Porsche a umplut lista de comenzi a lui 918 Spyder şi confirmă succesorul acestuia
Reprezentanţii Porsche au anunţat că nu mai au niciun exemplar 918 Spyder disponibil pentru comandă, toate unităţile fiind rezervate de clienţi. Vestea bună este că modelul va primi un succesor în viitorul apropiat.
Porsche 918 Spyder, supercarul care l-a înlocuit pe Carrera GT, nu mai este disponibil pentru achiziţie. În ciuda preţului de achiziţie de 770.000 de euro (pe piaţa din Germania), toate cele 918 exemplare ale acestui model au fost rezervate de clienţi. Modelul 918 Spyder a fost cel mai popular pe piaţa din SUA, unde a fost ales de 297 de clienţi. Pe locul doi s-au aflat pieţele din Germania şi China, unde Porsche a vândut ”aproximativ” 100 de unităţi în fiecare dintre cele două ţări. Unităţile rămase au fost distribuite pe alte pieţe pe care activează marca germană. Cererea pentru 918 Spyder a fost atât de ridicată încât Porsche a deschis o listă separată de comenzi, în cazul în care unul din cei 918 clienţi se răzgândeşte înainte să-i fie fabricată sau livrată maşina. Acest lucru se întâmplă deoarece
Doi români vor să cumpere cel mai scump Porsche din istorie: 918 Spyder
Wolfgang Hatz, şeful departamentului de cercetare şi dezvoltare de la Porsche, a declarat că 918 Spyder a fost un produs prin care marca şi-a format noua generaţie de ingineri şi că modelul este o investiţie în viitor din care el şi colegii săi au de învăţat. Hatz a promis că Porsche va lansa un succesor al lui 918 Spyder, dar acesta nu va debuta imediat după livrarea tuturor exemplarelor, dar nici peste vreme îndelungată. Chiar dacă 918 Spyder nu este un model de volume mari, tehnologia care îl echipează va ajunge pe mult mai multe maşini decât cele 918 unităţi, Porsche urmând să implementeze treptat elemente dezvoltate special pentru acest model în viitoarele produse din gamă.
Porsche 918 Spyder este cea mai rapidă maşină de serie pe Nurburgring
Porsche 918 Spyder este vârful gamei producătorului german şi a debutat în aceeaşi perioadă cu Ferrari LaFerrari şi McLaren P1. Dintre cele trei hypercar-uri, Porsche 918 Spyder a avut cea mai mare cotă de producţie, celelalte două modele fiind fabricate în 499, respectiv 375 de exemplare. Ambele au avut listele de comenzi pline, dar la Ferrari acest lucru s-a întâmplat imediat după prezentare, pe când la P1 au fost necesare câteva luni de la lansarea modelului.
Via Autocar | Porsche