Premiera mondiala: Honda Insight, primul in vanzari in Japonia
Honda Insight a reusit sa devina primul model hibrid care se claseaza pe pozitia intai la vanzari intr-o piata importanta a lumii.
Honda Insight a devenit primul hibrid care reuseste sa se claseze pe locul intai la vanzari pe o piata a lumii. performanta modelului Honda este cu atat mai meritorie cu cat aceasta a avut loc in Japonia.
In luna aprilie, vanzarile lui Insight au atins 10.481 de unitati in Tara Soarelui Rasare, pe locul al doilea clasandu-se de asemenea un model al celor de la Honda, Fit (versiunea japoneza a europeanului Jazz). Fit a fost detronat dupa cateva luni de suprematie, modelul de segment mic al celor de la Honda fiind, de altfel, cel mai bine vandut in anul fiscal 2008-2009.
Luna aprilie aduce astfel o premiera pentru Honda, care are - pentru prima data in istorie - doua modele pe primele locuri in clasamentul vanzarilor interne in Japonia.
Evolutia vanzarilor lui Honda Insight in ultimele trei luni (JAP)
Luna | Unitati Insight vandute | Pozitia in clasamentul vanzarilor |
Februarie 09 |
4.906 | 10 |
Martie 09 | 4.088 | 21 |
Aprilie 09 | 10.481 | 1 |
-
dogy, luni, 11.05.2009 22:57daca japonezii
care au de unde alege au ales HONDA asta cred ca inseamna ceva pentru orice om normal si cu scaun la cap cei care cred ca nemtii sunt stupizi ca iau Sandero in locul SH-urilor lor nu or sa inteleaga......HE HE
-
BogdanC, marţi, 12.05.2009 08:51
Asa cum ziceam si cu ocazia unui alt subiect legat de Honda, cu toate ca mai marii companiei mama nu reusesc sa defineasca un drum concret marcii, totusi ideea care sta in spatele acestui concept de hibrid pentru toata lumea se va dovedi geniala in timp si un colac serios de salvare pentru marca. Honda a fost intotdeauna un constructor de masini practice, ieftine, fiabile, cu un consum redus si placute la condus. Asta este genul de masini care ii caracterizeaza, nu modele cu tenta premium si preturi aberante.
-
george, marţi, 12.05.2009 09:41APROXIMATIV...
@ dogy Adevarul e undeva pe la mijloc...Japonia e o piata etansa pentru majoritatea producatorilor "nejaponezi". Daca mai adaugi la asta si disciplina japonezilor de a-si cumpara masini japoneze chiar si in climat economic relaxat, ca sa nu mai spunem de criza si mai adaugi si faptul ca e mai ieftina decat Prius, socoteala devine mult mai simpla... @ BogdanC Nu stiu care este exact situatia in Japonia motiv dpdv al pretului si al costurilor motiv pentru care, pana la proba contrarie, evolutia Insight-ului poate fi considerata un succes. In America insa, Honda pierde la fiecare insight vandut vreo 3000 de dolari (poate chiar mai mult, asta e o cifra optimista). Direct sau indirect. In ceea ce priveste modelele Honda, as vrea sa inteleg ce ai vrut sa spui cu "preturile aberante"...
-
BogdanC, marţi, 12.05.2009 10:47
Preturile in Japonia sunt chiar usor mai mari decat cele din SUA, iar pretul benzinei la pompa se situeaza undeva intre cel din State si Europa, mai apropiat de cel din Europa. In general, pierderea mentionata de tine eu stiam ca este la modelul Civic Hybrid, pe cand la Insight se cam apropie de ban pe ban (global vorbind). Toyota sta, oricum, mult mai rau cu Prius la capitolul asta, iar cu preturile pentru noua generatie cred ca pierd si mai mult. In State, situatia este absolut dezastruoasa din punct de vedere economic, asta reflectandu-se intr-un pret al benzinei extrem de redus, astfel ca orice incercare de a agita piata cu un nou hibrid este sortita, momentan, esecului. Acolo nu se mai aplica nici o strategie de marketing sofisticata, singurul lucru care primeaza fiind "cat mai ieftin". Cat despre preturi, cum ti se pare Accord la preturi de Audi A4 sau Legend la pret de Seria 5? Mie nu prea mi se pare a la Honda, daca ne uitam putin si in trecut.
