Imagini și informații tehnice cu Renault Megane Sedan facelift: interior îmbunătățit, motorizări diesel și pe benzină și sisteme de asistență

Publicat marţi, 27.10.2020 16:09 de Daniel Popescu

Renault a publicat primele imagini și informații tehnice despre Megane Sedan facelift. Compacta primește îmbunătățiri de design, noutăți la interior și motoare diesel și pe benzină, la care se adaugă o serie de sisteme de asistență.

Renault a dezvăluit în luna februarie a acestui an versiunea hatchback a lui Megane facelift, iar acum a venit rândul unei actualizări similare pentru varianta Sedan, care se comercializează în numai câteva state europene.

Deloc surprinzător, Megane Sedan facelift preia principalele noutăți de design ale versiunii hatchback, printre care se numără noile faruri LED Pure Vision, modificări la bară frontală sau stopuri cu semnătură luminoasă dinamică.

Jantele disponible au dimensiuni cuprinse între 16 inch și 18 inch, iar clienții vor putea alege între 7 nuanțe de culoare pentru caroserie, printre care și una complet nouă: Highland Grey.

Renault nu a publicat nicio imagine cu interiorul noului Megane Sedan facelift, însă noutățile sunt de asemenea preluate de la hatchback. Astfel, clienții au parte de un instrumentar digital de bord cu ecran de 10.2 inch care, în funcție de țară, integrează și sistem de navigație.

În versiunea de top, instrumentarul de bord digital este acompaniat de un ecran multimedia de 9.3 inch poziționat vertical care integrează sistemele Android Auto și Apple CarPlay. Panoul pentru aerul condiționat are un aspect mai modern, tapițeria a fost îmbunătățită, iar șoferul are acum un scaun ajustabil electronic.

Gama de motorizări include în versiunea de bază un motor TCe de un litru și 115 cai putere cuplat la o cutie de viteze manuală. Alternativ, clienții pot alege și un motor TCe de 1.3 litri în versiunea de 140 de cai putere, oferit împreună cu o transmisie manuală cu 6 trepte sau o cutie de viteze automată EDC cu 7 trepte.

Nu în ultimul rând, oferta include și un motor diesel Blue dCi de 1.5 litri și 115 cai putere, disponibil de asemenea cu o transmisie manuală cu 6 trepte sau o cutie de viteze automată EDC cu 7 trepte.

Spre deosebire de Megane hatchback, Sedan nu poate fi achiziționat în versiune plug-in hybrid.

La capitolul sisteme de asistență și siguranță, Renault menționează că Megane Sedan facelift are Adaptive Cruise Control cu funcție Stop&Go, Active Emergency Braking System, Rear Cross Traffic Alert, Auto Hold, Lane Departure Warning, Drowsiness Alert sau Blind Spot Warning.

Via Renault

  • MRC, marţi, 27.10.2020 17:26

    O greseala de tiparire foarte haioasa: "Blând Spot Warning". Pai, e bine daca avertizeaza cu blândete. :)

  • Lucian, marţi, 27.10.2020 17:37

    Dupa ce l-au stricat cu Megane IV, nu par ca reusesc sa-l mai repare... Cine o fi ales farurile sub forma de coarne de berbec acolo la varful Renault?

  • dan_grc, marţi, 27.10.2020 17:39

    Ultimul Megane, in versiunile clasice sedan si hatchback, viitorul probabil va fi un crossover 4X2, mai scump.

  • Reliability Lover, marţi, 27.10.2020 18:39

    Lucian, Sunt cele mai frumoase mașini de pe piața de mid spec... Ce naiba e urat... Sunt strugurii acrii? Nu sunt fiabile deloc și costa mentenanța cât o mașină premium aia e problema lor...

  • Adi, marţi, 27.10.2020 20:02

    Interior imbunatatit...si nu arata interiorul...jalnic articol

  • @Reliability Lover, marţi, 27.10.2020 20:30

    am avut un megane pe care l-am tinut 13 ani, si era din generatia 2, cea despre care se zicea ca nu era prea fiabila. eu nu am avut absolut nicio problema tehnica cu ea. si nu sunt eu caz izolat. a fost o masina extraordinar de buna pentru banii ei si am ciuda pe mine ca am fost prost si nu am ramas tot la megane ci din dorinta stupida de a varia am ales, fiind influentat si de taica-meu, ceva mult mai slab, un focus 3, care, din cauza problemelor tehnice si inconvenientelor de functionalitate pe care le-am descoperit abia pe parcurs, ma face sa regret la culme renault-ul. dar scap eu si de asta si revin la megane.

  • Ioeugen, miercuri, 28.10.2020 03:03

    “Compacta primește îmbunătățiri de design”, cine garantează ca sunt îmbunătățiri și nu doar niște modificări?

