Prețuri DS9 în România: sedanul premium pornește de la 49.900 de euro

Publicat marţi, 27.04.2021 17:50 de Alexandru Monenciu

Sedanul DS9 poate fi comandat începând cu 28 aprilie în România. Momentan, clienții au la dispoziție o motorizare pe benzină și una plug-in hybrid, dar ulterior gama va fi completată cu alte două versiuni plug-in hybrid.

Francezii de la DS trebuiau să prezinte lumii întregi sedanul DS9 în aprilie 2019, cu ocazia Salonului Auto de la Shanghai. Evenimentul a fost amânat până în luna februarie a anului trecut, când noul model produs în China a fost dezvăluit presei.

Începând cu 28 aprilie, noul DS9 poate fi comandat și pe piața din România. Clienții pot alege dintre două niveluri de echipare: Performance Line+ și Rivoli+.

Pentru moment, DS9 poate fi comandat fie alături de un motor pe benzină, de 1.6 litri, care dezvoltă 225 CP și 300 Nm, fie alături de un sistem de propulsie plug-in hybrid. 

Acesta din urmă propune un motor de benzină de 1.6 litri și o unitate electrică, puterea totală a ansamblului fiind de 225 CP și 360 Nm cuplu. Din pachet mai face parte și un acumulator de 11.9 kWh, care permite o autonomie electrică de 48 de kilometri. 

La o stație de încărcare de 7.4 kW, bateria ajunge la 100% într-o oră și 45 de minute.

Ulterior, lista de motorizări va fi completată cu alte două versiuni plug-in hybrid de 250 CP (tracțiune față), respectiv 360 CP (tracțiune integrală). Indiferent de alegere, transmisia automată cu 8 rapoarte este singura variantă.

Cel mai accesibil DS9 pe care îl poți achiziționa acum în România pornește de la 49.900 de euro.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUL DS9
PREŢ
(€ cu TVA)
cu AWD
ECHIPARE Performance Line+
1.6 PureTech 225 CP
300 Nm
49.900 -
1.6 PHEV 225 CP
360 Nm
61.900 71.700
ECHIPARE Rivoli+
1.6 PureTech 225 CP
300 Nm
53.900 -
1.6 PHEV 225 CP
360 Nm
64.800 74.600

Echiparea standard include, printre altele, faruri și stopuri full LED, jante cu diametrul de 19 inch, volan îmbrăcat în piele Nappa, scaune față cu reglaj electric și funcție de încălzire, display central de 12 inch pentru sistemul multimedia, instrumentar de bord digital cu ecran de 12 inch și climatizare automată pe două zone.

Pe lista cu sisteme de siguranță regăsim Advanced Emergency Braking System, Alertă atenție șofer, alertă depășire involuntară bandă de rulare, recunoaștere extinsă indicatoare rutiere, supraveghere unghi mort, faruri cu aprindere automată, senzori de parcare față/spate și cameră video pentru mersul cu spatele.

Noul DS9 vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
DS9
1.6 PureTech
225 6.9 8.1 49.900
BMW Seria 5
520i
184 6.1 7.9 53.193
Mercedes Clasa E
E200
197 6.6 7.5 53.430
Audi A6
45 TFSI
265 6.8 6.8 54.920
Lexus ES
300h
218 4.5 8.9 54.997
Volvo S90
2.0
197 6.7 7.9 50.495
Jaguar XF
2.0 I4
250 7.5 6.7 53.848
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via DS Automobiles

  • :)), marţi, 27.04.2021 18:04

    Ce preturi,sper ca va plac electrificarea si hibridizarea. Asta e doar inceputul :)))))Luati cu paine

  • Fanel_, marţi, 27.04.2021 18:28

    @:)) te-ai uitat bine si in PRIMA coloana, sa vezi care este si clasa din care face (sau vrea sa faca) parte?

  • @Fanel, marţi, 27.04.2021 18:59

    E un Peugeot 508 rebranduit,atat.

  • 1.4.., marţi, 27.04.2021 19:01

    ...Rup asfaltu'. 1.6 e clasa de lux,clar,merita peste 60 000

  • DS44, marţi, 27.04.2021 19:21

    Peste vreo 4 ani, când aceeași mașină va fi vândută sub 4 mărci diferite, prețul va fi mai mic și tristețea nemților mai mare.

  • @ds44, marţi, 27.04.2021 19:34

    La cum merg lucrurile,peste patru ani cred ca cea mai scumpa Dacie o sa fie in jur de 25000euro

  • dan_grc, marţi, 27.04.2021 19:39

    In afara de motorul 1.6, nu-mi place ca aduce prea mult cu Audi la partea frontala, grila si faruri, in rest arata bine, interior elegant. Acum asteptam romanii care injura limuzinele nemtesti cu motoare de 2.0, sa cumpere DS9, nu de noua, la mana a doua peste cativa ani, ca asa ce s-au saturat de aceleasi masini, ca doar vorbesc despre asta.

