Opel va construi în Germania şi un model Buick, exclusiv pentru piaţa americană
Fabrica Opel din Ruesselsheim, Germania, va produce două modele noi din 2016. Dintre acestea, unul va purta sigla Buick şi va fi comercializat doar pe piaţa din Statele Unite ale Americii.
Opel va introduce două modele noi la fabrica sa din Ruesselsheim în cea de-a doua parte a deceniului curent, informează cei de la Just Auto. Unul dintre acestea este un Buick, fiecare exemplar produs urmând să fie exportat în afara Europei, pe piaţa din Statele Unite ale Americii. Cel de-al doilea model care va fi fabricat la uzina principală a mărcii germane va fi
Opel ar putea construi un SUV pe nume Monza în Germania
General Motors va investi 245 de milioane de euro în fabrica Opel din Ruesselsheim pentru a acomoda producţia noului model. Detaliile despre acest model vor fi publicate abia la finele anului curent, spun cei de la Just Auto, americanii de la GM preferând să nu dezvăluie nimic din motive legate de competitivitate. Sursa din cadrul GM care a dezvăluit aceste informaţii a anunţat că decizia a fost deja aprobată de consiliul de supraveghere şi conducere al companiei din Detroit şi că producţia va începe la jumătatea deceniului curent.
Şeful GM: "Sunt încântat de progresul mărcii Opel"
Wolfgang Schafer-Kulg, şeful consiliului muncitorilor Opel şi preşedinte adjunct al comisiei de supraveghere a mărcii germane spune că deciziile legate de viitorul model Buick au fost dfeja discutate în cadrul înţelegerii colective dintre sindicalişti şi conducerea concernului, titrează cei de la Just Auto. Totodată, introducerea modelului Buick în producţie la fabrica Opel va fi efectuată la scurtă vreme după ce marca Opel va părăsi piaţa din China, unde investiţiile necesare în vederea creşterii vânzărilor ar fi prea mari în raport cu beneficiile.
Şeful Opel: "Vreau să schimbăm poziţionarea noastră pe piaţă"
În schimb, GM se va concentra pe celelalte mărci pe care le comercializează în China, cum ar fi Buick. În 2013, cei 22 de dealeri Opel din China au vândut 4.365 vehicule, în timp ce Buick a vândut 810.000 unităţi pe aceeaşi piaţă, cu ajutorul a 650 de dealeri. O decizie similară a fost aplicată în Australia, părăsită de Opel după doar un an de la intrarea pe această piaţă, unde GM ar putea apela la brandul local Holden pentru a-şi comercializa modelele.
Noua şefă a GM, declarată cea mai puternică femeie din afaceri
Via JustAuto (înreg.)
-
Inexo-cuantic, vineri, 28.03.2014 23:45
''Buick, etichetă autentic americană, va fi produs în Germania'' pentru a fi vândut americanilor la un pret mult mai accesibil conform unei publicatii de succes de peste Ocean . Tot o alta revista Igso, relateaza faptul ca Buick ar putea trece la o productie pe scara larga ( la uzina din Germania )a intregii game . Conform publicatiei Business, in care se relateaza in mare parte stiri cu aspect mediatic, m-a prins o nedumerire in cazul impartirii unor platforme ale grupului GM cu fratele de rudenie ''Caddy''......pai bun. Caddy ori este premium ori non premium ? Ramane de vazut ce se va intampla cu industria auto americana, fiindca in ultimul timp, conducerea ''doarme in bocanci'' . Sa auzim numai de bine!
-
vianu, sâmbătă, 29.03.2014 08:44
IGSO ? stiri cu aspect mediatic ? fratele de rudenie ? stirea e ca "el" s-a intors. In forta. platformele GM intodeauna au fost impartite cu "caddy" acesta din urma fiind un brand al lui GM. Dar "publicatia" Business nu are de unde sa stie aspectu' doar relateaza stiri cu aspect...mediatic. :))
-
inexorabil, sâmbătă, 29.03.2014 19:38
Stau şi mă întreb cu ce şi-o omorî timpul madam Barra...Parcă ar merita un premiu Nobel pentru pace, că prea stă în banca ei :) Sau probabil că încă îşi savurează trofeul de imagine cu impact global, câştigat în urma titlului bombastic din mass-media: "the most powerful woman in business". Bravo, bre tanti Mărioaro, dar hâţână-te puţin cu scaunul acela înalt pe care îl ocupi cu mândrie profesională, că poate se izbesc între ele emisferele tale cerebrale şi, în loc de scântei, vor ieşi niscaiva idei viabile...De femei în sacou este plină lumea, însă cu haina iscusinţei puţine dintre ele se îmbracă... Una peste alta, Mărie, se pare că, totuşi, vrei să opelezi nişte schimbări (scuze, să operezi). Admir iniţiativa ta, numai că nu sunt sigur dacă mă va trezi din bui(ck)măceală. Şi nici dacă, după aceea, o să GeM de plăcere.
