Preţuri BMW Seria 1 în România: compacta premium porneşte de la 23.900 de euro

Publicat luni, 23.03.2015 09:45 de Sebastian Toma

Importatorul BMW în România a anunţat astăzi lista de preţuri a noului Seria 1. Odată cu acestea, au fost anunţate şi preţurile gamei Seria 6 facelift.

BMW a anunţat listele de preţuri pentru piaţa din România ale modelelor Seria 1 şi Seria 6 în variantele cu facelift. Varianta cu trei uşi a compactei germane premium pleacă de la 23.930 de euro cu TVA inclus pe piaţa din România, în timp ce echivalentul cu cinci uşi al celei mai ieftine versiuni a lui Seria 1 are un preţ de pornire de 24.740 euro.

Gama Seria 1 este oferită alături de 11 motorizări, două transmisii şi unele variante pot fi comandate şi cu tracţiune integrală. Pe lângă varianta standard, BMW oferă versiunile "Advantage", "Sport Line", "Urban Line" şi "M Sport" ale compactei sale, fiecare dintre acestea având în dotare anumite pachete de echipamente şi un set de ornamente exterioare specifice.

BMW Seria 1 facelift, imagini şi informaţii oficiale: transformare radicală

Varianta restilizată a lui Seria 1 a debutat în acest an la Salonul Auto de la Geneva, în timp gama Seria 6 a primit un facelift în luna ianuarie, la Salonul Auto de la Detroit. Revenind la compacta germană, modelul este acum acordat estetic la nivelul limbajului stilistic a producătorului din Munchen. Vorbim despre o parte frontală schimbată semnificativ, o nouă bară de protecţie şi chiar şi o altă capotă. Grila este redesenată, la fel cum este cazul blocurilor optice, echipate acum şi cu lumini de zi cu LED-uri în echiparea standard şi fiind oferite şi în variantă full LED (opţional). Profilul este diferit la nivel de linii, iar gama de jante şi culori are noi posibilităţi la dispoziţie. În ceea ce priveşte posteriorul, stopurile au fost remodelate complet şi beneficiază de tehnologie LED pentru a sublinia forma literei "L" specifică modelelor BMW recente.