-
aly, marţi, 12.05.2009 14:41nu se da batuta industria petrolului...
Argumentele prezentate de pacalicioasa aia de organizatie obscura, sunt usor demontabile. 1. DEOCAMDATA doar bateriile nu asigura o autonomie prea mare, in 10-15 ani vor putea oferi autonomie dubla daca nu tripla, adica suficient. 2. redimensionarea consumului si productiei de energie electrica se va face treptat, in aceeasi perioada de timp. Nu pleaca la drum maine 10 milioane de automobile electrice in Germania, sa zicem, si cade sistemul energetic din cauza cresterii bruste a consumului. 3. cresterea productiei de energie electrica necesara consumului crescut NU se va face pe seama centralelor termoelectrice poluante. 4. exceptand problema acestor baterii si a autonomiei, automobilele electrice ofera si alte avantaje majore: intretinere mai usoara, performante mai bune, in cele din urma (odata cu trecerea la productia de masa) si costuri mai mici cu productia. P.S. baieteilor-fetitze, nu va mai dati mari cu tractoarele voastre, ca ce-i in pantaloni conteaza, nu cat fum si zgomot scoti pe teava de esapament!
-
george, marţi, 12.05.2009 15:20CAM ASA...
@ BogdanC Daca pretul lui Insight in Japonia e mai mare decat in US si daca punem la socotela ca nu mai exista schimb valutar si nici cheltuieli de transport (o nimica toata in comparatie cu cheltuielile de transport pana in America), as putea spune ca se castiga. Nu mult, da` se castiga. Din pacate, la Insight-urile vandute in America, Honda cam atata pierde...Daca reuseste sa compenseze cu ce vinde in EU (pe la vreo 20.000 Euro, ceea ce inseamna o diferenta de circa 5000 de dolari), atunci s-au scos. Daca nu, vor ajunge si ei in hazna...Si Toyota are aceeasi problema, intr-adevar...De unde si pierderile astea halucinante. Pretul benzinei e intr-adevar foarte mic in America acum. Dar majoritatea americanilor inca isi mai aduc aminte de panouri care indicau aproape $ 5/gal...asta se intampa in vara anului trecut. Daca mai adaugi si Tax Credit-urile pentru hibrizi si alte facilitati, s-ar putea sa fie inca interesant un Prius/Insight. Problema cea mai mare e aceeasi pe care o avem si noi: nu e banutu`... Se pare ca ai dreptate la faza cu preturile. Eu n-am luat la comparat toata gama. Stiam doar ca vreo doua modele Honda sunt mult prea scumpe si extrem de aproape de concurenta cu "staif", dar se pare ca mai toate modelele sunt asa...Treaba lor. Daca reusesc sa "prosteasca" lumea cu preturile astea, inseamna ca au marketing bun...Sau, mai pe romaneste, "nu-i prost ala care cere,..."
-
DOGY, marţi, 12.05.2009 22:38VA PIERDETI IN AMANUNTE
baieti,si pentru japonezi nu e relevant ( si nici pentru mine ca cetatean ue ) ce pierderi are honda sau toyota in america unde toata lumea se lupta sa-si faca loc pe piata eu vorbesc strict de hibridul honda si cel de la toyota intre care aleg japonezii ca despre asta e vorba in stire ,nu de ce fac ei-ele in america dar asta e talentul vostru de a devia de la subiect si a bate campii cu date care sa arate ce informati si destepti sunteti voi ,minimizand importanta stirii: intre hibridele din japonia ,japonezii au ales HONDA ca au ales din cauza pretului sau a fiabilitatii-rentabilitatii asta e alta discutie
-
DOGY, marţi, 12.05.2009 22:47,,staif'' ?????????