  • GabiA, marţi, 27.04.2021 20:03

    La ce vanzari au sedanurile in ultima perioada, acest DS9, ce se vrea a fi premium, dar fara a avea o imagine de marca corespunzatoare in aceasta clasa, cred ca va fi cumparat doar de reprezentante si cativa oficiali francezi. Seamana prea mult cu 508 din lateral, iar din fata mie imi aduce a Hyundai Elantra.

  • ds, marţi, 27.04.2021 20:15

    225 cp dintr-un motor de 1.6 nu suna rau deloc. Cum nu suna rau nici pretul in raport cu concurenta.

  • ds, marţi, 27.04.2021 20:15

    225 cp dintr-un motor de 1.6 nu suna rau deloc. Cum nu suna rau nici pretul in raport cu concurenta.

  • Fanel_, marţi, 27.04.2021 21:49

    @18:59 personal, chiar nu ma intereseaza ca e ceva rebranduit atat timp cat bifeaza ok la tz-shpe capitole Botul/calandrul ala si mie mi se pare ciudat (la DS4 am zis acelasi lucru) dar daca e sa ma uit bine, per total masina asta e frantuzeasca (ca design) pana in maduva oaselor. E altceva si asta conteaza. Vom vedea si in vanzari.

  • @fanel, marţi, 27.04.2021 22:11

    DS-ul in materie de vanzari a fost un fail total pana acum,inclusiv in China unde sperau sa rupa piata.

  • Fanel_, marţi, 27.04.2021 22:20

    aici nu te contrazic

  • Kirotractor, miercuri, 28.04.2021 11:05

    În China, DS a vândut doar 427 mașini în tot anul 2020 (cotă de piață... 0% :-)), deci cele 61 de DS9 măritate-n februarie anul ăsta ar fi o performanță. Mai ales comparativ cu vreo 43 de mii vânzări totale europene-n anul covrigoid și cca. 100 DS9 tot în febr. 2021 = eșec comercial și relativ, și absolut. Concluzie (a mea doar poate): Luxul auto franțuzesc și-a cam trâit deci climaxul odată cu ultimul Citroën C6 din cele doar 23.000 fabricate. (Disclaimer: asta nu înseamnă c-ar trebui uitate mărcile interbelice Delahaye, Delage, Facel Vega sau Panhard).

  • netam-nissan, miercuri, 28.04.2021 12:33

    minune mare, în fine o mașină mai scumpă la noi ca-n Franța (47.700 acolo-șa.) nu înțeleg nici de ce beamveul seria 5 demarează mai bine cu 41 cai mai puțini.

  • sandu, miercuri, 28.04.2021 12:51

    serios acuma, din lista aia din care face parte masina asta ar fi ultima la care m-as uita.

  • Anonim, miercuri, 28.04.2021 12:51

    Citroen la banii astia este nebunie clara . Masina asta dupa un an maxim doi nu valoreaza nici macar jumatate din pretul initial .

  • Ionel Gustea, miercuri, 28.04.2021 12:51

    Preturile din prezent ale masinilor noi sunt mult mai mici ca acum mai bine de 15-20 ani, daca ne raportam la tehnologii mai multe si siguranta superioara, unde mai pun faptul ca tot mai multi oameni au acces la credite ceea ce in prezent era imposibil. Valuta s-a depreciat cu 90% in ultimii 30 de ani. Imi aduc aminte cum tatal meu achizitionase in 1992 primul Espero, la suma de 24k$. Suma care acum inseamna dublu. Asadar ? https://www.in2013dollars.com/us/inflation/1992?amount=23000

  • sandu, miercuri, 28.04.2021 12:52

    serios acuma, din lista aia din care face parte masina asta ar fi ultima la care m-as uita.

  • @ionele, miercuri, 28.04.2021 12:56

    Eu in 2004 am dat pe Logan nou cu tot cu oferte si altele nici mai mult nici mai putin de 7.600 € 1.4 MPI. Acum 8.600€ costa Loganul chel .... Deci despre ce vorbim ?

  • Ionel Gustea, miercuri, 28.04.2021 13:01

    "Anonimule" , 7.600 € de atunci inseamna 10.000 € in 2021. Asta inseamna un Logan nou full cu oferte de lansare, stiai asta ? Si ai si ESP, atunci nu aveai....stiai asta ? Iti proceseaza târteața ? Sa iti dau mura in gura. https://www.in2013dollars.com/europe/inflation/2004?endYear=2021&amount=7600&future_pct=0.03 Asadar cei care spun ca masinile din prezent s-au mai scumpit, se inseala .

  • @Ionel, miercuri, 28.04.2021 13:39

    In 95 tata isi lua Espero cu 18 000dolari,full,cel mai scump atat costa,mai taie din ale 24 000. Era scump la vremea aia,dar prin nu stiu ce jmecherie romano-coreeana,avea cele mai mici taxe ddp(sau nu avea deloc,nu imi mai amintesc) si costa cam cat o astra cheala de 1.6 de atunci. Iar masinile de acum sunt mai scumpe dar nu mai scump de fabricat,iar doua ecrane mari in bord nu inseamna tehnologie care mareste pretul ci teapa.

