Opel Rocks-e, transformat într-o mașină de teren. Conceptul a fost creat de un student
Opel a prezentat oficial noul Rocks e-XTREME, o mașină de teren unicată bazată pe cvadriciclul de serie Rocks-e. Conceptul a fost creat în mod virtual de către un student, în cadrul unui concurs de design organizat de constructorul german.
În urmă cu doi ani, Opel a organizat un concurs pentru viitori designeri talentați, numit #OpelDesignHack. Concursul a avut ca scop crearea în lumea virtuală a unui concept nou, care să fie bazat pe cvadriciclul de serie Rocks-e. Rezultatele competiției au fost dezvăluite abia la finalul lui 2022, iar conceptul câștigător a fost o versiune pentru aventuri off-road a cvadriciclului electric.
Ca urmare a acestui concurs, Opel tocmai a transformat conceptul virtual, creat de un student, în realitate. Noul concept se numește Opel Rocks e-XTREME și, așa cum se poate vedea, este asemănător unui buggy de dimensiuni mici, creat special pentru competiții pe teren accidentat.
Față de versiunea de serie Rocks-e, noul Rocks e-XTREME primește o suspensie complet revizuită, mai lată și mai înălțată, alături de anvelope de teren noi și aripi laterale care dublează ca elemente de protecție. Conceptul primește și un roll-cage exterior, montat deasupra plafonului și în jurul părții din spate, precum și un eleron de dimensiuni mari, care scoate în evidență caracterul atletic al noului concept.
De altfel, eleronul din fibră de carbon este preluat direct de la un exemplar Opel Vectra GTS V8, o mașină de competiție care a concurat în campionatul DTM în anii 2000.
Alte noutăți includ masca frontală Opel Visor, precum și faruri LED cu un design nou și proiectoare LED montate pe roll-cage.
În ciuda modificărilor vizuale, propulsorul noului concept rămâne neatins. Vorbim aici despre un motor electric de 8 cai putere, alimentat de o baterie de 5.5 kWh.
Noul concept Opel Rocks e-XTREME va rămâne strict o mașină unicată.
via Opel
offroad?! Pe bune?! Puteau sa zica orice, gen design agresiv, sau punk, sau orice denumiri pt design, dar nu offroad. Ca nu are nici o capacitate "de teren" un cvadriciclu Faci mai mult offroad cu dacia 1300 decat cascarabeta asta. Si pentru ce mai are eleron asa agresiv, ca pentru curse de circuit daca e "de teren" Tot conceptul este un esec si faptul ca a castigat denota nivelul scazut al companiei si a participantilor.