cine spune ca HONDA nu e marca cu staif???tu George ????? pai cine esti tu sa-mi spui mie cine are staif si cine nu???esti un cetatean ca si mine care are gustul format pe anumite modele si le tii partea din punctul meu de vedere........ eu consider ca HONDA are mai mult staif decat AUDI sau VW sau exagerat de laudatul OPEL INSIGNIA ,pe undeva la fel ca BMW.....dar si asta e o parere subiectiva si nu trebuie sa fii de acord cu ea cat despre preturi eu am verificat aici pe site la masini noi si HONDA ACCORD mi-a iesit cea mai tare masina ca pret - calitate - performante dotari din ROMANIA.............am comparat de exemplu un golf ( special o clasa inferioara ) cu dotarile hondei si mi-a dat niste scoruri de te doare capul
-
george, miercuri, 13.05.2009 17:16MAI GANDESTE-TE UN PIC
@ DOGY Nu stii tu sa “privesti” dar ceea ce am discutat noi acolo are mare relevanta. Trecand peste aspectul ca peste 80 % din comentariile de pe site-ul asta sunt partial sau total pe langa subiect, pot sa spun ca aici n-ai dreptate. Daca Insight-ul va avea “succes fulminant” pe piata din America, atunci sa stii ca japonezul de rand va avea in viitorul apropiat de ales intre Toyota Prius si…Toyota Prius daca va dori sa-si ia un hibrid. Iar asta cu staiful ai inteles-o complet gresit. Probabil ca nu stii ce inseamna cuvantul, altfel nu spuneai asemenea prostie. “Cu staif” inseamna batos/mandru. Prin extensie la domeniul de care vorbim, inseamna renumit, faimos. In nici un caz nu se refera la fiabilitate. Daca intrebi aproape orice ruman care sunt cele mai “tari” 3 marci din lume, iti vor spune Mercedes, BMW si Audi in diverse combinatii. Si asta fiindca au o imagine foarte buna. Honda in schimb, sufera (cel putin) in Romania de o imagine foarte proasta. Sau mai bine zis lipsa. Daca opresti 100, nu de persoane, ci de soferi pe strada si ii intrebi de Honda, peste 90 nu vor sti sa-ti spuna mare lucru. Unii probabil o vor confunda cu Hyundai si-ti vor spune ca e coreeana. Si asta nu e neaparat vina oamenilor. E vina constructorului fiindca nu stie sa-si faca imagine. Mai ales ca ar avea cu ce. Fiabilitatea e un atu beton mai ales intr-o piata ca Rumanica (spune-i clientului de ce ii ceri o poala de bani pentru masina aia si poate o sa-l convingi sa ti-i dea). Stii ca eu nu tin minte cand am vazut un spot TV pentru Honda? Sau cand am vazut ultima data un panou stradal…Cand a avut loc ultima data un eveniment gen “porti deschise” la Honda? Isi fac publicitate pe sistem zvonistica? O sa astepte mult si bine pana cand vor culege “roadele”. Ca dovada pentru cele de mai sus, in afara catorva foarte mici exceptii (2, maxim 3), pe site-ul asta am avut de-a face numai cu sustinatori din astia fanatici, intoleranti, indoctrinati si incrancenati. Pai daca te bagi in seama cu unii din astia, iti faci semnul crucii ca la vampiri si renunti pe loc la ideea de a-ti lua Honda. Iar in ceea ce priveste preturile, te contrazic cu 2 exemple desi probabil ca sunt mai multe. (Aaa, nu tine cont de preturile din Rumanica pentru ca sunt departe de realitate. Pentru conformitate, verifica preturile de pe piata germana, una dintre singurele piete unde preturile la masini sunt extrem de aproape de adevar). Honda S 2000 vs Audi TT decapotabil si Civic Type R vs Golf GTI.