-
Lache, duminică, 30.03.2014 00:06
Ai caramba! Avem doi frati de sange ! Sau frati de cruce! Sunteti implicate in industria auto Americana si germana pana peste cap.Poate nu mai reusiti sa iesiti la suprafata! Ar fi o mare pierdere pentru umanitate! Doi mari vizionari,sau doar unul.Whatever! All the best! Kind regards !
-
buick, duminică, 30.03.2014 00:14
Mai mult ca sigur ca acest lucru se intampla pentru ca: -platforma tehnica va fi una comuna pentru ambele marci; -probabil ca este mai ieftin sa se produca acolo unde aceasta platforma tehnica este folosita si vazuta cel mai bine; -probabil se ia in calcul si o analiza a pietei europene pentru o eventuala intrare a lui Buick in Europa? @inexorabil, iti inteleg nostalgia. Dar vorbesti de vremuri apuse dinainte de 2000, cand Cadillac sau Buick erau vazute si apreciate ca niste marci cu masini 100% americane. La fel se intampla si in cazul lui Caddy pana sa ajunga sa fie vazut ca un Opel sau un SAAB. Dar vezi tu, asta se intampla cand nu existau asemenea probleme economice mondiale si concurenta era alta (uita-te in ultimii 15 ani cat au crescut BMW si chiar si Audi in SUA de exemplu si cu siguranta vor mai creste - mare atentie si la Volvo care vine puternic din urma, plus ca este stiut ca la un moment dat Volvo era o marca apreciata un State). In plus acum 15 ani nici nu se prea punea problema de economie de carburant, iar criza economica, criza care inca se mai simte serios, era ceva ce se invata doar in facultati si acolo ramanea. In plus sa o spunem si pe-a dreapta: americanii nu stiu sa se descurce cand dau de greu. Si asta s-a dovedit acum 5-6 ani cand imprumutau bani de la statul american si bosii mergeau la intalniri cu Obama in avioane private de milioane de dolar. Pai dupa ce ca esti in rahat, mai esti si nesimtit. Practic a fost ca un joc de domino, a fost suficienta o criza economica pentru ca totul sa fie dat peste cap, sa fie o debandada si nimeni sa nu mai stie ce sa faca. Pacat, ce a fost industria auto americana si ce a ajuns! Inclusiv aceasta stire demonstreaza asta.
-
Lache, duminică, 30.03.2014 10:20
Buick,americanii s-au trezit si,mai mult ca sigur,vor avea nevoia de a crea un nou razboi.Datorita razboiului vor crea iarasi o gramada de lucruri interesante.Fara razboaie,ei nu vor putea supravietui!
