Tesla devine al doilea cel mai mare producător de mașini premium pe piața din SUA
Constructorul american a devenit al doilea cel mai mare producător de mașini din segmentul premium pe piața din Statele Unite, după BMW. Tesla a reușit să vândă 313.400 de mașini în 2021, la mică distanță față de BMW, care a vândut peste 336.000 de automobile.
În 2021, Tesla a devenit al doilea cel mai mare producător de mașini premium de pe piața auto din Statele Unite. BMW ocupă prima poziție în acest clasament, însă, Tesla a ajuns să îi sufle în ceafă mărcii din Bavaria. Astfel, BMW a reușit să vândă 336.644 de mașini, în timp ce Tesla se află la mică distanță în spate, cu 313.400 de exemplare comercializate.
Printre celelalte companii depășite de Tesla se numără: Lexus, Mercedes-Benz și Audi. Marca premium a Grupului Toyota a vândut 304.475 de mașini în 2021. Mercedes-Benz a reușit să vândă 276.102 de automobile, iar Audi, situat pe poziția a cincea în clasament, a vândut 196.038 de unități.
În total au fost comercializate circa 2.2 milioane de mașini din segmentul premium în Statele Unite, în 2021. Asta reprezintă 14.7% din totalul de autovehicule vândute pe această piață. Datorită numărului mare de vânzări, Tesla a ajuns să dețină o cotă de piață de 14% în Statele Unite, în segmentul premium.
Odată cu debutul producției de mașini la uzina din Texas, este de așteptat ca Tesla să depășească BMW în acest clasament pe parcursul lui 2022. La nivel mondial, compania deținută de Elon Musk a reușit să vândă 936.172 de mașini în 2021, o creștere de 87% față de 2020.
via Insideevs
-
dan_grc, marţi, 11.01.2022 14:20
Tu ești Edikk, care scrii " m-ai " ? La subiect, rămâne să stabilim ce modele Tesla se încadrează aici, nici la Bmw și Mercedes nu se transpiră premium prin toți porii la toate modelele, dar la Tesla nu-mi vine niciun model în minte .
-
Seriff, marţi, 11.01.2022 14:50
Tesla premium? Are bordul ca o banca din parc unde s-a lipit o tableta pe mijoc, bateria se schimba la 100.000 km si costa 20.000 euro, o troaca inutila, pe care o cumpara toti bogatii doar fiinca e in trend si la moda.
-
idic, marţi, 11.01.2022 15:03
Prefer să fiu dependent de combustibilii fosili. Petrec 2 minute și 11 secunde la benzinărie.
-
kultrend, marţi, 11.01.2022 15:33
m-ăi m-ăi m-ăi tăvălugul tezla e atât de premium pe cât e gramatica lui Edik. Ha ha ha , you made my day.
-
dCi, marţi, 11.01.2022 15:40
Hai ca am citit o gluma buna... multumesc am
-
Seriff, marţi, 11.01.2022 16:45
@E- dick, daca tot nu sti sa scrii, macar invata sa te semnezi, o arzi camuflat, dar imediat te gasesc baietii:)))) On topic: 20.000 euro costa o bateria la Tesla, proprietarii cand afla isi dau cu Tesla in oaia Dolly
-
Dutz, marţi, 11.01.2022 19:15
Cel mai probabil au și Tesla meritul lor, dar din punctul meu de vedere nu sunt Premium. Materialele folosite, asamblarea, insonorizarea nu sunt la nivelul Premium in unele situații destul de departe. La fel și partea design interior, un “raft” pe care este lipita o tableta nu este minimalism din punctul meu de vedere. Ce mi se pare interesant ca pe piața de SH din Germania sunt mai mult de 350 model 3 la vânzare in multe situații cu mai puțin de 20.000 de km făcuți. Pentru mașini de 2-3 ani mi se pare puțin. Cea mai ieftină este 34.000 de euro. Trageți voi concluziile…
-
Edikkk, marţi, 11.01.2022 23:40
Oficial Tesla model S şi X sunt premium, iar Y şi 3 nu sunt. Apoi model S şi X pentru înalta funcţionalitate şi inovaţii, dar nu ca.... look, design exterior / interior. Unele Mercedes sau BMW chiar premium sunt clar.... premium.
-
SergioValente, miercuri, 12.01.2022 12:23
Nu inteleg de unde vine ura asta de masini electrice in romania. Ne dam toti mari soferi de manuala, dar nu am condus niciodata o automata, scuipam pe electrice dar nu am condus niciodata o Tesla. Conduce-ti mai intai un model 3, si nu va mai plangeti ca nu ai afisaj de bord, iti dai seama ca nu ai nevoie de unul. Nu te mai plangi de tableta ca iti setezi odata preferintele pentru tine, nevasta, si copil si apoi nu o mai atingi. E o placere de condus, simplu, de mers in fiecare zi la munca, la cumparaturi, in trafic in oras, nici nu mi-as putea imagina o experienta mai placuta la pretul asta. Daca ai loc de parcare iti incarci masina in fiecare zi, mai rapid ca "2 min 11 secunde" pe care le petrece idic in benzinarie. Daca stai in Bucuresti mergi lejer pana la mare sau pana la Brasov cu o incarcare de baterie, si acolo ti-o plantezi in parcare si incarci peste noapte. Problema la noi nu e masina electrica, e infrastructura si parcarea, daca se rezolva asta, masina cu combustibil nu are ce cauta pe drum inafara pasionatilor.