  • @Ioeugen, miercuri, 28.10.2020 09:56

    Sunt imbunatatiri pentru ca este o evolutie. Eu am un Megane IV Sedan 2019 Intens si spun ca facelift-ul arata mai bine. Am vazut interiorul unui Intens facelift hatchback in showroom. Ca materiale nu pare nici o diferenta diferenta insa sunt ceva imbunatatiri precum: - comanda pilotului automat pusa pe volan fata de consola centrala -butoane fizice pentru climatizare -ecran digital de bord

  • sandu, miercuri, 28.10.2020 10:10

    tot la fel scartaie in inteterior dupa 5000 km? la fel nu citeste cardul cand o pornesti?

  • GeoB, miercuri, 28.10.2020 11:21

    Asa cum spunea cineva mai devreme si eu sunt unul din fericitii posesori de Megane. Am un M2 din 2007 care merge fara probleme, a vazut doar revizii la timp si motorina de calitate si recent am luat un M4 RS Trophy care este senzatie. Inainte sa comenteze altii, inainte de RS am avut 2 GTI-uri Mk7 care nu se compara cu RS-ul.

  • Ioeugen, miercuri, 28.10.2020 11:48

    Dacă o femeie care își făcea in mod normal buzele cu ruj hotărăște sa folosească 1 kg de ruj pe buze înseamnă ca arata mai bine?

  • @Ioeugen, miercuri, 28.10.2020 12:12

    Tine de gusturi

  • Liviu, miercuri, 28.10.2020 15:58

    @GeoB n-as fi comentat nimic, daca nu ziceai de gti. Ce treaba are ce ai avut cu ce ti-ai luat? Cred ca orice cunoscator stie ca un rs e o clasa peste gti la nivel de performanta. Gti nu e etalon de mentionat, e destul de lenesa, iar mk8 nu face exceptie. Daca vorbim din golf R, e altceva. Cat despre rs trophy, cat te a costat, cam 37 mii? Eu cred ca la banii astia iti iei o masina sportiva mai capabila cu tractiune spate (propulsie) sau integrala. Dar e o alegere buna pt amatorii de hot hatch. Sa o stapanesti sanatos.

  • catalin, miercuri, 28.10.2020 21:44

    atat Golf GTI cat si Megane RS sunt masini foarte foarte bune amandoua, dar pentru scopuri usor diferite. pentru un sofat cu doze crescute de placere si confort pe drumuri nationale, autostazi, drumuri de deal, munte, etc Golf GTI este de preferat, pentru ca imbina intr-un mod genial sportivitatea cu confortul. daca trebuie insa sa intri pe un circuit, vei prefera Megane RS pentru ca este mai capabil in zona aia, unde se cauta performanta la limita - pentru asta este proiectata masina de la bun inceput, desi ultima generatie a mai capatat si ceva polivalenta rutiera, ceea ce este de apreciat. cum spune si @Liviu mai sus, ar trebui sa avem si un Golf R langa Megane RS ca sa existe o oarecare echivalentza.

  • Liviu, joi, 29.10.2020 09:23

    @catalin ideea e ca nu poate exista echivalenta pt ca exista componenta financiara - pretul. Gti e la fel de scump ca Meganeul si ofera mai putin, mai ales de cand cu noul megane mai cumintit, iar R e deja in alta liga de pret unde nici nu te uiti la el, ci mai degraba la ceva premium.

  • PMC, joi, 29.10.2020 10:14

    Din pacate in continuare Renault nu ofera motoare de 2L Diesel si Otto pentru Megane. Cred ca asta e o greseala uriasa si le taie din start o plaja larga de clienti. Eu m-as uita la un Megane cu 2L Diesel. Pentru ca nu-l ofera, ma duc la VW sau Ford. E de neinteles de ce nu pricep asta cei de la renault. Chestia cu normele de poluare ale ineptilor din Bruxelles nu justifica strategia dezastruoasa.

  • geo, duminică, 22.11.2020 20:53

    Am un Megane Sedan 2 din 2003 care a vazut toata Europa, unele calatorii de peste 6000km sau chiar 8000km dus-intors, plecand din Bucuresti. Lisabona-Portugalia, Edinburgh-Scotia, Oulu-Finlanda aproape de cercul polar si in rest Italia, Franta, Elvetia, Grecia, de mai multe ori. Are motor de 1.3 litri 16V, un motor care am inteles ca Renault la vremea respectiva a facut doar 500 de bucati. Masina a vazut numai benzina si ulei de calitate. Chiar si acum dupa 17 ani este racheta pe autostrada, la 120km/h daca accelerez brusc ma lipeste de scaun. La diverse renovari facute in acesti ani, am carat cu masina zeci de saci de ciment, ipsos, glet, si alte materiale de constructii. Pe Megane 2, eu personal l-as incadra in categoria Mecedes W123. Cunoscatorii stiu despre ce vorbesc, iar cei care nu stiu, sa caute pe net. In primavara vreau sa-mi iau noul Megane Sedan, dar un lucru este sigur. Pe cel vechi il pastrez. Poate pana face 30 de ani si nu mai trebuie sa-i fac ITP-ul regulat, pentru ca v-a intra in categoria masinilor de colectie :-)