  • *, miercuri, 28.04.2021 13:40

    *Astra era scumpa din cauza taxelor enorme pe care statul roman le cerea la vremea aia,taxe vamale...

  • Sitroien, miercuri, 28.04.2021 14:06

    Daca nu are motorizarea 1,2 puretech in 3 cilindri, eu nu o cumpar!

  • Bergerac, miercuri, 28.04.2021 15:01

    Pozitionarea prezentata in articol e gresita. Masina face parte din clasa D - C class, seria 3 etc ca si platforma dar ca dimensiuni isi poate gasi corespondenta in clasa E. Tot eronate sunt comparatiile facute in comentarii legate de pretul apropiat fata de concurentii dar luati aminte ca la celelalte masini mai e nevoie de inca 10-15k pentru a ajunge la nivelul dotarilor pe care le are in standard DS-ul. La o analiza pret/beneficiu DS-ul sta foarte bine si daca nu esti ingust la minte poate fi o alternativa aparte fata de rahaturile germane care sunt fara sare si piper . Pot sa va confirm confortul si antifoanarea la nivel de top pentru masinile DS.

  • Ionel Gustea, miercuri, 28.04.2021 17:11

    Pai in 95 Da, de fapt au fost mai accesibile doar cele fabricate la Craiova, nu era nici o "jmekerie romano-coreeana", pur si simplu aveau fabrica aici, iar asta scutea din taxe, pe cand Opel NU. Masinile noi erau mult mai scumpe atunci ca acum, gratie deprecierii valutei. 10.000 de $ de atunci inseamna 20.000$ acum ;-) . Tehnologia nu inseamna doar doua ecrane in bord ;-)

  • @ionel, miercuri, 28.04.2021 17:51

    In 95 tata a luat Espero fabricat in Coreea,de 1.8.Mai tarziu s-au facut la Craiova si numai alea de 1.5.

  • Tembelus Rex, miercuri, 28.04.2021 18:01

    Super mașină.....nasol preț..... uitați o alternativă - printre singurele - dacă nu chiar singura în clasa E, tradițională, non premium in Europa în 2021 - dar care într-adevăr nu e premium....dar și banii sunt mai puțini.... știu încerc să amestec merele cu perele ...și totuși.....Toyota Camry....la prețuri mult mai bune....hibrid, motor de 2.5 cunoscut și popular, recent cu un face-lift (poate s-a mai îmbunătățit și partea de touch și infotaiment în 2021 - probabil)...etc. Nu sunt obsedat de Toyota și știu că nu are ce căuta în tabelul ăla cu DS și concurenții...era doar o sugestie de mașină mare....destul de bună ...la bani mai puțini.

  • Assur, miercuri, 28.04.2021 23:00

    S ar putea ca DS (a nu se confunda cu Citroën) sa nu se vinda prea bine dar asta pentru ca deocamdata are ca piata principala doar Franta, in China nu prea a prins radacini, in Europa incepe sa fie cunoscut incet incet. Dar DS9 nu se va vinde prea bine la ea acasa tocmai pentru ca este fabricata in China. Asta e acceptabil pentru orice alta marca generalista dar nu pentru una cu pretentii de lux. Best seller se anunta DS4, desi nu e deloc urat DS9

  • Assur, miercuri, 28.04.2021 23:06

    Precizare suplimentara, DS4 va fi fabricat in Germania.

  • Ionel Gustea, miercuri, 28.04.2021 23:54

    Al nostru era topul motorizarilor 2.0 automat. Masina la 24k$ era extra full, avea inclusiv sistem audio premium si cu CD Changer in portbagaj. Pe grilele difuzoarelor spate scria "Daewoo Super Sound System". La voi ce 1.8 era ? Ca erau doua variante de 1.8 atat cu cutie manuala cat si cu doua variante de cutie automata ( un ZF cu 4 trepte si un Aisin ). S-a mai incercat si ceva de tip GM o cutie automata tot cu 4 trepte, nu mai tin minte exact denumirea. Oricum pretul mare raportat la puterea de cumparare din RO a acelor ani. Tata din vanzare unor propietati ( terenuri ) pe care le-a revendicat dupa caderea comunismului a reusit sa il achizitioneze. Altfel era imposibil. Capitala colcaia de Dacii .

  • @Ionel, joi, 29.04.2021 08:35

    Asa este,corect,prostia mea. Exista si cel de 2.0 automat,de 105 cai(parca avea si airbag sofer) care se aducea doar la comanda speciala.Al tatalui era de 1.8,95 cai,non euro,nu-i lipsea nimic,avea abs,casetofon,avea pana si sac de schiuri.Masina fiabila pt vremea ei,destul de fasneata pt ca era f usoara. A avut-o pana acum recent,in afara de bord care s-a copt de la soare, ceva pe la alternator si distributia care se cerea schimbata des,0 probleme. Pretul era enorm atunci,de curiozitate,am gasit un ziar vechi mai demult,la vremea aia,un apartament cu 4 camere se vindea intr-o zona foarte buna a Bucurestiului cu 12000dolari,in Crangasi costa unul cu 3 camere,7500dolari.