La nivel tehnic, principala noutate adusă de facelift în gama Seria 1 este introducerea motorizărilor cu trei cilindri în ofertă. În plus, Seria 1 are mai multă putere în varianta de top şi are trei variante de motorizare disponibile în compania sistemului de tracţiune integrală xDrive. Deoarece Seria 1 a fost modelul alături de care BMW a lansat o serie de aplicaţii de smartphone integrate strâns la electronica maşinii, restilizarea compactei nu a ratat ocazia implementării de noi funcţii BMW Apps. Acestea includ funcţii on-line pentru reţelele sociale, servicii de muzică şi fluxuri de ştiri online, colectare de date de telemetrie sau chiar o interfaţă de comandă pentru camerele GoPro şi alte aplicaţii integrate direct în sistemul de comandă iDrive.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUL BMW Seria 1 3 uşi
NOUL BMW Seria 1 5 uşi
PREŢ
(€ cu TVA)
 cu Automată cu xDrive PREŢ
(€ cu TVA)
cu Automată  cu xDrive
ECHIPARE Standard
116i 109 CP
180 Nm
23.932 - - 24.738 - -
118i 136 CP
220 Nm
25.172 - - 25.978 - -
120i 177 CP
250 Nm
28.830 - - 29.636 - -
125i 218 CP
310 Nm
32.674 - - 33.480 - -
M 135i 326 CP
450 Nm
43.710 48.050 44.516 48.856
114d 95 CP
235 Nm
26.226 - - 27.032 - -
116d Efficient Dynamics Edition 116 CP
270 Nm
27.466 - - 28.272 - -
116d 116 CP
150 Nm
27.466 - - 28.272 - -
118d 150 CP
320 Nm
29.512 - 31.558 30.318 - 32.364
120d 190 CP
400 Nm
31.620 35.898 32.426 36.704
125d 224 CP
450 Nm
- 38.130 - - 38.936 -
ECHIPARE Advantage
116i 109 CP
180 Nm
23.358 - - 26.164 - -
118i 136 CP
220 Nm
26.598 - - 27.404 - -
120i 177 CP
250 Nm
30.256 - - 31.062 - -
125i 218 CP
310 Nm
33.914 - - 34.720 - -
M 135i 326 CP
450 Nm
- - - -
114d 95 CP
235 Nm
27.65 - - 28.458 - -
116d Efficient Dynamics Edition 116 CP
270 Nm
28.892 - - 29.698 - -
116d 116 CP
150 Nm
28.892 - - 29.698 - -
118d 150 CP
320 Nm
30.938 - 32.984 31.744 - 33.790
120d 190 CP
400 Nm
33.046 37.324 33.852 38.130
125d 224 CP
450 Nm
- 39.370 - - 40.176 -
ECHIPARE Sport Line/Urban Line
116i 109 CP
180 Nm
27.094 - - 27.900 - -
118i 136 CP
220 Nm
28.334 - - 29.140 - -
120i 177 CP
250 Nm
31.992 - - 32.798 - -
125i 218 CP
310 Nm
35.030 - - 35.836 - -
M 135i 326 CP
450 Nm
- - - -
114d 95 CP
235 Nm
29.388 - - 30.194 - -
116d Efficient Dynamics Edition 116 CP
270 Nm
30.628 - - 31.434 - -
116d 116 CP
150 Nm
30.628 - - 31.434 - -
118d 150 CP
320 Nm
32.674 - 34.720 33.480 - 35.526
120d 190 CP
400 Nm
34.782 39.060 35.588 39.866
125d 224 CP
450 Nm
- 40.486 - - 41.292 -
ECHIPARE M Sport
116i 109 CP
180 Nm
28.334 - - 29.140 - -
118i 136 CP
220 Nm
29.547 - - 30.380 - -
120i 177 CP
250 Nm
33.232 - - 34.038 - -
125i 218 CP
310 Nm
36.456 - - 37.262 - -
M 135i 326 CP
450 Nm
- - - -
114d 95 CP
235 Nm
30.628 - - 31.434 - -
116d Efficient Dynamics Edition 116 CP
270 Nm
- - - - - -
116d 116 CP
150 Nm
31.868 - - 32.674 - -
118d 150 CP
320 Nm
33.917 - 35.960 34.720 - 36.766
120d 190 CP
400 Nm
36.022 40.300 36.828 41.106
125d 224 CP
450 Nm
- 41.912 - - 42.718 -

 

BMW Seria 6 facelift în România

Gama Seria 6 facelift va fi disponibilă pe piaţa din România începând cu data de 23 martie 2015, iar oricare dintre cele trei variante de caroserie ale modelului se bucură de mici schimbări estetice, o echipare standard mai generoasă, o gamă mărită de elemente de personalizare şi numeroase îmbunătăţiri în materie de dinamică, eficienţă şi performanţe. În ceea ce priveşte preţurile în România, cea mai accesibilă este varianta Coupe a lui Seria 6, care pleacă de la 85.310 euro cu TVA inclus. Următoare pe listă este caroseria Gran Coupe a lui Seria 6, care porneşte de la 87.480, în timp ce decapotabila gamei pleacă de la 94.300 de euro. Valorile de mai sus sunt valabile pentru varianta entry-level în gamă, botezată 640i.

Detaliile complete ale facelift-ului din gamele BMW Seria 6 Cabrio, Coupe, Gran Coupe şi M6

  • gorila, luni, 23.03.2015 11:01

    aveau nevoie ,neaparat de un face lift....si le-a iesit .intr-adevar e unul reusit ,imi place...chiar daca pretul e peste ce pot eu.....visa.

  • ingerulol, luni, 23.03.2015 11:38

    In medie costa cu 5000Eur peste Golf cu echipari si motorizari similare.

