Prețuri Volvo XC40 Recharge în România: SUV-ul electric pornește de la 49.000 de euro

Publicat marţi, 04.01.2022 14:25 de Alexandru Monenciu

Versiunea pur electrică a SUV-ului Volvo XC40 poate fi comandată acum și în România. Aceasta este disponibilă în versiune cu un singur motor electric și cu două motoare electrice.

Suedezii de la Volvo au lansat primul model 100% electric al mărcii în 2019. Acesta este construit pe baza SUV-ului XC40 și a fost denumit XC40 Recharge.

Acum, acest model poate fi comandat și în România. Clienții de aici au la dispoziție două niveluri de echipare: Plus și Pro.

La noi în țară, Volvo XC40 Recharge este disponibil fie în versiune cu un singur motor electric (231 CP și 421 kilometri autonomie), fie cu două unități electrice, care dezvoltă 408 cai putere. Acesta din urmă poate parcurge 416 kilometri cu o singură încărcare.

Cel mai accesibil XC40 Recharge (nivel de echipare Plus și un singur motor electric) pornește în România de la 49.000 de euro (TVA inclus).

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUL Volvo XC40 Recharge
PREŢ
(€ cu TVA)
ECHIPARE Plus
Single Motor 231 CP
330 Nm
49.000
Dual Motor 408 CP
660 Nm
57.500
ECHIPARE Pro
Single Motor 231 CP
330 Nm
53.000
Dual Motor 408 CP
660 Nm
61.800

Versiunea pur electrică a lui XC40 vine în standard, printre altele, cu jante de 19 inch, faruri LED, tapițerie din material textil, volan îmbrăcat în piele artificială, pedale sport, scaune față încălzite, sistem de climatizare pe două zone, ecran central de 9 inch și instrumentar de bord digital, cu diagonala de 12.3 inch.

Noul Volvo XC40 Recharge vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
AUTONOMIE
(KM WLTP) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Volvo XC40 Recharge
Single Motor
231 421 7.4 49.000
Mercedes-Benz EQA
EQA 250
190 427 8.9 50.230
BMW iX3
RWD
286 462 6.8 65.688
Audi Q4 e-tron
35 e-tron
170 337 - 46.700
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Volvo

  • Scrooge, marţi, 04.01.2022 16:31

    Deci e clar ....autonomie reala sub 300 km.

  • Dutz, marţi, 04.01.2022 16:52

    50.000 de euro pentru o mașina din clasa mică, ca sa nu mai spun ca poate trece de 60.000 și asta ca pret de pornire!!! Suna promițător viitorul electric… pe bune ca unii sunt cu sorcova tot timpul!!!!

  • Mana-rece-suflet-cald, marţi, 04.01.2022 17:54

    @dutz, nu știu la ce clasă mică te referi. Eu sunt posesor de XC40 benzină și nu e deloc mic. E o mașină de mărime medie, perfectă pentru o familie. Iar dacă T5-ul meu a costat 48.000, atunci XC40 Recharge are prețuri normale. Sigur, autonomia ar fi fost bine să fie mai mare, dar cât de des conduce cineva mai mult de 400 km. într-o zi. Chiar și dacă vrrei să conduci 800-900 de km., ceea ce e mult și pentru un șofer profesionist, oricum mai faci o pauză, timp în care poți reîncărca. Altfel, dacă stai la casă și pui o stație de încărcare, e foarte ok. Cel mai probabil, la viitoarea generație XC40 Recharge, voi înlocui și eu T5-ul.

    Dutz, marţi, 04.01.2022 20:23

    Ma bucur ca ți se potrivește și ca ai posibilitatea sa o încarci acasă. Tu știi cel mai bine ce vrei și la fel tu stii dacă in cei 48 K vorbim de aceleași dotări, am și eu un XC60 tot cu T5 și opțiunile costă… XC 60 este medie pentru mine la fel Passat, Octavia și XC90 (superb, Eclass, A6, seria 5) clasa mare, nu văd cum ai reușit sa încadrezi un XC40 ca și clasa medie, dar cum am spus dacă ești mulțumit toate bune… eu sunt cu multe catrafuse, sporturi, echipamente etc. In XC 40 nu bag nici jumate ;)

  • Mihai, marţi, 04.01.2022 21:33

    Nu are nicio sansa in fata lui BMW IX3 Made in China RWD la 65000 euro.

  • Lucian, miercuri, 05.01.2022 09:57

    Doar concurenti germani in tabel? Nu mai face nimeni altcineva masini electrice?