-
inexorabil, duminică, 30.03.2014 13:46
Ei, uite aşa parteneri de dialog precum @buick aş vrea să populeze AM-ul! (in extenso, şi ţara...). N-aş vrea să exagerez, dar...Doamne, ce încântare! Nu trebuie nici să ne bălăcărim, nici să ne linguşim, nici să ne considerăm fiecare în parte doxaţi în cultură auto şi superiori "frustraţilor" care "nici măcar n-au atins vopseaua modelului cutare, dar deja se pronunţă cu verdicte de specialişti". Oameni de calitate...toţi ne dorim să fim şi să ne înconjoare, dar, deseori, ne împotmolim în rea-voinţă, infatuare, lene, neputinţă...Concentrându-ne pe subiect, un lucru este clar ca vaca (expresie preluată de la un literat caustic): încă din anii '60, în plin avânt productiv şi fervoare romantică, industria auto din SUA a primit un avertisment inechivoc şi direct dinspre Europa şi Japonia, care se traducea atât prin consideraţii economice, cât şi prin ideologia diversităţii...Adică adversarii profesionali ai Triadei locale le-au oferit consumatorilor americani un mesaj temerar care cultiva alternativa: "Băi, fraţilor, maşinile voastre or fi bune, frumoase, sigure, fiabile, nu negăm evidenţele, dar gândiţi-vă niţeluş că resursele planetei nu sunt un sac fără fund. În plus, nu v-aţi plictisit să intraţi cu botul în garaj şi, după o zi, şi cu spatele? N-aţi vrea nişte dimensiuni mai decente? La urma urmei, nu v-aţi săturat de hot-dog? Încercaţi şi pizza!". Mi-aduc aminte din copilărie că sesizam prin filmele americane câte un Mercedes şi mă întrebam nedumerit ce căuta printre zgârie-nori, de ce a depăşit arealul european. Un sentiment identic m-a încercat în sens invers, când am văzut Buick-ul din B.D. Atunci nu înţelegeam că antonimul inocenţei este globalizarea...Credeam numai în spontaneitatea pasageră, exotică şi delicioasă, puternic contrastantă cu automatismul prefabricat, previzibil şi cenuşiu al realităţii socialiste, care ne-a marcat perpetuu viaţa şi care tinde să se manifeste şi în vremurile actuale (inclusiv şi mai ales în fostul portdrapel al capitalismului tradiţional: SUA!!! - acolo preşedintele a devenit un element de decor, puterea încăpând pe mâinile serviciilor secrete, reţelelor oculte şi ale altor făcături antihristice, ba am auzit şi ironii, nu fără temei, la adresa GM, poreclită Bolşevic Motors), numai că acum avem "şansa" de a ne refugia în "izbăvitorul" consumism, ceea ce ne înăbuşă din faşă orice impuls revoluţionar etalabil pe stradă. Aaa, salut, Lache. Americanii vor război? Deci imperialismul lor despre care învăţasem la şcoală nu friza absurdul sau calomnia...Eu oricum nu prea am făcut niciodată distincţie între US (United States) şi US (Uniunea Sovietică). PS : Se pregăteşte o pătrundere oficială a lui Buick pe piaţa europeană? Vorba aceea: mai bine prea târziu decât niciodată. Să aşteptam opinia expresă a acestei Ana Pauker a Americii, Mary Barra :) Oricum, dacă zvonul ar deveni adevăr, s-ar ocupa Opel de problemă, nu? Wow, o să ne delectăm cu sigla Buick pe străzile noastre ponosite. "Fata asta are geniu, domn'e, ascultă-mă pe mine, că mă pricep" (replică din "Actorul şi sălbaticii"). Cine crede că istoria ne joacă feste, nu greşeşte. Astfel, când GM a achiziţionat Opel, nici nu le-a trecut prin cap yankeilor că, într-un final, nemţii vor echilibra balanţa, ba mai mult...
-
zarnesteanu, duminică, 30.03.2014 15:51
Prin 2000 GM a mai avut o tentativa de genul asta. Au comercializat un Cadillac Catera, identic cu Opel Senator din Europa. Ei bine, modelul ala a fost un dezastru, care s-a scufundat direct si ireversibil la fundul tuturor clasamentelor. In Europa, din cate stiu Opel Senator a fost si el scos din productie. Treaba lor cum isi gandesc politica de branduri, dar sper ca au invatat din greselile trecutului. Iar Buick-ul asta chiar arata bine, la fel ca oricare din modelele lor din ultima vreme. Oricum ar fi, bafta maxima!
-
123, duminică, 30.03.2014 19:20
Catera era practic versiunea americana a lui Omega B. Si da, a fost un esec peste "balta". Iar Senator a fost masina de clasa mare a celor de la Opel pana in 1986 cand l-a inlocuit Omega A.