  • Ivanoff, luni, 23.03.2015 12:13

    WHATTT?????????? Cum mama dracu sa ceri bai nene 31.434 pe 114d cu motor de Logan ? 95 de cai in anul 2015 ??? Si la ce ma ajuta ca are ''M Sport'' ? Doar asa ca impresie ???? Vine un Cielo 1.5 si se p*** pe tine cu tot cu M Sport de pe seria 1 si 31 de mii. Pana unde i-au ajuns cutezanta ...... Honda Civic 1.6 diesel 120 de cai . Si nu e ''premium'' . Asadar ? Seria 1 ce e ? Premium sau non-premium ? Eu cred ca e low-cost cu motoare de Sandero :)))))

  • chinezu, luni, 23.03.2015 12:59

    Dupa felul idiot de a face masini cu butoane inspirate din anii 90 , grele cat un mic utilaj , si personal dupa ce am mers cu 114d , nici foarte comfortabile, si fara vlaga pentru banii ceruti ! De acord ... joaca in alta liga ... se apropie de Logan si Sandero !

  • Andy, luni, 23.03.2015 13:02

    Adevarul e ca in loc de Golf, pentru 5000 de euro in plus (asa cum observa ingerulol) merita mult mai mult Seria 1 care e totusi premium 100%. @Ivanoff Cielo avea 1.5 80 cp aspirat. Performantele sunt mult mai slabe la Cielo cu toata greutatea redusa fata de Seria 1 si consumul dublu (am avut Cielo luat de nou - varianta coreeana - si in Bucuresti imi lua constant 15-16/100km in traficul de la orele "magice"). Nu compara mere cu pere. Plus ca nu te obliga nimeni sa cumperi 114d (daca intr-adevar iti permiti Seria 1). Ceea ce nu intelegi tu e ca nu mai traim acum 15-20 de ani. Cerintele consumatorilor s-au schimbat mult plus ca si globalizarea influenteaza enorm toata lumea din jurul nostru.

  • Andy, luni, 23.03.2015 13:12

    Ivanoff=chinezu. Bravo postacule. Iti dai like-uri singur si la altii care au alta parere manute rosii cu duiumul. Probabil ca te-ai plimbat si cu covorul fermecat in trecut...

  • Ivanoff, luni, 23.03.2015 13:17

    @Andy, daca in mare parte sunt de acord cu comentariile tale, acum da-mi voie sa te contrazic. Eu m-am referit la Cielo echipat cu DOHC ultimul model, care nu avea 80 cp, avea 90 si 16 valve. Mai exista unul de 1,6 109 cp . Nu m-am referit la consum, evident ca consuma mult, doar era euro 3 motorul. Dar avand in vedere ca BMW are un motor diesel, deci mai lent la plecare , ''performantele'' acelea nu se vor simtii decat in zona de cuplu si atat, adica cand turbina ''lucreaza'' , iar asta nu se va intampla decat la o anumita turatie. La un demaraj de pe loc se va simti LAG-ul. Intelegi ? Asadar pt ce mai scrie ''M sport'' ? Doar sa ''impresionez'' lumea ? Penibil. E ca si la Daciile alea care proprietarii le pun stickere ''Sport'' pe luneta :)))))

  • Arhonim, luni, 23.03.2015 13:28

    Un model depasit, tehnic si estetic, cu motoare de drujba. Si pretul exorbitante. Nu merita !

  • elo, luni, 23.03.2015 13:29

    Urata cu spume !

  • dan_grc, luni, 23.03.2015 13:59

    Acest face lift va aduce un plus pt Bmw în clasa compactă, până la sfârșitul anului, în lupta cu A3 și clasa A, acum arată cum trebuie. @chinezu din ferentari Ăsta e un articol în care poți sa-ți depășești recordul de nume folosite, la voturi trebuie să mai lucrezi, nu prea este suficient.

