Prețuri Citroen e-C4 X în România: versiunea electrică a lui C4 X pornește de la 43.900 euro

Publicat vineri, 20.01.2023 16:40 de Alexandru Monenciu

Versiunea electrică a noului Citroen C4 X pornește la noi în țară de la 43.900 de euro. Denumită e-C4 X, aceasta are o autonomie de până la 360 de kilometri.

Acum că am aflat cât costă noul Citroen C4 X la noi în țară, hai să vedem cât trebuie să scoată din buzunare românii dacă vor versiunea electrică a modelului francez. Adică e-C4 X.

Știm că vine echipat cu un singur motor electric, capabil de 136 CP și 260 Nm, suficient pentru a ating 100 de km/h în 9.5 secunde (cu modul Sport activat). Pachetul este completat de o baterie de 50 kWh care permite o autonomie de până la 360 de kilometri.

La o stație rapidă, de 100 kW, bateria ajunge la 80% din capacitate în 30 de minute.

În România, noul Citroen e-C4 X este disponibil în 2 niveluri de echipare: Feel Pack și Shine. Cea mai accesibilă versiune pornește de la 43.900 de euro cu TVA inclus.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUL Citroen e-C4 X
PREŢ
(€ cu TVA)
ECHIPARE Feel Pack
Electric 136 CP
260 Nm
43.900
ECHIPARE Shine
Electric 136 CP
260 Nm
46.300

Echiparea standard include, printre altele, jante de 18 inch, tapițerie mixtă, faruri Eco LED, display central de 10 inch pentru sistemul multimedia, instrumentar digital de bord cu ecran de 5.5 inch, suspensie cu amortizare hidraulică, scaune Advanced Comfort și volan îmbrăcat în piele.

via Citroen

  • ROV, vineri, 20.01.2023 18:16

    Masina termica 23.000, peste 25.000 de componente; Masina electrica 43.000, 6000 componente, din care bateria e ccca 5000 euro( 100 euro/Kw); Nu inteleg...

  • pipo, vineri, 20.01.2023 18:29

    Hai ca sunt duși rau..! Deci 20 k in plus pt. practic aceeasi masina si performante ! Doar pt. faptul ca e electrica ! Cu autonomie reala undeva intre 200 si 250 km probabil ! Gizăs...! Ce sa zic...la mai multe ...are balta peste !

  • eu, vineri, 20.01.2023 19:02

    O caruta de bani si o baterie de toata rusinea.

  • Idic, vineri, 20.01.2023 21:45

    Se poziționează bine Citroen, oferă vreo 4 secunde în plus până la 100 km/h pentru doar 10 000 euro față de Tesla. Estimez că nu vor avea nicio problemă cu semiconductorii.

  • Mircea Badea, sâmbătă, 21.01.2023 05:32

    nu stiu cum sa scada actiunile, sa vanda firma sau?

  • eu, sâmbătă, 21.01.2023 12:27

    Stau si ma gandesc, oare cine si mai ales de ce ar da banii pe asa ceva?

  • Assur, sâmbătă, 21.01.2023 16:27

    Comparati cu tesla 3 sau y…sau mai bine nu

  • Mana-rece-suflet-cald, sâmbătă, 21.01.2023 17:38

    Nicio marcă auto nu are o diferență de preț atât de mare între o termică și versiunea ei electrică. Aproape dublu! La Volvo, XC40 electric costă doar cu 10-15% mai mult decât versiunea termică. Și nici așa nu se înghesuie clienții, din cauza autonomiei încă reduse și a infrastructurii de încărcare insuficiente. Nu știu cine va cumpăra electrica Citroen la prețul ăsta. Susțin mașinile electrice, dar nu așa ceva.

  • Dutz, duminică, 22.01.2023 04:14

    Nu fiți rai… are led-uri si volan îmbrăcat in piele, ce mai vrem? Așa ceva… au cheltuit sute de milioane pe dezvoltare si o sa vândă un rahat be băț. O sa vedem cam pe la jumătatea lui 2023 când se va trage linie cum își vor justifica șefii de proiecte de la fiecare producător pierderile, pentru ca Citroën nu va fi singurul caz.

  • Wonka, duminică, 22.01.2023 10:58

    Oricât de fan Citroen aș fi, pentru 1000€ în plus prefer o Tesla Model 3.

  • Enigmatrix, duminică, 22.01.2023 13:11

    Ce pocitanie de mașină. Cum să dai banii pe așa ceva?

  • idic, duminică, 22.01.2023 17:21

    Precizez pentru persoanele care nu au cumpărat mașini niciodată, preț de pornire înseamnă spanac. La dotări similare, tesla e mult mai ieftină decât citroen ec4x.

  • PMC, luni, 23.01.2023 10:48

    Deci cum era aia: Bateriile se vor ieftini! aaaahahahahahaaaa :)))) Deci aceeasi masina, dar mai proasta, pe baterii, costa cu 20.000 de eur in plus. Bai, mai e cinva normal in lumea asta???

  • PMC, luni, 23.01.2023 10:53

    @ROV: da, masina clasica (pentru oameni cu creier) are mai multe "componente", cum spui tu, dar componentele alea isi fac treaba excelent, au fost testate in timp si merg foarte bine, nu e nevoie de o masina din mai putine bucati si mai proasta ca sa ne fie bagata pe gat din ratiuni de isterie dogmatica climatica.

  • I.Craciun, sâmbătă, 25.02.2023 16:31

    Daca la Spring îi mai pune 100km la autonomie,bate totul la vânzări.