Porsche: primele imagini cu interiorul noului Cayenne Electric

Publicat miercuri, 01.10.2025 10:45 de Tiberiu Safta

Porsche a publicat primele imagini oficiale cu interiorul viitorului Cayenne Electric. Noul model va primi cel mai mare ecran montat vreodată pe un model de serie al mărcii, precum și alte dotări noi nemaiîntâlnite la alte modele din gamă.

Constructorul german urmează să dezvăluie în curând noua generație electrică a lui Cayenne. Am văzut deja cum arată exteriorul noului model ascuns sub camuflaj și am aflat și de noua tehnologie de încărcare prin inducție. Acum, Porsche ne arată interiorul noului model electric de performanță, care aduce cu sine numeroase noutăți în premieră.

CEL MAI MARE ECRAN MONTAT PE UN PORSCHE

Primul lucru care iese imediat în evidență este noul ecran central OLED curbat Flow Display cu diagonală de 14.25 inch. Acesta este cel mai mare ecran montat vreodată pe un model de serie Porsche. Noul model primește și un instrumetar digital în standard, precum și un ecran separat de 14.9 inch pentru pasagerul din față. Ecranul pasagerului va fi o dotare opțională. Mai mult, noul Cayenne Electric mai primește, în premieră, un Head-Up Display cu realitate augmentată.

O altă noutate adusă de Porsche Cayenne Electric este reprezentată de așa-numitele Mood Modes, prin care poți schimba atmosfera din habitaclu prin luminile ambientale, sunete și funcții ale scaunelor. Plafonul de stică panoramic este glisant și este cel mai mare astfel de plafon montat pe un model de serie Porsche. Acesta primește funcția Variable Light Control pentru reglarea transparenței.

COTIERE ÎNCĂLZITE ÎN PREMIERĂ

Porsche Cayenne Electric este primul model care va primi suprafețe încălzite în interior. Astfel, pe lângă scaunele încălzite, alte suprafețe de contact, precum cotierele și anumite porțiuni ale panourilor portierelor, sunt și acestea încălzite. Apropo de scaune, cele din spate sunt reglabile electric, alături de cele din față.

Clienții viitorului SUV electric vor putea să aleagă între nu mai puțin de 13 combinații de culori pentru interior, dar și între 4 pachete și 5 combinații pentru accente vizuale. În standard, noul model va avea tapițerie din piele, însă va fi disponibilă și opțiunea ecologică Race-Tex.

La final, noul Porsche Cayenne Electric va mai primi un asistent vocal bazat pe inteligența artificială, dar și Porsche Digital Key, prin care telefoanele și smartwatch-urile vor putea înlocui cheia mașinii.

via Porsche

  • auto_fan, miercuri, 01.10.2025 12:22

    S-au prostit si astia, bord facut din televizoare. Tare nu inteleg trendul asta - se adauga complexitate si costuri cu 0 beneficii. Ma rog, poate am imbatranit eu.

  • dan_grc, miercuri, 01.10.2025 12:41

    Apogeul plasticelor și ecranelor, unde au dispărut ornamentele de lemn și metal ? Nu spun ca nu trebuie să existe un ecran, dar Las Vegas in interiorul mașinilor nu este ok din niciun punct de vedere . I'm too old for this shit .

  • alex_cu_a_mic, miercuri, 01.10.2025 12:45

    Daca acoperi sigla arata ca orice Changbang, Fungbung sau Wangzang. Cuplat cu motoare electrice se pierde in multime total. Marele Porsche in deriva.

  • @dan_grc, miercuri, 01.10.2025 13:47

    Mergi pe un Bemveu dizal vechi si esti bine. Stirile cu electrice nu sunt pentru tine.

  • Dizăl Rulz Forevăr, miercuri, 01.10.2025 13:59

    Partea comică e că niciunul nu vă permiteți mașina asta, în special iubărețul de BMW SH. Așa că spor la comentat despre cât de acri sunt strugurii. E interesant să știm ce gusturi rafinate aveți voi și cum mașina asta nu se ridică la pretențiile unei clientele selecte. A, și nu uitați că Porsche are o durere masivă fix în cot, să zicem, despre ce cred unii care nu-și permit nici măcar un Macan SH.