-
dogy, miercuri, 13.05.2009 20:12in ce context am spus
mai stupidule ca ,,staif'' inseamna fiabilitate???reda-mi din cele scrise de mine mai sus............. cat despre preturi ,eu vorbesc de alea din romania ca sunt ROMAN si traiesc in romania .........HEELLOOOOWWW.........romania mah nu germania iar despre popularitatea hondei nu ai intrebat ,,RUMANII'' potriviti dar m-am lamurit despre tine ,esti unul din aceia care vor sa aiba dreptate cu orice pret plus ca esti ilogic in argumente cand spui ca daca honda are succes in america cu insaigt nu mai se vinde in japonia............asta e o mare stupizenie spusa de tine care se evidentiaza fata de celelalte prin negarea pietei libere si a cautarii de profit a firmei honda AI DREPTATE despre comentariile de pe site,intradevar multi cretini plini de ei
-
dogy, miercuri, 13.05.2009 20:12in ce context am spus
mai stupidule ca ,,staif'' inseamna fiabilitate???reda-mi din cele scrise de mine mai sus............. cat despre preturi ,eu vorbesc de alea din romania ca sunt ROMAN si traiesc in romania .........HEELLOOOOWWW.........romania mah nu germania iar despre popularitatea hondei nu ai intrebat ,,RUMANII'' potriviti dar m-am lamurit despre tine ,esti unul din aceia care vor sa aiba dreptate cu orice pret plus ca esti ilogic in argumente cand spui ca daca honda are succes in america cu insaigt nu mai se vinde in japonia............asta e o mare stupizenie spusa de tine care se evidentiaza fata de celelalte prin negarea pietei libere si a cautarii de profit a firmei honda AI DREPTATE despre comentariile de pe site,intradevar multi cretini plini de ei
-
george, miercuri, 13.05.2009 21:42OH MY GOD, ANOTHER ONE...
@ dogy Daca n-ar fi fost aia 2 - 3, as fi zis ca toti sunteti la fel...S-ar fi putut generaliza...Din pacate, aia 2 - 3 tot atatia au ramas...La grupa cealalta s-a mai adaugat unul...Welcome to the club... Mai baiete, care sunt motivele pentru care Honda este peste Audi si pe picior de egalitate cu BMW la capitolul prestigiu (ca asta vrea "staif" sa insemne)?!? Referirea la fiabilitate nu am facut-o ca raspuns la ce ai spus, ci preventiv. Presimt ca o sa te "lovesti" de ea cat de curand... Ti-am mai si spus de ce este cazul sa compari preturile din Germania (adica o piata MATURA din foarte multe puncte de vedere). Cu preturile din Romania, Honda trebuie sa vina cu bani de-acasa ca sa mai mearga business-ul...Norocul lor ca nu vand multe si nu se simte prea tare. Ceea ce nu e cazul cu Insight (si probabil si alte modele) in America. PENTRU CA DACA VANZARILE VOR MERGE "EXCELENT", HONDA AR PUTEA SA CAM DEA FALIMENT...In perioada de criza, sa vinzi cu atat de mult sub costul de productie un model de masa e pur si simplu sinucidere financiara... Sper ca macar acum ai inteles... PS. NU AM ZIS CA SUNT MULTI CRETINI PLINI DE EI. Am zis doar ca o gramada de comentarii sunt partial sau total PE LANGA SUBIECT. Unele dintre ele sunt chiar inteligente si chiar daca nu sunt pe subiect, sunt perfect binevenite.
-
dogy, joi, 14.05.2009 08:50am inteles punctul tau de vedere
OK dar tu intelegi proverbul : ,, cainele moare de drum lung si..............tu de grija altuia'' ??? ce treaba ai tu mah ca vine honda cu bani de acasa si ca da faliment atata timp cat clientul este avantajat???prin felul cum pui problema vrei sa insinuezi ca nu e masina buna ca vine honda cu bani de acasa???? asta nu o inteleg si nu inteleg cum poti duce discutia atat de departe de la subiect japonezii la ei in japonia au ales honda si gata.......ce atata fir in 4 si apa-n piua,mai lasa dreacu vrajeala ca nu vezi padurea din cauza copacilor........
-
dogy, joi, 14.05.2009 08:57prestigiul
i-l dau cumparatorii sau ma rog , orice lucru are importanta pe care vrei sa i-o dai , mai pe intelesul tau eu ti-am dat mai multa importanta decat meritai ...in alta ordine EU sunt cumparatorul si eu hotarasc cand dau banii ce masina este mai ,,prestigioasa'' , cu mai mujlta prestanta pentru mine fara sa ma las influentat de snobism si marketing daca esti atent o sa afli un pic de filozofie de viata din ce am scris acum
-
LEE, joi, 14.05.2009 10:01@dogy
stai calm..............lasa-l pe george cu Skoda TDI 140 CP............e din alt univers. mi se pare ca si vinde masini din grupul VW la cei care nu stiu ce vor.... nu se merita, isi faci nervi degeaba. el e destept, el le stie pe toate....... Honda are PROFIT 1300 euro la fiecare INSIGHT nou vandut...........dar el ce stie...... stai clam :)
-
dogy, joi, 14.05.2009 20:30mercy..LEE
gata,m-am calmat.......
