Primul teaser cu noua generație Toyota Auris: compacta va primi două versiuni hibride, implicit una sportivă cu motor de 2.0 litri
Toyota va lansa în 6 martie noua generație a compactei Auris, care va beneficia de modificări de design exterior și de două versiuni hibride. Cea sportivă va oferi un motor pe benzină de 2.0 litri.
Toyota are planuri ambițioase pentru Salonul Auto de la Geneva, care își va deschide porțile în 6 martie. Constructorul japonez a anunțat că principala noutate pentru ediția din acest an este noua generație Toyota Auris.
Asiaticii au prezentat și un prim teaser pentru modelul compact, care sugerează apariția tehnologiei Full-LED pentru blocurile optice și stopuri, în timp ce poziționarea oglinzilor laterale a fost de asemenea schimbată. În plus, teaserul indică faptul că plafonul compactei are o nuanță de culoare diferită de restul caroseriei.
Pe lângă noutățile de design, noul Auris va beneficia și de schimbări la nivel tehnic: Toyota menționează în comunicatul de presă lansarea unei noi versiuni hibride cu motor pe benzină de 2.0 litri.
Fiecare model Toyota va avea două versiuni hibride
Astfel, Auris va marca startul unei noi strategii Toyota, prin care fiecare model va beneficia de două versiuni hibride. Prima versiune va fi dedicată celor care vor să economisească carburant, în timp ce a doua versiune se va adresa clienților care doresc un model sportiv și va fi bazată pe noul motor de 2.0 litri. Mai multe detalii despre noua strategie și despre nouă unitate de 2.0 litri vor fi făcute publice cu ocazia lansării din 6 martie.
Alte noutăți Toyota la Geneva
De asemenea, Toyota a confirmat dezvăluirea unui concept de curse care anticipează revitalizarea modelului sportiv Supra, dar și premiera mondială a lui Aygo facelift, care a fost deja prezentat parțial la sfârșitul săptămânii trecute.
Nu în ultimul rând, Toyota va profita de prezența la salon pentru a dezvălui în premieră pentru piața europeană Toyota Concept-i Ride, un concept de mașină electrică de oraș cu două locuri și joystick pentru accelerație și frână, și Toyota Fine-Comfort Ride, un concept cu alimentare cu hidrogen și autonomie de 1.000 de kilometri.
Via Toyota
in sfarsit o versiune hybrid cu tente sportive de la toyota. de mult timp trebuia sa apara asta, dar e bine si acum. sa fie oare acest fapt un efect al renuntarii la diesel ?