  • @Ivanoff, luni, 23.03.2015 14:01

    Stai linistit ca motorisca de 95 de cai va fi cea mai cumparata in randul amatorilor care vor BMW si se cauta de ''maruntis'' prin buzunare. Vor avea o masina atata de ''premium'' exact cum au visat ei in copilarie. Acum daca nu au bani de ceva mai superior cumpara 95 de cai, ca deh e Bemve domle, iar motorul de Bhemve e cel mai dinamic din lume, chiar daca are si 40 de cai cat un scooter :))))) . Dar decat coji din afara cu 200 de cai si roase pana la ultimul surub, pai mai bn prefer 95 de cai :)))) , ii mai pun ei un subufer si aia e ........ tiganie de paranghelie........ Da sunt baiat cu Bemveu, Si-am gagici cate vreau eu. Haidee in masiinaa mea, cine-mi schiimba viteza. :))))))))))

  • AndreiRN, luni, 23.03.2015 14:09

    Preturi mari pentru un model Chinezesc.

  • Ivanoff, luni, 23.03.2015 14:12

    @AndreiRN, evident ca sunt produse in China, doar acolo este mana de lucru ieftina. Pe nemtii nu-i mai intereseaza CALITATEA, ci CANTITATEA. Doar Lexus este singurul producator premium care nu numai ca se respecta, dar respecta si clientii, neasambland pe aceasta piata cum e China, de frica problemelor de calitate.

  • mntsn, luni, 23.03.2015 14:13

    Performanta, calitatea si rafinamentul de top costa, de obicei mult. E normal sa fie asa, iar daca oferta vine de la BMW, pretul e cu atat mai justificat. Asa a fost mereu si asa va ramane si in continuare. Cine are suficienta minte sa inteleaga, poate trai linistit cu asta si se va limita la ce-i permite buzunarul. Cine nu accepta, e liber sa-si roada unghiile de invidie, dar cel mai bine ar fi sa o faca in privat, ca de circ in public cu maimute nebune ne-am saturat.

  • @mntsn, luni, 23.03.2015 14:20

    Te-ai facut de rusine, expertule. Hai ca iti cumpar o Volga din targ, ii pun sigla BMW si ti-o dau cu 50k euro, ca sa fie pretul justificat , ca doar e BMW ca are sigla de ''firma'' pe bot. Vrei ? Penibil again......

  • C, luni, 23.03.2015 14:21

    Domnule Ivanoff, folosesti "mai superior" la toate postarile si uite asa ne dam seama toti ca folosesti 50 de nume. E penibil! Lasa pozele si review-urile cu Mazda 6 si mai pune mana si pe o carte!

  • dan_grc, luni, 23.03.2015 14:31

    @Andrei și papagalul de mafia Când o fi Lexus independent și -o să fie și profitabil, atunci puteți să vorbiți de cât de tare este că nu produce componente în China sau nu asamblează acolo pt piața locala, când primești de 25 de ani fonduri enorme de la Toyota și pe piața din Japonia vinzi mai puțin decât Mercedes și Bmw, înseamnă că ai o mare problemă de imagine și nu numai, Lexus pe cont propriu ar da faliment în câțiva ani, încă nu și-a depășit imaginea de marcă tânără, înființată pt a concura Mercedes, trebuie sa mai cheltuiască Toyota zeci de miliarde până vă depăși aceasta condiție.

  • @dan_grc, luni, 23.03.2015 14:39

    Copile tu ai auzit de satisfactia clientilor? Stai jos, mai ai multe de invatat . Sumedenia de voturi negative pe care ti le iei de la fani, e clara.

  • Ivanoff, luni, 23.03.2015 14:47

    @dan_grc, lasa ca are BMW si Mercedes ''o imagine mai buna '' ca Lexus, cu acele transmisii si volante ''friabile'' in timp, probleme cu caseta de directie, transmisie, macarale geamuri , etc, asta DA IMAGINE de marca. Deci pot sa zic ca si Mercedes si BMW mai au de cheltuit zeci de milioane pt a depasii aceste conditii negative . Toyota deja cheltuie anul zeci de miliarde, si asta fiindca investeste in tehnologii avansate si sisteme de propulsie, cauta pe net sa vzi cat au costat simulatoarele de siguranta cu tehnica NASA.

  • F, luni, 23.03.2015 14:57

    @Ivanoff - Corect este: "lasa ca au BMW si Mercedes o imagine mai buna". Nu degeaba iti ziceam de cartea aia.