-
ptr fratii inexo, duminică, 30.03.2014 21:23
baieti Rromania a fost plina mereu de poetzi, si aia de ne-talie mondiala, nici macar europeana, d-aia avem si o industrie constructoare de masini, in particular auto autohtona infloritoare, bla-bla-bla si atat, cu scrisul e usor dar cu tehnica e mult mai greu cred ca sunteti paraleli in general, va pricepeti doar la...stiri auto, eventual la statistici, dar si astea sunt de nefolos daca nu stii sa le fructifici, practic mai inexorabil esti doar un bagator in seama, cu un orgoliu personal mult dezvoltat, ai impresia ca-ti citim tampeniile HABAR N-AM CE-AI SCRIS ACOLO DAR II INTRECI IN VOLUM PANA SI PE REDACTORII AUTOMARKET, probabil esti vreun ag comercial sau ceva de genul asta la vreun dealer... GM, E PLINA ROMANIA DE "INGINERASHI" CA TINE!!! 3 la leu
-
SI INCA CEVA, duminică, 30.03.2014 22:12
te-ai gandit ca poate probabil "buick-ul" asta e pt fraierii de europeni sau altii ca tine care tanjesc dupa masini americane = aaa, vreti buick? pai luati d-aici un insignia la care-i schimbam sigla in buick, si plimbati-va cu masina americana...smecherilor ce sunteti! ;) see you!
-
006, luni, 31.03.2014 13:36
In prezent,masinile americane nu sunt cu nimic mai prejos decat cele europene. Acum cativa ani ''americanele'' scartiau la capitolul calitate,motorizari. Lucrurile s-au schimbat si pot spune ca in unele cazuri sunt peste modelele concurente europene sau asiatice.
-
sigur, luni, 31.03.2014 20:44
s-a dat drumu' la experti p'aci, deci de prin 2015 platforma lui Insignia se transforma in "brand new technology" ptr piata americana si alte meleaguri cu densitate mare de fraieri pe mp, si o sa poarte palarie de Buick ok, in Romania pe primul loc sunt cocalarii, iar secondo, amatorii de masini americane, macar daca spuneati ceva de alea clasice din '50-'60, mai intelegeam aaa, da, scartie cum sa nu, de junghiuri si tehnica avansata pe care o au, de cutii pe roti ce sunt, ... ex malibu
-
006, marţi, 01.04.2014 10:20
@sigur Baiete,de permis nu te mai intreb,macar ai 18 ani?? Urca-te intr-un Malibu,fa o tura cu el,macar ca pasager pt ca ma indoiesc ca ai permis,pe urma mai stam de vorba. Mda,romanul tipic,le stie pe toate...
-
ptr agentu', marţi, 01.04.2014 12:05
mai agente, chiar si carutzele, cand sunt noi, merg satisfacator, pe gustul multimii ;) crezi ca permisul rezolva calitatea unei masini? si sa stii ca am cam...18, ai nimerit-o aici, nu-i mult dar e peste media:))
-
006, marţi, 01.04.2014 14:39
@ptr agentu' Exact cum credeam,avem de aface cu un tinerel care vorbeste din auzite. Despre ce calitate vorbesti cand tu ai vazut un Malibu doar de la distanta,sau mai rau,doar in poze. Cand o sa iei permisul si o sa te maturizezi putin o sa intelegi mai bine.
-
zarnesteanu, marţi, 01.04.2014 15:26
@sigur, sau cum te-o chema. Ieri am facut un test cu un Malibu 2013. Esti total pe dinafara dar asta e normal, cand habar-n-ai despre ce vorbesti. Masina e foarte bine inchegata, are tinuta de drum si tot ce vrei. Deprecierea dupa un an de zile si 20 000 km e incredibila. De la 30 000 ajunsese la 17 000. Stiu e unul din lucrurile negative la orice masina americana, dar daca planuiesti sa o tii pe termen lung, asta iese din calcul. Un alt lucru negativ mi s-a parut un picut lenesa, dar nimic deranjant. Totul depinde de ce ai condus inainte si de cerintele de la ora actuala. Oricum, diferente majore intre o masina americana si una japoneza/coreana eu nu mai vad. As inclina chiar balanta spre americane, mai ales pentru ce ofera la pretul cerut. Daca vrei un pic altceva, tinuta de mers, prestanta, etc atunci mergi pe mana europenilor.
