Prețuri pentru noile SUV-uri de performanță din portofoliul Mercedes: AMG GLE 63 S pornește de la aproape 144.000 de euro, iar GLS 63 pleacă de la peste 161.000 de euro

Publicat joi, 19.03.2020 10:53 de Cornel Șocariciu

Mercedes-AMG GLE 63 S 4Matic+ și Mercedes-AMG GLS 63 4Matic+ pot fi comandate pe piața din România. Cele două SUV-uri de performanță oferă 612 CP și sunt echipate cu motorul V8 biturbo de 4.0 litri și cu sistemul mild-hybrid EQ Boost.

Anul trecut, la finalul lunii noiembrie, Mercedes-Benz a introdus două noi SUV-uri de performanță: AMG GLE 63 și AMG GLS 63. Ambele modele sunt echipate cu motorul V8 biturbo de 4.0 litri și cu sistemul mild-hybrid EQ Boost.

În cazul lui Mercedes-AMG GLE 63, nemții propun două versiuni de putere: 571 CP și 750 Nm pentru varianta GLE 63 4Matic+, respectiv 612 CP și 850 Nm pentru versiunea GLE 63 S 4Matic+. Sistemul EQ Boost propune un plus de 22 CP și 250 Nm în anumite situații, dar este responsabil și de alimentarea sistemului electric la 48V. Vârful de gamă AMG GLE 63 S 4Matic+ poate accelera de la 0 la 100 km/h în doar 3.8 secunde, iar viteza de top va fi limitată la 280 km/h.

Pentru moment, pe piața din România va fi disponibilă doar versiunea de top. Prețul de pornire anunțat de constructorul german pentru noul Mercedes-AMG GLE 63 S 4Matic+ este de 143.690 de euro.

În cazul lui Mercedes-AMG GLS 63 4Matic+, motorizarea V8 de 4.0 litri va fi disponibilă doar în varianta de top cu 612 CP și 850 Nm. Și în acest caz, sistemul EQ Boost va plusa cu încă 22 CP și 250 Nm în anumite situații. Resursele sunt gestionate de o transmisie automată AMG Speedshift TCT cu 9 trepte și de sistemul de tracțiune integrală 4Matic+. În aceste condiții, accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 4.2 secunde, în timp ce viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h. Cu pachetul AMG Driver, viteza maximă crește până la 280 km/h.

Prețul de pornire anunțat de producătorul german pentru noul Mercedes-AMG GLS 63 4Matic+ este de 161.506 euro.

MERCEDES-BENZ GLE 63 S VERSUS PRINCIPALII CONCURENȚI*
PUTERE
(CP)
CONSUM MIXT
(litri/100 km)
ACCELERAȚIE 0-100
(secunde)
PREȚ DE LISTĂ
(cu TVA)
BMW X5 M
4.4 litri, Aut, Competition
625 13 3.8 139.265
Mercedes-AMG GLE 63
4.0 litri, Aut, S
612 12.6 3.8 143.690
Range Rover Sport
5.0 litri, Aut, SVR
575 12.8 4.7 138.040
*modele cu motorizări echivalente sau apropiate
  • xy, joi, 19.03.2020 11:47

    preturi de speriat doar aparent. profitorii noii crize incropite special pentru ei o sa le cumpere en gros. p.s. dar tot skoda kodiaq rs dizal e mai tare :)

  • ~, joi, 19.03.2020 11:52

    O mica greseala in titlu.Preturile sunt invers, adica GLE 63 pleaca de la 144k iar GLE 63S de la 161k. "Prețuri pentru noile SUV-uri de performanță din portofoliul Mercedes: AMG GLE 63 S pornește de la aproape 144.000 de euro, iar GLS 63 pleacă de la peste 161.000 de euro"

  • cornel.socariciu, joi, 19.03.2020 12:01

    @~ Nope. Avem GLE 63 S și GLS 63.

  • Edikkk, joi, 19.03.2020 13:56

    Hai să vezi iubitorii diesel, sprijinitorii lui corona virus " Dar o maşină electrică Mercedes EQC de 60.000 - 80.000 € este scumpă domle "

  • someone, joi, 19.03.2020 15:54

    mi se par niste preturi exorbitante chiar si pt cei ce si le permit. si preturile din articol sant preturile de baza. sant oare facute din fibra de carbon si au doar 1600 kg la gol?

  • zarnesteanu, joi, 19.03.2020 23:16

    Stai si te intrebi, un Ferrari / Lamborghini sau un GLS fully loaded? Sa ajunga un GLE, fie el si AMG, $144,000, mi se pare incredibil! Pret de pornire! Pai unde ajungem tata cu preturile astea? E drept, sunt top of the line in 2020, dar totusi. Sunt curios cum o sa mearga vanzarile cu corona virus-ul asta. Parca incepe sa aiba tot mai mult sens o masina electrica.

  • VJ, vineri, 20.03.2020 02:31

    @zarnesteanu Zici ca "incepe sa aiba tot mai mult sens o masina electrica". Pai mi-e ca si acest lucru s-a numarat printre motivele pt care a fost creat acest virus. Ca pana la urma acest virus a fost fabricat in laborat, nu-i un virus natural. Elita a vazut ca electricele se vand numai atunci cand statele aloca subventii, si atunci au zis... "hai sa facem ceva, ca lumea sa accepte mai usor electricele, indiferent daca vor sau nu, sau daca sunt de acord sau nu, dar vom face in asa fel incat sa accepte ceea ce noi le impunem".

  • fanel, vineri, 20.03.2020 10:55

    Virus creat = cumpara lumea masini electrice In miezul noptii ai crize de dementa Domnule VJ?

  • VJ, vineri, 20.03.2020 20:06

    @ Ai inteles din ce am spus cat intelege un copil de 6 ani din tabla inmultirii.

  • Zeke, sâmbătă, 21.03.2020 22:56

    @VJ, faptul că nume “grele” de la comentarii ori dispar, ori îşi reduc apariţiile, nu-ţi sugerează nimic?...Eco-sceleraţia este la putere acum! Ăştia sunt nişte somnambuli care merg cu tălpile goale pe cărbuni încinşi, dar nu simt absolut nimic. Lasă-i în lumea lor; nu-i poate scoate nimeni din starea de hipnoză, de transă, de narcoză. Înţelegi? Nimeni! Ai văzut Terminator? “”Possible response (select): fuck you, asshole!”. Se descurcă, deci, legumele noastre computerizate, ştiu ce au de “spus” (invariabil-standardizat-previzibil), că doar baza lor de date, respectiv “programul de lucru”, au fost riguros inoculate. În concluzie, ei nu se pot remarca decât ca fanatici orbi, surzi şi perseverenţi ai negaţiei, adică ai adverbului NU. Adevărul (cu sens de evidenţe zdrobitoare, incontestabile) înseamnă agentul alergen care îi scoate efectiv din minţi, la orice oră din zi şi din noapte…Pur şi simplu n-au cum şi cu ce să contracareze decât îmbrăţişând, de fiecare dată, arma negaţiei, indiferent cât de ineficient şi de absurd li s-ar părea gestul chiar şi lor înşişi (în sinea lor profundă). Drept magnum argumentum, urmăreşte comportamentul tipic şi incorigibil al lui “mainstream media” – indiferent cu ce dovezi imbatabile te-ai prezenta (mai ales împotriva puterilor oculte), cerberii mediatici îţi vor riposta întotdeauna că ar fi false şi/sau aleg să presteze bluf şi/sau zeflemea.