-
dogy, joi, 14.05.2009 20:37ascut
sabia HATTORY HANZO si citesc despre MUSHASHI care a inventat lupta cu 2 sabii sa mai tai din ei........HAY'''
-
george, joi, 14.05.2009 23:12NORMAL CA N-AI CUM SA-NTELEGI...EVER...
@ dogy Dar eu imi fac datoria sa incerc sa-ti explic. Desi o sa reiau unele lucruri... Deci, sa incepem cu inceputul. O firma care produce masini nu este vreo manastire sau vreun fond de binefacere (cu exceptia constructorilor americani, dar asta e pe cale sa se rezolve). Ca sa poata sa-si continue activitatea, ea trebuie sa castige bani. Pentru actionari, salariati si pentru cercetare si dezvoltare deoarece concurenta nu doarme. In momentul in care vinde unele produse sub costul de fabricatie iar la celelalte nu castiga suficient cat sa acopere “lipsurile”, atunci apar pierderile. Daca nu reuseste sa rezolve problema lipsei fondurilor MACAR pentru sustinerea R&D si desfasurarea activitatii de productie iar pierderile se acumuleaza, intra in insolventa. Care insolventa poate sa insemne vanzarea (catre cineva care are banii necesari sa continue activitatea) sau falimentul. Faliment care, in tarile cu o economie cat de cat normala, inseamna, printre altele, incetarea productiei, concedierea angajatilor si vanzarea activelor firmei pe bucati... ”Avantajul” prea mare pentru un client inseamna invariabil probleme pentru fabricant...(e o simpla constatare, stii ce-i aia, nu?) Iar eu n-am insinuat ca masina e proasta fiindca Honda vine cu bani de-acasa. EU AM AFIRMAT EXTREM DE CLAR CA HONDA VA DA FALIMENT JUCANDU-SE IN FELUL ASTA, CEEA CE INSEAMNA CA NU VEI MAI PUTEA CUMPARA MASINI HONDA SAU DACA AI CUMPARAT DEJA O MASINA HONDA, S-AR PUTEA SA NU-TI MAI ACORDE NIMENI GARANTIE LA EA SAU SA NU MAI GASESTI PIESE DE SCHIMB. Sunt destul de atent si pot sa spun ca am invatat nitica filozofie de viata de la tine...care se condenseaza perfect in expresia “Prostul nu e prost destul daca nu e si fudul”. Oricum, pana la filozofia de viata, sunt sigur ca nu strica sa inveti un pic de gramatica... Din pacate sau din fericire, depinde din ce unghi privesti, prestigiul nu se da de un individ oarecare (indiferent cum te-ar chema). Ci de cifre de vanzari, de drive-teste, de comparative realizate de profesionisti, si asa mult mai departe. Daca ar fi asa cum spui tu, toate masinile sunt prestigioase, inclusiv Dacia 1100 (care n-a fost deloc o masina rea la viata ei) in ziua de azi sau Moskwitch-ul. In alta ordine de idei, imi raspunzi si mie la intrebari? Ca asa e corect. Eu ti-am raspuns civilizat, cu argumente si explicatii la toate intrebarile, chiar daca nu au fost tocmai geniale si cu atat mai putin pertinente. Cum ai putut sa scrii penibilitatile alea cu sabiile...Nu ti s-a facut rau tastand? Mai era unu` p-aici da` parca nu era asa jenant... @ LEE Toarasul tau de suferinta a spus chestia asta: “Cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia”. Se referea cumva la tine? Ca vad ca ii dai sfaturi pretioase de care probabil nu are nevoie...nu ca n-ar avea nevoie de sfaturi, da` de la tine ce ar putea el sa invete?... Profitul asta de care vorbesti tu se inregistreaza probabil in Europa. Desi nu sunt chiar asa de sigur nici de asta. In nici un caz in America. Asa e mai baiete, vand Volkwagen-uri cu sacosa la coltu` strazii. Hai sa-ti vand si tie unul. Ti-l dau ieftin ca mi-am facut target-ul pe luna asta...Si asta in conditiile in care le spun clientilor ca Golf 6 nu merita sa fie masina anului...
