Opel vrea un model electric accesibil. Va avea un preț de 25.000 de euro

Publicat joi, 02.11.2023 16:22 de Tiberiu Safta

Potrivit unor surse apropiate mărcii germane, Opel dorește să lanseze un model electric accesibil în viitorul apropiat. Noul model ar urma să fie plasat în gamă sub Corsa și ar avea un preț de circa 25.000 de euro.

Mai mulți constructori, precum Volkswagen, Renault și Fiat, au anunțat planuri de a lansa modele electrice accesibile care să coste undeva în jur de 25.000 de euro. Pe această listă poate fi inclus și Opel, care dorește să lanseze un asemenea model în viitorul apropiat.

Din primele informații, viitorul model electric ar urma să fie plasat în gamă sub Corsa, astfel că ne putem aștepta la o mașină care să fie încadrată în segmentul A. Acest aspect a fost confirmat chiar și de către Florian Huettl, CEO-ul Opel, care a spus că "există loc în gamă pentru un model mai mic."

Deocamdată, nu există alte informații despre noul model. Cel mai probabil, viitoarea mașină electrică a mărcii germane ar urma să fie bazată pe noua platformă Smart Car a Grupului Stellantis, creată special pentru mașinile electrice de dimensiuni mici. Există, în schimb, și posibilitatea ca noul model să fie bazat pe platforma STLA Small. Opel nu a confirmat numele noului model și nici nu a oferit informații cu privire la anul lansării.

via Carscoops

  • Trilulilu, joi, 02.11.2023 17:52

    Aceeași mașină cu oricare altă din grup, doar cu o altă emblemă. Un altfel de Spring de altfel în banii ăștia

  • Mircea Badea, joi, 02.11.2023 17:53

    accesibila cu rabla etc vor sa zica..

  • Mic mic si pitic, vineri, 03.11.2023 02:03

    Unde naiba sub corsa? Deja corsa e ceva in care abia intri tu si in spate bagi doar 2 copii de scoala primara, atat. Cat de conserva va fi acea masina sub corsa? Si 25 de mii pentru ceva mic de bagi doar o poseta in bagaj? Sa fii nebun, nu alta

  • Nsrei, sâmbătă, 04.11.2023 10:21

    Pai va fi citronelul ala c3 electric cu sigla de Opel. De costa 20 de mii. Ce atâta tam tam. ? Atenție că va avea baterii litiu Fer fosfat. Cică la temperaturi scăzute autonimia scade considerabil... Asta că să înțelegeți de unde vine pretu mic .

  • @Nsrei, luni, 06.11.2023 13:56

    ba dimpotriva, bateriile tip LFP sunt mult mai putin sensibile la extremele de temperatura decat NMC. in plus, rezista mai bine la cicluri de incarcare rapide, nu se incing, nu iau foc, nu isi pierd din capacitate decat ff putin dupa multi ani, sunt mai ieftine ca nu contin pamanturi rare, se pot recicla la finalul vietii aproape in totalitate deci au pana aici doar avantaje. singurul dezavantaj (major, ar zice unii), ca na, asa e viata, trebuie mereu sa apara un element de compromis care sa strice tabloul general, sunt mai grele cu circa 35-40% decat cele tip NMC, la capacitati identice. in ciuda acestui dezavantaj, eu personal as alege fara sa stau pe ganduri o masina cu baterie LFP in dauna uneia cu NMC.