Opel plănuieşte să atragă clienţi de la mărcile premium cu noul Cascada

Publicat marţi, 22.01.2013 17:12 de Sebastian Toma

Reprezentanţii Opel spun că noul Cascada are şanse să fure din clienţii decapotabilelor premium de clasă medie datorită preţului său redus în raport cu acestea.

Opel Cascada, noua decapotabilă de clasă medie a producătorului german, îşi propune să atragă clienţi de la producătorii de automobile premium, informează Automotive News. Potrivit reprezentanţilor constructorului german, Cascada este cu 10.000 de euro mai ieftin decât potenţialii săi rivali, cum ar fi Audi A5 Cabriolet, dar este mai lung şi oferă mai mult spaţiu interior.

Cei de la Opel n-au niciun rival la segmentul lor de preţ, producătorii de volum preferând să se concentreze pe decapotabilele de clasă mică sau compactă, segmentul decapotabilelor medii fiind ignorat de constructorii de volum. Cascada este echipat cu un mix de platforme între Astra şi Insignia, incluzând chiar şi suspensia faţă HiPerStrut.

Până nu de curând, Opel activa cu două modele decapotabile în gamă, Tigra TwinTop şi Astra TwinTop. Nemţii au renunţat treptat la ambele modele pe fondul vânzărilor scăzute, provocate de o cerere în scădere pentru automobilele leisure de volum, în timp ce modelele premium echivalente nu prezintă asemenea probleme, chiar şi pe piaţa din Europa, afectată puternic de criza economică.

Opel Cascada porneşte de la 25.945 euro cu TVA inclus pe piaţa din Germania, o diferenţă semnificativă faţă de versiunea de bază a lui Audi A5 Cabriolet, care pleacă de la 39.000 de euro. Modelul va fi oferit alături de noua motorizare 1.6 Turbo din gama Opel, alături de propulsoare otto de 1.4 litri şi două diesel-uri de 2.0 litri.Versiunea diesel de top va avea două turbine şi va dezvolta 195 CP. Ambele diesel-uri şi propulsorul pe benzină de 1.4 litri vor fi echipate în standard cu sistem start-stop pentru o economie de carburant îmbunătăţită.

Via AutomotiveNews (înreg.)

  • BaditzaEx, marţi, 22.01.2013 17:34

    f reusit model imi plac cei de la Opel sunt inovativi ( vezi si Opel Adam ) au modele care arata f bine cu motorizari f interesante, pacat ca nu prea reusesc sa transmita eficient puterea motorului ( vezi datele tehnice... 0-100 la motorizarea 2.0 CDTI 195 CP )

  • Misha, marţi, 22.01.2013 18:12

    Da... Foarte inovativi... Si au o politica manageriala atat de buna ca-i paste falimentu'.

  • lol, marţi, 22.01.2013 18:15

    eu nu as lua un cabrio de talia asta cu tractiune fata :(

  • mntsn, marţi, 22.01.2013 19:36

    Da' sigur.... Vise :) ...de asta nu mai este Opel la fel de bine vazut si vandut ca in anii 80-90, pt ca se vrea altceva decat ceea ce stiam noi despre ea ca este: o masina ieftina, de volum, simpla si ieftin de utilizat. Singura sansa posibila a lui GM de a atrage clienti de la marcile premium este prin Cadillac. In rest... doar vise umede, cum spuneam.

  • Darius, marţi, 22.01.2013 21:57

    pai au toate sansele din moment ce modelul de mai sus arata mai bn decat a 5 cabrio. asta e parerea mea cel puin

  • BaditzaEx, marţi, 22.01.2013 22:38

    intr-adevar cei de la Opel au ceva probleme... dar mie-mi place noua lor linie, cel putin noua Astra eu cred, ca arata de 1000 de ori mai bine si ca Focus si ca Golf 7... doar ca au ceva probleme la partea tehnica unde eu cred, ca si de aici vav de vanzarile lor mai slabe comparativ cu VW, dar clar masina poporului in ziua de azi nu este VW ci Opel... si chiar si Skoda sta mai bine... eu cred, ca Opel trebuie sa lucreze intens la imaginea creata vav de increderea perceputa la automobilele sale, de aceea marcile grupului VAG au vanzari bune pt ca ( in primul VW Golf ) si-au castigat de-a lungul timpului si asociat cu feedback-ul venit de la Golf ( mai ales ) imaginea de masini fiabile, iar problema asta se regaseste nu numai la Opel dar si la Renault s.a.m.d

  • VLAD, miercuri, 23.01.2013 20:58

    Cine are bani de clasa premium (A5/ E Class Coupe/ Cabrio/ Viitorul Seria4 Coupe/ Cabrio) nu se va uita in veci la un Opel :) Printre modelele "populare" VW si Skoda domina clar Europa, Ford si Opel incearca multe, dar nu reusesc sa reduca in nici un fel dominatia VAG!