-
dogy, vineri, 15.05.2009 00:30sa o luam punctual
Honda a ajuns prima la vanzari in Japonia TOATA apologia asta cu daca se va juca asa va da faliment ,nu-mi mai cumpar masina visurilor ,etc ,exact asta vrea sa spuna: ca Honda isi cumpara locul pe piata mituind cumparatorii.Si??? Asa fac majoritatea prin oferte care sunt acelas lucru,dar aceasta problema nu te priveste pe tine cum nu te priveste daca eu nu o sa mai am piese la Honda mea si restul Am observat ca ai invatat filozofia cu ,,prostul nu e prost destul daca nu e si fudul'' prin faptul ca tu chiar traiesti in filozofia asta daca nu te-ai prin nici macar la comentul cu ,,multi cretini plini de ei'' ca ma refeream la tine ,but,my mystake......trebuia sa scriu multi fuduli,dar nu te prindeai nici atunci de ce incerci sa-l jignesti pe LEE??? el a spus doar sa o las mai usor cu tine ( sa nu ma pun cu mintile odihnite ) ha ha ha ...poate te prinzi de data asta,si ca esti fan scoda.....ce te-a jignit?e de ,,pork'' cum spune Badea sa fii fan skoda??? in acest punct demonstrez si ma amuz de tine mai ametitule care-mi spui mie sa-ti raspund la intrebari..!!??!!??pai spuneai ca-mi explici nu ca ma intrebi........ ce ar putea sa ma intrebe un destept ca tine pe mine ??? si care sunt intrebarile??? eu vad numai monologuri de la tine si explicatii pe care nu ti le-a cerut nimeni si mai ales nu intereseaza pe nimeni...... la punctul despre prestigiu dovedesti clar masura ignorantei si suficientei de sine duse la absurd cand vorbesti deja de niste masini care au facut istorie pe aceste pamanturi care-ti dau tie viata dupa filozofia ta si logica de plastilina pe care o practici si vorbind ,,preventiv '' ca tine ITI DAI SEAMA CE PRESTIGIOASA MASINA O SA FIE TATA NANO??? hai sictir stupidule si apropo de sabii ,comentariul tau dovedeste ca nu ai cultura generala de loc,inclusiv despre japonia al carei erou real a fost MUSHASHI
-
LEE, vineri, 15.05.2009 06:33@dogy
Merci, dar nu e nevoie sa ma aperi............. george e fericit cu masina lui ( am si zic ca am tot respectul pentru inginerii cehi ), iar Octavia e o masina buna..............dar nu e HONDA. Iar daca mai si vinde masini din grupul VW, treaba lui, afacerea lui, banii lui............n-o sa-i fac eu vanzari la masinile germane, cehe, spaniole etc........... el cu ale lui, eu cu ale mele......... iar cu MUSASHI il bagi in ceata................. iti repet, stai calm ca nu se merita......stiu ce zic. EL LE STIE PE TOATE..............crede el, cum ca Honda merge in pierdere, cum ca...cum ca..... sa-si vada de masinile lui, Porsche si cu VW se prostesc unele pe altele, isi cumpara actiuni, vor UNIRE, etc..............bleah....... = So if Honda prices the base Insight LX at, say $18,000, buyers get a pretty decent bang for the buck. The top-priced Prius will likely cost $8,000 - $10,000 more than the top-line Insight EX. Frumoasa diferenta de pret :) :) :)
-
george, marţi, 19.05.2009 21:33AULEU MAMA
@ dogy Cate gugumanii ai putut sa scrii... Iti raspunsesem la niste intrebari. Destul de penibile, ce-i drept. Atat... Nici macar asta nu intelegi... O, daaaa...Esti atat de subtil ca nici nu-mi dau seama daca tu ai scris chestiile astea sau pur si simplu ti-ai lasat pisica sa danseze pe tastatura... Pe LEE nu l-am jignit. Doar am facut niste legaturi logice. De restul s-a ocupat el. Adevarul e ca nu-l duce capu` deloc saracu`...Daca citea in diagonala comentariul tau, trebuia sa taca malc...De fapt, el trebuie sa taca punct. Indiferent cine si despre ce vorbeste pentru ca spune numai