-
@experti de nota...6, marţi, 01.04.2014 21:55
deci cum e asta, ai facut un drive-test cu un malibu cu ... 20 de mii la bord si imi spui ca masina este...bine inchegata, are tinuta de drum si tot ce vreau... argumente tehnice din partea specialistului automotive... Zarnesteanu..inginer constructor civil, parca?? unde te-ai specializat in domeniul auto..aici pe site?... din reviste? google? sau din ce ti-au bagat in cap dealer-ii pe la drive-test? la un drive-test nu se vede fiabilitatea, doar ceva performante, dar nu e cazul la tine (nu cred ca esti sofer de teste, sau esti?) si eventual calitatea finisarilor tu esti habarnist... din cap pana-n picioare ... te-ai gandit ca e posibil sa evaluezi o masina si dpdv al tehnologiei pe care o are? si da ca sa-ti raspund: am si condus-o, ca posibila optiune de masina de servici
-
zarnesteanu, miercuri, 02.04.2014 19:16
@expertu anonim. Cand esti atat de prost incat sa aduci fiabilitatea in discutie la o masina de sub 1 an de zile, atunci nu pot decat sa trag concluzia ca esti mafia sau un alt cretin pe acelasi calapod. Iar pentru clasa asta de inteligenta n-am decat 2 cuvinte: hai sictir.
-
ptr zarnesteanu, miercuri, 02.04.2014 21:29
te-ai enervat? doare...ahmmm? cred ca nici daca citesti un text de 10 ori nu intelegi despre ce e vorba acolo, se pare ca ai ceva opozanti pe aici, nu mai stii pe cine sa banuiesti, pai la ce cretinatati aberezi despre masini, pareri gen afara ninge, nici nu ma mir, ca atragi bascalia spre tine am o nelamurire: de ce astia ca tine, care n-au nici studii in domeniul auto, nici nu lucreaza in domeniu (nu ma refer la vanzari, mass-media, etc) isi dau silinta sa para ca stiu cand e evident, de la o posta, ca habar n-au, ai impresia amatorule ca nu e vizibila, necunostinta ta in domeniu? am inteles ca e o tara libera, fiecare poate sa debiteze ce vrea, dar nu ma pot abtine sa nu scriu ceva in deradere cand iti vad parerile de ... 2 bani. Iti place sa crezi despre tine ca, chiar stii ceva? Pai o dai in penibil, chiar nu-ti dai seama? Cand ai impresii si pareri gen piatza de zarzavaturi: masina inchegata, tinuta de drum, etc. nu ma pot abtine sa nu ma intreb ce-i si cu prostanul asta aici si asa des si sa mai rup un comentariu in bascalie. Tu-mi lauzi o masina la 20 de mii, deja ti-ai format o parere pozitiva? Pai GM-ul asta nu face Logan-uri, fraiere, e un nume totusi in lumea auto, din 100 de amatori ca tine, 100 ar avea aceleasi pareri...profesioniste. Demonstrezi exact contrariul a ceea ce vrei sa pari. I-al de mana pe inexorabil si pe altii care-si dau silinta pe aici si scrieti articole auto ptr gimnaziu. Dar si acolo s-ar putea sa fiti luati peste picior. Esti jalnic.
-
..., miercuri, 02.04.2014 21:39
nu ca as avea ceva cu Renault, Logan-ul a fost doar un exemplu,
-
expertuL anonim, miercuri, 02.04.2014 22:41
...cu alte cuvinte zarnesteanu in cretinatatea lui poate sa sustina ca o masina nu-i carutza doar pentru ca el a facut un DRIVE-TEST cu ea la... 20 de mii de km, si si-a dat seama...ca nu scartaie nimic...e inchegata...are tinuta de drum...dar e putin cam lenesa (oare de ce?) despre fiabilitate: DEX, mai inveti si tu termeni noi, cretinule: ai dreptate fiabilitatea nu se vede la un drive-test, cine pe cine se contrazice aici? inteligentule:)), tu aperi masina la ...20.000 km...prostane!!! mai citeste...de 10 ori, poate, poate
-
gicu, miercuri, 02.04.2014 23:07
zarnesteanu a crezut ca afirmatia cu carutza era valabila ptr un malibu proaspat scos de pe linia de montaj sau hai maxim ...19000 de km, asa ca la 20000 era normal s-o contrazica, la drive-testurilii pe care le face el (in gand, cand da uitarii logan-ul, proprietate personala, din fata blocului)...