  • Brembo, luni, 23.03.2015 15:43

    Sa ceri 31 000 Euro pe un 1,4 diesel de 95 CP......Wow!Dar este un proverb, prost e al de da, nu al de cere :-)))

  • @dan grecu, luni, 23.03.2015 15:57

    Ma tot uit la avatar, si iti admir limuzina. Cat costa intretinerea? Multumesc anticipat !

  • zarnesteanu, luni, 23.03.2015 16:24

    Repet si aici intrebarea de la stirea cu Alfa Romeo. Daca eliminam toti nedelcii, ivanuovii, AndreiiRN si chinezii, oare cati scriem de fapt pe Automarket.ro? Poate o mana de oameni.

  • @pamflesteanu, luni, 23.03.2015 16:48

    Iar multi se intreaba, cum ar fi daca te-am elimina pe tine ? Ca si branza fara zer .

  • dan_grc, luni, 23.03.2015 16:54

    @@dan grecu Salut! Masina in cauza, 520d Automat , model 2002. Motorul a inceput sa tremure sambata seara, in timp ce conduceam. Pana in momentul respectiv, nicio eroare pe bordul masinii. Dimineata urmatoare am verificat nivelul la ulei, lichid de racire, am golit filtrul de motorina si am facut si plinul de la OMV cu motorina cea mai scumpa. Ca si simptome: cand o pornesc, pe liber, merge lin o secunda, apoi parca da se opreasca,moment in care tremura, apoi iar lin o secunda, apoi iar tremura, si tot asa. In mers, urca in ture normal, dar prinde viteza greu tare. Viteza maxima pe care am prins-o a fost 120km/h. La Kick Down, se tureaza pana in 4000rpm, dar nu ia viteza. Urca greu, cu tremurat, pana in 110-120km/h dupa care se tureaza in gol si nu mai ia viteza. Pana la 90km, imi da urat in nas, in sensul ca pot lovi si volanul daca nu-s atent. Am mers asa cu masina aprox. 400km ieri, si am ajuns in Bucuresti cu aceleasi simptome. Deci, pana acum, doar postez un video cum suna motorul la prima cheie dimineata. In realitatea, sunetul motorului nu e asa de puternic,fiind amplificat de calitatea telefonului, dar tremuratul tot ala ramane. REPET: masina nu a vazut inca diagnoza,testere, control la un service ceva....dupa ce o programez la doctor, revin cu problemele care le-a gasit. Ca o paranteaza, de la revizie am facut aprox.10.000km, cu ulei motor Ravenol, si schimbate filtre ulei, motorina, polen, aer, epurator, toate furtunele de vacumm, chiar si cele de la tampoane, pompa de sub scaun sofer, in mai 2014 am facut ultima diagnoza si nu aveam nicio eroare pe motor si cutie, injectoare. Dar cu timpul, si cu varsta masinii, pot aparea multe erori si probleme.

  • scuzati, luni, 23.03.2015 16:57

    Am vrut sa zic proprietar de bmw

  • mntsn, luni, 23.03.2015 16:59

    @zarnesteanu: da, extrem de putini, fata de ce era odata. Asta e: un site facut praf de un retardat.

  • MARIUS, luni, 23.03.2015 17:30

    SERIA 1 NU ARE NIMIC IN COMUN CU PREMIUM...MARCA DA , DAR NU SI SERIA 1 . DACA MERGI LA UN DEALER BMW ITI SPUNE DIN START CA PREMIUM INCEPE CU SERIA 5 UNDE GASESTI UN SALT URIAS INTRE MATERIALELE GASITE PE SERIILE MAI MICI , INCLUSIV SERIA 3 ... ASA CA MAI USOR CU PREMIUM

  • Scorpionul.negru, luni, 23.03.2015 18:50

    @MARIUS Seria 1 e premium 100% in clasa ei dar ca masina iti dau dreptate ! Nu e premium. Nu se poate compara cu materialele si finisajele din 5 de ex. Asa e si la Audi si la Mercedes. Bine ca au reinoit spatele ala ca arata a Polo inainte. Numai BMW nu era. Acum e mult mai ok.

