Porsche 911 Targa va debuta la Salonul Auto de la Detroit
Versiunea Targa a noului Porsche 911 va fi prezentată la Salonul Auto de la Detroit. Aceasta va avea un design inspirat din primul 911 Targa, lansat în 1965.
Porsche 911 va primi o versiune Targa la Salonul Auto de la Detroit. Pentru moment, nu avem nicio imagine a viitorului model, acesta urmând să fie dezvelit săptămâna viitoare. Cei la Porsche ne promit un aspect care să amintească de prima versiune Targa a unui 911 construită vreodată, lansată în 1965.
Cuvântul Targa din denumirea acestei versiuni a lui Porsche 911 înseamnă placă în italiană, dar Porsche s-a inspirat din cursa Targa Florio (feature Automarket) din aceeaşi ţară, în care a obţinut şapte victorii între 1956 şi 1965, pentru a-şi boteza înlocuitorul decapotabilei din gama 911. Caroseria respectivă a fost introdusă pentru a răspunde nevoii de decapotabile de pe piaţa din Statele Unite ale Americii în contextul în care organismul NHTSA introdusese o normă care interzicea decapotabilele "complete" din motive de siguranţă. Cei de la Porsche au rezolvat problema printr-o bară de oţel inoxidabil, care avea rolul de a proteja pasagerii în caz de răsturnare.
Standul Porsche de la Detroit va prezenta şi o versiune nouă a lui Cayenne, numită Platinum Edition, alături de Macan, fratele său mai mic, proaspăt lansat la Salonul Auto de la Los Angeles. Porsche Cayenne Platinum Edition aduce în standard cele mai cerute opţionale din această gamă şi este oferită atât în versiune alimentată cu benzină, cât şi în versiune Diesel. Aceste versiuni speciale se diferenţiază de un Cayenne prin elementele exterioare de decor, vopsite în nuanţa Platinum Silver Metallic şi prin interiorul în două nuanţe, Negru cu Luxor Beige.
Via Porsche
Gresit! Toate, da toate fara exceptie au "design-ul" inspirat dupa broasca si punct! Departamentul de design Porsche e prea ocupat sa deseneze pixuri...pt a le mai ramane timp si resurse sa mai deseneze si masini ca de, e un model iconic si nu trebuie modificat. Prosti sunt cei de la Ferrari si multi altii ca ei care isi mai bat capul sa deseneze atatea si atatea modele diferite unele fata de altele!