Prețuri Toyota Aygo X în România: start de la 14.000 de euro

Publicat marţi, 11.01.2022 13:58 de Alexandru Monenciu

Noua Toyota Aygo X poate fi rezervată acum și pe piața din România. Disponibil cu o singură motorizare pe benzină, crossover-ul de segment A pornește de la 13.970 de euro.

La începutul lunii noiembrie 2021, Toyota a publicat primele imagini și informații despre Aygo X, modelul de segment A transformat între timp în crossover. Cu alte cuvinte, versiunea de producție a conceptului Aygo X Prologue.

Acum, modelul nipon poate fi rezervat și pe piața din România. Este disponibil cu o singură motorizare pe benzină, de 1.0 litri, care dezvoltă 72 de cai putere și 93 Nm cuplu. Unitatea poate fi alăturată fie unei transmisii manuale cu cinci rapoarte, fie uneia CVT.

Dacă este bifată prima, Toyota Aygo X atinge 100 de km/h în 15.6 secunde, iar viteza maximă este de 158 km/h. Cu cea de-a doua, suta de kilometri este atinsă în 15.5 secunde, iar viteza de top ajunge la 151 km/h.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUA Toyota Aygo X
PREŢ
(€ cu TVA)
 cu Automată
ECHIPARE Active
1.0 VVT-i 72 CP
93 Nm
13.970 -
ECHIPARE Dynamic
1.0 VVT-i 72 CP
93 Nm
15.395 16.525
ECHIPARE Exclusive
1.0 VVT-i 72 CP
93 Nm
- 18.265
ECHIPARE Limited Edition
1.0 VVT-i 72 CP
93 Nm
- 19.965

În România, noul Aygo X este oferit în patru niveluri de echipare: Active, Dynamic, Exclusive și Limited Edition. Cel mai accesibil pornește de la 13.970 de euro, fiind vorba despre Aygo X cu transmisie manuală și nivel de echipare Dynamic.

Noua Toyota Aygo X vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Toyota Aygo X
1.0 VVT-i
72 - 15.6 13.970
Suzuki Ignis
1.2 Hybrid
83 3.9 12.7 13.480
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Toyota

  • Moldovean, marţi, 11.01.2022 14:02

    - Aygo, mașină de clasă A, abia încapi în spate, motor 1.0 aspirat de 72 cai - 13.970 euro - Dacia Jogger, mașină de clasă C, 7 locuri, motor 1.0 turbo de 100 cai - 13.990 euro

  • @Molodovean, marţi, 11.01.2022 14:18

    Aygo - masina finuta de oras si fite pentru cei care isi permit a 2-a sau chiar a 3-a masina Jogger - masina de carat porci si saci de cartofi, de mers in concediu, de dus neamurile la spital sau la scoala

  • CiprianBi, marţi, 11.01.2022 14:44

    Dar Aygo(fara X) o sa fie scos din productie? Nu prea inteleg "suvizarea" lui Aygo.

  • Mircea Badea, marţi, 11.01.2022 15:22

    carucior suspendat la pret dublu..asa ceva...

  • Kirotractor, marţi, 11.01.2022 16:13

    Scump doamnă, scump -- deși prin Vest e și mai caraghioasă creșterea de preț, de la 16 mii, nu prea justificată fiind produsă la cehi. Limitarea ei principală cred că-i motorașul unic, fiabil dar modest (coreencele A oferă și 100 CP, turbați ce-i drept.) Fiindcă a și ”crescut” considerabil, aproape de Suzuki Swift (cu 24 cm lungime și 13 lățime). Are însă-n continuare o meclă simpatică și, mai ales, nu prea mai are concurenți. După tăierea lui C1/108/Citigo/Adam-etc., doar i10/Picanto/Ignis mai contează pe o piață sărăcită artificial (zic și eu ca s-o spun. :-))

