Operație estetică sumară: un nou facelift pentru Alfa Romeo Mito

Publicat miercuri, 02.03.2016 12:54 de Mircea Meşter

Cel mai mic model din gama mărcii Alfa Romeo a primit la Geneva un al doilea facelift. Acesta modifică subtil fața modelului și aduce

Altădată o marcă destul de "liniștită" la marile saloane auto, acolo unde își calcula cu grijă prezențele și noutățile, Alfa Romeo a venit în 2016 la Salonul de la Geneva cu o serie sănătoasă de mașini prezentate în premieră mondială. Astfel, întreaga gamă de mașini de segmente "normale" a primit update-uri importante: dacă

Giulia a fost prezentată în premieră mondială în versiunile de motorizare diesel și benzină de bază (fără modificările estetice aduse de varianta sportivă Quadrifoglio Verde), Giulietta a primit un facelift, iar MiTo a venit și el cu o serie de îmbunătățiri estetice pe care Alfa Romeo le-a ținut sub secret până în ziua dezvelirii modelului la standul mărcii italiene.

MiTo nu se află la primul facelift. Lansat în 2008, modelul de segment mic al celor de la Alfa Romeo a fost modificat sumar acum patru ani, iar acum primește schimbări suplimentare care-l modernizează în încercarea de a mai atrage clienți din zona Audi A1 - Mini - Smart Forfour. 

Cele mai importante apariții noi la nivel estetic sunt cele ale noii grile Alfa Romeo, mult mai impozantă, în stilul utilizat de sora mai mare Giulia. La nivel de detalii, observăm că MiTo adoptă noul logo al mărcii Alfa Romeo, schimbat ușor în cursul anului trecut, dar și un nou font pentru transcrierea numelui mașinii pe mașină.

La nivel de motorizări notăm o singură modificare importantă: creșterea puterii dezvoltate de versiunea diesel Multijet de 1.3 litri de la 85 la 95 CP. În rest, MiTo va fi decilnat de acum în cele trei echipări care vor deveni comune pe întreaga gamă de modele Alfa: Bază (care poartă numele modelului), Super și Veloce. În versiunea de top Veloce, MiTo primește suspensii rigidizate, spoiler posterior sportiv, evacuare dublă, jante din aliaj de 17 inch cu tentă neagră și frâne semnate de Brembo.

Îmbunătățiri și la nivelul sistemului de infotainment, acolo unde MiTo primește posibilitatea de a utiliza o serie de aplicații cu design integrat în display-ul de 5 inch al pachetului Uconnect. Printre acestea se numără TuneIn, Deezer, Reuters, Facebook sau Twitter. 

  • Scorpionul.negru, miercuri, 02.03.2016 19:17

    Nu au ce sa ii faca. E o masina perfecta pt. clasa ei.

  • Marius, joi, 03.03.2016 11:02

    @Scorpionul.negru disignul e discutabil ca nu place chiar la toti . Eu sunt Italia si stiu ce vorbesc despre ea , o numesc fata de tapiro(este un animal cam urat). A doua problema a ei este partea electrica care cade mereu cate ceva, am avut si mai am colegi de munca care mai au inca acest model(in total 4) care toti au avut probleme cu ea pe partea electrica. Si a treia chestie cine a luat motorul de 1.4 benzina consumul e foarte mare daca nu ai si gas pe ea.

  • Marius, joi, 03.03.2016 11:03

    *eu sunt in Italia*