ea, scapa de cat mai multa masa si astfel forta de inertie are o valoare mai scazuta. din acelasi motiv la formula 1, cand un bolid se rostogoleste ii zboara rotile, arpile deportante, eleronul si chiar si motorul. pilotul ramane in cockpit ca intr-o capsula si scapa cu viata intr-un mod miraculos si asta se intampla la viteze de peste 150km/h. wooooow
-
Cristi, joi, 27.11.2008 19:09Megane3
Am citit ce ati scris mai sus.Asa este,romanul nu stie decat sa critice.Romanul nu a fost in stare sa creeze si sa produca (si aici ma refer la concept si model romanesc 100%)o masina fiabila si voi stati si criticati toate marcile posibile.Care este problema ca a obtinut 5 stele? si 37 din 37 posibile....Bravo lor...ca au oameni si ingineri destepti si de calitate!romania nu este decat mana de lucru pentru multinationale.:) nu trebuie sa ne ofticam ca cei de la renault au obtinut 37 puncte.fiecare isi va cumpara tot masina care ii place.....:)))
-
gigi, vineri, 02.01.2009 21:08megane
noul megane este foarte bun daca ne referim calitate,pret .Are in dotare ESP,Sistem supraveghere presiune pne-uri,scaune piele si incalzite , senzor parcare , faruri xenon , oglinzi incalzite rabatabile electric si sistem anti orbire , si alte optionale care nu le gasesti la alte marci din clasa ei (C)Conpacta.MEGANE privilej costa 15.000 de euro cu toate taxele iar celelalte masini cu aceleasi dotari costa peste 25.000 de euro deci nu se conpara .
-
ursus, joi, 08.01.2009 19:29dupa ce am citit mai bine...
Va rog frumos sa ma iertati pentru comentariile mele. M-am documentat si chiar aveti dreptate. Nu ma mai batjocoriti atata...imi pare rau :(
-
valy, joi, 23.04.2009 20:12numai paeri aiurea
eu la 26.11.2008 (05:05) pt cfrrr esti mai prost decat prevede legea cum poti u sa compari o masina de oras cu una de camp???eu sunt de acord cu EU,mai bine zi de motorizari ca sunt beton,mie mi-ar fi placut sa aive motoru mai mare;)dar ajunge si asa,si consumul e WOW WOW si inca unu;))
Citeste si
-
SIGURANTA | miercuri, 13 iunieDesignul evoluat al maşinilor a salvat un milion de oameni doar în 2008 în SUAUn studiu publicat de NHTSA în SUA arată că evoluţia designului auto din perioada 2000-2008, şi noile tehnologii de siguranţă au salvat vieţile a sute de mii de oameni. Citeste tot
-
SIGURANTA | vineri, 8 iunieSUA: Un profesor de matematică a inventat oglinda laterală fără unghiuri moarteDr. Andrew Hicks, un profesor de matematică din Statele Unite ale Americii, a brevetat o oglindă laterală pentru automobile care oferă un unghi de vizualizare de 45 de grade, de patru ori mai bun decât o oglindă obişnuită. Citeste tot
-
SIGURANTA | luni, 28 maiPremieră istorică pentru Volvo: Primul convoi rutier automatizat a rulat în circulaţie deschisăVolvo şi Proiectul SARTRE marchează o premieră istorică - primul convoi rutier automatizat care a fost introdus în circulaţia deschisă. Cele trei vehicule conduse automat au circulat în Spania, pe un traseu de 200 de kilometri. Citeste tot
-
SIGURANTA | vineri, 18 maiMercedes-Benz va include pe viitoarele modele un sistem care... te adoarme mult mai uşorAţi citit bine. Mercedes trece la următorul nivel la capitolul siguranţă şi vrea să limiteze riscul de accidente pe şosele prin sistemul Active Comfort. Acesta îl va ajuta pe şoferul care s-a oprit să se odihnească să adoarmă mult mai repede prin "calmarea" simţurilor. Citeste tot
-
SIGURANTA | miercuri, 9 maiFerrari face un recall de 206 unităţi 458 Italia şi CaliforniaFerrari a anunţat că va rechema 206 unităţi 458 Italia şi California pentru a remedia o problemă la motor. Fiecare model din lotul respectiv a fost echipat cu un arbore cotit cu un finisaj necorespunzător, care poate provoca o defecţiune. Citeste tot
...si ADAC-ul c'o zice