  • Marian.Nedelcu, luni, 23.03.2015 19:30

    Nu este cea mai confortabila si mai premium masina din segment, avand in vedere suspensia setata pe sport care te cam zdruncina uneori, iar majoritatea versiunilor au scaunele proiectate in Lilliput si portbagaj de dimensiunea unui cub rubik, insa tractiunea spate face ca seria 1 sa fie una din cele mai distractive masini compacte, dar lipsa unui diferential cu alunecare limitata poate sa devina frustranta in cazul versiunilor mai puternice, daca vrei sa te joci mai tare.

  • dan_grc, luni, 23.03.2015 19:37

    Diferenta intre clase exista la orice marca, evident ca seria 1 nu are materialele din seria 5, dar de ceva vreme se pare ca unii sunt infuentati de catre cineva, nu stiu, in privinta acestui termen de premium, adica s-a tot vorbit de materiale si " pele pe bord" si gata domnule, ai obtinut o masina " mai premium" decat alta, pai pe acest principiu de ce ar fi Lexus Ct premium, comparativ cu GS? Crede cineva ca are aceleasi materiale? Sau un Volvo V40 fata de S80, asa vechi cum este acum, tot nu se compara, deci despre ce vorbim? In clasa lui, seria 1 are un interior mediu ca si calitate, dar partea tehnica ( lasati-ma cu 114 d, am explicat de prea multe ori dc exista) e de exceptie, cand pe un 125d de exemplu ai 224 cai, cutie automata performanta, 450 Nm, xdrive, dinamica de exceptie...si astea fac parte dintr-o oferta pe care putini o au, bineinteles ca sunt scumpe si ca sunt multe alte variante, dar asta e valabil si pentru concurenta. @marius Si eu daca as fi dealer Bmw nici nu te-as lasa sa te urci in seria 1, prima oara vreau sa vad daca ai bani de seria 5, iar saltul ala urias de care vorbesti va fi si la pret, deci...

  • Marian.Nedelcu, luni, 23.03.2015 20:58

    Dany taticule, asculta si la baietii astia ca au si ei dreptate. Eu unul dau dreptate userilor precum @Scorpionul.negru si @MARIUS, BMW seria 1 nu este premium, asa cum am mai zis si in alte cazuri, mai au de lucrat la modelele de intrare precum seria 1 si seria 3. Partea tehnica nu poate fii ''de exceptie'' odata ce ii lipseste un diferential cu alunecare limitata, asadar aici au redus din costuri, iar cand reduci din costuri, nu te mai poti gandi la un model ca fiind premium. Calitatea este medie intr-adevar , dar ce inseamna medie ? Medie o poate avea si un VW Golf, sau Ford Focus sau Toyota Auris in versiuni de varf nu ti se pare ? Nu-i un argument potrivnic prin care sa tragi aceasta concluzie. Iar 224 de cai cutie auto performanta si niste suspensii mai sport nu spun despre masina ca fiind premium. Cu 300 euro pot face chip tunning la orice masina compacta non-premium, ii mai montez niste bari de rigidizare punte fata si spate, niste suspensii de buna calitate , schimb transmisia si kitul de ambreiaj, un kit de franare Brembo si am adus-o la nivelul unui Seria 1cu cateva mii de euro . Intelegi ? Deci va fi premium ?

  • dan_grc, luni, 23.03.2015 21:12

    Bai euglena verde ce esti, ia spune cat de premium este Lexus Ct fata de alte modele Lexus? Stii si tu ce este diferential cu alunecare limitata? Ce inseamna versiuni puternice pt tine? Pai M135i este destul de puternic? Cica este si cam are diferential, iar tu ai o alunecare limitata spre penibil, de vad ca nu te mai saturi, pai normal ca poti sa transformi orice masina intr-una premium cu-n kit de franare si suspensii, de exemplu poti transforma o minunata Corola de 1.4 aspirat intr-un extraordinar Lexus Ct, dar nu hibrid ca e putin mai complicat, deci se poate, aici ai dreptate.