prostii. Si pe deasupra mai este si slugarnic, atitudine care, in sine, imi produce o greata maladiva chiar si daca se manifesta la persoane care stiu foarte bine subiectul in cauza. Nu ma simt jignit pentru faptul ca SUNT FAN Volkswagen & Audi si DETIN Skoda. Cu atat mai putin ma simt jignit de unul ca LEE. Saracul, a luat-o pe aratura atat de tare ca imi pare rau pentru el. Mai degraba sunt ingrijorat de comportamentul lui si de felul in care (nu) gandeste. Ma ia cu frisoane cand ma gandesc ce inseamna sa ma intalnesc pe strada cu unul ca el. Sau ca tine. Iar pe Badea lasa-l in pace ca spune si el, pe langa diverse lucruri inteligente si o gramada de prostii, unele crancene... Normal ca nu vezi nimic si nu intelegi nimic. Cand a fost ceva de explicat, am explicat (kilometri de text). Cand a fost ceva de intrebat, am intrebat foarte clar (intrebarile sunt semnalizate prin niste semne de punctuatie specifice...pe care tu nu ai cum sa le intelegi fiindca prin clasa a 2-a ai baut cerneala In loc s-o folosesti pentru scris...ceea ce a dus, pe langa lipsuri educationale grave, si la comportamente deviante...) Nici aici n-ai inteles, asa cum n-ai inteles nici...nimic...de fapt...Tu ai zis ca are prestigiu masina pe care o alegi tu...Indiferent cum se numeste ea. You, poor deer...is that all you`re capable of? Ca esti dus cu capu` de tot (la fel ca si alti cativa fani Honda de pe-aici) nu mai e nici o noutate. Dar nu ma asteptam sa nu ai nici macar simtul penibilului...putea sa fie chiar si atrofiat si amputat acest simt al penibilului in ceea ce te priveste...da` nu mai este deloc. Daca aveai un minim simt al penibilului, nu pomeneai ABSOLUT NIMIC despre MUSASHI (nu MUSHASHI). Doar vorbeam de masini, nu? Ce legatura avea asta cu ceea ce discutam noi aici? Iar asta cu ascutitul sabiilor...Ouai de capu` meu. In secolul 21 se mai gaseste cineva sa resusciteze luptelor cu sabii. Nu conteaza cine era manuitorul sabiei. Putea fi oricine, Stefan cel Mare, Gingis Han sau Zorro. Era pur si simplu o idee penibila...si un copil de gradinita speciala ar fi fost dezgustat...parca ai fi “razboinicul luminii”...cu care tu ai in comun IQ-ul... Cat despre cultura generala, ai fost exemplul perfect de ignoranta crancena si tupeu de cocalar: “deloc” se scrie legat daca vrei sa insemne ce ai spus tu acolo, iar Japonia se scrie macar cu majuscula. In conditiile date, ar fi fost normal sa scrii cu majuscule intregul cuvant. Asta ca respect pentru poporul japonez. Si daca tot esti asa de fascinat de cultura si civilizatia japoneza, de ce nu te duci tu sa traiesti macar un an acolo? Si dupa aia sa vorbesti…Nu mi-ar fi placut deloc ideea ca Japonia sa se fi invecinat cu Romania (sau tinuturile/provinciile/teritoriile care astazi sunt reunite sub acest nume). Ever. Dar ma intreb ce ai fi spus despre Japonia tu sau alti admiratori ai culturii japoneze daca Rumanica s-ar fi invecinat cu Japonia un an...unul singur, nu 1000... @LEE De tine ce sa mai spun?…n-ai invatat nimic, n-ai scapat de nici unul dintre proastele obiceiuri pe care le aveai… Asa e! Nu e nevoie sa te apere nimeni. Te faci de 0.02 ROL si singur, mai bine decat ar face-o altii… Speak for yourself. Pe mine nu ma face fericit NICI O MASINA. Cea pe care o am doar ma multumeste. Imi indeplineste majoritatea necesitatilor legate de o masina…Daca pe tine te FACE FERICIT DOAR IDEEA DE A AVEA VREODATA o masina Honda, atunci ai o problema care tine de patologie. Masina asta a mea e facuta in proportie de 90 % de inginerii de la Volkswagen. Care, in marea