  • alex_cu_a_mic, marţi, 11.01.2022 17:17

    @14:18 "Aygo - masina finuta de oras si fite" Aygo nu e nici finuta nici de fite. E doar de oras si-si face veacul pe la livrari de pizza si agenti de vanzari. De fite a ramas doar Fiat 500 dupa retragerea lui Adam si disparitia dintre pamanteni a lui Mini (20k+euro). Si n-ai sa vezi 500-le la livrari de pizza. Nici macar in Italia. Singurul concurent oarecum direct pentru Amygo asta, e Panada 4x4 insa doar la dimensiuni. Si mai schimbati placa aia cu "porcu'-n porbagaj" ca-i la fel de uzata ca aia cu "bordul care face ca pomul de Craciun". Jogger vine sa inlocuiasca Lodgy si totodata sa compenseze lipsa break-ului din gama Logan. Si mai vine sa umple marele gol lasat de primul MCV care in Franta cel putin a starnit mari pasiuni.

  • ds, marţi, 11.01.2022 19:48

    19.965 euro - 72 cp și 93 Nm, pentru noi este exagerat. Totuși, este o mașină de oraș, pâine, piața, mall, serviciu, copiii la grădiniță, chestii d'astea.

  • netam-nissan, miercuri, 12.01.2022 08:26

    În urmă cu vreo 3 ani, de parc-ar fi acu 30: https://www.automarket.ro/stiri/toyota-aygo-facelift-este-disponibil-in-romania-start-de-la-9650-de-euro-87195.html Clar că s-or băga ceva reduceri, dar tot n-o văd bine vs. kia-hyundai ba și fiat 500 (2 uși și cumva premioumm, altă varză de fapt) că la noi panda e ca și lipsă. Tot stau și mă întreb însă de de Dacia nu face așa ceva simpluț-micuț dar și fără ștecher.

  • Kap, miercuri, 12.01.2022 12:00

    Lasă-i alex, asta e cârcoteală a unora deranjați mai mult de sigla de pe capotă decât că sunt stivuiți într-o buburuză de-asta. Și eu cred că noul MCV va tinde la succesul primei versiuni, mai ales tot acolo în vest. Colegul cu Tiida, păi Dacia vinde Sandero Esențial turbo de 90 de cai cu 10.250 de euro, nu face destul?

  • Nicu, miercuri, 12.01.2022 12:55

    Hei Kap, Dacia Jogger va avea succes garantat si in Romania. Uite eu sunt om normal, de conditie medie si astept Jogger cu maaare interes si am sa aleg varianta hibrida cand apare in 2023. Si sunt multi ca mine, care nu cautam sigle, vrem doar o masina practica si moderna dar si economica la buzunar.

  • Kap, miercuri, 12.01.2022 13:49

    Știu că sunt(em) și aici în România destui, dar probabil minoritari în fața altora. Sunt în asentimentul tău, și eu sunt atent de când au zis că urmează ceva nou după Lodgy, doar că eu o vreau cu GPL, în continuare cea mai economică.

  • netam-nissan, miercuri, 12.01.2022 13:54

    Nu mai am Nissan Tiida domnu Kap că și-a dat obștescu sfârșit, îl jelesc și pisicile din parcare că intrau ușor în ea prin găurile de rugină. Sandero e bună da-i prea mare pentru unii, vezi lățimea de 1,85 metri ca de merțan. Plus costă oricum mai mult de zece-unșpe mii cu 90 cai, aere condiționale și oglinzi buleftrice măcar.

  • Kap, miercuri, 12.01.2022 14:27

    Am greșit, mulțumesc de corectare, la Sandero este nevoie de versiunea Comfort pentru aer și oglinzi: 11.500 pentru SCe 65 sau 12.650 pentru turbo. Dar deși e suficient de mare, nu e pentru pisiceala că nu e ”finuță sau de fițe” :)

  • netam-nissan, miercuri, 12.01.2022 15:52

    @Kap: Vedeți? Mai puneți la socoteală discounturile Dacia sublime dar lipsă și cu reducerile toyoților iese meci nul și apare problema cu dilema. Adică Dacie de 90 cai sau Toyotă cu 72 mârțoage și mai mică, dar nu chiar înghesuită ca fosta plus cu 6 ani și 200 mii km garanție.