Primele imagini cu Ford Ecosport Active au apărut pe internet: prezentarea oficială va avea loc în 6 noiembrie

Publicat miercuri, 28.10.2020 11:42 de Daniel Popescu

Mai multe imagini cu Ford Ecosport Active au apărut pe internet cu câteva zile înainte de prezentarea oficială programată în 6 noiembrie.

La începutul lunii octombrie, Ford a anunțat că SUV-ul Ecosport produs la Craiova va primi o versiune Active care va fi prezentată oficial în 6 noiembrie.

Iată însă că mai multe imagini cu versiunea cu caroserie adaptată pentru drumurile mai dificile au fost prezentate de publicația spaniolă Autonoción.

În plus, sursa citată oferă și o serie de detalii tehnice interesante despre versiunea Ecosport Active care va fi comercializată pe piața din Spania.

Astfel, în această țară, Ecosport Active va fi disponibil doar cu un motor Ecoboost de un litru care generează 125 de cai putere și care este acompaniat de o cutie de viteze manuală cu 6 trepte.

În plus, Ecosport Active ar urma să poată fi achiziționat doar cu roți motrice față. Printre dotările standard se vor număra faruri automate, Cruise Control, Traffic Sign Recognition sau sistem automat de climatizare.

La interior, Ecospot Active va avea un sistem de infotainment cu diagonala de 8 inch compatibil cu sistemele Apple CarPlay și Android Auto.

Totuși, este posibil ca pe alte piețe europene Ecosport Active să aibă mai multe motorizări disponibile sau o altă selecție de echipări standard.

Via Motor1

  • Tatraurs, miercuri, 28.10.2020 11:47

    Ecosport,denumirea de sport banuiesc ca vine de la tamburii de pe puntea spate. Daca as fi vazut prima data poza cu bordul si atat,as fi jurat ca e de la vreun Ford Transit nu de la un suv compact bun sa te iei la offroad cu carucioarele de prin parcarea de la supermarket.

  • Tatraurs, miercuri, 28.10.2020 11:50

    Ps. Zicea cineva pe aici ca isi iau oamenii suv pentru vizibilitate. Am ras,am zis ca poate omul nu da niciodata cu spatele sau face o parcare laterala,dar la ce montanti A grosi are,sunt sigur ca o sa fie o "placere" s-o conduci p'asta prin oras.

  • Kirotractor, miercuri, 28.10.2020 12:19

    După alte surse mai puțin iberice, renovarea gamei Ecosport (nici Eco, nici Sport) arată altfel: https://www.caradisiac.com/ford-ecosport-nouvelle-gamme-avec-l-active-et-sans-diesel-des-20-900-eur-185965.htm Dispare dieselul (unica motorizare ce putea fi comandată cu 4WD)... dar apar apendicele care dau iluzia de off-roader veritabil. Trăim deci vremi aberante și-n domeniul auto, însă disonanța asta cognitivă cică ar fi cerută chiar de clienți.. Pe scurt: o mașină urâtă, dar măcar utilă în unele declinări, devine doar hidoasă că ”așa cere piața”. :-)

  • Kap, miercuri, 28.10.2020 12:21

    Păi poate chiar își iau pentru vizibilitate. Adică se simt atât de mici de cred că înălțimea SUVoiului cât mai cocoțat și sigla îi fac mai vizibili pentru restul.

  • Ioeugen, miercuri, 28.10.2020 15:22

    Seamănă cu o cabina telefonică puțin mai aerodinamică

  • @Ioeugen, miercuri, 28.10.2020 19:33

    mor de ras :))))))))))) dar asa e, ai dreptate

  • @ Tatraurs, miercuri, 28.10.2020 21:57

    Pentru oamenii proști care nu știu și pentru ăia de produc mașinile; poți să ne explici care e problema cu tamburii? Că unii ar zice că sunt de preferat atunci când nu ai de oprit o masă foarte mare iar mașina nu merge cu viteza luminii. Dar o explicație măcar un pic științifică și bazată pe ceva date, nu pe prejudecăți.

  • @@Tatraurs, miercuri, 28.10.2020 22:15

    Tatraurs are discuri si la caruta ca lui ii place sa mane nu sa stea dupa toti adormitii din trafic. E cel mai birjar de pe ulita.

  • someone23, joi, 29.10.2020 11:01

    e pacat ca unii nu stiu avantajul franelor pe disc. si desi nu e subiectul discutiei, sau al articolului, va recomand sa cititi de ce a castigat Jaguar cursa de la Lemans '53 in ceea ce priveste masina, aceeasi marie la fel de inalta, pe cat de lata, doar cu cateva accesorii in plus.

  • @ someone23, vineri, 30.10.2020 20:12

    Jaguar a câștigat o cursă de anduranță. Aici vorbim de mașini de stradă, nu de curse. E păcat că unii nu știu diferența. Inclusiv pentru cei pe care îi nenorocesc atunci când se cred piloți de curse pe circuit iar ei sunt pe stradă.

  • Fainosag, sâmbătă, 31.10.2020 14:06

    @e posibil chiar sa salvezi o viata avand frane pe discuri si pe spate,daca esti in exterior si ai franele destul de incinse o sa franezi de urgenta mai repede decat cu una pe saboti.Nu toti suntem piloti dar nu nega ca nu e mai sigura ,mai performanta si mult mai fiabila frana pe disc fata de aia pe saboti.