lor majoritate, sunt friti… Sunt de acord. . Asta nu e neaparat o chestie pozitiva…Sa inteleg ca e chiar mai buna decat Honda? As fi de acord si cu asta… Mai, daca vindeam eu masini Volkswagen acum, laudam firma asta mai ceva decat lauzi tu Honda. Iar MAI TARE decat tine (nu si MAI BINE) nu cred ca o lauda nimeni pe lumea asta. Sa inteleg ca tu vinzi Honda? Daca e asa, atunci sa stii ca faci o treaba foarte proasta pentru ca vanzarile sunt extrem de slabe in conditiile in care masina nu e chiar rea… De cand a devenit important/obligatoriu sa stii detalii despre o figura de mana a 2-a din istoria Japoniei? Ai ajuns sa stii la perfectie TOT despre TOATE figurile istoriei Romaniei de la Burebista la Ceausescu? Tu nu stii de capu` si de viata ta si dai lectii altora… Culmea este ca desi nu stiu prea multe, stiu mult mai mult decat tine… Nu e vorba de ce cred eu. Ci de ceea ce exista cu adevarat. PIERDERE DE APROAPE 3 MILIARDE DE DOLARI INTR-UN SINGUR TRIMESTRU. "Frumoasa diferenta de pret :) :) :), nu?" Si cu perspectiva de a inregistra pierderi pe intreg anul 2009. Din punctul meu de vedere, intrebarea nu e daca vor avea pierderi ci cat de mari vor fi acestea. Cu strategia asta, vor depasi lejer 5 miliarde de dolari. Asa, asa, lasati-ma sa-mi pun la punct strategia! Daca-mi iese manevra si pun mana pe Porsche, deschid o fabrica langa Prundu` Bargaului ca sa va dau si voua ceva de lucru, sa nu muriti de foame… Conform listei de preturi, cel mai scump Insight este $23100 iar cel mai scump Prius este $27270. Diferenta este exact $4170, adica mult mai putin decat $8000, si si mai putin decat $10000 despre care vorbea autorul aticolului. Individul respectiv a incercat o manevra de dezinformare care tine doar pe la americani. Dar vad ca si tu ai luat-o de buna...Ntz, ntz, ntz... In incheiere vreau sa spun ca sunt extrem de dezamagit de tine. Nu ai invatat absolut nimic din toate discutiile noastre. Si sunt cu atat mai dezamagit cu cat vad ca nu ai reusit sa te debarasezi de comportamentul asta libidinos de slugarnic.
Citeste si
-
ECONOMIC | luni, 25 iunieDodge Viper - primul exemplar s-a vândut cu 300.000 de dolariDodge a reuşit să vândă primul exemplar Dodge Viper cu suma de 300.000 de dolari. Suma va fi donată unei fundaţii care luptă împotriva cancerului. Citeste tot
-
ECONOMIC | luni, 25 iunieVolkswagen vrea să finalizeze achiziţia Porsche până în 2014Volkswagen a anunţat oficial că vrea să finalizeze preluarea întregului pachet de acţiuni rămas disponibil în cadrul porsche AG: Citeste tot
-
ECONOMIC | joi, 24 maiElveţia: BMW a primit o amendă de 163 de milioane de dolari de la Consiliul ConcurenţeiBMW a primit o amendă de 163 de milioane de dolari de la Comisia Elveţiană a Concurenţei pentru tentativa de blocare a importurilor de modele noi BMW din ţările vecine pentru a-şi susţine reţeaua internă de dealeri. Citeste tot
-
ECONOMIC | marţi, 22 maiBMW este cel mai valoros brand auto din lume, evaluat la 24.62 miliarde de dolariBMW şi Toyota s-au luptat şi anul acesta pentru cel mai valoros brand auto din lume. Germanii au câştigat uşor, bazându-se pe evoluţia bună înregistrată pe piaţa din China. Citeste tot
-
ECONOMIC | miercuri, 16 maiGM sistează investiţiile în publicitate pe Facebook: "Nu e deloc eficient"Chiar dacă cea mai mare reţea de socializare din lume este considerată un loc excelent pentru a aduna clienţi, unele companii reanalizează opţiunile. GM a anunţat azi că sistează investiţiile în reclame pe Facebook. Citeste tot
super-tare :) bravo HONDA! si la mai mare !!!