  • Aaa, miercuri, 01.10.2025 14:02

    Si-au vandut sufletul chinezilor si in curand vor ajunge proprietate chinezeasca. Marcile astea europene nu inteleg ca pentru a supravietui trebuie sa gaseasca alte modalitati sa inoveze decat sa copie marcile chinezesti sau si mai rau, Tesla. Xiaomi, ffs, produce in ziua de astazi o masina cu 1500 de cai putere. Care mai e scopul unui Porsche cu 10 ecrane si 'doar' 1000 de cp?

  • dan_grc, miercuri, 01.10.2025 14:30

    Hatere, tu când vorbești de seria 7 de 150k, ti-l permiți sigur ? Câți dintre voi ați avut mașini premium noi, de toți sunt săraci și voi bogați ? Aceleași argumente răsuflate ca " nu mai poate Porsche de tine ", de parcă de tine nu mai poate Bmw la câte mii de comentarii ai avut pe acest subiect, mare parte pe lângă subiect de fapt .

  • BMW, miercuri, 01.10.2025 15:00

    Cu BMW sh (sanchi, poate th, fh..) ai o mașină tare pe bani puțini, ești valabil, te apreciază băieții, o repari la un frate în cartier, nu ca fraierii la reprezență pe garanție. Cu Macan sh ești doar un sarak care n-are bani de Macan nou, și râde cartierul de tine, fraiere.

  • cos, miercuri, 01.10.2025 15:03

    Sa zic de la inceput: sunt prea sarac ca sa mi permit masina asta acu sau vreodata!! Gata am zis o. Acu nush daca am voie sa comentez dar o s o fac in ciuda astora care comenteaza ce comenteaza altii :)) I love Porsche! Daca mi as permite as cumpara 2...3 dar pe asta cu tableta aia rupta si atata plastic lucios n as lua o. Macanu electric e misto totusi.

  • Dutz, miercuri, 01.10.2025 15:44

    Mai mergea un ecran pe volan… trist și impersonal cum de fapt au recunoscut și cei de la Porsche.

    Dutz, miercuri, 01.10.2025 15:46

    Apropo… pe cei de la Porsche îi doare deja în cont nu în cot, prostia este făcută, mândria și obsesia au făcut dezastrul posibil.

  • Dutz "noaptea NU bate vântul", miercuri, 01.10.2025 16:25

    Geniule, explică-ne tu cum e cu prostia. Și vântul de noapte, te rog.

  • Matei_cel_nou, miercuri, 01.10.2025 16:45

    Porsche și Audi merg pe ideea că premium și lux înseamnă ecrane multe și mari. Rămâne de văzut dacă au dreptate. Personal îmi place ca ecranul din spatele volanului să fie mare, la fel și cel central. Dacă tot folosesc un ecran măcar să fie ușor de citit și ușor de operat, fără să fiu nevoit să îmi iau putea mult timp ochii de la drum. Pe de altă parte, dacă HUD are realitate virtuală mă aștept să nu prea mai fie nevoie să mă uit la ecranul central prea des. Ecranul pentru pasageri e un moft. Altfel, Porsche și Audi integrează ecranele mult mai bine decât Mercedes. La fel și grafica, e mai ușoară pentru ochi. Mă repet, dar dacă tot am ecrane care emit lumină în ochii mei, măcar să minimizăm cantitatea de lumină.

  • Matei_cel_nou, miercuri, 01.10.2025 19:27

    Tocmai am văzut prezentarea pe Autogefuhl. O chestiune pozitivă e ca îți poți sprijini mâna sub ecran și miști doar degetul. Ceva ce poate toate mașinile ar trebui sa aibă. Ecranul curbat e moft, putea la fel de bune să fie plat so înclinat, ca la alte mașini. Se vede în video e ca nenatural să miști degetul în sus, pe ecran. 1000cp, Lia a fost foarte impresionată :)

  • Mircea Badea, joi, 02.10.2025 01:22

    mai bine din silicon! lemnul e pt strabunici, cromul pt pitzi.. ps: nu ma lasa iq-ul sa cumpar masini noi!