"Passat CC", doar "CC" sau alt nume? Noua generație a coupe-ului german cu patru uși vine în 2017
În dorința de a sublinia caracterul individual al fratelui coupe cu patru uși al lui Passat, Volkswagen are de gând să-i schimbe numele vechiului CC. Design-ul va fi și el unul care-l va scoate-n evidență în gama actuală a mărcii și va fi inspirat de un concept lansat anul trecut.
Dacă prima generație a versiunii "coupe cu patru uși" a lui Passat a fost denumită oficial Passat CC, Volkswagen a încercat să se rupă cu numele de cel mai popular sedan al gamei odată cu lansarea celei de-a doua generații, denumită simplu doar "CC". Ei bine, al treilea model pe linie cronologică din familia modelului de familie cu spate plonjat își propune să se diferențieze vizual și mai mult de actualul Passat, urmând să primească linii și forme inspirate din conceptul Sport Coupe GTE,
Scopul celor de la Volkswagen este de a dezvolta o mașină care să arate, să se simtă și să fie cu un pas în fața lui Passat în ceea ce privește calitatea percepută. Iar cum designul exterior dinamic și agresiv este primul contact pe care clienții îl au cu mașina, biroul de creație al mărcii germane va plusa pe noul CC cu tușe clare de personalitate care-l vor transforma într-un model plasat ca percepție deasupra actualei generații a modelului clasic de clasă medie a nemților.
Mai mult, britanicii de la Autocar scriu că Volkswagen are de gând să schimbe numele modelului și să adopte unul de sine stătător care să-l evidențieze în gamă. Provocarea este una ridicată pentru marca germană în condițiile în care CC este vândut mai bine decât omologul său sedan "clasic" pe multe piețe importante ale lumii, implicit în Statele Unite.
În ceea ce privește motorizările, viitorul model va prelua în mare opțiunile aflate deja sub capota fratelui Passat. Rămâne de văzut dacă versiunea hibridă va fi reprezentată de același sistem aflat astăzi pe Passat GTE (patru cilindri+electric) sau dacă germanii vor miza pe sistemul pe care l-au montat pe conceptul Sport Coupe GTE atunci când l-au prezentat anul trecut la Geneva: V6 de 3.0 litri plus motor electric. Puterea totală oferită de acest pachet era de 380 CP, accelerația 0-100 km/h avea loc în 5.2 secunde, iar mașina putea consuma doar 2.0 litri/100 km atunci când era rulată în modul hibrid până la consumarea energiei din baterie.
via Autocar
Spatele e ireprosabil...la restu se mai poate lucra !