  • Marian.Nedelcu, luni, 23.03.2015 21:29

    Mai posesor de Moskwicz, vorbeai de 125d de 224 cp si acum brusc ai sarit la M135i , te-ai vazut fara resurse neuronale si de asta nu ? De fapt de asta ai nevoie tu, de o reteta neuronala, care iti va ajuta la modelarea matematica a procesului de invatare ( memorare ), fiindca din cate vad dispui de un minim de neuroni, organizati in organul ce permite coordonarea functiilor vitale ( creierul ). Cand faci rabat la un diferential cu alunecare limitata pe versiuni fara ''sigla'' M , asta inseamna, ca o marca face rabat pe acel model la mult mai multe lucruri, care pot fi vizibile pe durata de exploatare a masinii nu neaparat la cumparare. Multam !

  • zarnesteanu, luni, 23.03.2015 21:32

    Orice incercare de de a rationa cu @mafia este timp pierdut. Cine nu si-a dat seama de asta, i-o spun acum pe sleau . Mai demult il dispretuiam. Pe urma am fost socat de abisurile mentale in care isi duce traiul si marturisesc ca intr-un grad sau altul, inca ma socheaza si astazi. Dar ... cu timpul am ajuns sa-l "sar" pur si simplu. Cele cateva secunde petrecute pe textele lui sunt mai bine folosite sa te uiti in gol, sa-ti pui ordine in actiunile immediate, sau un click pe un link cu adevarat interesant. Astazi nu-l mai dispretuiesc, ba chiar incerc sa ma gandesc ca si el e copilul cuiva, care poate sufera sa-l vada in degradarea in care traieste. Fiecare ne ducem viata dupa cat intelegem din ea. Dar daca este pierdere de vreme cititul randurilor unui creier anormal, mi se pare o irosire si mai mare a timpului sa-i raspunzi. Drept urmare, asa cum nu i-am adresat luni sau poate ani de zile nici un cuvant, la fel voi face si de-acum incolo. Cu cat primeste mai multa atentie, cu atat isi atinge scopul de a te trage in lumea lui. Este infiorator pur si simplu. PS Da, si sunt curios in cat timp cuvintele care le-am scris mai sus vor aparea in replicile pe care le va da altora pe site-ul asta. :) Poate chiar mie insumi :)

  • Ionutz_smekerul, luni, 23.03.2015 21:52

    Nu vreau sa denigrez in vreun fel masina asta, este extrordinara, dar 36000 de euro pt un 2.0 d de 190 de cai mi se pare enorm, oricate optionale ar avea. La pret mai mic iti iei Passat 2.0 tot de 190 de cai 4 motion si cu cutie dsg, inteleg ca 120d o sa fie peste aceasta masina dar in opinia mea nu mai buna. (exemplu pe care l-am dat a fost primul care mi-a venit in minte cu siguranta ca mai sunt si altele). Pentru mai multe detalii vizitati-ne la: http://www.4tuning.ro/test-drive/test-drive-bmw-420d-exercitiu-de-stil-21074.html

  • Ionutz_smekerul, luni, 23.03.2015 21:53

    PS: Exemplul de 420d este mai bun decat 120d.

