Opel Combo, în România de la 14.149 euro

Publicat luni, 06.02.2012 10:40 de Sebastian Toma

Opel a anunţat preţurile noului Combo pe piaţa din România. Versiunea furgon a modelului pleacă de la 14.149 euro cu TVA inclus.

Importatorul Opel în România a anunţat preţurile noului Combo pe piaţa internă. Modelul pleacă de la 14.149 euro cu TVA inclus pentru versiunea 1.4 benzină 95 CP cu transmisie manuală şi sarcină utilă de 900 kilograme. Cei de la Opel oferă şi o versiune cu sarcină utilă de 1000 kilograme pentru acest model. Noul Combo este oferit fie în compania unei motorizări pe benzină, fie în compania a trei diesel-uri. Acestea sunt oferite atât în versiuni Start&Stop, cât şi în versiuni fără Start&Stop, iar unitatea 1.6 diesel de 90 CP poate fi comandată şi în compania unei transmisii pilotate Easytronic.

În standard, Opel Combo este echipat cu ABS, airbag frontal şofer, servodirecţie, tahograf, geamuri electrice faţă, coloană de direcţie reglabilă pe înălţime şi adâncime, preechipare radio şi perete despărţitor. În funcţie de motorizare, Opel Combo este oferit cu discuri de frână de 284 sau de 305 milimetri pe puntea faţă, în timp ce puntea spate are frâne cu tambur. Sistemul ESP este opţional şi costă 270 de euro fără TVA. Airbag-urile laterale sunt şi ele opţionale şi costă 181 de euro fără TVA.

Cei de la Opel oferă mai multe pachete de dotări opţionale cu un preţ fix. Local pack include aer condiţionat, boxe, proiectoare ceaţă şi radio CD fără MP3 şi costă 887 euro fără TVA. Modelul poate fi comandat alături de sistemul Blue&Me dezvoltat de Fiat, pachetul cu acelaşi nume având un preţ de 544 de euro fără TVA şi include comenzi pe volan, preechipare radio, radio CD cu MP3, mufă aux şi USB şi boxe. Pentru cei cu spirit practic, Opel Combo poate fi comandat alături de convenience pack, care include scaune faţă reglabile, uşă culisantă pe partea dreaptă, inchidere centralizată cu telecomandă, covoraş protecţie portbagaj, compartiment depozitare deasupra parbrizului, capace roţi şi clipboard documente pe bord. 

Via | Opel

  • antonny, luni, 06.02.2012 12:12
    ****

    traiasca FIATUL ......!!!!!! de ce sa o cumperi Opel cand ea e Fiat

  • lorinczi.thomas, luni, 06.02.2012 12:30
    P*l*

    Urasc!

  • andrey11, luni, 06.02.2012 12:38
    Fiat

    Mda.. Fiat pana in maduva oaselor... pardon sasiului. Pana si motoarele sunt de origine Fiat, de la motorul de 1.4 95 de cai pana la cel diesel de 1.6, ba chiar si cutia automata tot de origine Fiat.. masina asta e 99.9% Fuat Doblo.. doar sigla e diferita. Rusine celor de la Opel/GM.

  • lorinczi.thomas, luni, 06.02.2012 14:35
    @andrey11

    Rusine GM! Saab, porcaria asta de Combo, Antara...

  • edi80, luni, 06.02.2012 14:49

    Si eu am avut aceeasi senzatie prima data dar am zis ca poate ma insel insa cand am vazut comenturile...o sa sara acum fanii opel cu voturi negative si com taioase...

  • lorinczi.thomas, luni, 06.02.2012 14:55
    @edi80

    Ei bine, porcaria asta de combo nu are cum sa imi placa! Ai un vot pozitiv!

  • you_hoooo, luni, 06.02.2012 22:26
    suntem in perioada costurilor scazute

    Nu inteleg atata incordare si tensiune! V-ati speriat cam rau... E uite ca si Opel trebuia sa taie din costuri si sa nu mai dezvolte de la zero o comerciala. Cum toata gama lor inseamna colaborari (Vivaro= Trafic, Primastar; Movano= Master) de ce sa nu fie si ceva cu Fiat?! Oricum pe piata europeana Doblo are la activ titlul de Van of the Year 2011... o fi ceva daca Opel a ales Fiat sa dezvolte proiectul. Reminder: Fiat Ducato/ Peugeot Boxer/Citroen Jumper doar un exemplu unde nimeni nu se mai zbarleste si nu mai comenteaza. Un lucru interesant, pretul la Opel e mai mic decat la Fiat cu 101 euro...

  • hehehe, luni, 06.02.2012 22:40

    @you_hoooo - subscriu Ai argumentant absolut obiectiv si nu pot decat sa intaresc cele spuse de tine prin a spune ca daca cei de mai sus sunt atat de ofuscati pentru ce? pentru ca opel dezvolta cu fiat un model de transport marfuri ,comercial , ce sa mai spunem de penibilii de la wc,pardon vw care ce face ? dintr-un audi a 4 2003-2004 face un nou model pentru taranusii amatori de tdi in persoana unui rasuflat seat exeo, din lastunul absolut patetic up scoate modele pentru "toata familia" bineinteles fiecare fiind un model total nou seat sute sau mii cum s-o nuu seat zeci poate :d si skoda ,astept si un model audi si unul bentley "total nou" din acelasi up in spiritul economiei de costuri.despre passat ce sa mai zic de 5 generatii e aceeasi masina cu alte beculete ca si polo sau golf,sau touran sau sharan ... zicem si noi un binemeritat rusine vag in speta vw dar felicitari ca ii prostesc pe prosti de atata vreme si inca merge ca na, in mediul rural tdi-ul e etalon pentru avutie ,pricopseala ...etc asa ca la tara ..:)

  • lorinczi.thomas, marţi, 07.02.2012 09:30
    @you_hoooo

    Stiu ca "suntem in......." dar daca puneau o masca noua in genul Corsei era mai bine...