-
Conduce-ti ???!!!, miercuri, 12.01.2022 12:37
Asta e impresia ta mai edik. Nu uraste nimeni masinile electrice. Doar ne spunem parerea cu privire la performantele lor, care sunt jalnice. Ce nu intelegi tu, e ca masina pentru unii inseamna si altceva decat sa mergi la cumparaturi si serviciu (scump scump scump la electrice doar pentru atat). Iar marea majoritate a masinilor electrice pur si simplu nu transmit nimic in afara de plictiseala la costuri exagerate. Si gresesti profund cand zici ca nu masina electrica e problema, ci infrastructura si parcarea. Problema e chiar masina insasi, care are nevoie de o astfel de infrastructura costisitoare ca sa functioneze cat de cat normal. Si asa nu va functiona normal niciodata gandindu-ne (aici e necesara cratima) la secolele petrecute la incarcare.
-
idic, miercuri, 12.01.2022 14:28
Intamplarea face ca am tableta si pe fosila,de anul asta. Am si parcare langa priza, dar am preferat sa n-o dotez cu incarcare wireless. Telefonul se incarca la 65W in cateva minute. Un plin e 2 minute si 11 secunde. Un mare sofer de automata este handicapat pe transmisie manuala. Invers poti sa-ti amputezi un picior si sa inveti softul care conduce masina.
-
Seriff, miercuri, 12.01.2022 15:08
Nu ar avea nimeni nimic cu masinile electrice, daca nu s-ar dori interzicerea termicelor. Pentru 90% din populatie masina termica e baza, se duce unde vrea, fara griji, masinile electrice nu se merita pentru ca sunt mult mai scumpe decat termicele, ai grija incarcatului mereu, daca pica bateriile costa cat jumatate din masina si tot asa, nu e normal sa ni se bage pe gat o tehnologie praf de care nu avem nevoie.
-
Edikkk, miercuri, 12.01.2022 23:19
@SergioValente Mai au mult până ajung la "apa caldă" Şi sunt o minoritate, pentru că un studiu a arătat că majoritatea românilor sunt interesaţi şi ar dori să aibă electrice
-
SergioValente, joi, 13.01.2022 05:40
Imi pare rau baieti dar sunteti incuiati. Se numeste avans tehnologic. Cand a aparut mai intai masina cu combustie, s-a plans lumea ca trebuie sa construiasca autostrazi si benzinarii, caii merg pe coclauri! Si mananca iarba! Cand ai trecut de la nokia 3310 la Iphone te-ai plans ca nu tine bateria 1 saptamana si trebuie sa il incarci in fiecare zi. Ce tehnologie de cacat e si asta? @idic Telefonul meu are incarcare wireless 50W, se incarca tot in cateva minute. Nu va cere nimeni sa fiti early adopters, dar nu fiti nici incuiati. Si mie imi place manuala, nu se compara nimic cu placerea unui downshift perfect cu revmatching inainte de o depasire sau curba. Dar cand petreci 1 ora in trafic stand la semafoare... iti bagi pla in el ambreiaj! Si daca imi spui tu mie ca 70% din populatia din ro nu foloseste masina decat sa mearga la munca, la penny, la tara in weekend sa aduca cartofi, si o data pe an la mare, te rog sa ma corectezi si sa imi spui ce alte mari utilitati le avem.
-
idic, joi, 13.01.2022 08:45
Romanii sunt interesati de factura la curentul electric. Se pare ca sunt televiziuni de stiri care vorbesc 24 ore din 24 despre electricitate, furnizori, datorii, penalitati, saracie si viitor sumbru.
-
SergioValente, joi, 13.01.2022 09:59
@idic Ah, super atunci, viitor sumbru, saracie, n-ai curent, dar macar poti sa bagi benzina in bmw cu nr de bulgaria si sa dai o tura de oras duminica. De vis!
-
idic, joi, 13.01.2022 11:25
"majoritatea românilor sunt interesaţi şi ar dori să aibă electrice" Nu spune nimeni ca n-aveti voie sa manipulati prosteste, dar bate la ochi. Iar la ureche uite o floare. Adica ma doare-n benzina.
Citeste si
-
INDUSTRIE | duminică, 24 noiembrieHyundai și Kia: peste 200.000 de vehicule electrice rechemate din cauza pierderilor de putereHyundai și Kia au anunțat săptămâna aceasta rechemarea a peste 200.000 de vehicule electrice din cauza unor pierderi de putere, conform Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieStellantis: platformă nouă, compatibilă cu motoare termice, electrice și cu hidrogenStellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieJaguar va avea o nouă identitate de marcăJaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar. Citeste tot
Salut! Tăvălugul Tesla s-a pornit si nu m-ai poate fii oprit in ciuda scepticismului celor care ancorați in ziua de azi, nu văd mai departe de dependența de combustibilii fosili! E cool să fii in trend