Producătorul de baterii auto Rombat îşi modernizează logoul

Publicat joi, 27.11.2014 17:27 de Mircea Meșter

După 30 de ani în care a reuşit să devină lider de piaţă în România şi să colaboreze cu mărci auto de renume mondial, Rombat îşi schimbă indentitatea vizuală şi se modernizează.

Cel mai mare producător autohton de baterii auto îşi schimbă identitatea vizuală. Începând cu luna decembrie, compania Rombat îşi modifică logo-ul şi aduce o nouă viziune asupra produselor şi asupra brandului.

Noul logo este roşu pe fundal alb-argintiu şi conţine mesajul "Bateria nr. 1 în România". Compania bistriţeană are o tradiţie de peste 30 de ani în fabricarea bateriilor auto, reuşind să deţină poziţia de lider de piaţă în România şi să echipeze din fabrică modele ale mărcilor Dacia, Peugeot, Citroen, Nissan şi Renault. De altfel, 65% din producţia totală de baterii a mărcii Rombat este exportată.

Schimbarea oficială a noii identităţi vizuale va avea loc în 1 decembrie.

"Noul logo Rombat simbolizează siguranţa produselor ieşite de pe poarta fabricii, dar şi investiţiile continue pe care le facem în dezvoltare", spune Eduard Croitoru, director de Marketing şi Vânzări al companiei ardelene.

  • antonny, joi, 27.11.2014 22:22

    chiar astazi am vazut un panou publicitar si am ramas destul de impresionat de noua infatisare

  • @antonny, vineri, 28.11.2014 09:43

    serios? lol ce e asa impresionant?

  • seat, sâmbătă, 29.11.2014 04:31

    :)) echipeaza masinile care nu-s bune in general. prefer oricand un moll nemtesc de exemplu.

  • gogu, sâmbătă, 29.11.2014 16:48

    @seat dupa logica ta, orice e romanesc nu-i bun, chiar daca nu l-am incercat niciodata pastrand aceeasi logica, cam cati bani crezi ca face comentariul tau, romane?

  • antonny, sâmbătă, 29.11.2014 20:18

    @antonny....impresionant noua imagine ....nu se mai vede a fi un brand ieftin