  • qwerty, luni, 23.03.2015 23:33

    ce tiganeala pe aici. e clar ca niciunul care scrie, nu isi va lua masina asta. e clar ca va veni cineva cu comentariu gen "imi iau ceva mult mai tare". e clar ca intotdeauna strugurii vor fi acrii. daca nu iti spune nimeni pretul, cu totii putem afirma ca masina arata infinit mai bine decat cele doua generatii anterioare. prin urmare exista o evolutie. sa nu uitam ca bmw ofera tractiune spate, ceea ce concurenta nu ofera. nici vw nici audi. sunt un fan declarat al vw, merg cu golf de ani buni de zile si consider ca e cea mai buna masina pe care mi-as putea-o cumpara, dar hai sa nu negam acum celelalte masini. cine isi va permite sa si-o cumpere, nu va fi deranjat ca are cu 20 de cai mai putin decat honda care il depaseste sau decat cielo. el va calatori intr-un ambient si un comfort infinit mai mare. sa nu uitam ca este marca premium, indiferent ca marcile de masa produc masini mai puternice decat asta, nu se poate compara cu asta. pur si simplu se adreseaza unor genuri diferite de persoane. genul caruia se adreseaza bmw, intelege fara probleme aceasta masina. chiar si in versiunea mai putin puternica. este limpede ca daca vrei mai multi cai, faci rabat la calitate si alegi o marca de masa ca vw, opel, kia, ce vreti voi. si mercedes ofera 1.5 diesel la 110 cai dar si cu pret de pornire de la 26 de mii. acum hai sa spunem ca mai bine iti iei cielo la aceiasi putere si il faci la liniute. e de-a dreptul aberant.

  • Lache, marţi, 24.03.2015 10:54

    Un lucru destul de ciudat: nu a aparut pacaliciul turbo.Iarasi am ratat ocazia sa invatam ce inseamna turbo.Slab de tot devine autocircul.ro

  • @jmekere, marţi, 24.03.2015 12:14

    Judecand dupa avatar si masina pe care o detii, era si prea de tot sa nu iti placa Passat TEDEI , la dreacu. Ma intreb un lucru , oare chiar toti posesorii de masini germane sunt analfabeti ca tine ? Nu ma mira, altii scuipa chiar si seminte noaptea in fata blocului cu manele la maxim de nu-mi dau mie somn .

  • @Dan Grecu, marţi, 24.03.2015 14:31

    Tu mai explica-ne dc se cumpara motorizarea de 95 de cai, ca esti bun la asta. Nu as subestima Corolla de 1.4 , in locul tau. Sa nu te puna dreacu sa superi un proprietar cu o astfel de Corolla 1.4 ca-ti aduni pistoanele de pe jos dreacu :))))))) . Fata de o coAJA DE bEMVE COROLLA DE 1.4 E SUPER CAR :)))))))

  • @mafia, marţi, 24.03.2015 18:06

    Dupa ce te straduiesti sa te votezi singur, tot zero barat ajungi la toate stirile, fara tine chiar ar fi plictiseala, un maimutoi mai mare ca tine nu exista.

  • Lache, marţi, 24.03.2015 19:45

    Corolla 11 cu motor de 1.4.Ce dreacu,mafiotule,esti cu pluta?

  • Lache, marţi, 24.03.2015 19:55

    .Dar totusi,ce-i gresit cu tine?Cand ai fost mic,de cate ori ai fost prins in brate cand te aruncau in sus?Din nou iti spun.Nu-i nimic coerent si concret in ce spui tu.Ai grija de tine.Cand ploua sa nu iesi cu capul descoperit in ploaie.Nu ai nimic in cap,iar picaturile de ploaie cand lovesc ceva gol fac un zgomot extrem de enervant.S-ar putea sa innebunesti.Ai facut si faci atata reclama Toyotei,incat japs vor avea grija de tine.Viitorul nu-i prea roz pt.tine. Sanatate maxima!

  • @@mafia, marţi, 24.03.2015 20:07

    Bai ce destept esti tu ma, parca tocmai ai facut o descoperire: Nu-mi spune ! Ai depistat ce poate face chibritul asa-i ? Nu-mi pasa de voturi, fi baiat mai diplomat si mai superior in gandire, daca vrei sa fi respectat.

  • @Lache, joi, 26.03.2015 11:07

    Partzare, tot mai ai curajul sa apari ? Iar te-ai aruncat cu capul in piscina goala ? Iar imi copiezi expresiile ? Dupa ce ai avut tupeul sa raspunzi fara rusine la intrebarile puse de baiatul de peste Prut, acum ce faci bah puhoiule ? Dai copy-paste din comentarii ale mele mai cizelate ? E prea greu pt tine. Prietena ta ce spune cand te vede asa ? Iti pune o compresie cu apa rece pe frunte ? Good job meeenn ! I don't you......... my bro.