-
irina logan, miercuri, 02.04.2014 23:59
Zarnesteanu, mai citeste-ti propriile comentarii si vezi cine-i prost de fapt, cred ca te contrazici singur, si concluzia e simpla: te auto-definesti, si cred ca doar aici ai si tu tangenta cu "auto", la un mod mai realistic
-
irina logan, joi, 03.04.2014 00:51
un exercitiu simplu de logica, o masina nu ajunge "cutie pe roti" sau "caruta" la 20000 de km, in general toate sunt ok la macar numarul asta de km, de la cea mai slaba la cea mai buna, care or fi ele, dupa preferinte (nu luam in calcul cazuri extreme), ele ajung in starea de caruta sau cutie pe roti, ca sa ma exprim asa, datorita nefiabilitatii (in timp/nr de km parcursi) si atunci tu ce sustii de fapt cu acest test? ce era de asteptat de la un Malibu la 20000, sa se comporte cum? ca o rabla? sau o...cutie pe roti? n-avea cum teoretic logic, concluzia e ca tu esti ala care pune problema fiabilitatii la 20000, sau la mai putin de un an vechime, daca aduci in discutie un test la acest nr de km
-
Honda, joi, 03.04.2014 01:03
daca Zarne era baiat destept (dar nu e...saracul de el) spunea: am testat-o la 20000 de km, a fost ok, mi-a facut o impresie destul de buna, cum era de asteptat, dar la un nr de km considerabil, n-am de unde sa stiu cum se comporta, nu-mi dau cu parerea aiurea ca prostu'
-
mm, vineri, 04.04.2014 07:23
trebuia sa apara cate un prost care sa polueze forumul, distrugând astfel o polemica interesanta (ma refer la handicapatul de honda alias irina logan, Gicu, expertu_anonim, etc.)
-
@mm, duminică, 06.04.2014 01:04
pana si prostii: zarnesteanu, inexorabil si ...anonimul mm (nu ca ceilalti n-ar fi niste "anonimi"), plus altii, au impresia ca discuta inteligent, ca poarta polemici interesante...maiculitza!!! avea dreptate cineva cand spunea ca scoala romaneasca fabrica tampitzi....voi sunteti cel mai bun exemplu, GM=garbage engineering, cum se exprima chiar un american de rand, pe un forum acum cateva zile
Citeste si
-
INDUSTRIE | luni, 25 noiembrieToyota Celica ar putea fi relansată după două deceniiUn oficial al mărcii japoneze ar fi confirmat faptul că modelul Celica va fi readus la viață în curând, potrivit unei publicații japoneze. Zvonurile cu privire la relansarea lui Celica prind și mai mult avânt. Citeste tot
-
INDUSTRIE | duminică, 24 noiembrieHyundai și Kia: peste 200.000 de vehicule electrice rechemate din cauza pierderilor de putereHyundai și Kia au anunțat săptămâna aceasta rechemarea a peste 200.000 de vehicule electrice din cauza unor pierderi de putere, conform Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieStellantis: platformă nouă, compatibilă cu motoare termice, electrice și cu hidrogenStellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. Citeste tot
Parcă m-aş uita la un film condamnat să fie prost încă de la avanpremieră...Mi se scurtcircuitează sinapsele vlăguite: carevasăzică, Buick, etichetă autentic americană, va fi produs în Germania pentru a fi vândut americanilor. Fascinant! A, da, va fi vorba despre un singur model, deci n-ar trebui să mă deranjeze, nu? Este incredibil ce se întâmplă cu GO: tocmai când credeam că păstrează o notă de originalitate cu duetul Corvette-Camaro şi că, încet-încet, Cadillac îşi va redescoperi vocaţia, zdrang cu bâta-n heleşteu. Nu cred că poate exista vreo justificare pentru o astfel de decizie neinspirată. Vreme de decenii, Buick a creat - prin propriile-i forţe! - motoare, transmisii, modele, chiar şi gadget-uri. Care o fi acel raţionament economic care să reclame în mod stringent contactul cu fabrica Opel? N-ar fi fost mult mai simplu şi la mintea cocoşului ca banii aceia (245 M) să fie alocaţi taman lui Buick? Ruşine impostorilor din RC, care au dovedit încă o dată că peştele de la cap se împute...